Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 7 maart 2015, 19:50   #481
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
hou eindelijk eens op met dat moralistisch gezeik ; de dag dat mijn ouders er niet meer zijn, zal er niemand anders nog zijn die hun huis zal WILLEN kopen, gezien de "omgeving".
Ah zo, ja. Het is de fout van de marokkanen dat een belg zijn huis verkoopt aan een marokkaan. Duidelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 19:50   #482
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
hou maar op met die zever te verkondigen, mijn ouders hun huis is met 20% in waarde gezakt (sinds er meer en meer islamieten kwamen wonen).
Als men ziet hoe moslims hun huizen verwaarlozen is het nogal evident dat de prijzen in de ganse buurt zakken. Wie wil u trouwens naast moslims wonen.
Gipsy is offline  
Oud 7 maart 2015, 19:55   #483
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Over welke "morele" barrière heeft U het als iemand verplicht is om een van bovenaf opgelegde wet te volgen?
Bovenaf opgelegde wet ? Wie verplicht iemand om zijn pand te verkopen aan een marokkaan ? Niemand dacht ik toch.
Maar zelfs de grofste racist verkoopt zijn pand aan een mocro met baard en djellabah aan als die de centen op tafel legt. Erst das fressen, und dan die moral.
Eigen zak eerst.
En daarna kakken op de mocro die de straat inneemt, en op het blok stemmen. Mee lullen met de anderen. Terwijl ze zelf het fenomeen net een stap verder hebben geholpen.
Hypocrisie tot in de vierde macht.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 maart 2015 om 19:55.
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 19:59   #484
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ik betaal de GAS-boete niet.
Je hebt er dan ook geen gekregen. Je lag tijdens de betoging van die 227 oelewappers te rampetampen met de buurvrouw. Ik heb dat feit uit goede bron vernomen via radio trottoir.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:03   #485
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Er is vrij verkeer van de personen. Mensen zijn vrij zich te verplaatsen en zich te vestigen waar ze willen. Een persoon die zijn huis weigert aan allochtonen of anderstaligen te verkopen of te verhuren, maakt discriminatie. Het is strafbaar door de wet en wees maar zeker dat de allochtonen of anderstaligen klacht zouden indienen en met de gevolgen die ik u al laat raden.
Laat ons daar toch wel realistisch in blijven : als morgen een doekdrager zich komt aanbieden voor het huren van mijn woning of het kopen ervan dan kan je 100% zeker zijn dat dit niet zal doorgaan. "Is reeds verkocht mijnheer, tien minuten geleden. Jammer maar helaas. "

Maar de klagende vlaams-blok vlaming redeneert anders : dat is enkel 'slecht' als iemand anders dat doet ! Dan is dat heeel slecht en trouwens de fout van de mocro die het gekocht heeft. (ook een specialiteit van blokkers...)
De ultieme dooddoener is dan : "wie anders wil er nog mijn woning kopen"...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:04   #486
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bovenaf opgelegde wet ? Wie verplicht iemand om zijn pand te verkopen aan een marokkaan ? Niemand dacht ik toch.
Maar zelfs de grofste racist verkoopt zijn pand aan een mocro met baard en djellabah aan als die de centen op tafel legt. Erst das fressen, und dan die moral.
Eigen zak eerst.
En daarna kakken op de mocro die de straat inneemt, en op het blok stemmen. Mee lullen met de anderen. Terwijl ze zelf het fenomeen net een stap verder hebben geholpen.
Hypocrisie tot in de vierde macht.

Verkopen is één zaak en verhuren is een andere. Het is nogal normaal als men een buurt verlaat dat het weinig kan schelen wie het huis koopt. Daar komt geen moraal of voorkeur bij kijken maar alleen centen.
Gipsy is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:05   #487
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Mag een huisbaas dan zelf niet meer beslissen aan wie hij zijn huis wenst te verhuren?
Uiteraard wel. Als een verhuurder geen vertrouwen heeft in de solvabiliteit of goede bedoelingen van een huurder weigert hij.
Hij moet alleen niet zo achterlijk zijn om te zeggen : "mijnheer, ik verhuur niet aan makakken"
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:09   #488
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Veel volk of niet, geen belang. Het gaat niet om het begrip Vlaams Blok maar om de duizenden die hetzelfde ervan dachten destijds over bepaalde nieuwe aspekten in onze maatschappij. Die vele duizenden hebben zich niet blijvend laten uitschakelen door het zeer democratisch cordon sanitaire maar zijn gewoon overgestapt naar andere partijen!En ze denken er nog steeds hetzelfde over, wat had je gedacht! Vooral na de strapatsen van die godsdienstidioten de laatste maanden!
Dus nog eens: volk of geen volk, geen belang. De mensen denken er het hunne van en moeten zich niet op straat laten uitschelden door een bende
hypocriete/ of domme multicullers die staan applaudisseren bij hun eigen ondergang...
En neen, ik ben geen VBer of iets anders. Ik ben gewoon een burger van dit landje en ik zie, lees en hoor wat er zoal in mijn landje gebeurt! Politieke partijen kunnen me gestolen worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:11   #489
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uiteraard wel. Als een verhuurder geen vertrouwen heeft in de solvabiliteit of goede bedoelingen van een huurder weigert hij.
Hij moet alleen niet zo achterlijk zijn om te zeggen : "mijnheer, ik verhuur niet aan makakken"
Als het over de eigenaar van een appartementsgebouw gaat ligt de kwestie nog delicater. De andere huurders gaan daar doorgaans niet met gediend zijn dat er moslims in hun gebouw komen wonen. Beter deze zaken over te laten aan een immobillien agent.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 7 maart 2015 om 20:15.
Gipsy is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:25   #490
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Helemaal niet, Peter. Ik heb de eer en het genoegen om zelf in een "multiculturele" wijk (vooral veel Turkse migranten) en ik zie ook dat de Turkse allochtonen hun huizen verkopen/verhuren aan andere Turkse allochtonen. De tijd dat elk huis dat een Marokkaan koopt in Vlaanderen, verkocht werd door een blanke Vlaming; is reeds een tijd voorbij.
Ik woon in Ronse, de immigratie is hier een fenomeen van +/- de laatste 25 jaar dus de eigendomsoverdracht is hier een eenrichtingsverkeer van autochtoon ==> alochtoon.
Het kan zijn dat dit mijn beeld teveel kleurt. Terechte opmerking.

In jouw stad/gemeente is het blijkbaar vooral turken die de panden opkopen ? Niet bij ons. Bij ons jammer genoeg vooral marokkanen. Waarom zeg ik jammer ? Omdat die de huizen gewoon uitwonen. Heel anders dan turken die dikwijls huisjes heel mooi renoveren. Als die dat dan op hun beurt verhuren is dat eerder een goede zaak voor de stad.


Citaat:
Dan haalt Everytime inderdaad een goed punt. Een Vlaming die bewust weigert om zijn huis te verkopen/verhuren aan een Marokkaan, riskeert vervolging op basis van de antidiscriminatiewet. De tijd dat je je huis kan verkopen aan wie je wil, is dus reeds een tijdje voorbij.
Neen. Dat is een puur principieel antwoord en strook t niet met de werkelijkheid.
Probeer maar eens een gedocumenteerd voorbeeld te geven van pakweg de laatste tien jaar waar een belg een veroordeling kreeg voor antidiscriminatie wegens weigering tot verkoop.
Je zult het niet vinden, het bestaat niet. Dit is een indianenverhaal.


Citaat:
Bovendien is je redenering dat iemand die zijn huis verkoopt aan moslims, geen kritiek meer mag hebben op de Islam, gewoon absurd. Stel: ik verkoop mijn huis aan een jong Vlaams koppel, dat net gaat samenwonen en 2 jaar later vindt er in datzelfde huis een familiedrama plaats. Volgens jouw redenering mag ik dan ook de gebeurtenissen niet veroordelen en partnergeweld niet schokkend vinden. Of een ander voorbeeld: ik verkoop mijn auto aan een onervaren jonge chauffeur van 20 jaar en 2 maanden later veroorzaakt die chauffeur door zijn onervarenheid een ernstig verkeersongeval. Volgens jouw redenering ben ik mede-verantwoordelijk voor het ongeluk (ik had die auto namelijk niet aan die chauffeur mogen verkopen)
Gaan we ernstig blijven ? Iemand kan niet op 1 maart zijn huisje verkopen aan Mohammed Azzouzi, en op 2 maart lopen mee te heulen "dat de marokkanen heel de buurt overnemen". Daar gaat het om.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 maart 2015 om 20:25.
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:48   #491
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Juist, we leven in een vrije wereld. Tenminste zo is het nog op vele plaatsen. En het juist omdat we dat zo willen houden dat we de islamkanker voor wie "vrij, vrede enz" lelijke woorden zijn en toestanden die moeten bestreden moeten worden niet kunnen zijn gangetje laten gaan.
En jij gaat een beetje "vechten" tegen wat rest van het VB?
Met de moslims uit al de niet-moslimlanden te kieperen zou een stuk van de wereld inderdaad een betere plek zijn! Laat de moslims maar verder hun eigen hel organiseren in hun eigen zandbak!
Als je dan toch meent dat je zo een groot gelijk hebt, ga dan met je vlaams blok effe een meerderheid halen in het parlement en voer de dictatuur in. In 1933 is dat in ons buurland eerder voorgedaan dus het kan.
Dan kun je al je denkbeelden omzetten in praktijk.

Of stel je de vraag waarom je hier op een defaitistische manier moet zitten praten over " wat rest van het VB" en toch proberen de moral high ground te bezitten ?

We leven in een democratie, waarin de kiezer jouw gedachtengoed en jouw partij duidelijk in de vuilbak heeft gesmeten. Live with it.

Hier heb je feiten, een grafiek van de kiesresultaten van jouw blok, hoe de kiezer hen dumpte sinsds 2007 en hoe ze hun zwanezang aan het beleven zijn.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:50   #492
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als men ziet hoe moslims hun huizen verwaarlozen is het nogal evident dat de prijzen in de ganse buurt zakken. Wie wil u trouwens naast moslims wonen.
Waar mijn ouders wonen, is het circa 50/50. Maar je hoeft nog maar te kijken welke hagen en gazons regelmatig geknipt worden, om te weten of er autochtonen of allochtonen wonen. En die dingen geven een buurt natuurlijk een verwaarloosde aanblik.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 maart 2015, 20:55   #493
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Ik vermoed om eieren voor hun geld te kiezen en nog te cashen wat er te cashen valt, voordat hun ooit mooie wijk veranderd is in een sloppenwijk.
de absolute dooddoener : het klootjesvolk dat zegt : "verkoop maar gauw, want morgen gaan de prijzen zakken..."

Wie nu in centrum brussel een huis, zelfs in slechte staat, gelegen in buurten met hoofdzakelijk migranten als bewoners bezit kan dat verkopen voor minimaal 2 maal de som die datzelfde huis zou opbrengen moest het pakweg in denderleeuw, geraardsbergen, zottegem of ronse verkocht worden.

Spreek hier eens over met immobiliers, die lachen zich een breuk met die verhalen. En verdienen er ondertussen dikke poen mee.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 21:24   #494
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
hou maar op met die zever te verkondigen, mijn ouders hun huis is met 20% in waarde gezakt (sinds er meer en meer islamieten kwamen wonen).
Ja ? al eens de evolutie van de vastgoedprijzen bekeken over pakweg 20 jaar in brusselse gemeentes ? Het is moeilijk om een betere belegging te vinden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 21:31   #495
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
de absolute dooddoener : het klootjesvolk dat zegt : "verkoop maar gauw, want morgen gaan de prijzen zakken..."

Wie nu in centrum brussel een huis, zelfs in slechte staat, gelegen in buurten met hoofdzakelijk migranten als bewoners bezit kan dat verkopen voor minimaal 2 maal de som die datzelfde huis zou opbrengen moest het pakweg in denderleeuw, geraardsbergen, zottegem of ronse verkocht worden.

Spreek hier eens over met immobiliers, die lachen zich een breuk met die verhalen. En verdienen er ondertussen dikke poen mee.
Wat mij verbaasd is dat de gediscrimineerde , veelal werkloze , allochtone medemensen er in slagen om leningen vast te krijgen .
Terwijl dat voor autochtone medemensen zonder financiele steun zo goed als onmogelijk is .
Worden die mensen dan NIET gediscrimineerd op de arbeidsmarkt ?
Of hebben die financiele reserves opgebouwd vanuit de werkloosheid ?
Of bestaan er instellingen zoals "de bank van Marokko" die leningen toekent aan Marokkanen aan betere voorwaarden dan aan Belgen .
Want dat zou DISCRIMINATIE zijn natuurlijk .

Het zou er op kunnen lijken dat sommige Arabische banken helpen om Belgische eigendommen te kopen .
Meer aan dubbel-pasportigen dan aan Belgen . Is dat geen Racisme ?
Het lijkt er sterk op dat inkomsten van de sociale zekerheid voldoende zijn om huizen in het Brusselse op te kopen , om dan de verbouwingen met werkloze familieleden te doen .
Dat het kindergeld niet aan de kinderen word gespendeerd is al lang duidelijk .
vlaams realist is offline  
Oud 7 maart 2015, 21:37   #496
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Verkopen is één zaak en verhuren is een andere. Het is nogal normaal als men een buurt verlaat dat het weinig kan schelen wie het huis koopt. Daar komt geen moraal of voorkeur bij kijken maar alleen centen.
QED

voorbeeldje :
januari : verkoopt het ouderlijke huis waar ze opgroeiden aan Ahmed
februari : klaagt, dat de vriendelijke buren waar ze jaren harmonieus mee samenleefden nu in een makakkenbuurt wonen.

maart : steunt (van achter de PC welliswaar...) Pegida en zal volgende keer zeker op het blok stemmen om Eurabië tegen te houden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 21:40   #497
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.395
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als het over de eigenaar van een appartementsgebouw gaat ligt de kwestie nog delicater. De andere huurders gaan daar doorgaans niet met gediend zijn dat er moslims in hun gebouw komen wonen. Beter deze zaken over te laten aan een immobillien agent.


Nog beter !

Het klootjesvolk wil verkopen/verhuren aan een mocro, maar durft het niet goed dus anonimiseren we de boel effe via een immo makelaar. Dan is het 'hun fout niet'...
Alsof er één verhuring in België is zonder akkoord van de eigenaar...
Man toch... wat een ongelooflijk tsjeverige praat dat men hier plaatst.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 7 maart 2015, 21:41   #498
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Ik vrees dat de helft van de Brusselse woningen op die manier een moslim als eigenaar heeft gekregen .
Terwijl de nieuwe eigenaar én de hele familie dopten of OCMW-steun genoten .

Lekker makkelijk , vast inkomen , lening van moslimbank , verbouwingsteam altijd beschikbaar .
Alle inkomens netjes betaald door de belasting-betaler .
En met de kweekgraad van de moslims steeds appartementen te kort .
vlaams realist is offline  
Oud 7 maart 2015, 21:42   #499
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja ? al eens de evolutie van de vastgoedprijzen bekeken over pakweg 20 jaar in brusselse gemeentes ? Het is moeilijk om een betere belegging te vinden.
Ja, twee maand geleden geschat.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 7 maart 2015, 21:46   #500
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Nog beter !

Het klootjesvolk wil verkopen/verhuren aan een mocro, maar durft het niet goed dus anonimiseren we de boel effe via een immo makelaar. Dan is het 'hun fout niet'...
Alsof er één verhuring in België is zonder akkoord van de eigenaar...
Man toch... wat een ongelooflijk tsjeverige praat dat men hier plaatst.
Mij tweede bedrijf in Belgie is patrimonium vennootschap. Ik heb echt geen tijd om mij met onbenulligheden zoals huurcontracten bezig te houden.
Gipsy is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be