Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 maart 2004, 16:17   #21
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Vrijdag avond hadden wij met onze vereniging een fuif in de Mechelse stationsbuurt.
Rond 12.30u hadden we de Mechelse politie al eens verwittigd dat het feestje uit de hand zou lopen, en het enige wat zie me vertelden, was dat de muziek te luid stond. En ze vertrokken terug.
Rond 2u is het spel dan losgebarsten; stoelen en tafels vlogen rond onze oren; er werd geroepen en geschreeuwd, gewonden werden buiten gedragen. En toen kwam de politie terug om te zeggen dat het onze eigen schuld was dat de hel was losgebarsten..
Na onderhandelen en praten, kwamen we er achter dat het ging om 2 RIVALISERENDE BRUSSELSE JEUGDBENDES (neen, niet alleen marokkanen) die onze fuif hadden uitgekozen om een van hun zovele vetes uit te vechten. Om die reden werd de fuif dan ook volledig stilgelegd, omdat ze respectievelijke bendeleden zich schuil hielden in plaatselijke cafés en sowieso terug zouden komen zodra dat de politie vertrokken was.
Wat zaterdag gebeurde, is het vervolg op vrijdag; vermits de vete niet beslist was, hebben ze getracht om te hernemen wat ze bezig waren.

Dat is het, niet meer en niet minder..
En ja, het is waar dat de politie nogal racistisch reageerde op enkele jongeren die er notabene niets mee te maken hadden..

Voila, een objectief verhaal van iemand die het van dichtbij heeft meegemaakt..
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 16:27   #22
CONTRA
Schepen
 
CONTRA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2003
Berichten: 478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Vrijdag avond hadden wij met onze vereniging een fuif in de Mechelse stationsbuurt.
Rond 12.30u hadden we de Mechelse politie al eens verwittigd dat het feestje uit de hand zou lopen, en het enige wat zie me vertelden, was dat de muziek te luid stond. En ze vertrokken terug.
Rond 2u is het spel dan losgebarsten; stoelen en tafels vlogen rond onze oren; er werd geroepen en geschreeuwd, gewonden werden buiten gedragen. En toen kwam de politie terug om te zeggen dat het onze eigen schuld was dat de hel was losgebarsten..
Na onderhandelen en praten, kwamen we er achter dat het ging om 2 RIVALISERENDE BRUSSELSE JEUGDBENDES (neen, niet alleen marokkanen) die onze fuif hadden uitgekozen om een van hun zovele vetes uit te vechten. Om die reden werd de fuif dan ook volledig stilgelegd, omdat ze respectievelijke bendeleden zich schuil hielden in plaatselijke cafés en sowieso terug zouden komen zodra dat de politie vertrokken was.
Wat zaterdag gebeurde, is het vervolg op vrijdag; vermits de vete niet beslist was, hebben ze getracht om te hernemen wat ze bezig waren.

Dat is het, niet meer en niet minder..
En ja, het is waar dat de politie nogal racistisch reageerde op enkele jongeren die er notabene niets mee te maken hadden..

Voila, een objectief verhaal van iemand die het van dichtbij heeft meegemaakt..
RIVALISERENDE BRUSSELSE JEUGDBENDES Wie mag dat dan wezen?
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 16:30   #23
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Gemengd publiek, bestaande uit allochtonen en autochtonen.
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 16:30   #24
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Vrijdag avond hadden wij met onze vereniging een fuif in de Mechelse stationsbuurt.
Rond 12.30u hadden we de Mechelse politie al eens verwittigd dat het feestje uit de hand zou lopen, en het enige wat zie me vertelden, was dat de muziek te luid stond. En ze vertrokken terug.
Rond 2u is het spel dan losgebarsten; stoelen en tafels vlogen rond onze oren; er werd geroepen en geschreeuwd, gewonden werden buiten gedragen. En toen kwam de politie terug om te zeggen dat het onze eigen schuld was dat de hel was losgebarsten..
Na onderhandelen en praten, kwamen we er achter dat het ging om 2 RIVALISERENDE BRUSSELSE JEUGDBENDES (neen, niet alleen marokkanen) die onze fuif hadden uitgekozen om een van hun zovele vetes uit te vechten. Om die reden werd de fuif dan ook volledig stilgelegd, omdat ze respectievelijke bendeleden zich schuil hielden in plaatselijke cafés en sowieso terug zouden komen zodra dat de politie vertrokken was.
Wat zaterdag gebeurde, is het vervolg op vrijdag; vermits de vete niet beslist was, hebben ze getracht om te hernemen wat ze bezig waren.

Dat is het, niet meer en niet minder..
En ja, het is waar dat de politie nogal racistisch reageerde op enkele jongeren die er notabene niets mee te maken hadden..

Voila, een objectief verhaal van iemand die het van dichtbij heeft meegemaakt..
Ik heb zo de indruk dat de AEL het over nog een ander voorval heeft...
Deze twee verhalen verschillen me net iets te veel!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 16:37   #25
CONTRA
Schepen
 
CONTRA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2003
Berichten: 478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Gemengd publiek, bestaande uit allochtonen en autochtonen.
God, dan hebben jullie geluk, hier zijn het altijd allochtonen die boel zoeken of mijn lief afpakken
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 20:29   #26
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
Wat een walgelijk stukje demagogie. Moest ik agent zijn in Mechelen ik leg klacht neer wegens inbreuken op de racisme wetgeving + laster en eerroof. Dit stukje vulgaire racistische poëzie predikt enkel haat tov vlamingen en is gestoeld op eenzijdige fantasie zonder enige objectiviteit over wat er precies gebeurd is. Een pure vorm van indoctrinatie en volksmisleiding dus.
een verhaaltje met een pot zout (zonder sleutel)
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 20:38   #27
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

nie
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2004, 21:39   #28
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Zeer eigenaardig relaas van de feiten,denkelijk was u al lang op de hoogte van mogelijke heibel

En Brusselse bendes die zich eens gaan uitleven in Mechelen,tsssssss,hoe wisten die over jullie fuifke,je handtekening spreekt boekdelen
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 10:53   #29
Nighthearse
Vreemdeling
 
Nighthearse's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 51
Standaard

@ contra...u lief afpakken? hmmm, mss zijt ge dan gewoon nie goed genoeg voor de dame in kwestie
__________________
Ik ben geen volk, ik hoef niet eerst

"De grenzen van mijn taal zijn de grenzen van mijn wereld."
- Ludwig Wittgenstein
Nighthearse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2004, 13:18   #30
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Jahjah is een oplichter, provocateur en profiteur. Nie moeilijk dat hij populair is bij veel Marokkaanse jongeren...
Dat de Marokkaanse gemeenschap gestigmatiseerd is geraakt, is volkomen waar.
En dat ze het volkomen aan zichzelf te danken hebben, is ook waar.

Als ze het Marokkaans tuig (dus niet de fatsoenlijken!) buitengooien, is het vreemdelingenprobleem voor 80 % opgelost.
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 16:28   #31
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Zeer eigenaardig relaas van de feiten,denkelijk was u al lang op de hoogte van mogelijke heibel

En Brusselse bendes die zich eens gaan uitleven in Mechelen,tsssssss,hoe wisten die over jullie fuifke,je handtekening spreekt boekdelen
Allee zenneuh, als je niet weet wat er gebeurd is, hou dan je belachelijk commentaren voor jou. Het was niet moeilijk om onze fuif te localiseren, vermits heel Mechelen volhing met affiches en iedere site waar je gratis reclame kan maken voor je evenementen, gepost.
De info in kwestie over de rivaliserende bendes uit Brussel, weet ik van de politie; die jongeren stonden namelijk geseind.

En als jij vindt dat mijn onderschrift veel over me zegt, dan is dat het enige zinnige wat je hier al hebt uitgelaten over het item in kwestie!
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2004, 20:02   #32
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Zeer eigenaardig relaas van de feiten,denkelijk was u al lang op de hoogte van mogelijke heibel

En Brusselse bendes die zich eens gaan uitleven in Mechelen,tsssssss,hoe wisten die over jullie fuifke,je handtekening spreekt boekdelen
Allee zenneuh, als je niet weet wat er gebeurd is, hou dan je belachelijk commentaren voor jou. Het was niet moeilijk om onze fuif te localiseren, vermits heel Mechelen volhing met affiches en iedere site waar je gratis reclame kan maken voor je evenementen, gepost.
De info in kwestie over de rivaliserende bendes uit Brussel, weet ik van de politie; die jongeren stonden namelijk geseind.

En als jij vindt dat mijn onderschrift veel over me zegt, dan is dat het enige zinnige wat je hier al hebt uitgelaten over het item in kwestie!
Soms krijg ik de indruk dat half België geseind staat.
Dat wil dus zeggen dat ze iemand seinen en pas vinden als ie nog eens ergens ambras maakt. Fameuze preventie noem ik dat.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 00:59   #33
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Vergeet niet als wij racistisch moesten zijn, wie zou ons dan zo gemaakt hebben ?
Je ouders?
Je kameraden?
De politie,je vriend?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 02:07   #34
CONTRA
Schepen
 
CONTRA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2003
Berichten: 478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Vergeet niet als wij racistisch moesten zijn, wie zou ons dan zo gemaakt hebben ?
Je ouders?
Je kameraden?
De politie,je vriend?
Ach, je hebt uw nickname niet gestolen
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 02:09   #35
CONTRA
Schepen
 
CONTRA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2003
Berichten: 478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nighthearse
@ contra...u lief afpakken? hmmm, mss zijt ge dan gewoon nie goed genoeg voor de dame in kwestie
Hahahaha, neen ik heb geen zwart haar met krullen
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 02:12   #36
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Vergeet niet als wij racistisch moesten zijn, wie zou ons dan zo gemaakt hebben ?
Je ouders?
Je kameraden?
De politie,je vriend?
o filosoof , toch maar een amateurfilosoofje dan he , nu zit je met de kip-of-het-ei-principe , er was geen kip en er was geen ei , het waren eencelligen die evolueerden tot amfibieen etc , etc... maw : een evolutie

als zijn ouders , kameraden , politie , vriend , etc... hem "racistisch" maken , wie maakte hen dan "racistisch" ?

Als het op eigen volk aankomt hoort men ineens nietmeer van oorzaken en uitlokkingen spreken... rare filosofie hebbe jullie hoor

Indien deze reply uw graad van intelligentie oversteeg, gelieve dit te melden zodoende ik deze in een lager niveau kan herhalen.
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 02:13   #37
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette

Allee zenneuh, als je niet weet wat er gebeurd is, hou dan je belachelijk commentaren voor jou. Het was niet moeilijk om onze fuif te localiseren, vermits heel Mechelen volhing met affiches en iedere site waar je gratis reclame kan maken voor je evenementen, gepost.
De info in kwestie over de rivaliserende bendes uit Brussel, weet ik van de politie; die jongeren stonden namelijk geseind.

En als jij vindt dat mijn onderschrift veel over me zegt, dan is dat het enige zinnige wat je hier al hebt uitgelaten over het item in kwestie!
Soms krijg ik de indruk dat half België geseind staat.
Dat wil dus zeggen dat ze iemand seinen en pas vinden als ie nog eens ergens ambras maakt. Fameuze preventie noem ik dat.
Meestal vinden ze ze dan ook nog in het buitenland terwijl ze gewoon hier wonen
__________________
Hmmmmm...
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 10:00   #38
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Vergeet niet als wij racistisch moesten zijn, wie zou ons dan zo gemaakt hebben ?
Je ouders?
Je kameraden?
De politie,je vriend?
Neen.Probeer dit lijstje eens:

Het Marokkaans crapuul?
De moslimfascisten van het AEL?
De hypocriete, zakkenvullende en onverdraagzame politiekers van dit regime en hun ja-knikkende slippendragers(zoals jezelf blijkbaar eentje bent)?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 15:56   #39
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Je ouders?
Je kameraden?
De politie,je vriend?
Ach, je hebt uw nickname niet gestolen
Waarom zou ik?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 21:26   #40
Sufragette
Schepen
 
Sufragette's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Gent en Mechelen
Berichten: 497
Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Meestal vinden ze ze dan ook nog in het buitenland terwijl ze gewoon hier wonen
Buitenland Bornem?
__________________
[font=Palatino Linotype]l'étranger, c'est mon ami[/font]
Sufragette is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be