Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 februari 2009, 01:43   #41
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Artisjok, werken vanuit een sociale dienst aan beeldvorming en dialoog???
Niet dus; wel met ALLE moskees en allochtone verenigingen, beleid en politie dat lijkt me de relevantie zelf.
En wanneer een bepaalde groep oververtegenwoordigd is kan je dus echt een link leggen naar het primaire opvoeden van vanuit cultuurgebondenheid ook meer voorkomt bij de ene dan andere groep, Google eens zelf en lees de studie van San voor je een oordeel vormt? De andere aandader is trouwens ook boeiend, maar wilt u eigenlijk wel weten hoe het zit?
Opvoeding is uiteraard breder dan het gezin alleen, de sociale omgeving speelt ook een rol, daarom doet de ene groep Marokkanen het trouwens beter dan hun 'broeders' en bijvoorbeeld Turkse ouders vaak veel beter dan hun Marokkaanse buren.
Turkse ouders vinden onderwijs en opleiding belangrijk en eisen van hun kinderen sneller discipline en correct gedrag tegenover IEDEREEN en niet slechts de subgroep.
Marij Uijt den Bogaard had inderdaad haar ontslag te danken aan politieke sencuur.
Vreemd want het ging over een steeds gunstig beoordeelde ambtenaar die zelfs werd genomineerd voor de diversiteitprijs.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 02:39   #42
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Zo meteen verschijnt hier een post van 420yeahbaby.

Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 17 februari 2009 om 02:39.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 02:44   #43
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Ik spreek even vanuit mijn vaderlijke functie

Ik ben VERRE VAN de perfecte vader; maar stel me dan ook bij het posten ervan de vraagt: wat is perfect? Misschien ben ik langs een ander perspectief wel de perfecte vader.

Maar even vanuit mijn perspectief bekeken:

Ik denk echt wel dat de opvoeding er heel veel met te maken heeft.
Natuurlijk is de omgeving van je kind, zoals jeugd, ook een factor.

Maar het is TEN ALLEN TIJDE de ouder haar taak hierop toe te zien.
Je observeert je kind toch? Je voedt je kind toch op? Je houdt toch van je kind? Het is toch je nummer 1 prioriteit.

Tuurlijk is een controle van 100% een puur illusie, maar het is wel aan de ouder om het kind in minder aangename omstandigheden voor haarzelf te leren denken.
En sorry het mag gezegd worden, hierin falen vele ouders.

haha fluwelen het wakend oog
__________________
Onder invloed van de duivel.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 17 februari 2009 om 02:46.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 12:09   #44
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Daarover moet dus met vooral traditioneel gerichte ouders die moslim zijn echt dringend de dialoog over geopend worden.Vaders zettenhun zonen bij het minste soms op straat, omdat ze een pakje sigaretten vonden bijvoorbeeld, geen wonder dat zoveel jongeren mekaar opvoeden in wijken wat hun kwetsbaar maakt voor een criminele loopbaan.
Ook ontbreekt het binnen die gezinnen aan structuur; niemand werkt en voor 12.00 uur kan je maar beter niet bellen, moeder mag of kan de telefoon niet opnemen en verstaat vaak geen Nederlands, vader zit in moskee, Marokko of vzw.
En voor ik weer de forumpolitie op mijn dak krijg, neeeeen dit geldt niet voor ieder traditioneel moslimgezin maar vaak wel voor de gezinnen van jongeren waar het fout mee loopt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be