Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juli 2006, 16:28   #101
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Grote spreuken, een echte politieker waardig (ik dacht inderdaad dat het abou's wens is op als een "grote politieker" geboekstaafd te staan). De werkelijkheid is prozaïscher : een muslimsekte nl. sjieten sleurt een natie van soennieten, alawieten en christenen mee in een gewapend conflict om andere
moslims (onder andere) te doden. Israël doet flink mee in de ijdele hoop op die manier de miljoenen sjieten die er zijn "uit te schakelen". De soennieten in Irak probeerden al hetzelfde. Zolang de sjieten hun tegenstanders kunnen verdelen houden ze de overhand en kunnen ze rustig hun A-bommetje in elkaar knutselen. Ze hebben immers alle tijd...
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2006, 14:44   #102
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Dat hij er ook maar blijft en dat de Israëlis hem hopelijk direc ook oppakken.
Die is nu hopelijk direc Belg af. Opgeruimd staat netjes.
U roept dus op tot moord? Wat zeggen de moderatoren?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2006, 14:45   #103
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
1200 bruin gespuis ja,+1...
Dat ze maar ginder blijven,en liefst een controle van kindergeld en zo,zelfs dood trekken ze nog
oproep tot rassenhaat... wat zeggen de moderatoren?
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2006, 15:11   #104
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
oproep tot rassenhaat... wat zeggen de moderatoren?
U debiteert onzin... Wat zeggen de moderatoren?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2006, 16:04   #105
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
: een muslimsekte nl. sjieten sleurt een natie van soennieten, alawieten en christenen mee in een gewapend conflict om andere
moslims (onder andere) te doden. Israël doet flink mee in de ijdele hoop op die manier de miljoenen sjieten die er zijn "uit te schakelen". De soennieten in Irak probeerden al hetzelfde. Zolang de sjieten hun tegenstanders kunnen verdelen houden ze de overhand en kunnen ze rustig hun A-bommetje in elkaar knutselen. Ze hebben immers alle tijd...
De sji'ieten zijn geen sekte, maar een van de twee hoofdstromingen van de islam. Alle vergelijkingen lopen mank, maar je zou hen de protestanten onder de moslims kunnen noemen, terwijl de sunnieten de katholieken zouden zijn. Of je zou de sji'ieten de katholieken kunnen noemen, en dan zijn de sunnieten de orthodoxen. Ondanks alle complottheoriën, of ze nu van Amerikaanse, Israëlische of Saoedische bron afkomstig zijn, bestaat er geen "qroot sji'itisch complot". De sji'ieten willen gewoon eindelijk eens met rust gelaten worden. En geef ze eens ongelijk.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2006, 21:34   #106
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
U roept dus op tot moord? Wat zeggen de moderatoren?
Ga trug naar school en leer lezen. Heb over oppakken dwz gevangen nemen. Dus nix over moord.
En niet trug naar Belgie komen dwz opgeruimd staat netjes. Dus dat die moslim met zijn allah geloof maar daar gaat preken wa in de koran staat enz... en niet hier.
Ik heb het over godsdienstdeologisch oorlog, niet over moord.
Ga eerst eens de koran lezen hoe zij vanuit hun geloof met ons moeten omgaan als ongelovigen die hun god niet willen volgen? Of moek er een tekeninkske bij maken?
En kon dan terug klagen.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 12:56   #107
Ronny King
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2004
Berichten: 108
Standaard

Den Aboe Kaka is deze middag met zijn apesmoel op den tv geweest bij Rudi Vranckx in Sidon. Met grote blagaai moest den chauffeur van diene doppende terrorist nen U turn maken zodat er bijna een paar andere weggebruikers op hem knalden.

Laatst gewijzigd door Ronny King : 23 juli 2006 om 12:56.
Ronny King is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 13:56   #108
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronny King Bekijk bericht
Den Aboe Kaka is deze middag met zijn apesmoel op den tv geweest bij Rudi Vranckx in Sidon. Met grote blagaai moest den chauffeur van diene doppende terrorist nen U turn maken zodat er bijna een paar andere weggebruikers op hem knalden.
Het beste zou zijn dat men van deze gelegenheid gebruik maakt om hem zijn valselijk verkregen Belgisch staatsburgerschap af te nemen. Laat hem daar maar blijven.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2006, 23:01   #109
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De sji'ieten zijn geen sekte, maar een van de twee hoofdstromingen van de islam. Alle vergelijkingen lopen mank, maar je zou hen de protestanten onder de moslims kunnen noemen, terwijl de sunnieten de katholieken zouden zijn. Of je zou de sji'ieten de katholieken kunnen noemen, en dan zijn de sunnieten de orthodoxen. Ondanks alle complottheoriën, of ze nu van Amerikaanse, Israëlische of Saoedische bron afkomstig zijn, bestaat er geen "qroot sji'itisch complot". De sji'ieten willen gewoon eindelijk eens met rust gelaten worden. En geef ze eens ongelijk.
heel de islam is een sekte. En een gevaarlijke ook nog...dat bemerkt men alle dagen, in alle kranten.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 05:55   #110
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronny King Bekijk bericht
Den Aboe Kaka is deze middag met zijn apesmoel op den tv geweest bij Rudi Vranckx in Sidon. Met grote blagaai moest den chauffeur van diene doppende terrorist nen U turn maken zodat er bijna een paar andere weggebruikers op hem knalden.
Wel grappig hoe Abou's stem de hoogte in gaat wanneer hij aan het liegen is. Men vroeg hem of men bommen en wapens ed. verstopte tussen de gewone bevolking, wat al lang duidelijk is, en dan abou natuurlijk die dit ontkent met een piepstemmetje. Grappig.
Waarom men het intervieuw heeft getoont napte ik eigenlijk niet, hij wilde toch niet zeggen wat hij daar allemaal deed, bewees natuurlijk wel dat het geen goeie dingen waren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2006, 21:31   #111
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
[/color]

Het zionistisch rechts imperialisme aanklagen is dus nazistisch??? Ik heb gewoon gezegd dat ik zijn moed in deze bewonder, niet dat ik steeds akkoord ga met zijn (kleinburgerlijke) ideeën.





Niet dat ik echt fan ben van Diab abou jahjah, maar waar heeft hij ooit gesteld dat de holocaust niet bestaan heeft. Het enige wat ik mij kan herinneren is dat hij stelde dat ook westerlingen heilige koeien hebben, zoals de holocaust.
En eigenlijk heeft hij daarin gelijk; uiteraard mogen we de nazistische massa-moord op joden, slaven en zigeuners niet vergeten; maar er waren tevens even grote misdaden in Chili onder Pinochet, in Rwanda en Burundi en in Joegoslavië onder het nationalistische regiem.
doe je huiswerk eens


Tevens heeft Abouh aangeven een groot bewonderaar te zijn van Nasser en heeft ook enkele van diens toespraken op de ael-site gezet. Maar wie was Nasser.

Nasser was lid van de Broederschap, een Egyptische organisatie van moslimfundamentalisten. Tevens gaf hij onderdak aan Duitse nazi´s die hij aanstelde bij de geheime dienst, als trainers van commando´s, propaganda-afdelingen. Tevens nam hij een oud-ss´er als persoonlijke lijfwacht.

Op 1 mei 1964 zei hij: “Tijdens de Tweede Wereldoorlog lag onze sympathie bij de Duitsers, en de leugen van de 6 miljoen vermoorde joden gelooft sowieso niemand.

Over hoe Abouh waarschijnlijk over de deze uitspraak denkt valt makkelijk af te leiden uit een stuk uit een interview met hem die op de site van de AEL staat

Akkoord. Maar iedereen – ook u – neemt een deel van de geschiedenis van zijn familie mee. U vertelde het verhaal over uw opa. Een belangrijk deel van de Israëli’s zijn joden uit Oost- en West-Europa en hebben de nazi-periode gekend. De verhalen over de holocaust worden van generatie tot generatie doorgegeven. Zij zeggen: ooit is er getracht ons op een industriële manier te vernietigen.
Dyab Abou Jahjah:
Ik zeg u eerlijk dat dit mij niet interesseert.
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be