Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juni 2017, 23:14   #21
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
anyway als linkse zal ik trouw blijven aan m'n rode idealen, kleurtjes en/of inwijkelingen zal ik nooit verloochenen, zeer willen doen, de dieperik instampen.. zo ben ik niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
België zou zich ook beter toespitsen op kwalitatievere import, want zeg nu zelf; wat is de meerwaarde van horden mensen die hier aan de ocmw uier komen hangen... nee, dan liever een immigratie model zoals dat van bvb Australië...
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2017, 00:00   #22
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
anyway als linkse zal ik trouw blijven aan m'n rode idealen, kleurtjes en/of inwijkelingen zal ik nooit verloochenen, zeer willen doen, de dieperik instampen.. zo ben ik niet. Anderzijds hoeft het niet de spuigaten uit te lopen i.e. BE dat hoe langer hoe meer op een duivenhok lijkt... en dan te zeggen dat als belgen naar het buitenland willen ze bijlange niet altijd even goed verwelkomd worden.... want i repeat; wie hier in BE aankomt krijgt in nogal wat gevallen zomaar eventjes huppakee tafeltje dekje strekje voorgeschoteld...

met niet-Belgen bedoel ik dus evengoed blanken als in oost-europeanen, en euh nu ga ik iets eerder gemeen zeggen maar het is niet omdat ze er blank uitzien ze niet minder achterlijk zouden zijn dan de geïndoctrineerde allah-kwieten, i.e. diep christelijke polen en whatever, ik moet er eerlijk gezegd ook niet veel van hebben, ideologisch gezien dan, my 2 cents...
Wat is dat toch tegenwoordig met jullie vrouwen?!

"We weten allemaal dat de droevigste mannen hun mannelijkheid bewijzen door vrouwen als kinderen te behandelen. We zullen dus ook moeten toegeven dat bijna alle vrouwen in een staat van zielige kinderachtigheid vertoeven en om die vaststelling af te ketsen beweren dat mannen onvolwassen zijn."
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2017, 04:01   #23
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
België zou zich ook beter toespitsen op kwalitatievere import, want zeg nu zelf; wat is de meerwaarde van horden mensen die hier aan de ocmw uier komen hangen... nee, dan liever een immigratie model zoals dat van bvb Australië...
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2017, 05:23   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Vind ik ook! Wij zijn hier veel te braaf en te vrijgevig.
Neem die Afrikanen die daar in Ventimiglia, Italië, op een hoop zitten om te proberen Frankrijk, Duitsland, Engeland ... te bereiken. 100-en jonge, gezonde mannen! Waarom zijn die geëmigreerd? Waarom denken die zonder meer recht te hebben op de voordelen waarvoor wij jarenlang moeten werken? https://nieuws.vtm.be/buitenland/145...rens-frankrijk
Stel ik mij de vraag, waarom vechten die niet in eigen land tegen hun leiders.

Nee ze komen liever naar Europa want daar krijgen ze zoveel tegenstand niet en de EU laat zich vrij gemakkelijk overrompelen.

Die hebben maar 1 recht en dat is dat men ze gelijk terugstuurt vanwaar ze gekomen zijn maar dat lef hebben ze in de EU blijkbaar niet.

Ze horen niet thuis in de EU.

Dat leuke Ventimiglia zo naar de knoppen door die bende 'gelukszoekers'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2017, 06:01   #25
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wat is dat toch tegenwoordig met jullie vrouwen?!

"We weten allemaal dat de droevigste mannen hun mannelijkheid bewijzen door vrouwen als kinderen te behandelen. We zullen dus ook moeten toegeven dat bijna alle vrouwen in een staat van zielige kinderachtigheid vertoeven en om die vaststelling af te ketsen beweren dat mannen onvolwassen zijn."
bijna alle vrouwen wat een geluk zeg .... oef
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be