Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 december 2010, 14:33   #21
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Van haar sombere periode tot dit : http://www.youtube.com/watch?v=rMqayQ-U74s : ik noem dat toch een metamorphose. Ik denk niet dat andere artiesten die zo'n sombere periode zouden hebben, zo'n metamorphose zouden hebben. Veel zouden al zelfmoord plegen, volgens mij.
Ja, gelukkig is ze aan de beterhand, maar ik denk dat je toch pas van een succes mag spreken eens ze weer controle over haar eigen beslissingen heeft (je mag me tegenspreken, maar volgens mij wordt heel haar doen en laten nog steeds door haar voogd gecontroleerd...).

Ik denk trouwens dat de kans groot is dat zij heel hard is gepusht geweest om er terug 'goed' uit te zien en clips te maken. Er zijn wel meer mensen die aan britney verdienen dan zijzelf.
De circus-tournee was dan wel enorm groots, dat was volgens mij vooral de verdienste van andere performers en de omringende crew. volgens de berichtgeving wou ze de tour ook veel korter, maar heeft haar vader daar een serieuze hand in en heeft hij tegen haar zin de tour verlengd.

Ik hoop dat ik mis ben hoor, want anders slaat ze binnen de kortste keren terug in de diepte.

Ze is zeker niet zo slecht bezig als pakweg miss lohan, maar ik dénk dat je zelfs met die een clip kan opnemen waarop een stralende, probleemvrije lohan te zien is.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 14:36   #22
Specksnyder
Lokaal Raadslid
 
Specksnyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 september 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Zondag 12-12 Sportpaleis Antwerpen; Shakira
Heel andere koek. En niet echt lekkere. Ik moest tijdens het optreden regelmatig aan Maria Carey (of hoe schrijf je dat) denken. Die heeft op toernee ook steevast twee trucks bij om haar ego te vervoeren.
Shakira had ongeveer evenveel trucks bij als Lady Gaga.
Maar waar dat dit bij Gaga vooral bestond uit podiumelementen en waanzinnige decorstukken, wat als technieker altijd leuk is, was het bij shakira inderdaad meerdere trucks vol met ego.

Dat mens had zoveel promomateriaal met haar gezicht erop bij dat ze een stuk van de lotto arena moesten gebruiken om het te kunnen opslaan.
__________________
Liber Leviathan

Laatst gewijzigd door Specksnyder : 13 december 2010 om 14:37.
Specksnyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 15:11   #23
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Blonde sexmachine


http://www.youtube.com/watch?v=da4fgjE78qU
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 16:52   #24
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Je gaat mij niet horen klagen.
Mij ook niet
Ke$ha mag je wel houden echter, geef mij maar dat Perry ding.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 16:59   #25
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Eigenlijk vooral omdat dochterlief op haar twaalf volgens mij nog niet klaar is om op haar eentje voor zo'n concert naar Brussel te reizen.

En omdat ik als papa van alles wil proeven.
Dus als die morgen ticketten vraagt voor Justin Bieber ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:12   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Een hele draad over lekkere blondines en er staat geen enkele foto in. :c
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:15   #27
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C uit W's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.249
Standaard

__________________
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten."
C uit W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:21   #28
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Dus als die morgen ticketten vraagt voor Justin Bieber ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Seg hé , allee , omda gij het zijt ...
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:22   #29
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 17:39   #30
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Een hele draad over lekkere blondines en er staat geen enkele foto in. :c
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 18:10   #31
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ja, gelukkig is ze aan de beterhand, maar ik denk dat je toch pas van een succes mag spreken eens ze weer controle over haar eigen beslissingen heeft (je mag me tegenspreken, maar volgens mij wordt heel haar doen en laten nog steeds door haar voogd gecontroleerd...).

Ik denk trouwens dat de kans groot is dat zij heel hard is gepusht geweest om er terug 'goed' uit te zien en clips te maken. Er zijn wel meer mensen die aan britney verdienen dan zijzelf.
De circus-tournee was dan wel enorm groots, dat was volgens mij vooral de verdienste van andere performers en de omringende crew. volgens de berichtgeving wou ze de tour ook veel korter, maar heeft haar vader daar een serieuze hand in en heeft hij tegen haar zin de tour verlengd.

Ik hoop dat ik mis ben hoor, want anders slaat ze binnen de kortste keren terug in de diepte.

Ze is zeker niet zo slecht bezig als pakweg miss lohan, maar ik dénk dat je zelfs met die een clip kan opnemen waarop een stralende, probleemvrije lohan te zien is.
Oh, absoluut akkoord met u over uw eerste punten! Wat de Circus-tournee betreft, is het ook de verdienste van Britney zelf zelfs als die tournee niet te vergelijken is met haar eerste tournees toen ze nog "clean" was.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 21:11   #32
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Mij ook niet
Ke$ha mag je wel houden echter, geef mij maar dat Perry ding.
Bwah, niets voor mij, Katy Perry!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 22:40   #33
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Dus als die morgen ticketten vraagt voor Justin Bieber ...
We staan op de wachtlijst!!

Maar ikke ni. Ik heb mijn grenzen. Justin is erover. Ik plaag mijn dochter er altijd mee. De jeannet! Die heeft een lijn nagellak op de markt gebracht!! Enz...

De deal was, naar Justin Bieber ga ik voor geen geld van de wereld, naar Kesha wil ik best mee.

Justin Bieber gaat (als er kaarten komen) iets voor de mama worden denk ik.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2010, 23:04   #34
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
We staan op de wachtlijst!!

Maar ikke ni. Ik heb mijn grenzen. Justin is erover. Ik plaag mijn dochter er altijd mee. De jeannet! Die heeft een lijn nagellak op de markt gebracht!! Enz...

De deal was, naar Justin Bieber ga ik voor geen geld van de wereld, naar Kesha wil ik best mee.

Justin Bieber gaat (als er kaarten komen) iets voor de mama worden denk ik.
Op het concert van Justin Bieber zal u zowiezo veel meer gillende meisjes horen dan Bieber zelf.

Laatst gewijzigd door Everytime : 13 december 2010 om 23:05.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 07:32   #35
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
We staan op de wachtlijst!!

Maar ikke ni. Ik heb mijn grenzen. Justin is erover. Ik plaag mijn dochter er altijd mee. De jeannet! Die heeft een lijn nagellak op de markt gebracht!! Enz...

De deal was, naar Justin Bieber ga ik voor geen geld van de wereld, naar Kesha wil ik best mee.

Justin Bieber gaat (als er kaarten komen) iets voor de mama worden denk ik.
Onbegrijpelijk ...
M'n oudste troonde ik mee naar kleine concertjes met muziek naar mijn smaak ...
Vervelend gevolg ervan is dan weer dat zij nu vrolijk naar goei optredens kan gaan ipv eens ne keer te babysitten voor me ... Zo heb ik AC/DC ook gemist de laatste keer en zij niet ...

Laatst gewijzigd door manta : 14 december 2010 om 07:33.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 08:45   #36
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Dat zal wel kloppen, ik ben ook op die manier fan geworden
En van een hele resem andere dingen ook trouwens. Mijn vader is een enorme muziekliefhebber.
Ik mocht vanzelfsprekend ook mijn cd's beluisteren in de woonkamer. Sommige dingen vond hij heel tof (bijv. nirvana, body count, sepultura...), andere dingen vond hij wel ok (bijv. rage against the machine), en toen ik even kort in een serious beats / thunderdome periode zat heeft hij aan de alarmbel getrokken en me meegesnokt naar het werchter concert van Pink Floyd. Dat heeft wel geholpen, 'k vond dat precies toch een pak beter dan die boemboemshit.
Dus 'k zou zeggen: vergeet ze ook niet mee te nemen naar optredens van jouw favorieten

Hoe mijn ma niet in de psychiatrie is beland weet ik eigenlijk niet. Het arm schaap heeft totaal niks met muziek. Meestal viel het nog mee (vader en dochter gezamelijk fan van cash, cave, young, beatles,....) maar euhm... "Kijk mama, ik heb een cd van Immortal gekocht...". Moedig mens.

Ik heb voor m'n pa twee jaar geleden van die kwaliteitsboxen gekocht voor aan z'n pc. content dat m'n ma was, lol! 'k ben dan maar om een toetsenbord geweest waar een extra grote mute-knop op stond voor als ze eens iets tegen mijn pa wil zeggen. Daar was ze precies content mee, hoewel ze nooit aan de pc zit.


Indrukwekkend. Bij mijn ouders moest ik indertijd niet afkomen met om het even waar ook maar het minste heavy gitaarakkoord op stond.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 09:47   #37
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Dat zal wel kloppen, ik ben ook op die manier fan geworden
En van een hele resem andere dingen ook trouwens. Mijn vader is een enorme muziekliefhebber.
Ik mocht vanzelfsprekend ook mijn cd's beluisteren in de woonkamer. Sommige dingen vond hij heel tof (bijv. nirvana, body count, sepultura...), andere dingen vond hij wel ok (bijv. rage against the machine), en toen ik even kort in een serious beats / thunderdome periode zat heeft hij aan de alarmbel getrokken en me meegesnokt naar het werchter concert van Pink Floyd. Dat heeft wel geholpen, 'k vond dat precies toch een pak beter dan die boemboemshit.
Dus 'k zou zeggen: vergeet ze ook niet mee te nemen naar optredens van jouw favorieten

Hoe mijn ma niet in de psychiatrie is beland weet ik eigenlijk niet. Het arm schaap heeft totaal niks met muziek. Meestal viel het nog mee (vader en dochter gezamelijk fan van cash, cave, young, beatles,....) maar euhm... "Kijk mama, ik heb een cd van Immortal gekocht...". Moedig mens.

Ik heb voor m'n pa twee jaar geleden van die kwaliteitsboxen gekocht voor aan z'n pc. content dat m'n ma was, lol! 'k ben dan maar om een toetsenbord geweest waar een extra grote mute-knop op stond voor als ze eens iets tegen mijn pa wil zeggen. Daar was ze precies content mee, hoewel ze nooit aan de pc zit.
op die serious beats cd's staat nochtans de beste muziek ooit gemaakt hoor....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.

Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 14 december 2010 om 09:47.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 10:33   #38
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Onbegrijpelijk ...
M'n oudste troonde ik mee naar kleine concertjes met muziek naar mijn smaak ...
Vervelend gevolg ervan is dan weer dat zij nu vrolijk naar goei optredens kan gaan ipv eens ne keer te babysitten voor me ... Zo heb ik AC/DC ook gemist de laatste keer en zij niet ...
Waarom onbegrijpelijk?

Voor mijn part mogen de bengels altijd mee naar een concert met muziek van papa's smaak. Probleem is dat ze meestal niet willen. Ze kijken even op youtube waar ze eventueel met papa naartoe mogen en ze vellen een oordeel. Prima. Meer moet dat niet zijn. Ik bied ze de mogelijkheden om af en toe ook eens 'andere' muziek te ontdekken, zij hebben de vrijheid om daar op in te gaan of niet. Ik ga ze niet pushen. Hooguit wijs ik ze op youtube even de weg naar de dingen die hen misschien kunnen overtuigen maar meer niet. 't Is hun smaak die ze aan het ontwikkelen zijn, niet een kopie van de mijne. Al worden ze een vonkende fan van Frans Bauer, zolang zij Frans Bauer dan echt goed vinden is er voor mij geen vuiltje aan de lucht.

Dus kortom; ik loop geregeld concerten af, al dan niet samen met mijn schatjes, al dan niet met muziek naar mijn smaak en I'm having the time of my life.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 11:38   #39
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Blondine Sandra Kim leeft ook nog zo te zien: http://www.youtube.com/watch?v=0gixu2hV6kk&
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2010, 21:05   #40
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Waarom onbegrijpelijk?

Voor mijn part mogen de bengels altijd mee naar een concert met muziek van papa's smaak. Probleem is dat ze meestal niet willen. Ze kijken even op youtube waar ze eventueel met papa naartoe mogen en ze vellen een oordeel. Prima. Meer moet dat niet zijn. Ik bied ze de mogelijkheden om af en toe ook eens 'andere' muziek te ontdekken, zij hebben de vrijheid om daar op in te gaan of niet. Ik ga ze niet pushen. Hooguit wijs ik ze op youtube even de weg naar de dingen die hen misschien kunnen overtuigen maar meer niet. 't Is hun smaak die ze aan het ontwikkelen zijn, niet een kopie van de mijne. Al worden ze een vonkende fan van Frans Bauer, zolang zij Frans Bauer dan echt goed vinden is er voor mij geen vuiltje aan de lucht.

Dus kortom; ik loop geregeld concerten af, al dan niet samen met mijn schatjes, al dan niet met muziek naar mijn smaak en I'm having the time of my life.
Inderdaad, laat uw kinderen horen wat ze willen. Ze groeien zowiezo en hun muzikale stijlen veranderen met de jaren.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be