Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub)
Ja 55 66,27%
Neen 28 33,73%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2010, 13:19   #841
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tja lachen...is dubbel natuurlijk, zij smijten met ons geld.

Als ik ze zie zitten ze of lekker in het buitenland om daar wat recepties bij te wonen ofzo...verblijf is natuurlijk niet zomaar een verblijf dan...geen lijnvluchten natuurlijk...dan zitten ze weer een opening bij te wonen van het 1 of ander monument...hier een lintje doorknippen daar een lintje doorknippen, hier een prijs uitreiken daar een prijs uitreiken, en voor de rest wat discussieren in de namiddag.
Als men nu eens in de voormiddag begon met WERKEN, dan moest men niet pas in de namiddag beginnen met vergaderingen waar ze constant de gazet lezen of op hun nieuwe i-pod zitten te spelen met een onderbreking hier en daar om een voorgeschreven tekst af te ratelen waar geen kat naar luistert.

Nee, bewijzen dat ze echt werken heb ik niet hoor.
Moesten de politici 'niet werken' zou je vuilnis niet worden opgehaald, op termijn.
Je argumenteert nogal zwart/wit. Natuurlijk werken niet ALLE politici ALTIJD 16h per dag. In momenten zoals deze, met regeringsonderhandelingen, zal er wel een keure zijn die aan die uren komt, maar bijlange niet allemaal. En wat is 'werken'? Aanwezig zijn op een receptie van een lokale afdeling, is dat ook werken? Wellicht wel, maar bon. Alleszins kan het meetellen als politieke werktijd.
In dat opzicht is er inderdaad wel tijd voor andere mandaten, maar die nemen bjilange niet zoveel tijd in beslag. Los van het feit dat ze dat gewoonweg zouden moeten verbieden.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:21   #842
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Again, system, waarom zeg je niet gewoon: ik ben tegen NVA

Iemand die verkeerd gedrag afkeurt redt zijn imago
Iemand die verkeerd gedrag niet afkeurt dekt alles toe

Het zegt veel over het starre, bekrompen en hardvochtig karakter van system dat hij zomaar de hele NVA-top onmiddellijk veroordeelt
Tegen, tegen. Wat is is 'tegen'? Ik ben geen Vlaamnationalist. Dat is juist. En ik neem dus een Vlaamsnationalistische partij op de korrel indien dit moet. En in deze zaak moet het dus. U probeert het onder de mat te vegen. Dat is het verschil tussen u en mij.

Laatst gewijzigd door system : 3 september 2010 om 13:21.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:21   #843
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het Nieuwsblad van vandaag.


LUMMEN - Kim Geybels (28), de veelbesproken N-VA'ster uit Lummen, heeft haar advocaat opdracht gegeven te onderzoeken of haar ontslag als senator wel rechtsgeldig is. Ze voelt zich geflikt door de N-VA, die haar zwaar onder druk zou hebben gezet om ontslag te nemen.


De advokaat van Geybels:
"Je mag gerust zeggen dat ze haar tot ontslag gedwongen hebben. Waarom? Een politiek spel. Maar het is de vraag of dat zomaar kan en mag, iemand zo onder druk zetten. Mijn cliënte was rechtstreeks verkozen als senator. Daarom onderzoeken we nu of we dat ontslag alsnog kunnen aanvechten en ongedaan maken
."

Nu hoort men het eens van de betrokkene Kim Geybels zelf en van haar raadsman. En die kunnen het weten. Mooie partij die NVA. Ge zult u maar jarenlang inzetten voor zo'n partij.

Daarom denk ik dat het artikel van Hilde Sabbe in Het Laatste Nieuws van vandaag de nagel op de kop slaat. En daarin zegt Sabbe ondermeer:

"Het zegt veel over het starre, bekrompen en hardvochtig karakter van de NVA dat ze onmiddellijk werd ontslagen."

Inderdaad, zó is het. En men kan daaraan toevoegen: paniek paniek bij de top van de NVA. Ons NVA-imago redden, ons NVA-imago redden ten alle prijze, snel snel. En dus stampen we Geybels zonder problemen buiten.

Als dat maar geen Geybeliaanse boomerang wordt.
Ik heb dat artikel van Sabbe ook gelezen. Nu schrijft dat gefrustreerd wijf wel vaker debiliteiten, hoor. Het artikel is om te lachen. Zonder enige kennis van zaken en duidelijk profeministisch.

Ik ben echter niet verwonderd dat je haar schrijfsels gebruikt om je posts te beargumenteren.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:23   #844
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Niemand heeft het hier over een jointje smoren tijdens de studententijd.
Idd. *Balk en splinter*: ik las nergens dat ze zélf gebruikt.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:24   #845
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ik heb dat artikel van Sabbe ook gelezen. Nu schrijft dat gefrustreerd wijf wel vaker debiliteiten, hoor. Het artikel is om te lachen. Zonder enige kennis van zaken en duidelijk profeministisch.

Ik ben echter niet verwonderd dat je haar schrijfsels gebruikt om je posts te beargumenteren.
Als u iemand een 'gefrustreerd wijf' noemt, omdat ze dingen schrijft die u niet aanstaan, dan weet ik in ieder geval wie hier de gefrustreerde is. En dat is dus niet Sabbe.

Laatst gewijzigd door system : 3 september 2010 om 13:24.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:25   #846
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Moest u nu eens ervaringsdeskundige zijn zou ik zeggen ja. Maar nu ratel je er maar wat op los zonder dat je weet hoe een doorsnee dag van bijvoorbeeld Bart Dewever eruit ziet.
Ratelen? Dat is gewoonweg wiskunde...maar ja luisteren is blijkbaar niet de sterkste kant van de verdedigers van politici. Ben jij wel een ervaringsdeskundige dan?

Nogmaals, als zij dagen kloppen van 16h, waar halen ze de tijd vandaan om nog 20-mandaten erbij te nemen?
Nogmaals, uitzonderingen heb je overal.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:28   #847
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Als u iemand een 'gefrustreerd wijf' noemt, omdat ze dingen schrijft die u niet aanstaan, dan weet ik in ieder geval wie hier de gefrustreerde is. En dat is dus niet Sabbe.
Hip hip voor Sabbe.
We zullen de bewoordingen die jij gebruikt voor de N-VA omdat hun programma je niet aanstaat, maar niet in rekening brengen.
Soit, je hebt gelijk. Ik trek mijn woorden terug over Hilde Sabbe. Maar wat ze schrijft is haar persoonlijke mening zonder kennis ter zake. Jij gebruikt dat als een 'zie-je-wel'-argument.

Mocht je de tijd en moeite doen om eens alle reacties te lezen, zou je weten dat ik helemaal niet tevreden ben met de snelle reactie van de N-VA. Ik begrijp ze langs ene kant wel, maar ik vind dat ze nu koudweg iemands politieke carrière hebben vernietigd omdat ze in paniek zijn geslagen. Begrijipelijk, maar ik ga niet akkoord.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:33   #848
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Moesten de politici 'niet werken' zou je vuilnis niet worden opgehaald, op termijn.
Je argumenteert nogal zwart/wit. Natuurlijk werken niet ALLE politici ALTIJD 16h per dag. In momenten zoals deze, met regeringsonderhandelingen, zal er wel een keure zijn die aan die uren komt, maar bijlange niet allemaal. En wat is 'werken'? Aanwezig zijn op een receptie van een lokale afdeling, is dat ook werken? Wellicht wel, maar bon. Alleszins kan het meetellen als politieke werktijd.
In dat opzicht is er inderdaad wel tijd voor andere mandaten, maar die nemen bjilange niet zoveel tijd in beslag. Los van het feit dat ze dat gewoonweg zouden moeten verbieden.
En waarom zou mijn vuilnis niet worden opgehaald zonder het werken van politici?

Ik argumenteer idd zwart op wit...volgens mij werkt maar heel uitzonderlijk iemand soms eens 16h per dag. Net zoals dat dat gebeurt bij andere jobs.
Regeringsonderhandelingen...tja, ze hebben zelf voor de miserie gezorgt. Iedereen kan het verkloten en dan zeggen dat je wat uurtjes meer moet aankloten en 10000 euro per maand verdienen.
Aanwezig zijn op recepties is NIET werken. Wat is daar werken aan dan? Welke studie moet je daar voor gedaan hebben, welke kennis moet je daarvoor hebben, welke verantwoordelijkheid heb je daar voor nodig? Nee, ze tellen het gewoon mee. Ik kan ook zeggen dat ik op cafe ga (zoals golfen) met potentiele klanten. Zo kom ik ook wel aan 16h per dag samen met wat recepties ed.

Komaan, wees eerlijk. Waarom hebben ze tijd voor mandaten? Omdat ze geld krijgen van dat bedrijf om bepaalde dingen te regelen welke in het voordeel zijn van dat bedrijf. Dat is gewoonweg alles. Niet meer en niet minder. En idd, dat zou moeten verboden worden...en waarom word dat niet verboden? Idd, omdat degene die de macht hebben om het te verbieden het allemaal zelf doen en zelf liever meegraaiien met deze praktijken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:37   #849
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ratelen? Dat is gewoonweg wiskunde...maar ja luisteren is blijkbaar niet de sterkste kant van de verdedigers van politici. Ben jij wel een ervaringsdeskundige dan?

Nogmaals, als zij dagen kloppen van 16h, waar halen ze de tijd vandaan om nog 20-mandaten erbij te nemen?
Nogmaals, uitzonderingen heb je overal.

Nee, ik ben geen ervaringsdeskundige. Ik doe dan ook geen gefrustreerde uitspraken over de workload van een politicus.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:41   #850
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Idd. *Balk en splinter*: ik las nergens dat ze zélf gebruikt.
Het heeft dan ook niets met het gebruik van drugs te maken, maar met het feit dat ze in thailand gaat flikflooien met een getrouwde junkie en daar op een kinderlijke manier in de luren gelegd wordt door een dealer. Van een senator mag wel wat meer verwacht worden.

Verder gaat het ook over het feit dat ze deze junkie zomaar een job geeft terwijl hij die duidelijk niet verdiende.

Uiteraard mogen we ook niet vergeten dat de reacties van de andere partijen en de pers niet mals geweest zouden zijn moest ze wel mogen aanblijven. Dan zou het direct gaan om misbruik van het senatorambt om een junk te ontzetten uit Thailand.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:53   #851
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En waarom zou mijn vuilnis niet worden opgehaald zonder het werken van politici?

Ik argumenteer idd zwart op wit...volgens mij werkt maar heel uitzonderlijk iemand soms eens 16h per dag. Net zoals dat dat gebeurt bij andere jobs.
Regeringsonderhandelingen...tja, ze hebben zelf voor de miserie gezorgt. Iedereen kan het verkloten en dan zeggen dat je wat uurtjes meer moet aankloten en 10000 euro per maand verdienen.
Aanwezig zijn op recepties is NIET werken. Wat is daar werken aan dan? Welke studie moet je daar voor gedaan hebben, welke kennis moet je daarvoor hebben, welke verantwoordelijkheid heb je daar voor nodig? Nee, ze tellen het gewoon mee. Ik kan ook zeggen dat ik op cafe ga (zoals golfen) met potentiele klanten. Zo kom ik ook wel aan 16h per dag samen met wat recepties ed.

Komaan, wees eerlijk. Waarom hebben ze tijd voor mandaten? Omdat ze geld krijgen van dat bedrijf om bepaalde dingen te regelen welke in het voordeel zijn van dat bedrijf. Dat is gewoonweg alles. Niet meer en niet minder. En idd, dat zou moeten verboden worden...en waarom word dat niet verboden? Idd, omdat degene die de macht hebben om het te verbieden het allemaal zelf doen en zelf liever meegraaiien met deze praktijken.
Dus, ja, uitzonderlijk werken politici 16 h per dag, maar de meesten meestal niet. Da's redelijk duidelijk. Voor de rest is het vaak gissen wat die mannen doen, hé. Maar een parlement en regering draait niet als die mannen geen reet uitvoeren, hoor.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 13:59   #852
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Een ware virtuele steniging van dat arme wicht in deze draad. Reken haar af op haar werk als senator en arts maar niet op haar gedrag in haar persoonlijk leven ,stelletje wannabee-ayatollah's.
ik spreek een fatwa over je uit: moge de rechtgeaarde Moslims, waar ook ter wereld, u opjagen en gevangennemen, je geselen en je onthoofden.

dood aan de grote Satan
dood aan de kleine Satan
dood aan Ke nan

Vrede zij met de dienaars van Allah
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 14:13   #853
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Tegen, tegen. Wat is is 'tegen'? Ik ben geen Vlaamnationalist. Dat is juist. En ik neem dus een Vlaamsnationalistische partij op de korrel indien dit moet. En in deze zaak moet het dus. U probeert het onder de mat te vegen. Dat is het verschil tussen u en mij.
wat veeg ik onder de mat?
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 14:15   #854
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
wat veeg ik onder de mat?
Dat die Vlaamse partij zich niet onderwerpt aan haar Waalse meesters.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 14:53   #855
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat ze even bloed laat trekken en onderzoeken op drugs, dan is alle twijfel uit de wereld, toch?
Nee, zelfs als ze niet zelf gebruikt is ze als arts en politica zwaar in de fout gegaan.

Als politica heeft ze gewoon misbruik gemaakt van wetten in het buitenland en een omstreden gedoogbeleid misbruikt om aan drug te geraken.
Terwijl elke politicus in Vlaanderen Nederland vraagt om eindelijk te stoppen met drug te aanvaarden en de koffieshops langst de grenen te sluiten, is madam de docteur even over de grens gewipt om er drugs te gaan kopen voor haar gehuwde minnaar met kinderen.

Ze stond tijdens de verkiezingen op een plaats waar ze enkel als opvulling dienst deed en is door het succes van de N-VA in de senaat geraakt.
Waar ze zich vanaf dag één als een onaangespaste gedroeg.

De uitspraak dat niemand enige opmerkingen moet maken over het feit dat ze drug ging kopen in Nederland, waar softdrug gedoogd worden, want dat ze daarmee niets illegaal deed maakt haar als arts een onmogelijk persoon binnen de politiek.

Terwijl artsen bijna dagelijks moeten vechten om mensen met een overdosis te redden en er jaarlijk miljoen Euro's belastinggeld worden uitgegeven aan drugspreventie, gaat zij als ARTS en POLITICA even verkondingen dat er niets verkeerd aan is om drugs te gaan halen in Nederland.

Ze heeft nu in Thailand haar gat verbrand en moet maar op de blaren zitten.
Ik hoop dat ze niet enkel haar job als senator kwiijt is, maar na haar dreiging met advocaten om toch senator te kunnen blijven ook haar job binnen de N-VA en haar job als arts.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 15:16   #856
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik hoop dat ze niet enkel haar job als senator kwiijt is, maar na haar dreiging met advocaten om toch senator te kunnen blijven ook haar job binnen de N-VA en haar job als arts.
Ze had geen 'job binnen de N-VA'.
Voor de rest hoop ik dat ze haar job als arts alsnog kan houden. Je defenestratie lijkt me iets meer op een lynchpartij.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 15:21   #857
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nee, zelfs als ze niet zelf gebruikt is ze als arts en politica zwaar in de fout gegaan.

Als politica heeft ze gewoon misbruik gemaakt van wetten in het buitenland en een omstreden gedoogbeleid misbruikt om aan drug te geraken.
Terwijl elke politicus in Vlaanderen Nederland vraagt om eindelijk te stoppen met drug te aanvaarden en de koffieshops langst de grenen te sluiten, is madam de docteur even over de grens gewipt om er drugs te gaan kopen voor haar gehuwde minnaar met kinderen.

Ze stond tijdens de verkiezingen op een plaats waar ze enkel als opvulling dienst deed en is door het succes van de N-VA in de senaat geraakt.
Waar ze zich vanaf dag één als een onaangespaste gedroeg.

De uitspraak dat niemand enige opmerkingen moet maken over het feit dat ze drug ging kopen in Nederland, waar softdrug gedoogd worden, want dat ze daarmee niets illegaal deed maakt haar als arts een onmogelijk persoon binnen de politiek.

Terwijl artsen bijna dagelijks moeten vechten om mensen met een overdosis te redden en er jaarlijk miljoen Euro's belastinggeld worden uitgegeven aan drugspreventie, gaat zij als ARTS en POLITICA even verkondingen dat er niets verkeerd aan is om drugs te gaan halen in Nederland.

Ze heeft nu in Thailand haar gat verbrand en moet maar op de blaren zitten.
Ik hoop dat ze niet enkel haar job als senator kwiijt is, maar na haar dreiging met advocaten om toch senator te kunnen blijven ook haar job binnen de N-VA en haar job als arts.
Fout
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 september 2010 om 15:21.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 15:37   #858
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ze had geen 'job binnen de N-VA'.
Voor de rest hoop ik dat ze haar job als arts alsnog kan houden. Je defenestratie lijkt me iets meer op een lynchpartij.
Als militair-verpleegkundige heb ik tijdens mijn legerdienst genoeg ellende gezien veroorzaakt door drugs, om elke arts en medisch opgeleide die even gaat verklaren dat er niets mis is met even drugs te gaan kopen in Nederland, want dat het daar gedoogd word, kan ik inderdaad zonder problemen zien lynchen.

Als zeevarende heb ik niet enkel de ellende moeten aanzien, maar zelfs leedzaam en machteloos moeten toekijken hoe jonge mensen stierven aan overdosis, zonder hen ook maar ergens te kunnen helpen.

Als je binnen die wereld heb gezien wat drugs kunnen veroorzaken, zelfs softdrugs, wel dan kan je elke medisch opgeleide die zich op een dergelijke manier uitspreekt over drugs, zonder problemen de hel toewensen.

Het % verkeers en arbeidongelukken door drugsgebruik stijgt elke dag.
En vaak moeten artsen machteloos toekijken hoe een gewonde sterft omdat deze onder de drugs zit en dus niet kan behandeld worden.
Vaak moeten artsen gewonden plots reanimeren tijdens operaties omdat ze door de medische verdoving plots een overdosis krijgen omdat ze reeds onder de drugs zitten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 15:38   #859
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Ze had geen 'job binnen de N-VA'.
Voor de rest hoop ik dat ze haar job als arts alsnog kan houden. Je defenestratie lijkt me iets meer op een lynchpartij.
Inderdaad, laat ons hopen dat ze haar fouten inziet, zich herpakt en als een gewetensvolle arts kan door het leven gaan.
__________________
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2010, 15:38   #860
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steve_M's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 13.586
Standaard

Ik heb nee gestemd, ik hou wel van een goed schandaaltje op zijn tijd. Wie weet wat missen we nu allemaal.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be