Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

 
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2004, 18:22   #161
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Gaan die dan niet lopen met de werkplaatsen van de Brusselaars?
Of kan u alleen niet dulden dan Vlaamse werknemers in Brussel werken?
U heeft daar toch veel last van he,vanuit de Capitole van Engeland.
LOL blijkbaar vinden jullie een bepaalde sterkte in het feit dat ik niet in Belgie woon momenteel
het zij zo

mbt je post: ik haal er enkel de walen bij inzake de "corridor" die jij vermeldde
ik vind het piekfijn dat vlamingen en walen in bxl werken, maar in VL doet men soms alsof brussel overleeft bij gratie van VL, wat ik dus redelijk achterlijk vind
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 18:39   #162
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
LOL blijkbaar vinden jullie een bepaalde sterkte in het feit dat ik niet in Belgie woon momenteel
het zij zo

mbt je post: ik haal er enkel de walen bij inzake de "corridor" die jij vermeldde
ik vind het piekfijn dat vlamingen en walen in bxl werken, maar in VL doet men soms alsof brussel overleeft bij gratie van VL, wat ik dus redelijk achterlijk vind
en de KBCstudiedienst dan??? KBC is ongeloofwaardig zeker?

6,6 miljard vloeit naar Wallonië
De Standaard 21-10-2004 Pag. 2

Zelfs op lange termijn blijven transfers aanzwellen

BRUSSEL - De geldstromen van Vlaanderen naar Wallonië en Brussel bedroegen vorig jaar 6,6 miljard euro, een historisch record. Dat blijkt uit de langverwachte studie die de Vlaamse administratie Abifim heeft opgesteld in opdracht van de Vlaamse regering. In tegenstelling tot wat wel eens wordt beweerd, zal die geldstroom ook op lange termijn blijven toenemen.
De studie is destijds besteld door de toenmalige Vlaamse minister-president Patrick Dewael (VLD). Diens opvolger Bart Somers kreeg ze op 9 juli, een maand na de verkiezingen. Pas nu komen de resultaten naar boven omdat Vlaams parlementslid Bart De Wever (NV-A) de kwestie volgende week aankaart in het Vlaams Parlement. De zogenaamde financiële transfers betekenen dat een gewest meer bijdraagt tot de belastingen en sociale zekerheid, dan dat het er profijt uit haalt. Sinds de jaren zestig bestaat
er een voortdurende transfer van Vlaanderen naar Wallonië en sinds de jaren negentig ook naar Brussel.

De geldstromen vinden plaats in de federale overheidsbegroting (in 2003 1,52 miljard), de financiering van de gemeenschappen en gewesten (1,32 miljard) en de sociale
zekerheid (3,74 miljard), alles samen goed voor 6,6 miljard. Dat is meer dan de KBC-studiedienst, die voor 2002 was uitgekomen op een bedrag van 5,4 miljard euro.
Bovendien zal de geldstroom volgens de Vlaamse administratie in dezelfde richting blijven aanzwellen - in 2020 zelfs tot 8,78 miljard - tenzij in Brussel en Wallonië de
tewerkstellingsgraad plots spectaculair zou toenemen.

In de cijfers zijn de overheidsschuld en interestlasten niet meegerekend, hoewel ook die een herverdeling tussen de gewesten inhouden. ,,Ik heb die berekening wel gemaakt en
kom zo tot een extra transfer van 4,7 miljard, wat de totale geldstroom naar de Franstaligen op 11,3 miljard euro brengt'', zegt De Wever. ,,Dat is bijna 2.000 euro per Vlaming



gepost door mosasaurus



doornroosje is offline  
Oud 21 oktober 2004, 18:57   #163
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
en de KBCstudiedienst dan??? KBC is ongeloofwaardig zeker?

6,6 miljard vloeit naar Wallonië
De Standaard 21-10-2004 Pag. 2

Zelfs op lange termijn blijven transfers aanzwellen

BRUSSEL - De geldstromen van Vlaanderen naar Wallonië en Brussel bedroegen vorig jaar 6,6 miljard euro, een historisch record. Dat blijkt uit de langverwachte studie die de Vlaamse administratie Abifim heeft opgesteld in opdracht van de Vlaamse regering. In tegenstelling tot wat wel eens wordt beweerd, zal die geldstroom ook op lange termijn blijven toenemen.
De studie is destijds besteld door de toenmalige Vlaamse minister-president Patrick Dewael (VLD). Diens opvolger Bart Somers kreeg ze op 9 juli, een maand na de verkiezingen. Pas nu komen de resultaten naar boven omdat Vlaams parlementslid Bart De Wever (NV-A) de kwestie volgende week aankaart in het Vlaams Parlement. De zogenaamde financiële transfers betekenen dat een gewest meer bijdraagt tot de belastingen en sociale zekerheid, dan dat het er profijt uit haalt. Sinds de jaren zestig bestaat
er een voortdurende transfer van Vlaanderen naar Wallonië en sinds de jaren negentig ook naar Brussel.
De geldstromen vinden plaats in de federale overheidsbegroting (in 2003 1,52 miljard), de financiering van de gemeenschappen en gewesten (1,32 miljard) en de sociale
zekerheid (3,74 miljard), alles samen goed voor 6,6 miljard. Dat is meer dan de KBC-studiedienst, die voor 2002 was uitgekomen op een bedrag van 5,4 miljard euro.
Bovendien zal de geldstroom volgens de Vlaamse administratie in dezelfde richting blijven aanzwellen - in 2020 zelfs tot 8,78 miljard - tenzij in Brussel en Wallonië de
tewerkstellingsgraad plots spectaculair zou toenemen.
In de cijfers zijn de overheidsschuld en interestlasten niet meegerekend, hoewel ook die een herverdeling tussen de gewesten inhouden. ,,Ik heb die berekening wel gemaakt en
kom zo tot een extra transfer van 4,7 miljard, wat de totale geldstroom naar de Franstaligen op 11,3 miljard euro brengt'', zegt De Wever. ,,Dat is bijna 2.000 euro per Vlaming


gepost door mosasaurus


voor de zoveelste maal
dat geld dat vlaanderen naar brussel en wallonie overhevelt, van waar komt dat? waar wordt dat gegenereerd? als men bv. over de federale middelen spreekt die voortvloeien uit inkomensbelasting, wat is de "benchmark"?

zegt men bv. brussel heeft 10% van de bevolking dus heeft het maar recht op 10% van de middelen (= stel 25 miljard)
indien dit zo is, dan krijgt brussel volgens die definitie een transfer van 5 miljard euro moest het 12% van de federale middelen krijgen
volgens mij gaan deze studies dus hiervan uit

maar aan de andere kant, volgens internationale conventie worden inkomensbelastingen en vennootschapsbelasting LOKAAL geheven
aangezien brussel 20% van de lonen en bnp in belgie vertegenwoordigt, zal het wellicht rond de 20% van de federale middelen creeren
als het er dan 12% van krijgt, dan verliest het 8% ipv 2% extra te krijgen!

nu zullen jullie wel zeggen, dat is niet redelijk, wel ik zeg, de internationale conventie zegt dat in een onafhankelijk brussel die 20% niet langer in de federale pot zou worden gestopt maar grotendeels binnen de grenzen van het gewest zou blijven
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 21 oktober 2004 om 18:57.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 19:06   #164
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
voor de zoveelste maal
dat geld dat vlaanderen naar brussel en wallonie overhevelt, van waar komt dat? waar wordt dat gegenereerd? als men bv. over de federale middelen spreekt die voortvloeien uit inkomensbelasting, wat is de "benchmark"?

zegt men bv. brussel heeft 10% van de bevolking dus heeft het maar recht op 10% van de middelen (= stel 25 miljard)
indien dit zo is, dan krijgt brussel volgens die definitie een transfer van 5 miljard euro moest het 12% van de federale middelen krijgen
volgens mij gaan deze studies dus hiervan uit

maar aan de andere kant, volgens internationale conventie worden inkomensbelastingen en vennootschapsbelasting LOKAAL geheven
aangezien brussel 20% van de lonen en bnp in belgie vertegenwoordigt, zal het wellicht rond de 20% van de federale middelen creeren
als het er dan 12% van krijgt, dan verliest het 8% ipv 2% extra te krijgen!

nu zullen jullie wel zeggen, dat is niet redelijk, wel ik zeg, de internationale conventie zegt dat in een onafhankelijk brussel die 20% niet langer in de federale pot zou worden gestopt maar grotendeels binnen de grenzen van het gewest zou blijven
Waar wacht u op!

Hoeveel vloeit er dan van uw grootmacht Brussel naar Vlaanderen,en hoeveel van Wallonie naar Vlaanderen 20% is geen 100% he
doornroosje is offline  
Oud 21 oktober 2004, 19:36   #165
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Waar wacht u op!

Hoeveel vloeit er dan van uw grootmacht Brussel naar Vlaanderen,en hoeveel van Wallonie naar Vlaanderen 20% is geen 100% he
20% van het BNP is 50 miljard
10% ervan is 25 miljard

dat is 25 miljard verschil
ik zou wel eens willen weten of men die aan vlaanderen en WAL geeft volgens bevolkingsaandeel of in rekening brengt als brussels geld waarbovenop nog eens extra geld uit VL komt

dit lijkt mij een essentiele vraag, jou niet?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 21:16   #166
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
20% van het BNP is 50 miljard
10% ervan is 25 miljard

dat is 25 miljard verschil
ik zou wel eens willen weten of men die aan vlaanderen en WAL geeft volgens bevolkingsaandeel of in rekening brengt als brussels geld waarbovenop nog eens extra geld uit VL komt

dit lijkt mij een essentiele vraag, jou niet?
de vraag is dan maar of u het bij het rechte eind heeft met uw analyse!
doornroosje is offline  
Oud 21 oktober 2004, 21:44   #167
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
de vraag is dan maar of u het bij het rechte eind heeft met uw analyse!
ik zie niet in hoe men anders aan die cijfers komt
het BNP per capita van brussel ligt stukken hoger dan in de rest van belgie (ruw geschat 50 miljard euro BRP op 1 miljoen mensen = 50.000 euro per jaar tov 30.000 voor gans belgie)

natuurlijk zijn er (proportioneel) meer kosten in brussel dan in vl, maar niet van dien aard om de "transfers" te verklaren
en gelijk hoe, met 50.000 euro per capita zit je nog boven zwitserland en lux, ik zie niet in dat men dan nog geld van VL nodig heeft (dat wellicht rond de 30.000 hangt)
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 21 oktober 2004 om 21:45.
gm10 is offline  
Oud 21 oktober 2004, 21:58   #168
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
zegt men bv. brussel heeft 10% van de bevolking dus heeft het maar recht op 10% van de middelen (= stel 25 miljard)
indien dit zo is, dan krijgt brussel volgens die definitie een transfer van 5 miljard euro moest het 12% van de federale middelen krijgen
volgens mij gaan deze studies dus hiervan uit
Waarom zou ge die berekening zo moeilijk maken? Ge neemt toch gewoon de nationale rekening van de deelstaat en kijkt hoeveel moet bijgepast worden om de rekening te effenen...
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline  
Oud 21 oktober 2004, 23:29   #169
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Waarom zou ge die berekening zo moeilijk maken? Ge neemt toch gewoon de nationale rekening van de deelstaat en kijkt hoeveel moet bijgepast worden om de rekening te effenen...
hoe bedoel je, "nationale rekening van de deelstaat"?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 22 oktober 2004, 07:14   #170
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Is dat alles wat jullie kunnen zeggen?
Vraag is wat ga jij er met je BUB aan doen om het tegen te houden, o redder des vaderlands, ...
Herr Flick is offline  
Oud 22 oktober 2004, 07:19   #171
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik ben die vlaamse arrogantie kotsbeu
jullie zijn niks zonder brussel, weg 10 miljard euro aan jaarlijkse inkomensbelasting, weg enige stad met naam en faam, weg de invloed op 500.000 brusselse jobs, weg de europese hoofdstad
stevaert wil de herfinanciering van brussel herbekijken? laat ons dat vooral doen, laat ons bvde vennootschaps- en inkomensbelasting regionaliseren
zodat vlaanderen kan fluiten naar die centen

wat een onwaarschijnlijke arrogantie, men wil 1.000.000 mensen wakker houden die weinig tot geen belang hebben bij de aanwezigheid van een sorteercentrum voor pakjes ten koste van enkele tienduizende bleiters die uit vrije wil nabij een luchthaven zijn gaan wonen
misschien kan wallonie ook nachtelijke goederentreinen gaan verbieden die vanuit duitsland naar antwerpen gaan, haja want enkelen duizenden mensen kunnen niet slapen daarvan

en wanneer gaat dat nu eens gedaan zijn met het vb de politieke agenda te laten zetten? in een vb-arm vlaanderen waren & co somers NOOIT ofte NOOIT ingegaan op die belachelijke klacht, maar nu doet men het al in zijn broek bij de VLD, CD&V en SPA bij de gedachte dat er een situatie ontstaat waarbij het VB weer garen zou kunnen spinnen, de VB-paranoia is compleet
het doet er niet meer toe of een communautaire klacht rechtvaardig is of niet, men denkt de "vlaamse" kaart te moeten trekken? 0.0 visie hebben die gasten, ze zijn gewoon de speelbal van het blok geworden
en weet je wat het ironische is? omdat ze er vaak niets kunnen aan doen creeren ze zelf het imago dat ze onder de waalse knoet liggen en krijgt het vb nog meer stemmen
wat een ontzettend domme eikels
En jullie brusselaars zijn nog veel minder zonder ons, ... (van Arogantie gesproken... )


wie gaat er jullie bedrijven komen bemannen, ... wie heeft de luchthaven en de ring in handen, ...
Herr Flick is offline  
Oud 22 oktober 2004, 07:27   #172
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
soms denk ik dat ze doen alsof dit niet waar is, maar blijkbaar snappen ze het echt wel niet
Ik denk dat om het jullie te doen snappen, eens met alle vlamingen een weekje weg te blijven uit brussel, ...

ik denk dat ge het dan wel zult snappen, want wat je dan krijgt is een complete economische puinhoop.

van gazettewinkel tot belgacom, alles zal plat liggen en miljoenen verliezen...

En uw paar honderdduizend werkeloze steuntrekkers zullen het probleem niet oplossen integendeel, als die nie op tijd hun geld "GRATIS" krijgen zal er een heel dikke vlieg op de lamp zitten...
Herr Flick is offline  
Oud 22 oktober 2004, 08:18   #173
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
NMBS, Electrabel, KBC en Belgacom zijn behoorlijk internationaal, dat is goed gezien
het vlaamse parlement is de vreemd eend in de bijt
Kijk, ofwel kom je hier serieus argumenteren, ofwel zwijg je gewoon. Voor jou lijkt de laatste optie mij de beste.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 22 oktober 2004, 08:20   #174
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Gaan die dan niet lopen met de werkplaatsen van de Brusselaars?
Of kan u alleen niet dulden dan Vlaamse werknemers in Brussel werken?
U heeft daar toch veel last van he,vanuit de Capitole van Engeland.
Bingo, daar is het hem om te doen : het is allemaal de schuld van ons, de stoute flaminganten.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 22 oktober 2004, 08:30   #175
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik denk dat om het jullie te doen snappen, eens met alle vlamingen een weekje weg te blijven uit brussel, ...

ik denk dat ge het dan wel zult snappen, want wat je dan krijgt is een complete economische puinhoop.

van gazettewinkel tot belgacom, alles zal plat liggen en miljoenen verliezen...

En uw paar honderdduizend werkeloze steuntrekkers zullen het probleem niet oplossen integendeel, als die nie op tijd hun geld "GRATIS" krijgen zal er een heel dikke vlieg op de lamp zitten...
Weet je, herr flick, ik heb gisteren eens over GM10 nagedacht en ben tot de volgende conclusie gekomen. Hij is gewoon niet representatief. Als ik hier op het werk kijk naar de Brusselaars die hun uiterste best doen om te integreren onder de Vlamingen, 's zondags hun crèmmeke komen eten in de Mont Blanc in Tervuren na een wandeling door het park,die hun kinderen naar vlaamse scholen sturen om de taal te leren, zich in Plankendael gaan vergapen met hun kinnekes aan de dieren, dan ben ik ervan overtuigd dat de doorsnee Brusselaar geen enkel probleem heeft met een vlaming. Maar ons GM10'ke, die was het hier moe, die wou zich niet aanpassen en die is verhuisd. Maar Gm10'ke blijft daar de vreemde eend in de bijt, hij blijft daar een buitenstaander en om die frustraties op te vangen gaat hij hakken op elke vlaming die hij ziet, want "wij" zijn de reden van zijn verhuis.
Om het in de taal van zijn "nieuwe thuis" te zeggen : good riddens.
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
Oud 22 oktober 2004, 10:59   #176
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Weet je, herr flick, ik heb gisteren eens over GM10 nagedacht en ben tot de volgende conclusie gekomen. Hij is gewoon niet representatief. Als ik hier op het werk kijk naar de Brusselaars die hun uiterste best doen om te integreren onder de Vlamingen, 's zondags hun crèmmeke komen eten in de Mont Blanc in Tervuren na een wandeling door het park,die hun kinderen naar vlaamse scholen sturen om de taal te leren, zich in Plankendael gaan vergapen met hun kinnekes aan de dieren, dan ben ik ervan overtuigd dat de doorsnee Brusselaar geen enkel probleem heeft met een vlaming. Maar ons GM10'ke, die was het hier moe, die wou zich niet aanpassen en die is verhuisd. Maar Gm10'ke blijft daar de vreemde eend in de bijt, hij blijft daar een buitenstaander en om die frustraties op te vangen gaat hij hakken op elke vlaming die hij ziet, want "wij" zijn de reden van zijn verhuis.
Om het in de taal van zijn "nieuwe thuis" te zeggen : good riddens.
wel, ten eerste is het "good riddance"
ten tweede heb ik hier al vele malen gezegd dat brusselaars en franstaligen geen enkel probleem hebben met vlamingen, integendeel

mijn enige punt hier is dat de vlaamse arrogantie totaal misplaatst is
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 22 oktober 2004 om 11:00.
gm10 is offline  
Oud 22 oktober 2004, 11:05   #177
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Kijk, ofwel kom je hier serieus argumenteren, ofwel zwijg je gewoon. Voor jou lijkt de laatste optie mij de beste.
beweer je nu dat belgacom (internationale stem- en datatransmissie), NMBS (-> ABX), Electrabel (NEderland, Franktrijk, Duitsland, etc) en KBC (Oost Europa etc) geen internationale bedrijven zijn? nou breekt mijn klomp

straks beweer je nog dat het vlaamse bedrijven zijn
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 22 oktober 2004, 11:07   #178
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
En jullie brusselaars zijn nog veel minder zonder ons, ... (van Arogantie gesproken... )


wie gaat er jullie bedrijven komen bemannen, ... wie heeft de luchthaven en de ring in handen, ...
1. de brusselaars
2. CDG en schiphol zijn een goed alternatief
3. de ring is er vooral voor de vlamingen die brussel inmoeten om hun geld te verdienen

moest ik zo afhankelijk zijn van een stad, ik zou die stad geen nachtvluchten in de keel rammen, die bescheidenheid heb ik wel
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 22 oktober 2004, 11:27   #179
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

zonder vlamingen zakt Brussel ineens als ne pudding
Dixie is offline  
Oud 22 oktober 2004, 11:29   #180
HerrUU
Gouverneur
 
HerrUU's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 1.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
beweer je nu dat belgacom (internationale stem- en datatransmissie), NMBS (-> ABX), Electrabel (NEderland, Franktrijk, Duitsland, etc) en KBC (Oost Europa etc) geen internationale bedrijven zijn? nou breekt mijn klomp

straks beweer je nog dat het vlaamse bedrijven zijn
Ga maar door, je maakt alleen jezelf belachelijk. Ik heb trouwens niet gezegd dat zij niet internationaal actief zijn, ik heb gezegd dat het Vlaamse bedrijven zijn.

Is dat jouw manier van argumenteren? Mensen hun woorden verdraaien? Trouwens, het is niet "stem- en datatransmissie" maar "voice- en datatransmissie" dat is een erkende technische term waar jij, als doorgrond belgacom kenner, duidelijk geen "cheese" van gegeten hebt. Of is "cheese" ook al weer verkeerd geschreven?
__________________
Om mani padme hum
HerrUU is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be