Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 juli 2023, 10:50   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Oekraïne geeft mensenhandel toe????

Ukraine gesteht Intensivierung des Menschenhandels im Land ein

Uit de tekst:

Citaat:
Oekraïne heeft mensenhandel beschreven als een acuut probleem. Het land staat momenteel voor nieuwe uitdagingen in dit verband. Dit zei Kiev ter gelegenheid van de Werelddag tegen mensenhandel, die op 30 juli wordt gevierd.
Dan moet ik het nog gaan geloven wat iemand mij zei waar ik even thuis bij geweest ben.

Op hun PC stonden verschillende aanbiedingen om een Oekraiense vrouw in hus te halen.

Of daar allemaal wat van waar is daar heb ik geen idee van.

(die mails waren er wel op hun PC)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2023, 15:00   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Het staat op 't internet dus is het waar.
Zelfs al is het er stiekem opgezet door stromannen van Ruslands leger.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2023, 21:04   #3
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ukraine gesteht Intensivierung des Menschenhandels im Land ein

Uit de tekst:

Dan moet ik het nog gaan geloven wat iemand mij zei waar ik even thuis bij geweest ben.

Op hun PC stonden verschillende aanbiedingen om een Oekraiense vrouw in hus te halen.

Of daar allemaal wat van waar is daar heb ik geen idee van.

(die mails waren er wel op hun PC)
Niets nieuws onder de zon. Oekraiense en Russische hoeren hebben altijd goed in de markt gelegen. Zelfs in Azie waar de Aziaten graag hun klein fluitje in doppen.

Hoe komt dat trouwens dat uw maten dat soort emails krijgen? Ik krijg dat nooit. "Toevallig" krijgen die dat wel.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2023, 19:35   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Niets nieuws onder de zon. Oekraiense en Russische hoeren hebben altijd goed in de markt gelegen. Zelfs in Azie waar de Aziaten graag hun klein fluitje in doppen.

Hoe komt dat trouwens dat uw maten dat soort emails krijgen? Ik krijg dat nooit. "Toevallig" krijgen die dat wel.
Wel ik schrok er ook van want ik krijg die ook niet, wat best is ook.

Zouden zij zelf????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2023 om 19:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be