Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2023, 13:18   #41
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling Bekijk bericht
Die kans is bijzonder klein. Omtzigt zal volgens mij nooit met de VVD in zee gaan, tenzij hij een groot deel van zijn visie kan doordrukken... Helaas druist die regelrecht in tegen de agenda van de VVD zelf.

Als je zo'n coalitie wil maken moet je alle prutspartijtjes erbij nemen (CDA, BBB, CU, Denk, Partij voor de dieren, Partij voor de ouderen,...) en dat zal ook niet lukken.
Ik zou het toch niet uitsluiten dat ook in Nederland een soort van Vivaldi regering gevormd worden. Als ze de kans hebben zullen ze het zeker niet laten liggen.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 13:30   #42
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Noch Meloeni, noch de blonde perruque in Nederland, noch de zot in Argentinië gaat hun respectievelijke landen mijns inziens diensten kunnen bewijzen.
Neen waarschijnlijk niet maar het is wel een tendens en gezien hun aantal zullen de andere partijen er steeds moeilijker omheen kunnen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 13:34   #43
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
1. Hoe gaat hij zijn migratiestop doorvoeren? Het is heel gemakkelijk om dingen te beloven, maar tenzij Nederland uit de EU stapt en de rechtsstaat opgeeft is er weinig wat hij kan wijzigen.

2. Hoe gaan ze het Stikstofdossier aanpakken. Daar is het ook heel gemakkelijk om stoere taal te spreken, maar ook Nederland hangt met handen en voeten vast aan wetten en afspraken.

3. Wat is de bedoeling met de zorg? Is het juist dat men daarin gaat snoeien? Er gaan er dan een aantal heel raar opkijken als ze zien dat het niet alleen ‘de Anderen’ zijn die inleveren maar zijzelf ook.
Daar heb je zeker een punt. Echter zou het nu toch stilaan duidelijk moeten worden dat mensen genoeg krijgen van dat Islam gedoe. Volgens mij zou het beter zijn nu te stoppen met de invoer van moslims. Als de mensen vinden van genoeg is genoeg zou men dit toch beetje au serieux moeten beginnen nemen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 13:56   #44
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik zou het toch niet uitsluiten dat ook in Nederland een soort van Vivaldi regering gevormd worden. Als ze de kans hebben zullen ze het zeker niet laten liggen.
Ik denk het niet, Nederland heeft geen drie gewesten met "zusterpartijen" aldaar.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 13:57   #45
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.077
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Daar heb je zeker een punt. Echter zou het nu toch stilaan duidelijk moeten worden dat mensen genoeg krijgen van dat Islam gedoe. Volgens mij zou het beter zijn nu te stoppen met de invoer van moslims. Als de mensen vinden van genoeg is genoeg zou men dit toch beetje au serieux moeten beginnen nemen.
Temeer daar de politici die ons de islam door de neus boren, zelf gaan wonen in dure exclusieve, maar vooral islamvrije buurten. Een prima voorbeeld is Bart Somers die iedereen aanmaant om de inclusieve samenleving te aanvaarden, maar zelf een exclusieve, dure en vooral "witte" buurt verkiest in het landelijke Hombeek ipv in "zijn multicultureel" Mechelen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:04   #46
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is de meest robuuste manier van opkuisen he. Zoals in Rwanda. Elke gecentraliseerde vorm van schoonmaak heeft een zwak punt: het centrale beslissingscentrum, waarvan de vernietiging de schoonmaak vroegtijdig zou stopzetten.
Vind jij Rwanda meer een succes na de hun genocides ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:08   #47
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Temeer daar de politici die ons de islam door de neus boren, zelf gaan wonen in dure exclusieve, maar vooral islamvrije buurten. Een prima voorbeeld is Bart Somers die iedereen aanmaant om de inclusieve samenleving te aanvaarden, maar zelf een exclusieve, dure en vooral "witte" buurt verkiest in het landelijke Hombeek ipv in "zijn multicultureel" Mechelen.
Vroeger was de stationsbuurt in Mechelen een krapuulwijk met urinegeur en kots in de voetgangergangerstunnels. De prijs van een krot gekocht in de jaren '80 is nu mits enige renovatie x6 gegaan.

Als Bart Somers wat slimmer ware geweest woonde hij nu in de chique buurt aan het station dat met miljarden BEF overheidsgeld is gerenoveerd.

De coté van de hoofdzetel van Telenet en het KV stadion is ook gekend als bruine buurt, desondanks zijn de prijzen van wooneenheden daar ook door het dak gegaan.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 november 2023 om 14:10.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:54   #48
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Vind jij Rwanda meer een succes na de hun genocides ?
Het probleem is dat we daar tussengekomen zijn, en die niet tot op zijn natuurlijk eindpunt lieten gaan. Indien we dat wel hadden gedaan, dan was Rwanda weer een paradijs he, met weinig volk en veel natuur.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 14:55   #49
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Temeer daar de politici die ons de islam door de neus boren, zelf gaan wonen in dure exclusieve, maar vooral islamvrije buurten.
Dat zal binnenkort ook gedaan zijn. Dan zullen die eindelijk geconfronteerd worden met de problemen die ze al 40 jaar veroorzaken voor hun medeburgers he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 15:21   #50
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat zal binnenkort ook gedaan zijn. Dan zullen die eindelijk geconfronteerd worden met de problemen die ze al 40 jaar veroorzaken voor hun medeburgers he.
Je denkt toch niet dat De Croo toe gaat laten dat er van dat volk in de lepelstraat in Brakel gaat wonen?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 15:23   #51
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.077
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je denkt toch niet dat De Croo toe gaat laten dat er van dat volk in de lepelstraat in Brakel gaat wonen?
desnoods koopt hij heel de straat op
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 15:36   #52
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.654
Standaard

Zoals in heel europa zijn ook de autochtone Nederlanders het wanbeleid met de discriminatie in eigen land spuugzat en wordt politiek de ruk naar rechts gemaakt en wint pvv van Wilders de verkiezingen met de hoogste score van 37 zetels met de hoop en een kans op verbetering.
Als 2de volgt ver achterop groen-links met amper 25 zetels.
Van de zelfverklaarde "democraat" timmermans:
Citaat:
Wij zullen nooit een coalitie vormen met partijen die doen alsof asielzoekers de bron zijn van alle ellende...nee!
Euh...en hij heeft gelijk, de bron van alle ellende voor de nederlandse bevolking zijn de politiekers met hun verwoestend migratiebeleid voor nog meer illegale en criminele asielzoekers.
Een coalitie vormen is de taak van de overwinnaar, niet van verliezers, dat zou eurocraat timmermans toch moeten weten.
Als zelfverklaarde democraat zou timmermans de uitslag van het Nederlandse volk moeten respecteren.
Zijn persoonlijke wil is van geen tel, hij heeft niks te willen want het volk heeft gesproken en de kiezer bepaalt wie er mag regeren.

Maar zionist en globalist timmermans wou nog een poot en invloed hebben in de nationale politiek omdat hij merkte dat zijn klimaatwaanzin en eu-green deal niet aansloeg dus dacht ie als groen-linkse klimaatterrorist in het nl kabinet aan de macht te kunnen geraken om de nederlanders toch nog zijn "green deal" door de strot te kunnen duwen...helaas voor hem zien ook steeds meer jongeren door zijn rookgordijn en misleidende klimaat bedrog en de overwinning die hij verwachtte, bleef uit.
Pisnijdig is het globalistische zwijntje nu dat hij verloren heeft en de macht aan zn snuit ziet voorbij gaan...nu heeft ie zijn eu-graai postje voor niks opgegeven...

Globalist timmermans schakelde marionet amnesty international zelfs al in om zijn onwil tot samenwerking voor een coalitie met de democratische winnaar pvv recht te kunnen lullen door bedrieger amnesty met modder te laten gooien:
Amnesty international had hun voorgekauwde, valse verontwaardiging al klaar:
Citaat:
Gisteren hebben de mensenrechten verloren.
Een racistische partij heeft de Nederlandse verkiezingen gewonnen.
Een partij die specifieke bevolkingsgroepen wegzet door ze als minderwaardig te bestempelen.
Een partij die, blijkt ieder verkiezingsprogramma weer, bereid is om de rechtsstaat en de grondwet te ondermijnen. Een partij die mensen op de vlucht in de steek laat.
Wij blijven strijden voor mensenrechten. Voor iedereen. Altijd.
Amnesty international heeft geen respect voor het democratische proces van verkiezingen door het volk en discrimineert, schoffeert zowat 2 miljoen nederlandse kiezers waarvan ze de verkozen en winnende partij wegzet als minderwaardig en racistisch.
Deze eu/timmermans-marionet blijft strijden voor mensenrechten, behalve voor de autochtone Nederlanders, het masker van amnesty valt af.

Volgende stap: een kabinet vormen: pvv, nsc en vvd hebben al een meerderheid met 81 zetels.
In plaats van vvd te nemen voor de nodige meerderheid, kan er ook gekozen worden voor andere partijen, met gelijklopend gedachtengoed die dan samen 24 zetels behaalden, voor het behoud van de welvaart voor eigen volk, dan kan vvd er ook uitgewinkeld worden want samenwerking kan niet verwacht worden van eerdere regeringspartijen die de schuld dragen van de huidige, desastreuze toestand van het land.

Als pvv hun beloften en programma wil waarmaken om voor de bevolking het leven te verbeteren en een migratiestop te kunnen doorvoeren, dan moet pvv ten alle prijze vermijden om een coalitie te vormen met de tradio misdadigers van het vorig kabinet, zijnde groen-links en vvd op kop, want anders kan en zal pvv gesaboteerd worden langs alle kanten door zijn coalitiepartners om van koers te veranderen, net zoals wij dat in ons land zien.

Als Wilders weet wat goed is voor het Nederlandse volk en om echt veranderingen te kunnen doorvoeren voor het welzijn van alle inwoners, dan weert hij álle vorige partijen - en zeker groen-links met globalist timmermans - van dat rampzalige en misdadige linkiewinkie-rutte-kabinet dat moest aftreden omdat ze van Nederland, en specifiek voor het Nederlandse volk, op 13 jaar tijd er een gigantische puinhoop van gemaakt hebben.
Anders maken zijn politieke plannen geen enkele kans om iets te verbeteren en wordt pvv als zondebok de schuld in de schoenen geschoven voor de sabotage door de coalitiepartners die verdergaan met de uitvoering van het globalistische eu/wef plan voor verarming en de afbraak van welvarend Nederland/europa.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 23 november 2023 om 15:40.
Oma is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 15:54   #53
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Hoeveel banen levert Shakira, The Roling Stones & co metde multinationals die Nederland als fiscaal paradijs kiezen voor r&d, royalties, patenten en belastingontwijking ?
Dat die constructies nog bestaan is een schande, typisch rechts beleid waarbij iedereen verliest, maar dat is compleet niet waar ik het over had en dat weet jij ook.

De Nederlandse universiteiten hebben een goede naam in het buitenland, trekken veel master studenten, PhD's en postdocs, mede daarop komen weer mensen af die een startup uit de grond willen slaan, want die hebben werknemers met de juiste achtergrond nodig. De goede politieke verhoudingen werken ook mee, weinig landen die bijvoorbeeld sancties tegen Nederland hebben. En een beetje open staan voor ontwikkelingen helpt ook bij het vestigingsklimaat.

Het is niet alleen maar rozengeur en manenschijn, er komen ook veel studenten uit bijvoorbeeld China, die voor een groot deel weer weggaan na hun studie en daarmee minder gunstig zijn voor onze positie. Maar dat is een deel van het verhaal, niet het hele verhaal.

Nu wil iedereen die zetels heeft het Engels praktisch verbannen uit het onderwijs, zoveel mogelijk buitenlandse studenten weigeren en ook de docenten voelen zich al onder druk gezet om te vertrekken. En die startups die blijven ook wel weg. Het kind wordt voor de komende decennia met het badwater weggegooid, doodzonde, en een complete overreactie door politici die het grote plaatje niet zien.


Edit: en merk op dat je ook best tegen buitenlanders kan zijn zonder die kenniseconomie te torpederen. De VS zijn nog steeds het Walhalla voor toptalenten en startups, met onder andere veel meer immigrerende patenthouders. Dat houden ze daar echt beter gescheiden. En je kan dit bekritiseren als het stelen van de kennis en het talent van andere landen. Maar ja, als je dan toch je eigen land op een wilt zetten, is het wel een makkelijke manier om dat te helpen regelen.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 november 2023 om 16:19.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 16:14   #54
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
1. Hoe gaat hij zijn migratiestop doorvoeren? Het is heel gemakkelijk om dingen te beloven, maar tenzij Nederland uit de EU stapt en de rechtsstaat opgeeft is er weinig wat hij kan wijzigen.
Ik ben geen jurist, maar ik zou zeggen: "Daag hem niet uit." Ik denk dat het een reëel beeld is dat Nederland uit een aantal Europese en internationale verdragen kan stappen. Zoals Omtzigt het zegt: "Geen Nexit, wel minder Europa." Zal het zo'n vaart lopen? Geen idee.

Citaat:
2. Hoe gaan ze het Stikstofdossier aanpakken. Daar is het ook heel gemakkelijk om stoere taal te spreken, maar ook Nederland hangt met handen en voeten vast aan wetten en afspraken.
Niet, gewoon negeren. En elke keer als een rechter er wat van zegt die ook gewoon negeren. Het is enkele decennia goed gegaan, dus het moet nu weer werken, toch? En voor de buhne gewoon beweren dat met minder migratie de stikstof vanzelf terugloopt. En als het land toch op slot gaat is dat natuurlijk de schuld van linkse D66 rechters.

Laat staan dat ze ooit bij een dossier als bodemdaling komen. Maar to be fair, daar is geeneen politicus mee bezig.

Citaat:
3. Wat is de bedoeling met de zorg? Is het juist dat men daarin gaat snoeien? Er gaan er dan een aantal heel raar opkijken als ze zien dat het niet alleen ‘de Anderen’ zijn die inleveren maar zijzelf ook.
Nee, ik denk dat er in de zorg op papier niet gesnoeid wordt. Dat was juist een groot issue, dat de zorg voor Nederlanders weer toegankelijk en betaalbaar moet zijn. Maar de lonen in de zorg zullen met een rechts kabinet wel niet gaan stijgen, buitenlandse krachten worden weggejaagt, en de marktwerking houdt vrij spel, want de VVD mag weer mee doen. Gevolg is toch stijgende kosten en dalende beschikbaarheid vrees ik, op welke termijn dat effect het sterkst is weet ik niet. En zaken als omscholingsprogramma's hebben volgens mij ook niet zoveel prioriteit. We moeten handen aan het bed gaan regelen voor de vergrijzing, maar ik denk dat het meer wensen om.handen aan het bed gaat worden.



Ik heb zelf vooral weinig zin in de dingen die wel makkelijk te regelen zijn. Preventief foullieren, meer bevoegdheden voor de politie om auto's te stoppen bij een verdenking, een andere inrichting van belastingen, toeslagen of financieringen. Regels over wat opleidingen hun studenten wel of niet mogen aanbieden, in welk jaar van het MBO het examen Nederlands zit... Van die zaken waar op papier helemaal niks mis mee is, maar die je zo kan implementeren dat de burgers die je wil pesten er meer last van hebben. Denk aan Rutte's fraudepreventie die tot de toeslagenaffaire leidde. Ik zou hier juist met Omtzigt in het kabinet eigenlijk geen vrees voor willen hebben, maar mogelijk dat er toch nog een paar pesterijtjes doorheen gaan komen. Of misschien ben ik wel gewoon paranoïde. Ach, ik kan me altijd nog bij de FVD aansluiten.

(Noot: ik typ dit in de trein. Als je teveel spelfouten ziet dan weet ik nu op welk traject de rails aan vervanging toe is.)
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 november 2023 om 16:15.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 16:33   #55
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.077
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Eerder jaren te laat.
beter laat dan nooit, eh
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 16:33   #56
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
De Nederlandse universiteiten hebben een goede naam in het buitenland, trekken veel master studenten, PhD's en postdocs, mede daarop komen weer mensen af die een startup uit de grond willen slaan, want die hebben werknemers met de juiste achtergrond nodig. De goede politieke verhoudingen werken ook mee, weinig landen die bijvoorbeeld sancties tegen Nederland hebben. En een beetje open staan voor ontwikkelingen helpt ook bij het vestigingsklimaat.
https://www.uantwerpen.be/nl/studere...uit-nederland/

De Nederlandse universiteiten kunnen niet tippen aan de Vlaamse waar Nederlanders massaal verwelkomd worden.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 16:36   #57
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het zou fascinerend zijn als PVV,BBB en NSC samen een weg vinden voor een nieuwe Nederlandse Regering...

In Belgie acht ik iets vergelijkbaars kompleet,volledig en wel totaal onmogelijk,maar misschien wel in Nederland?
België zelf wordt met rasse schreden compleet onmogelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 16:48   #58
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
1. Hoe gaat hij zijn migratiestop doorvoeren? Het is heel gemakkelijk om dingen te beloven, maar tenzij Nederland uit de EU stapt en de rechtsstaat opgeeft is er weinig wat hij kan wijzigen.
Jij hebt nog nooit van Hongarije en Polen gehoord zeker? Allebei EU landen.

Dominik Tarczynski: "Learn from Poland. Be like Poland." https://www.youtube.com/watch?v=mv8bfh5SMlM
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 17:01   #59
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je denkt toch niet dat De Croo toe gaat laten dat er van dat volk in de lepelstraat in Brakel gaat wonen?
Hoe gaat hij dat beletten, als er verrijkers met heel wat geld ginder komen wonen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2023, 18:53   #60
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Wat betreft zijn eigen positie heeft Wilders bovendien het voordeel dat hij maar aan een deel van de kiezers verantwoording heeft belooft. Alleen wie hij als Nederlander ziet hoeft er (schijnbaar) wat aan te hebben, en het is al geslaagd. En genoeg maatregelen tegen "hen" voelt in de politiek vaak al als iets positiefs voor "ons", dus het leven hoeft er nog niet eens beter op te worden ook niet, zelfs niet per ongeluk.

Nee, ze moeten volgens mij wel iets serieus fout doen wil dit kabinet echt een grote mislukking worden. De enige verliezer is iedereen, maar dat blijft lekker onzichtbaar achter een rookscherm van symboolmaatregelen en korte termijn denken.
Niet te geloven wat een wereldvreemd, zuur schuim mensen nog steeds blijven uitbraken anno 2023.

Denk jij nu echt dat jij moreel verheven bent boven de rest met jouw verongelijkt "hen"/"ons" gemeesmuil?

Vind jij het dan normaal dat jouw landgenoot Wilders constant moet vrezen voor zijn leven omdat hij blijft hameren op de ongemakkelijke waarheid over de islam?

Een Marokkaans-Nederlandse flik uit de beveiliging van Wilders lekte informatie naar de Marokkaans-Nederlandse maffia. Dat soort schorriemorrie onder "hen" catalogeren is wel het allerminste dat we kunnen doen.

Betogers in Amsterdam en Utrecht kunnen ongehinderd oproepen tot genocide op Joden. De politie kan er niets tegen doen want ze zijn simpelweg met teveel ondertussen, met dank aan de islamitische omvolking van Nederland en de rest van West-Europa. Wat vermoed jij dat dit soort genocidair gespuis denkt over welmenende maar naïeve mensen zoals jou? Er is simpelweg geen "ons"-begrip dat ruim genoeg is om zowel hen als jou te omvatten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be