Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 februari 2023, 16:20   #81
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
BTW op energie verlagen ze naar 6%
Ter compensatie verhogen ze de accijns.

Waarom ?
Omdat ze dan minder BTW moeten terug betalen aan zelfstandigen en meer ontvangen via accijns die ze niet moeten terug betalen.

Belgique op zijn best om ons een been uit te draaien natuurlijk.
BTW die je terugbetaald wordt, kan je niet aftrekken van de belastingen.
Accijnzen die je niet terugbetaald worden, kan je wel inbrengen.

Wat is het nu ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2023, 19:00   #82
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
BTW die je terugbetaald wordt, kan je niet aftrekken van de belastingen.
Accijnzen die je niet terugbetaald worden, kan je wel inbrengen.

Wat is het nu ?
Is een totaal andere situatie.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2023, 19:35   #83
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
BTW die je terugbetaald wordt, kan je niet aftrekken van de belastingen.
Accijnzen die je niet terugbetaald worden, kan je wel inbrengen.

Wat is het nu ?
Gij hebt precies ook niet veel kaas gegeten van boekhouding. Ik zal het u vereenvoudigd voorstellen.

Voor een zelfstandige:
BTW die je terugbetaald krijgt zijn netto centen die je krijgt.

Accijnzen zijn kosten die je kan inbrengen als onkosten.

1.000 euro+ 190euro BTW (die je terugkrijgt geeft op het einde een kost van 1.000 euro.
1.000 euro + 190 euro accijnzen (die je niet terugkrijgt) geeft een kost van 1.000 euro + 190 -(belastingvermindering op die 190euro.)

Resultaat bij een belastingschijf van 5o% = 1.000+190-95=1095euro.

Dat maakt een verschil in het nadeel van de zelfstandige van 95 euro.

Resultaat:

Die politiekers gaan met pluimen lopen omdat ze de BTW verlaagd hebben. De zelfstandigen zijn weer het zwarte schaap want volgens hun klanten zijn dat profiteurs die de prijzen verhogen om meer winst te maken. Die klanten weten helemaal niet dat de onkosten via accijnzen verhoogd zijn.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2023, 21:59   #84
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Gij hebt precies ook niet veel kaas gegeten van boekhouding. Ik zal het u vereenvoudigd voorstellen.

Voor een zelfstandige:
BTW die je terugbetaald krijgt zijn netto centen die je krijgt.

Accijnzen zijn kosten die je kan inbrengen als onkosten.

1.000 euro+ 190euro BTW (die je terugkrijgt geeft op het einde een kost van 1.000 euro.
1.000 euro + 190 euro accijnzen (die je niet terugkrijgt) geeft een kost van 1.000 euro + 190 -(belastingvermindering op die 190euro.)

Resultaat bij een belastingschijf van 5o% = 1.000+190-95=1095euro.

Dat maakt een verschil in het nadeel van de zelfstandige van 95 euro.

Resultaat:

Die politiekers gaan met pluimen lopen omdat ze de BTW verlaagd hebben. De zelfstandigen zijn weer het zwarte schaap want volgens hun klanten zijn dat profiteurs die de prijzen verhogen om meer winst te maken. Die klanten weten helemaal niet dat de onkosten via accijnzen verhoogd zijn.
Komt er nog bij dat je onder de btw aangifte maandelijks of 3 maandelijks werkt en onder de accijnzen pas 2 jaar nadien.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2023, 22:25   #85
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
BTW op energie verlagen ze naar 6%
Ter compensatie verhogen ze de accijns.

Waarom ?
Omdat ze dan minder BTW moeten terug betalen aan zelfstandigen en meer ontvangen via accijns die ze niet moeten terug betalen.

Belgique op zijn best om ons een been uit te draaien natuurlijk.
Sorry,

Voor een KMO blijft de BTW op elektriciteit op 21% staan (na december 2022).

https://financien.belgium.be/nl/part...-btw-verlaging
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 1 februari 2023 om 22:29.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2023, 22:27   #86
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Gij hebt precies ook niet veel kaas gegeten van boekhouding. Ik zal het u vereenvoudigd voorstellen.

Voor een zelfstandige:
BTW die je terugbetaald krijgt zijn netto centen die je krijgt.

Accijnzen zijn kosten die je kan inbrengen als onkosten.

1.000 euro+ 190euro BTW (die je terugkrijgt geeft op het einde een kost van 1.000 euro.
1.000 euro + 190 euro accijnzen (die je niet terugkrijgt) geeft een kost van 1.000 euro + 190 -(belastingvermindering op die 190euro.)

Resultaat bij een belastingschijf van 5o% = 1.000+190-95=1095euro.

Dat maakt een verschil in het nadeel van de zelfstandige van 95 euro.

Resultaat:

Die politiekers gaan met pluimen lopen omdat ze de BTW verlaagd hebben. De zelfstandigen zijn weer het zwarte schaap want volgens hun klanten zijn dat profiteurs die de prijzen verhogen om meer winst te maken. Die klanten weten helemaal niet dat de onkosten via accijnzen verhoogd zijn.
Ik weet niet of het tijdelijk is, maar de accijnzen op elektriciteit voor mensen met een professioneel contract, zijn gedaald. De BTW echter niet, die blijft 21%
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 07:52   #87
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Gij hebt precies ook niet veel kaas gegeten van boekhouding. Ik zal het u vereenvoudigd voorstellen.

Voor een zelfstandige:
BTW die je terugbetaald krijgt zijn netto centen die je krijgt.

Accijnzen zijn kosten die je kan inbrengen als onkosten.

1.000 euro+ 190euro BTW (die je terugkrijgt geeft op het einde een kost van 1.000 euro.
1.000 euro + 190 euro accijnzen (die je niet terugkrijgt) geeft een kost van 1.000 euro + 190 -(belastingvermindering op die 190euro.)

Resultaat bij een belastingschijf van 5o% = 1.000+190-95=1095euro.

Dat maakt een verschil in het nadeel van de zelfstandige van 95 euro.

Resultaat:

Die politiekers gaan met pluimen lopen omdat ze de BTW verlaagd hebben. De zelfstandigen zijn weer het zwarte schaap want volgens hun klanten zijn dat profiteurs die de prijzen verhogen om meer winst te maken. Die klanten weten helemaal niet dat de onkosten via accijnzen verhoogd zijn.
1) overbodige mededeling, want dat weet ongeveer iedereen wel
2) je gaat wel uit van een 'straffe' accijns.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 09:32   #88
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb wel de indruk dat vele winkels de indexering, en dus de hogere lonen, zien als een prima excuus om hun prijzen onredelijk hard op te trekken. "Het kiesvee betaald wel".

Awel, ik had gisteren een prachtvoorbeeld. Wat doe-het-zelf spul gaan halen. Weet hoeveel ik zou moeten afrekenen (prijzen staan op de rayon met en zonder BTW).
Aan de kassa hangt een papierke. "We zijn bezig met de prijzen aan te passen, er is mogelijk een verschil".
Dacht bij mezelf "meh, 10, misschien 15% meer". Nope, 50% erbij. Ik heb vriendelijk naar de kassiere gelachen, en ben de spullen terug gaan leggen.

Heb een blikje Internet opengetrokken, en heb de bekende .nl truk gebruikt.
Verwacht morgen de spullen, aan de deur geleverd, aan 20% goedkoper.... Spijtig van de 2 dagen vertraging op die klus.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 09:51   #89
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb wel de indruk dat vele winkels de indexering, en dus de hogere lonen, zien als een prima excuus om hun prijzen onredelijk hard op te trekken. "Het kiesvee betaald wel".

Awel, ik had gisteren een prachtvoorbeeld. Wat doe-het-zelf spul gaan halen. Weet hoeveel ik zou moeten afrekenen (prijzen staan op de rayon met en zonder BTW).
Aan de kassa hangt een papierke. "We zijn bezig met de prijzen aan te passen, er is mogelijk een verschil".
Dacht bij mezelf "meh, 10, misschien 15% meer". Nope, 50% erbij. Ik heb vriendelijk naar de kassiere gelachen, en ben de spullen terug gaan leggen.

Heb een blikje Internet opengetrokken, en heb de bekende .nl truk gebruikt.
Verwacht morgen de spullen, aan de deur geleverd, aan 20% goedkoper.... Spijtig van de 2 dagen vertraging op die klus.
Zo is dat online kunt ge gewoon uw prijzen bekijken en vergelijken en voor veel zaken is het zelf een pak goedkoper zeker als ge de zoektermen ook in het Duits kunt vertalen.

Ik koop soms loodjes en co2 ampullen aan bij ne website ergens in het diepe oosten van Duitsland, binnen 2 dagen keurig voor de deur. aan dikke korting.

soms betaal je wat meer dus je moet wel vergelijken en uitkijken.

idem voor drank, ik zit op een paar km van de grens, dus naar holland, daar de flessen in reclame meepakken, en ik betaal mijn reis kompleet terug
voor sommige supermarkt producten ook goedkoper dus nog meer winst.

laat die onozzelaars hier hun prijzen maar optrekken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 10:13   #90
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Zo is dat online kunt ge gewoon uw prijzen bekijken en vergelijken en voor veel zaken is het zelf een pak goedkoper zeker als ge de zoektermen ook in het Duits kunt vertalen.

Ik koop soms loodjes en co2 ampullen aan bij ne website ergens in het diepe oosten van Duitsland, binnen 2 dagen keurig voor de deur. aan dikke korting.

soms betaal je wat meer dus je moet wel vergelijken en uitkijken.

idem voor drank, ik zit op een paar km van de grens, dus naar holland, daar de flessen in reclame meepakken, en ik betaal mijn reis kompleet terug
voor sommige supermarkt producten ook goedkoper dus nog meer winst.

laat die onozzelaars hier hun prijzen maar optrekken.
Het is ook veel gemakkelijker om de juiste afmetingen en eigenschappen te vinden en te vergelijken. Ik laat zelfs vrij goedkope dingen opsturen. Zopas nog een Ikea ding van 9€. Kost voor verzending 5€ maar als ik naar daar moet rijden ben ik evenveel kwijt + de tijd om het te vinden en aan de kassa aan te schuiven.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 10:21   #91
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is ook veel gemakkelijker om de juiste afmetingen en eigenschappen te vinden en te vergelijken. Ik laat zelfs vrij goedkope dingen opsturen. Zopas nog een Ikea ding van 9€. Kost voor verzending 5€ maar als ik naar daar moet rijden ben ik evenveel kwijt + de tijd om het te vinden en aan de kassa aan te schuiven.
Als ge uw tijd effectief begint te tellen, dan mag je minstens €50 per uur rekenen.

En dan is effe gaan winkelen een dure bezigheid.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 10:29   #92
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb wel de indruk dat vele winkels de indexering, en dus de hogere lonen, zien als een prima excuus om hun prijzen onredelijk hard op te trekken. "Het kiesvee betaald wel".

Awel, ik had gisteren een prachtvoorbeeld. Wat doe-het-zelf spul gaan halen. Weet hoeveel ik zou moeten afrekenen (prijzen staan op de rayon met en zonder BTW).
Aan de kassa hangt een papierke. "We zijn bezig met de prijzen aan te passen, er is mogelijk een verschil".
Dacht bij mezelf "meh, 10, misschien 15% meer". Nope, 50% erbij. Ik heb vriendelijk naar de kassiere gelachen, en ben de spullen terug gaan leggen.

Heb een blikje Internet opengetrokken, en heb de bekende .nl truk gebruikt.
Verwacht morgen de spullen, aan de deur geleverd, aan 20% goedkoper.... Spijtig van de 2 dagen vertraging op die klus.
Ik had ongeveer hetzelfde aan de hand.
De prijs die aan de rek hing was duidelijk lager dan de prijs die ze ons aanrekenden, het ging over een stapel OSB (2x 60 stuks 18mm) platen en nog andere spullen.
Ik had nog het één en ander bij en had niet in m'n hoofd hoeveel het eigenlijk moest kosten.

Thuis gekomen keek ik de factuur na, bleek dat ik veel meer betaalde voor die platen en ook voor andere spullen.
Even ingelogd op hunne website, en daar stond de "oude" prijs nog steeds.

Een vriendelijk mailke gestuurd naar de handelaar met mijn bevindingen.
Die domme kloot antwoorde dat ze bezig waren om hun prijzen aan te passen, in de kassa was het al in orde, in de winkel en op de website echter nog niet.
Ik moest daar begrip voor hebben.

Ik eiste de +/- 780 euro, die ik teveel betaalde terug.
Antwoord: "Jammer voor u, maar de prijzen zijn gestegen en ..."

Het mailke even doorgestuurd naar onze advocaat, het resultaat was dat de dag nadien het geld op onze rekening stond.

Ik kreeg een mailke van de handelaar dat wij (onze zaak) daar niet meer welkom zijn.
Na het mailke van onze advocaat, mogen wij daar weer kopen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 13:32   #93
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is WEL onze oorlog.
Wie dat niet ziet, zal mijn vriendje niet zijn.
Ja, wij zijn de goeie en wie tegen is een dictator waar we andere wapens aan verkopen om tot een nwo te komen.

Dat ze eens stoppen met hun nwo en terug zelfvoorzienend worden zodat alles terug betaalbaar wordt.
De mensen aan de top verrijken enkel zichzelf terwijl ze ons laten verrotten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 17:01   #94
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik had ongeveer hetzelfde aan de hand.
De prijs die aan de rek hing was duidelijk lager dan de prijs die ze ons aanrekenden, het ging over een stapel OSB (2x 60 stuks 18mm) platen en nog andere spullen.
Ik had nog het één en ander bij en had niet in m'n hoofd hoeveel het eigenlijk moest kosten.

Thuis gekomen keek ik de factuur na, bleek dat ik veel meer betaalde voor die platen en ook voor andere spullen.
Even ingelogd op hunne website, en daar stond de "oude" prijs nog steeds.

Een vriendelijk mailke gestuurd naar de handelaar met mijn bevindingen.
Die domme kloot antwoorde dat ze bezig waren om hun prijzen aan te passen, in de kassa was het al in orde, in de winkel en op de website echter nog niet.
Ik moest daar begrip voor hebben.

Ik eiste de +/- 780 euro, die ik teveel betaalde terug.
Antwoord: "Jammer voor u, maar de prijzen zijn gestegen en ..."

Het mailke even doorgestuurd naar onze advocaat, het resultaat was dat de dag nadien het geld op onze rekening stond.

Ik kreeg een mailke van de handelaar dat wij (onze zaak) daar niet meer welkom zijn.
Na het mailke van onze advocaat, mogen wij daar weer kopen.
Mooi.
Hoeveel rekent een advocaat daarvoor? Hoeveel per mail?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 17:04   #95
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja, wij zijn de goeie en wie tegen is een dictator waar we andere wapens aan verkopen om tot een nwo te komen.

Dat ze eens stoppen met hun nwo en terug zelfvoorzienend worden zodat alles terug betaalbaar wordt.
De mensen aan de top verrijken enkel zichzelf terwijl ze ons laten verrotten.
Dat zal alleen maar gaan als we met zijn allen veel meer gaan bidden, veel meer naar de mis gaan, en alle vuiligheid van seksuele uitspattingen, abortus, euthanasie ... veroordelen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 17:20   #96
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mooi.
Hoeveel rekent een advocaat daarvoor? Hoeveel per mail?
Niets
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2023, 17:23   #97
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Neen, ik bedoel dat er door de stijgende energieprijzen, de kas helemaal niet meer wordt gevuld.

....
Die kas is niet ons probleem, wij betalen al de hoogste belastingen en wij betalen de politiek om die kas te beheren..dan moeten ze maar zuiniger omspringen met uitgaven van onze kas en niet nog meer komen stelen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 08:24   #98
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Niets
Die werkt gratis?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 08:40   #99
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Die werkt gratis?
Toch simpel, Reservespeler heeft gewoon een contract met die advocaat.
€XXX per tijd, en dan worden bepaalde taken gewoon uitgevoerd.

het kost wel iets, maar een extra brief schrijven kost niets extra.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 09:25   #100
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Om op de draad titel terug te komen: om te winnen moet je krabben he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be