Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006)

 
 
Discussietools
Oud 31 januari 2007, 10:16   #21
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

De uitspraak van Tobback, en ook van anderen, is natuurlijk bekend. Maar meestal worden dit soort uitspraken later afgezwakt of gebagatelliseerd.

Ik ben benieuwd wat de heer Dedecker vindt.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 31 januari 2007, 10:30   #22
Jean-Marie Dedecker
 
 
Jean-Marie Dedecker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Berichten: 59
Standaard

Ik geloof in het Europa der volkeren. Verregaande samenwerking met Nederland lijkt me evident op cultureel- economisch - sociaal en wetenschappelijk vlak. Er is geen taalbarrière en vele van onze economische troeven kunnen gezamelijk worden uitgespeeld. Vlaanderen heeft verdragrechterlijke bevoegdheden en staat los van de bemoeizucht van de Waalse baxter-economen. De Nederlanders hebben een mondiale koopvaartgeest wat hen een resem multinationals opleverde, van Shell tot Philips en ING. Vlaanderen is een KMO-land vol familiebedrijven met een koopmansgeest van doordrijvers. Meer samenwerking tussen de twee kan voor beide partijen voordelig zijn.
Jean-Marie Dedecker is offline  
Oud 31 januari 2007, 10:44   #23
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Marie Dedecker Bekijk bericht
Ik geloof in het Europa der volkeren. Verregaande samenwerking met Nederland lijkt me evident op cultureel- economisch - sociaal en wetenschappelijk vlak. Er is geen taalbarrière en vele van onze economische troeven kunnen gezamelijk worden uitgespeeld. Vlaanderen heeft verdragrechterlijke bevoegdheden en staat los van de bemoeizucht van de Waalse baxter-economen. De Nederlanders hebben een mondiale koopvaartgeest wat hen een resem multinationals opleverde, van Shell tot Philips en ING. Vlaanderen is een KMO-land vol familiebedrijven met een koopmansgeest van doordrijvers. Meer samenwerking tussen de twee kan voor beide partijen voordelig zijn.
Hartelijk dank voor uw uitgebreide antwoord. Het is duidelijk waar u naartoe wilt. Verder dan dit kan een uitspraak van een vlaamse politicus op dit moment niet gaan, denk ik.
Nogmaals dank.
Hertog van Gelre is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be