Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006)

 
 
Discussietools
Oud 29 januari 2007, 18:40   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard De Nieuwe Wereld Orde - die zovelen op dit forum boeit

Beste Senator, op politics.be zijn honderden leden in de ban van de "Nieuwe Wereld Orde" (NWO) die zou bestaan uit een kleine kliek kapitalisten die de touwtjes van onze wereld in handen houden, en die gericht is op de uitholling van de democratie.

Het al dan niet bestaan van deze NWO heeft nu al meer dan 12,000 berichten opgeleverd, bijna evenveel als alle posts op dit gehele forum.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=37513

Volgens de 'believers' is de NWO verantwoordelijk voor de aanval op 11 september, voor de oorlog in Irak, voor de groeiende ongelijkheid in de wereld, voor de monsterwinsten van multinationals en voor de hoge olieprijzen.

Gelooft u in het bestaan van zo'n kleine groep super-machtigen? Kan u als liberaal - die toch in individuele vrijheid en in de maakbaarheid van de samenleving gelooft - geloven dat alles wat u onderneemt tevergeefs is omdat de echte macht bij een kleine groep mensen ligt?

Uw antwoord is zeer welkom, omdat het de leden van politics.be ertoe kan aanzetten om hun fascinatie voor deze "NWO" eens vanuit een ander daglicht te bezien.
C2C is offline  
Oud 29 januari 2007, 23:06   #2
Dries VG
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 januari 2007
Berichten: 10
Standaard Nwo

Goeie topic,

ja de NWO is een item dat steeds meer wint aan aandacht. Ik ook zou willen weten wat dhr Dedecker hierover weet en denkt, al heb ik mijn twijfels dat hij hier een bevredigende respons op zal bieden. Al bij al dank voor je moed om dit hekele onderwerp toch naar voren te brengen. Ik vind het alleszins geen flauwekul en hoop hierover de waarheid te kunnen weten...


Niet dat het u verkiezingscampagne zoveel zal vooruithelpen mijnheer Dedecker maar er is inderdaad veel vraag naar deze onderwerpen, hoe onrealistisch ze ook mogen klinker in u oren, en algemene waarheid is een item dat steeds meer mensen bezighoudt en ik veronderstel dat u daarvoor ook wil vechten. Indien u hierop zou antwoorden zou het wel eens meer aandacht kunnen krijgen dan u denkt.

Dus met andere woorden, zou u ons u mening kunnen meedelen of het al dan net bestaan van een NWO?

Dank,

Redactie No More Lies

www.no-more-lies.be
Dries VG is offline  
Oud 1 februari 2007, 10:21   #3
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Ik ben ook benieuwd wat de heer Dedecker hiervan vindt.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be