Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2021, 10:24   #41
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het concept van een god of iets anders bovennatuurlijks zit hardwired in onze hersenen.
Het zit niet in onze hersenen, maar omgekeerd zitten onze hersenen in onze eeuwige en oneindige Geest.
Citaat:
Dat wil helaas zeggen dat religie niet uit te roeien is, alleen te vervangen.
Te verbeteren door mijn nieuwe Bijbel.
Citaat:
mensen zullen altijd nieuwe dingen blijven verzinnen. De meeste mensen geloven nog altijd in "iets". Ze weten niet wat, maar iets in hun hersenen zegt dat er toch meer moet zijn dan ze kunnen bevatten.
Daar hebben ze dan gelijk is.
Er is iets hogers dan de mens.
Citaat:
Je moet al heel rationeel zijn en redelijk wetenschappelijk onderlegd om in te zien dat god niet kan bestaan.
De moderne wetenschap is slechts materieel en kan de Geest niet begrijpen.
Maar het bestaan van God is bewezen in mijn atoomtheorie die de wetenschap niet wil lezen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 10:29   #42
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar mensen eerlijk, westerse jongeren verkrachten meisje tot die tot zelfmoord overgaat; velen gebruiken dat lijk om op de moslims te azen via polarisatie en stigmatisatie.
Dat is volgens mij de oorzaak van de straffeloosheid. De haat voor onschuldige mensen verblindt het perceptie en staat een lui selectief beleid toe, aka liberalisme.
Dit is dan een enkel uitzonderlijk geval.
Maar in zijn algemeenheid worden de vrouwen in de het Westen veel beter behandeld dan in het Midden-Oosten.

Het is zure druiven plukken.

Maar dat Lot zijn eigen dochters wilde laten verkrachten was niet echt zo uitzonderlijk.
En de christenen beschouwen de vrouw nog altijd als minderwaardig als zondares.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 11:09   #43
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Dit is dan een enkel uitzonderlijk geval.
Maar in zijn algemeenheid worden de vrouwen in de het Westen veel beter behandeld dan in het Midden-Oosten.

Het is zure druiven plukken.

Maar dat Lot zijn eigen dochters wilde laten verkrachten was niet echt zo uitzonderlijk.
En de christenen beschouwen de vrouw nog altijd als minderwaardig als zondares.
De tijden van Lot zijn niet bepaald een referentie. De dochters van Lot hebben zich zelfs bezwangerd van hem. Dat is iets wat je met een historische lens dient te bekijken en niet als een gebod.
Het was een generatie die nood aan God had en Jezus vergelijkt deze generatie daar mee.

Lukas 17:26-32 En gelijk het geschied is in de dagen van Noach, alzo zal het ook zijn in de dagen van den Zoon des mensen.
Zij aten, zij dronken, zij namen ten huwelijk, zij werden ten huwelijk gegeven, tot den dag, op welken Noach in de ark ging, en de zondvloed kwam, en verdierf ze allen.
Desgelijks ook, gelijk het geschiedde in de dagen van Lot; zij aten, zij dronken, zij kochten, zij verkochten, zij plantten, zij bouwden;
Maar op den dag, op welken Lot van Sodom uitging, regende het vuur en sulfer van den hemel, en verdierf ze allen.
Even alzo zal het zijn in den dag, op welken de Zoon des mensen geopenbaard zal worden.
In dienzelven dag, wie op het dak zal zijn, en zijn huisraad in huis, die kome niet af, om hetzelve weg te nemen; en wie op den akker zijn zal, die kere desgelijks niet naar hetgeen, dat achter is.
Gedenkt aan de vrouw van Lot.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 11:40   #44
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De tijden van Lot zijn niet bepaald een referentie. De dochters van Lot hebben zich zelfs bezwangerd van hem.
Hij was stom dronken en dan is het onmogelijk om te neuken en klaar te komen.
Bovendien was het aanbod zijn dochters te verkrachten iets wat al voordien geschiedde aan de inwoners van Sodom.
Dit omwille van het barbaarse gastrecht.
Citaat:
Dat is iets wat je met een historische lens dient te bekijken en niet als een gebod.
Het was de moraal van het gastrecht en staat zelf meerdere malen in de Bijbel genoemd.
En over een gebod heb ik het helemaal niet gehad.
Citaat:
Het was een generatie die nood aan God had en Jezus vergelijkt deze generatie daar mee.
Het gaat niet over Jezus, maar ik vergelijk jouw verhaal met dat wat in de Bijbel staat.
En van onze generatie heeft Jezus geen enkel verstand.
Citaat:
Lukas 17:26-32 En gelijk het geschied is in de dagen van Noach, alzo zal het ook zijn in de dagen van den Zoon des mensen.
Zij aten, zij dronken, zij namen ten huwelijk, zij werden ten huwelijk gegeven, tot den dag, op welken Noach in de ark ging, en de zondvloed kwam, en verdierf ze allen.
In plaats dat God de mensen hielp, liet hij ze verdrinken.
Dat is geen liefde, maar pure haat.
Citaat:
Desgelijks ook, gelijk het geschiedde in de dagen van Lot; zij aten, zij dronken, zij kochten, zij verkochten, zij plantten, zij bouwden;
Maar op den dag, op welken Lot van Sodom uitging, regende het vuur en sulfer van den hemel, en verdierf ze allen.
Maar dat Lot zijn eigen dochters wilde laten verkrachten en het later zelf deed (dat hij stom dronken was, zo zelfs dat hij de volgende morgen niet meer wist wat hij had gedaan, dat verhaal is een broodje aap) dat was blijkbaar goed in Gods ogen.
Citaat:
Even alzo zal het zijn in den dag, op welken de Zoon des mensen geopenbaard zal worden.
Dus weer geen liefde en vergiffenis en hulp om betere mensen te worden, maar haat.
Citaat:
In dienzelven dag, wie op het dak zal zijn, en zijn huisraad in huis, die kome niet af, om hetzelve weg te nemen; en wie op den akker zijn zal, die kere desgelijks niet naar hetgeen, dat achter is.
Wat dus helemaal niet is geschied toentertijd en dus eveneens een leugen is.
Citaat:
Gedenkt aan de vrouw van Lot.
Zij keek alleen maar achterom, maar Lot verkrachtte zijn eigen dochters.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 7 juni 2021 om 11:43.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 11:43   #45
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

God heeft die hele generatie veroordeeld en van de aardbodem gevaagd.
De God uit de Bijbel veroordeelt die wandaden dus.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 12:27   #46
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er gebeuren overal en altijd incidenten en de kranten verdraaien dat maar al te graag om het erger te maken en sensatie te verkopen. Niet dat ik daarmee incidenten ontken, maar de “krantenkoppen” geloven is pas simplistisch redeneren.
Ik redeneer op basis van mijn ervaring in een multiculturele stad.
Degene die oproer kraaien reageren hun haat gewoon af op andere culturen zoals het vroeger ook bij de Joden begon.
Keer de linkerwang.
Dat heb ik islamieten nog niet veel zien doen! Dat doen alleen slappe, naïeve Christenen. Jezus crepeerde aan het kruis terwijl Mohammed de anderen liet creperen. Dat is het wezenlijke verschil tussen Christendom en Islam. Trouwens de islamitische staat en andere gruwelijke terreurgroeperingen zijn allemaal kleine profeetjes.

Nu, alle gekheid op een stokje, uw blasfemiewetten zullen maar in één richting werken, enkel ten voordele van de islam. De islamisering zet zich voort.

Ik vermoed dat u Christen bent. Ik stel voor dat u eens een periode op 'stage' gaat in Iran, Saoedi-Arabië en andere streng islamitische landen. Eis daar eens uw rechten op als Christen. Good luck.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 juni 2021 om 12:47.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 12:31   #47
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
God heeft die hele generatie veroordeeld en van de aardbodem gevaagd.
De God uit de Bijbel veroordeelt die wandaden dus.
Dus is het slechte God.
Bovendien is Hij zelf de schepper van die slechte mensen.
Hij is de hoofdschuldige en in plaats zichzelf te vernietigen vernietigt Hij de mensen.

De Liefde is anders, die helpt de mensen, dat is de Godin die God heeft vermoord.
Dat wil zeggen ze is weggeschreven uit de Bijbel.
Lees daarvoor het boek van Annine van der Meer: Van Venus tot Madonna.

https://www.bol.com/nl/f/van-venus-t...onna/39914076/



En mijn file over de oude Bijbel:

http://home.kpn.nl/wegge168/atoomthe...laatjes.6.html
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 22:55   #48
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het concept van een god of iets anders bovennatuurlijks zit hardwired in onze hersenen.
Meer in onze genen, vermoed ik, gezien de oorsprong daarvan een langere evolutie heeft gekend dan hersenen.
Citaat:
Dat wil helaas zeggen dat religie niet uit te roeien is, alleen te vervangen. mensen zullen altijd nieuwe dingen blijven verzinnen. De meeste mensen geloven nog altijd in "iets". Ze weten niet wat, maar iets in hun hersenen zegt dat er toch meer moet zijn dan ze kunnen bevatten.
Ge kunt vanuit een zekere ‘autoriteit’ mensen alles wijs maken wat je wil en ze zullen je geloven, kijk maar naar de volgzame kuddegeest van de massa in religie en recent in de Covid-saga.
Die ‘kennis’ komt altijd uit tweede hand en pas als je die kennis zelf kunt controleren op haar correctheid en dus ook uit ‘eerste hand’ kan waarnemen, kan men een gegeven als ‘waarheid’ beschouwen.

Het centrale concept in het (anti-religieuze) boeddhisme, bestaat eruit om alle indrukken die de hersenen produceren te herkennen als illusoire/vertekende realiteit.
Pas als we dat gegeven als zodanig kunnen herkennen, dus rechtstreeks en uit eerste hand, zal onze ware natuur/oorspronkelijk bewustzijn tevoorschijn komen, wat het eindpunt is van de menselijke zoektocht naar zichzelf:

“De tathagatagarbaleer stelt dat iedereen de mogelijkheid van verlichting in zich heeft. Dit idee is uitgegroeid tot het idee van de Boeddha-natuur een essentieel, onveranderlijk bewustzijn dat iedereen in zich heeft.”

https://nl.wikipedia.org/wiki/Boeddhisme

Bewust worden van dat ‘essentieel onveranderlijk bewustzijn’, is menselijk gezien quasi de moeilijkste taak die er bestaat.
Bij sommigen gebeurt het zonder meer spontaan, bij anderen na lange studie- en meditatie oefeningen, maar de meesten bereiken die hoogste kennis nooit, áls ze er al naar zoeken.
(trouwens, de zoeker zelf is het gezochte)
Citaat:
Je moet al heel rationeel zijn en redelijk wetenschappelijk onderlegd om in te zien dat god niet kan bestaan.
Dat klopt, maar in het diepere aspect van de natuurkunde wordt de deur opengezet voor datgene wat al enkele eeuwen door de wetenschap verbannen is geweest, maar de laatste decennia opnieuw ter sprake wordt gebracht:

“It is widely accepted that consciousness or, more generally, mental activity is in some way correlated to the behavior of the material brain. Since quantum theory is the most fundamental theory of matter that is currently available, it is a legitimate question to ask whether quantum theory can help us to understand consciousness. Several approaches answering this question affirmatively, proposed in recent decades, will be surveyed. There are three basic types of corresponding approaches: (1) consciousness is a manifestation of quantum processes in the brain, (2) quantum concepts are used to understand consciousness without referring to brain activity, and (3) matter and consciousness are regarded as dual aspects of one underlying reality.”

https://plato.stanford.edu/entries/qt-consciousness/

Eenvoudig gesteld, de grootste en terugkerende fout die gelovigen maken, is dat ze geloven dat ‘God’ een externe macht is, die hen en iedereen vanuit onnaspeurbare plekken in ’t oog houdt en van daaruit straft en beloont.
Ook atheïsten gaan voorbij aan het ultieme ontstaansmysterie en schrijven dit gemakshalve toe aan ‘toeval’, wat bij nadere beschouwing redelijk twijfelachtig is, gezien de enorme precisie van de uitdijingsfactoren en de magnetische krachten van de samenstellende delen, nog gezwegen over de toenemende complexiteit van sterrenstelsels en levensvormen die doorheen deze ‘levenloze materie’ is geconfigureerd.
Zelfs gewapend met ascetische nuchterheid, de meeste wetenschappelijke kennis die we heden hebben en alle Scheermessen van Ocham nogantoe, blijft het bestaan toch een onverklaarbaar wonderbaarlijk gebeuren.

De praktijkervaring van het boeddhisme en de theorie van de kwantumfysica, laten ons zien dat de scheppende kosmische kracht intern werkzaam is ‘sinds den beginne’ tot dit huidige moment en nog eonen lang zal verder evolueren.
Noem het ‘god’, noem het ‘bewustzijn’, noem het ‘ik’, whatever you like, maar religie én wetenschap zullen op dit punt toegevingen (moeten) doen, om hun concepten sluitender te maken.

Tad tvam asi.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 juni 2021 om 22:57.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 06:10   #49
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat heb ik islamieten nog niet veel zien doen! Dat doen alleen slappe, naïeve Christenen. Jezus crepeerde aan het kruis terwijl Mohammed de anderen liet creperen. Dat is het wezenlijke verschil tussen Christendom en Islam. Trouwens de islamitische staat en andere gruwelijke terreurgroeperingen zijn allemaal kleine profeetjes.

Nu, alle gekheid op een stokje, uw blasfemiewetten zullen maar in één richting werken, enkel ten voordele van de islam. De islamisering zet zich voort.

Ik vermoed dat u Christen bent. Ik stel voor dat u eens een periode op 'stage' gaat in Iran, Saoedi-Arabië en andere streng islamitische landen. Eis daar eens uw rechten op als Christen. Good luck.
Ik ben niet in Iran. Maar islamitische landen zijn rijker als Europese.
Hier duwen politici de schulden en problemen op de volgende generatie.
De moslims zijn de bevrijders van Europa. Goddeloosheid duurt nooit lang en overleefde de theocratie nooit.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 8 juni 2021 om 06:11.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 09:20   #50
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het concept van een god of iets anders bovennatuurlijks zit hardwired in onze hersenen.
Niet in onze hersenen, maar in de Geest van God zelf in de eerste plaats.
De hersenen zijn slechts een gebruiks instrument, zoals de computer.
Maar de Geest zelf is het bovennatuurlijke als het denkende bewustzijn, dat eeuwig en oneindig is en God zelf.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 12:41   #51
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ben niet in Iran. Maar islamitische landen zijn rijker als Europese.
Hier duwen politici de schulden en problemen op de volgende generatie.
De moslims zijn de bevrijders van Europa. Goddeloosheid duurt nooit lang en overleefde de theocratie nooit.
Hopeloos en waanzinnig. Hier ga ik mijn kostbare tijd niet meer insteken.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 juni 2021 om 12:43.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 12:58   #52
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Hopeloos en waanzinnig. Hier ga ik mijn kostbare tijd niet meer insteken.
Kapotgeblowde hersenen die zich nog aan iets wilen vastklampen, meer niet.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 13:09   #53
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Kapotgeblowde hersenen die zich nog aan iets wilen vastklampen, meer niet.
Tussen de regels kan men lezen dat hij een radicale islamiet is, maar die blijkbaar niet uit de kast 'durft' komen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 13:23   #54
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Tussen de regels kan men lezen dat hij een radicale islamiet is, maar die blijkbaar niet uit de kast 'durft' komen.
Zijn avatar doet het al vermoeden. Cufi is het proto-arabisch .
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 14:43   #55
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Job 13:5
Ik ben geen islamiet. Maar ik heb wel meer respect voor een islamiet en meer gemeen met een islamiet dan zij die narratieven volgen die de waan van de dag dicteren.

Joden, christenen en moslims delen dezelfde eschatologie en de geest van de wetteloze is zeer aanwezig.
Ik geloof dat alles hier stof wordt en met 1 zucht van Jezus Christus alles weer nieuw wordt gemaakt.
Zijn wil geschiede, niet de onze.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 16:09   #56
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Holalaa, het wordt nog waanzinniger. Straks gaat de paus nog islamitische strijders ronselen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 16:38   #57
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Zijn avatar doet het al vermoeden. Cufi is het proto-arabisch .
Ahja, je bedoelt.

__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 16:49   #58
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ahja, je bedoelt.
Ik bedoel wat ??
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 18:35   #59
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Ik bedoel wat ??
Tawhid
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 8 juni 2021 om 18:37.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2021, 19:18   #60
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Tawhid
Die vraag was niet aan jou gesteld !
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be