Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2018, 03:18   #21
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Waar?
Link, bewijzen waar op internet geschreven staat dat alle negers afgemaakt moeten worden.

Als dat al ergens iemand geschreven zou hebben wordt ie aangeklaagd voor hatespeech, maar voordat 't zo ver is worden zulke dingen - ?*ls iemand 't al zou schrijven - meteen verwijderd en de auteur van zulk plat racisme meteen geblokkeerd.

Je vertelt dus gewoon leugens.
Pek en veren van de media en Unia.

Maar een bende Turken die Joodse schoolkinderen fysiek aanvielen kregen als ''straf'' een gratis dag uitstapje Amsterdam aangeboden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2018, 03:31   #22
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Pek en veren van de media en Unia.

Maar een bende Turken die Joodse schoolkinderen fysiek aanvielen kregen als ''straf'' een gratis dag uitstapje Amsterdam aangeboden.
...of gratis naar 'n voetbalwedstrijd.

Als beloning omdat ze zo flink zijn, de kwajongens.

We zullen samen wachten op bewijs, linken naar uitspraken van blanken die alle negers willen of gaan afmaken.
Ik vrees dat we lang zullen mogen wachten.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2018, 10:40   #23
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik moet nog de eerste moslim tegen komen die geen schuim op de lippen krijgt als het over joden gaat.
Alsof een islamofobe, antisemitische neonazi als jij moslimvrienden heeft.

Citaat:
Terwijl ze net hetzelfde doen (en gaan doen) als wat de joden deden en doen : zich ergens vestigen, hele delen van de stad op kopen en langzaam aan de instellingen overnemen.
Dat is een islamofobe én antisemitische complottheorie. Daarmee roep je rechtstreeks op tot haat en geweld jegens moslims en Joden. En dan durf je nog het antisemitisme aan asielzoekers wijten!

Waren Adolf Hitler, Cyriel Verschaeve (nog steeds geëerd in plaatsnamen door vele Vlaamse gemeenten) en Staf Declercq dan asielzoekers?

Citaat:
Brussel bvb is geen Vlaamse stad meer, zelfs geen Europese. In Antwerpen durven joden voorlopig nog over straat, in Brussel zie je ze niet meer.
Hiermee illustreer je nogmaals dat antisemitisme altijd op waanideeën berust en dat je helemaal niets weet over de Joden of over Brussel, zoals andere posters trouwens al hebben aangetoond.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2018, 11:08   #24
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik moet nog de eerste moslim tegen komen die geen schuim op de lippen krijgt als het over joden gaat. Terwijl ze net hetzelfde doen (en gaan doen) als wat de joden deden en doen : zich ergens vestigen, hele delen van de stad op kopen en langzaam aan de instellingen overnemen. Brussel bvb is geen Vlaamse stad meer, zelfs geen Europese. In Antwerpen durven joden voorlopig nog over straat, in Brussel zie je ze niet meer.
Die chassidische joden ("pijpekrullers" in zwart tenue) uitgezonderd, zijn joden meestal zeer harde en noeste werkers. Heb ik kunnen vaststellen toen ik er vijf jaar heb gewerkt (seculiere joden).
Bij islamieten is bidden en thee drinken (en ambras maken) belangrijker dan werken en studeren.
Een vriend van mij (loodgieter met sanitair bedrijfje) wou eens zo'n moslim aanwerven, en het eerste wat die vent vroeg was of hij lichter werk kon krijgen tijdens de ramadan. Tja, dan weet je wel welk vlees je in de kuip hebt.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 januari 2018 om 11:09.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2018, 11:11   #25
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Heb hetzelfde meegemaakt in Antwerpen op de tram, man met djellabah roepen tieren over blanken die de prijs moesten betalen, niemand durfde reageren, zet er iemand anders die dit over migranten doet en je komt levend die tram niet uit!
Nu, voor mij was die man of psychisch gestoord of onder invloed van drugs, ondanks zijn kledij, maar dat neemt niet weg dat de tolerantie tegenover discriminatie en racisme tegenover blanken hoger ligt dan omgekeerd.

Dat zie je ook binnen de samenleving, prima dat er steekproeven worden gehouden om te kijken of mensen met vreemde naam gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt, maar laten we dan ook Wim solliciteren in de Turkse supermarkt en klagen we dan ook aan wanneer hij niet wordt aangenomen?
Dat wordt niet eens onderzocht, alsof die mensen enkel passieve slachtoffers zijn en zelf niet discrimineren.
Ook komt er maar geen studie naar bedrijven die aarzelen bij vreemde namen om aan te nemen, wat is hun beweegreden?
Wat is de invloed van negatieve ervaringen met die werknemers? Hoe kun je dit weg nemen zodat ze meer kansen krijgen?
Dat zou een meer genuanceerd beeld kunnen geven, en de kansen van die groepen verhogen maar zou de redenering van discriminatie en racisme als mogelijk als oorzaak op de helling zetten?
Wederkerigheid is een begrip dat moslims totaal vreemd is. Zie maar hoe vlotjes er in (West)-Europa moskeeën worden gebouwd. Hoeveel gebouwen van niet-islamitische religies staan er in Saoedi-Arabië?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2018, 18:18   #26
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Zwarten roepen het in stations, blanken posten het online.
Met dien verstande dat die blanken hier in hun eigen land zijn en bepaalde zwarten ea hier niets meer dan een vreemde ongewenste pest aan het vormen zijn die enkel in aanmerking komen voor last en kosten!
Als die zwarten hun ocmw-geld, kindergeld, sociale woning enz naar hun kop gegooid krijgen zullen ze nog staan roepen dat het niet voldoende is zeker?
Die vragen zich af wat wij hier nog in ons eigen land doen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be