Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 maart 2021, 23:32   #481
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik ben professioneel bezig met machine learning en AI.

Ik zie dat hier nog niet direct werken.

Probeer dat ding maar eens nuance of tussen de regels door te laten lezen.
Ik ken er helemaal niks van, en houd me dus verre van prognoses i.v.m. de mogelijke werking.
Maar op het einde van de rit zal het toch de forumeigenaar zijn die bepaalt wat er al dan niet verschijnt, al dan niet met behulp van AI.
Pontifex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:36   #482
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Verwerpelijke meningen.
Verwerpelijke meningen zijnniet meer dan dat: Meningen waar niet iedereen achterstaat.
Hoe zei Voltaire dat ook weer? "Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen?"

Vergeet niet dat heel wat machthebbers niet alleen gemakkelijker wegkomen dan jij en ik met verwerpelijke meningen, maar ook met de uitvoering ervan.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:39   #483
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Sorry...
AI staat nu eenmaal bekend als een realisatie van, door en voor VB'ers.
Die zit!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:40   #484
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Sorry...
AI staat nu eenmaal bekend als een realisatie van, door en voor VB'ers.
Weet je, moesten de meesten op dit forum Groenen zijn dan zou ik dat niet gezond vinden.

Maar: over AI. Ik heb al gezegd dat Imdb hun message board opgedoekt hebben omdat hun AI in misbruik resulteerde.

Dus mijn mening is: laat het zoals het is.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:41   #485
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Verwerpelijke meningen zijnniet meer dan dat: Meningen waar niet iedereen achterstaat.
Hoe zei Voltaire dat ook weer? "Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen?"

Vergeet niet dat heel wat machthebbers niet alleen gemakkelijker wegkomen dan jij en ik met verwerpelijke meningen, maar ook met de uitvoering ervan.....
Bon,

Ieder normaal mens heeft een ingebouwd kompas mbt tot moraliteit. Men voelt letterlijk als iets goed of fouts is. Dat is evoluationair bepaald: het kunnen functioneren in een samenleving, in een groep, was ESSENTIEEL om succesvol te zijn.

De wet van de sterkste onzin die patrickve propageert, die klopt gewoon niet. Die verwart evolutionair succes met sociaal succes.

Een mening is verwerpelijk als die dat kompas negeert.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:45   #486
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Als het systeem blijkt te werken, en er beslist wordt om het te gebruiken, dan kan ik u het adres bezorgen van een dokter die heel vlot slaapmiddelen voorschrijft....
Ik heb slaapproblemen, maar slaapmiddelen krijgt niemand mij aangepraat. Ik ben een grote meid en los mijn problemen, groot en klein, zélf op.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:45   #487
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik heb slaapproblemen, maar slaapmiddelen krijgt niemand mij aangepraat. Ik ben een grote meid en los mijn problemen, groot en klein, zélf op.
Leg het er niet te dik op hé.....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:57   #488
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard


Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 7 maart 2021 om 23:57.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:58   #489
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Bon,

Ieder normaal mens heeft een ingebouwd kompas mbt tot moraliteit. Men voelt letterlijk als iets goed of fouts is. Dat is evoluationair bepaald: het kunnen functioneren in een samenleving, in een groep, was ESSENTIEEL om succesvol te zijn.

De wet van de sterkste onzin die patrickve propageert, die klopt gewoon niet. Die verwart evolutionair succes met sociaal succes.

Een mening is verwerpelijk als die dat kompas negeert.
Een ingebouwd moreel compas is dikke bulshit. Om dat te weten hoe je maar de kwaliteitskranten te lezen. Of op te zoeken hoeveel terroristische aanslagen er over de hele wereld gepleegd werden.

Patrick propageert trouwens niet de wet van de sterkste. Hij toont het succes ervan wel aan.
"De een zijn dood is de ander zijn brood" is een angstwekkende waarheid.
Als alle" ongelovigen" dood zijn heeft de sterkste zijn doel bereikt.

Artificiële Intelligentie is een nuttige tool om een welbepaald doel te bereiken. Het probleem is dat niet iedereen hetzelfde doel nastreeft. Behalve de machthebbers. Die hebben allemaal hetzelfde doel.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 23:59   #490
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Leg het er niet te dik op hé.....
Wat bedoel je, Tavek?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 00:03   #491
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een ingebouwd moreel compas is dikke bulshit. Om dat te weten hoe je maar de kwaliteitskranten te lezen. Of op te zoeken hoeveel terroristische aanslagen er over de hele wereld gepleegd werden.

Patrick propageert trouwens niet de wet van de sterkste. Hij toont het succes ervan wel aan.
"De een zijn dood is de ander zijn brood" is een angstwekkende waarheid.
Als alle" ongelovigen" dood zijn heeft de sterkste zijn doel bereikt.

Artificiële Intelligentie is een nuttige tool om een welbepaald doel te bereiken. Het probleem is dat niet iedereen hetzelfde doel nastreeft. Behalve de machthebbers. Die hebben allemaal hetzelfde doel.
Dat kompas heeft iedereen (buiten psychopaten en andere zieken) maar kan gesaboteerd worden door indoctrinatie.

En wat gebruikt men om dat compas te saboteren ? Inderdaad, het vijandbeeld, de zondebok, en ga zo maar door....zo oud als de straat.

De moslimfundamentalisten maken daar gebruik van, de nazis maakten daar gebruik van, ghenghis kahn,...en ook tot op een bepaalde hoogte het VB en de NVA.

Een van de bijzonder succesvolle methodes is van het leven een zero sum game te maken. Wat de andere heeft, is afgepakt van mij. Een beproefde tacktiek van volksmenners, om mensen op te hitsen. Jij illustreert dat hier toepasselijk.

Maar het kan niet verder van de waarheid afstaan.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 00:26   #492
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat bedoel je, Tavek?
Tavek?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 00:40   #493
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welke ?

"ik heb een bewijs gezien van de stelling van Pythagoras, vol fouten".

Denk jij dat je zou bestaan mocht de holocaust niet hebben plaatsgevonden ?
Jij snapt echt de essentie van de discussie niet.
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 00:48   #494
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

De moslimfundamentalisten maken daar gebruik van, de nazis maakten daar gebruik van, ghenghis kahn,...en ook tot op een bepaalde hoogte het VB en de NVA.
Daar hebben we het vijandbeeld weer, de zondebokKEN, en ga zo maar door....zo oud als de straat.
Heb je dat zelf gevonden van die volksmenners?
Leg je het er niet wat te dik op?

Ik zie het Vlaams Belang noch de N-VA nog niet over heel de wereld terroristische aanslagen plegen, noch ertoe aanzetten.

Als de volksmenners die jij in gedachten hebt de mensen ophitsten was het hier allang burgeroorlog. Je weet wel, zoiets waar België uit ontstaan is. DAT waren pas volksmenners. Alleen.....het waren geen Vlamingen. En de Vlaams-nationalisten bestonden niet eens. Die ontstonden echter niet toevallig. Daar lag een oorzaak aan ten gronde. Nét zoals het geen toeval is dat steeds meer Vlamingen ongevoelig zijn geworden voor volksmenners die zich bedienen van demonisering en politieke uitsluiting. Dit uit angst dat het afgelopen is met hun eigen zakken te vullen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 00:49   #495
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat bedoel je, Tavek?
Tavek?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 00:58   #496
Travis Bickle
Minister-President
 
Travis Bickle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2018
Berichten: 4.448
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik ben professioneel bezig met machine learning en AI.

Ik zie dat hier nog niet direct werken.

Probeer dat ding maar eens nuance of tussen de regels door te laten lezen.
Laat staan om bijvoorbeeld 'Alexander De Croo heeft dat weer goed gedaan' te herkennen als een oprechte mening of als sarcasme.

Of nog, een stomme typfout. Je wil 'net' schrijven, maar je typt 'niet'...
Je schrijft dan eigenlijk net het tegengestelde van wat je wil bedoelen en riskeert iemand te beledigen...
__________________
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?”

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 01:07   #497
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat kompas heeft iedereen (buiten psychopaten en andere zieken) maar kan gesaboteerd worden door indoctrinatie.
Het morele compas dat iedereen volgens jou daarstraks nog had IS dus een hoop stierenstront.
Psychopaten en andere misdadigers hebben geen moreel kompas, en wie het nog wél heeft kan het kwijt geraken door indoctrinatie.
Jij illustreert dat perfect door uitgerekend de twee partijen te noemen die voor jou de bron zijn van alle kwaad. Waar, wanneer, en van wie hebben we dat nog gehoord?
Jij bent niet alleen met die mening, hoor. De Duitsers waren er ooit ook van overtuigd dat zij het "toevallig" bij het rechte eind hadden. En dat denken ze nog altijd.

Laat me raden....Jij ziet jezelf niet als een slachtoffer van indoctrinatie?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 01:09   #498
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Laat staan om bijvoorbeeld 'Alexander De Croo heeft dat weer goed gedaan' te herkennen als een oprechte mening of als sarcasme.
Goed gezien!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 05:28   #499
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Patrick dat is nu eens je reinste bullshit van de bovenste plank.
Een kind van een verkrachte moeter moet het goed vinden dat hij het product is van die verkrachting enkel omdat hij anders niet zou bestaan ?
Uiteraard.

Zeggen dat iets zever is, maakt het daarom geen zever.

Het is gewoon contradictorisch om een fenomeen goed te vinden, en de noodzakelijke voorwaarde om tot dat fenomeen te komen, slecht. Want die twee zijn onlosmakelijk verbonden. Ze zijn zelfs "hetzelfde", het ene is enkel maar de tijdstranslatie van het andere.

Citaat:
Dat kind als het goed opgevoed wordt, gaat het verschil kennen tussen goed en slecht.
Het begint te dagen. Het zal zijn goed en slecht moeten aanpassen aan zijn conditie he. Oftewel rondlopen met een "erfzonde".

Laatst gewijzigd door patrickve : 8 maart 2021 om 05:41.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2021, 05:31   #500
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Grappig eigenlijk dat Patrick tegen een AI is.
Ik ben niet tegen een AI. Ik ben tegen een AI om te helpen politieke discussies te schiften tussen wat mag blijven en wat niet mag blijven omdat dat enkel maar kan als dat AI veruit superieur is aan alle intelligentie hier. Met andere woorden, als dat AI veruit veel interessantere dingen zou kunnen posten dan wat hier ooit door mensen kan geschreven worden.

Een AI om fietsers te herkennen in een automatische auto, dat is een andere zaak. Daar kan dat werken. Hier niet, en de dag dat het werkt, is het gedaan met de mensheid.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be