Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2004, 18:15   #61
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bakkebaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2003
Locatie: België en niet het stomme Vlaanderen
Berichten: 845
Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard

Maar discrimineren doen wij niet.... En hypcoriet zijn we evenmin.
Wie zijn 'we'?
degene die niets tegen moslimmeisjes hebben terwijl ze moslimjongens buiten willen.
__________________
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen"

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 19:00   #62
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Die onderscheid heb je zelf gemaakt , trouwens waar heb ik verteld dat er een verschil is in deze maatschapij tussen gelovigen een ongelovigen .
OK. Laten we "ongelovigen" dan voortaan ook andersgelovigen noemen.
Akkersloot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 19:07   #63
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Wat mijn boodschap was is dat iemand die zondigt door illegaal (buiten huwlijk) een relatie bouwt of het nu gelovig is of ongelovig dat hij vroeg of laat problemen krijgt in zijn huwlijksleven ...
Ik had het over een moslimjongen die aanklooit met een [s]ongelovig [/s] andersgelovig meisje met de wetenschap dat wanneer puntje bij paaltje komt hij toch zal kiezen voor een "ghoede mosliem vrouw" een grote klootzak is en Lincoln ziet het foute alleen maar in het buiten het huwelijk een relatie aangaan.

Als zo'n jongen alleen maar een "ghoede mosliem vrouw" wil hebben moet hij so wie so van een "ongelovig" meisje afblijven. Sex of niet.
Akkersloot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 19:09   #64
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
[Bakkebaard: "Maar discrimineren doen wij niet.... En hypcoriet zijn we evenmin"]
Wie zijn 'we'?
degene die niets tegen moslimmeisjes hebben terwijl ze moslimjongens buiten willen.
Hier heb je nogeens het antwoord troll:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Wij willen van die arrogante macho-Marokkanen vanaf. En dat zijn altijd jongens. Moslima's heb ik graag, meestal zeer charmante en welopgevoede meisjes en vrouwen... 8)
Akkersloot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2004, 19:26   #65
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Wat mijn boodschap was is dat iemand die zondigt door illegaal (buiten huwlijk) een relatie bouwt of het nu gelovig is of ongelovig dat hij vroeg of laat problemen krijgt in zijn huwlijksleven ...
Ik had het over een moslimjongen die aanklooit met een [s]ongelovig [/s] andersgelovig meisje met de wetenschap dat wanneer puntje bij paaltje komt hij toch zal kiezen voor een "ghoede mosliem vrouw" een grote klootzak is en Lincoln ziet het foute alleen maar in het buiten het huwelijk een relatie aangaan.

Als zo'n jongen alleen maar een "ghoede mosliem vrouw" wil hebben moet hij so wie so van een "ongelovig" meisje afblijven. Sex of niet.

Da's juist ik geef je gelijk !!
maar jammer velen van onze weten het niet !!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 09:00   #66
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Wat mijn boodschap was is dat iemand die zondigt door illegaal (buiten huwlijk) een relatie bouwt of het nu gelovig is of ongelovig dat hij vroeg of laat problemen krijgt in zijn huwlijksleven (door; dat zijn vrouw of man achter komen dat zijn partner vroeger een relatie had ), het is zelfs bewezen zou men achter komen dat men relatie had , dat het voor problemen zou zorgen , dat was mijn bedoeling wat jij vertelt dat ik een onderscheid maak tussen mensen op basis van hun geloofsovertuiging had ik niets overgezegd !!!
Ik he gezee da die marokaene een moslimme nie goe zen want tog altij ambras me die manne. Ze ligge maar rond te neuke me Vlaamse maskes een a mense t'overvalle. tsen allemoal kloetzakke!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 09:10   #67
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun

Wie zijn 'we'?
degene die niets tegen moslimmeisjes hebben terwijl ze moslimjongens buiten willen.
Dat is geen discriminatie en zeker geen hypocrisie.
Iemand buitengooien die de motherfucker komt uithangen lijkt me evident, da's geen discriminatie.
En iemand die zich goed gedraagt op prijs stellen lijkt me ook normaal.
Dus wat wilt ge nu eigenlijk zeggen, kerel?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 11:08   #68
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde
 
Bakkebaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2003
Locatie: België en niet het stomme Vlaanderen
Berichten: 845
Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard

degene die niets tegen moslimmeisjes hebben terwijl ze moslimjongens buiten willen.
Dat is geen discriminatie en zeker geen hypocrisie.
Iemand buitengooien die de motherfucker komt uithangen lijkt me evident, da's geen discriminatie.
En iemand die zich goed gedraagt op prijs stellen lijkt me ook normaal.
Dus wat wilt ge nu eigenlijk zeggen, kerel?
Op een andere post zegt ge dat marokkanen steeds vernieling zaaien en dat soort dingen. Maar nu zegde dat ge liever moslima´s hebt. Een marokkaanse moslima hebt u dus graag, maar een moslim niet.
Alle marokkaanse jongens buiten en de vrouwelijke moslima´s mogen hier blijven?
Wat wilt ge nu eigenlijk kerel?

En ooit al eens de vlaamse "thugs" heden ten dage gezien, die hangen zeker niet de motherfucker uit e?
__________________
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen"

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 11:20   #69
mad_drone
Gouverneur
 
mad_drone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: destelbergen
Berichten: 1.280
Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Wat mijn boodschap was is dat iemand die zondigt door illegaal (buiten huwlijk) een relatie bouwt of het nu gelovig is of ongelovig dat hij vroeg of laat problemen krijgt in zijn huwlijksleven ...
Ik had het over een moslimjongen die aanklooit met een [s]ongelovig [/s] andersgelovig meisje met de wetenschap dat wanneer puntje bij paaltje komt hij toch zal kiezen voor een "ghoede mosliem vrouw" een grote klootzak is en Lincoln ziet het foute alleen maar in het buiten het huwelijk een relatie aangaan.

Als zo'n jongen alleen maar een "ghoede mosliem vrouw" wil hebben moet hij so wie so van een "ongelovig" meisje afblijven. Sex of niet.
kweet nie maar ik denk niet dat dat iets is waar gij in de verste verte over moogt oordelen: zoiets is de keuze van dien jongen en da meisje en van ( normaal gezien toch ) niemand anders. En hoe kan een jongen van 18 nu in godsnaam zeker weten wat voor vrouw hij wil? ik weet het alvast nog niet...
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 16:53   #70
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Ik had het over een moslimjongen die aanklooit met een [s]ongelovig [/s] andersgelovig meisje met de wetenschap dat wanneer puntje bij paaltje komt hij toch zal kiezen voor een "ghoede mosliem vrouw" een grote klootzak is en Lincoln ziet het foute alleen maar in het buiten het huwelijk een relatie aangaan.

Als zo'n jongen alleen maar een "ghoede mosliem vrouw" wil hebben moet hij so wie so van een "ongelovig" meisje afblijven. Sex of niet.
kweet nie maar ik denk niet dat dat iets is waar gij in de verste verte over moogt oordelen: zoiets is de keuze van dien jongen en da meisje en van ( normaal gezien toch ) niemand anders. En hoe kan een jongen van 18 nu in godsnaam zeker weten wat voor vrouw hij wil? ik weet het alvast nog niet...
Zijn jullie Vlamingen niet trots op jullie literatuur. Waarin de schrijvers het aan de kaak stelden dat rijke boerenzonen maar aanklooiden met arme werknemersmeisjes maar later steevast een rijke boerendochter trouwden.
Stop eerst maar eens die discriminatie tegen "ongelovigen". Dat draagt dan bij dat die "gelovigen" zich normaal kunnen gedragen tegenover andersgelovigen.
Akkersloot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2004, 17:03   #71
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Ik had het over een moslimjongen die aanklooit met een [s]ongelovig [/s] andersgelovig meisje met de wetenschap dat wanneer puntje bij paaltje komt hij toch zal kiezen voor een "ghoede mosliem vrouw" een grote klootzak is en Lincoln ziet het foute alleen maar in het buiten het huwelijk een relatie aangaan.

Als zo'n jongen alleen maar een "ghoede mosliem vrouw" wil hebben moet hij so wie so van een "ongelovig" meisje afblijven. Sex of niet.
kweet nie maar ik denk niet dat dat iets is waar gij in de verste verte over moogt oordelen: zoiets is de keuze van dien jongen en da meisje en van ( normaal gezien toch ) niemand anders. En hoe kan een jongen van 18 nu in godsnaam zeker weten wat voor vrouw hij wil? ik weet het alvast nog niet...
Jongen toch! het gaat er bij moslims helemaal niet over "ik weet het nog niet!" Net dat maakt het grote verschil uit tussen de westerse vorm van huwelijk en de islamitische vorm van huwelijk.

Vergelijk het gerust zo: om een werkvrouw aan te nemen hoef je er niet verliefd op te zijn!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 10:21   #72
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun

Dat is geen discriminatie en zeker geen hypocrisie.
Iemand buitengooien die de motherfucker komt uithangen lijkt me evident, da's geen discriminatie.
En iemand die zich goed gedraagt op prijs stellen lijkt me ook normaal.
Dus wat wilt ge nu eigenlijk zeggen, kerel?
Op een andere post zegt ge dat marokkanen steeds vernieling zaaien en dat soort dingen. Maar nu zegde dat ge liever moslima´s hebt. Een marokkaanse moslima hebt u dus graag, maar een moslim niet.
Alle marokkaanse jongens buiten en de vrouwelijke moslima´s mogen hier blijven?
Wat wilt ge nu eigenlijk kerel?

En ooit al eens de vlaamse "thugs" heden ten dage gezien, die hangen zeker niet de motherfucker uit e?
Ge weet zeer goed wat ik wil zeggen: veel Marokkaanse mannelijke jongeren hangen de beest uit, niet allemaal, maar wel meer dan een 'kleine minderheid'.
Motherfuckers vindt ge overal, ook natuurlijk bij autochtone jongeren.
Maar de Marokkaanse gemeenschap brengt wel opvallend veel motherfuckers voort.
Is 't nu duidelijk?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 15:14   #73
DeMarokkaan
Banneling
 
 
DeMarokkaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Chicago
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard

Op een andere post zegt ge dat marokkanen steeds vernieling zaaien en dat soort dingen. Maar nu zegde dat ge liever moslima´s hebt. Een marokkaanse moslima hebt u dus graag, maar een moslim niet.
Alle marokkaanse jongens buiten en de vrouwelijke moslima´s mogen hier blijven?
Wat wilt ge nu eigenlijk kerel?

En ooit al eens de vlaamse "thugs" heden ten dage gezien, die hangen zeker niet de motherfucker uit e?
Ge weet zeer goed wat ik wil zeggen: veel Marokkaanse mannelijke jongeren hangen de beest uit, niet allemaal, maar wel meer dan een 'kleine minderheid'.
Motherfuckers vindt ge overal, ook natuurlijk bij autochtone jongeren.
Maar de Marokkaanse gemeenschap brengt wel opvallend veel motherfuckers voort.
Is 't nu duidelijk?
hum hum ...!
DeMarokkaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 15:34   #74
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

in het cafetje waar ik regelmatig kom komen ze er toch niet in hehe
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 15:52   #75
tabufferkwa
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 1.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker
Vele moslim meisjes mogen niet in discotheken... binnen gaan van hun ouders.

Om iets te doen aan deze dicriminatie van moslim meisjes t.o.v. moslim jongens en de integratie te bevorderen, zouden de discotheken misschien een bordje kunnen uithangen, dat moslim jongens alleen nog toegelaten worden indien ze vergezeld zijn van moslim meisjes.

Bovendien zouden de discotheken ook klacht kunnen indienen tegen deze vorm van discriminatie van moslim meisjes (door hun eigen ouders) bij het Centrum voor Gelijke Kansen en Racisme bestrijding.
Begrijp het probleem niet. Bij mij mogen ze wel binnenkomen en zelfs een ganse nacht blijven En ze mogen hun sluier nog aanhouden, maar dan ook niets meer
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 17:35   #76
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.447
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ergens, ik ga effe niet de juiste versregel opdiepen, word wel gestipuleerd, in de alwijze koran-daar het de kennis van Allah is, opgeschreven door de profeet Mohamed- dat mannen slavinnen mogen nemen zonder consequenties binnen het huwelijk.
Potentieel nageslacht van die slavin, da's aan de eigenaar om het al dan niet te bestempelen als Moslim.
Slavinnen moeten niet moslim zijn. Slaven daarentegenover, die zijn dood,als je de Koran volgt.


Kortom, Moslim mannen/jongens mogen rotzooien zoveel ze willen, zolang de eer van een Moslima niet aangetast word.Indien dit wel gebeurd, is het de schuld van de vrouw/meisje.

Verder, Moslima's mogen niet bepoteld worden door ongelovige honden.

Oftewel, waarom zou een moslim meisje naar een discotheek gaan, zonder de begeleiding van haar man, of de helft van haar mannelijke beschermers, Broers neven etc(met haar waarschijnlijke potentiele echtgenoot erbij)

Nog beter, Moslims mogen geen zaak binnenkomen waar genotsproducten verspreid worden. En wat is een discotheek bij uitstek?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 17:40   #77
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Maddox dat zijn valse moeslimkens,als ze in de gevangenis zitten dan moeten ze speciaale voeding hebben en gaan ze naar de eeredienst.
Maar buiten drugs sex en anderre dingen tegen dat koranboekske
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be