Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Was u persoonlijk reeds het slachtoffer van racistische moslimterreur?
Ja, reeds meerdere malen 6 31,58%
Ja, één keer is het me overkomen 8 42,11%
Nee, gelukkig nog niet 5 26,32%
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juni 2004, 20:42   #1
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

De Joden in onze steden worden voortaan beschermd tegen aanvallen door moslims.

Een goede zaak die alleen maar kan toegejuicht worden.

Maar wanneer worden de autochtonen beschermd tegen de racistische moslimterreur?

Dagelijks zijn de autochtonen het slachtoffer van racistische pesterijen door moslims en meermaals werden autochtonen al neergestoken of vermoord door racistische islambendes.


Wanneer worden [size=6]wij[/size] beschermd tegen het racistisch geweld van de moslims?
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 21:58   #2
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Wanneer Patrick Mombaerts een staaf door het hoofd kreeg sprak er niemand van een racistische daad, nu is het een jood is het dat plotseling wel. Zijn autochtonen dan tweederangsburgers geworden in hun eigen land?
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 12:26   #3
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

wij moeten onszelf beschermen, want NIEMAND geeft een zak om de autochtone, heteroseksuele, volstrekt normale vlaming.
daarom is samenhorigheid en solidariteit onder vlamingen weer zo hard nodig. liberalisme wil ons uit elkaar trekken, wil individualisten van ons maken die elkaar enkel als concurrenten zien.
makkelijke prooi voor vreemde overheersers, nietwaar?

GEWAPEND VOLKSFRONT tegen vreemde gespuis, HULP voor armen van eigen volk, BESCHERMING van welvaart en grondgebied.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 17:15   #4
mad_drone
Gouverneur
 
mad_drone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: destelbergen
Berichten: 1.280
Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
wij moeten onszelf beschermen, want NIEMAND geeft een zak om de autochtone, heteroseksuele, volstrekt normale vlaming.
daarom is samenhorigheid en solidariteit onder vlamingen weer zo hard nodig. liberalisme wil ons uit elkaar trekken, wil individualisten van ons maken die elkaar enkel als concurrenten zien.
makkelijke prooi voor vreemde overheersers, nietwaar?

GEWAPEND VOLKSFRONT tegen vreemde gespuis, HULP voor armen van eigen volk, BESCHERMING van welvaart en grondgebied.
Maar als jij al een zin gebruikt met 'wij' en 'normale vlaming' in, vraag ik me soms af wei er nog normaal is en naar welk land jullie me willen terugsturen, net zoals je zou willen doen met de criminele 'allochtoon' die hier geboren en getogen is.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 17:27   #5
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Geboren en getogen,maar zich niet aanpassen door hun opvoeding.
Dan moeten ze terug naar hun land van oorsprong.Zo als Ibeke zij laat ze daar hun goesting doen.Hier in de gevangenis is het voor hun een hotel.Maar in hun land is het de hel
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 18:26   #6
dorus
Banneling
 
 
dorus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Wanneer Patrick Mombaerts een staaf door het hoofd kreeg sprak er niemand van een racistische daad, nu is het een jood is het dat plotseling wel. Zijn autochtonen dan tweederangsburgers geworden in hun eigen land?
en de moord in de Offerandestraat.
Op klaarlichte dag. Iedereen heeft een maghrebijn gezien, maar in die allochtone buurt wil niemand getuigen...omerta?
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 18:39   #7
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
wij moeten onszelf beschermen, want NIEMAND geeft een zak om de autochtone, heteroseksuele, volstrekt normale vlaming.
daarom is samenhorigheid en solidariteit onder vlamingen weer zo hard nodig. liberalisme wil ons uit elkaar trekken, wil individualisten van ons maken die elkaar enkel als concurrenten zien.
makkelijke prooi voor vreemde overheersers, nietwaar?

GEWAPEND VOLKSFRONT tegen vreemde gespuis, HULP voor armen van eigen volk, BESCHERMING van welvaart en grondgebied.
Maar als jij al een zin gebruikt met 'wij' en 'normale vlaming' in, vraag ik me soms af wei er nog normaal is en naar welk land jullie me willen terugsturen, net zoals je zou willen doen met de criminele 'allochtoon' die hier geboren en getogen is.
jij mag blijven en links zijn
links moet eens eindelijk inzien dat massa-immigratie bijzonder asociaal is t.o.v het eigen volk.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 18:52   #8
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Wanneer Patrick Mombaerts een staaf door het hoofd kreeg sprak er niemand van een racistische daad, nu is het een jood is het dat plotseling wel. Zijn autochtonen dan tweederangsburgers geworden in hun eigen land?
daar zit een kern van waarheid in. Met al die rechten voor de bescherming van minderheden ( zeker wanneer ze georganiseerd zijn ) komt de positie en bescherming van de individuele autochtoon in het gedrang.
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 20:02   #9
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Wanneer Patrick Mombaerts een staaf door het hoofd kreeg sprak er niemand van een racistische daad, nu is het een jood is het dat plotseling wel. Zijn autochtonen dan tweederangsburgers geworden in hun eigen land?
DAT IS DE NAGEL OP DE KOP SLAAN!

Waarom bestelen ze ons, en nooit elkaar? Waarom zijn de (échte) kansarmen van ons eigen volk niet in die hoge mate misdadig als vreemdelingen? Omdat persoonlijke waardigheid en normbesef gemeenschapsgebonden zijn! (Iedereen vreest het stigma van zijn EIGEN gemeenschap.)

De islamitische Internationale staat ons, Europeanen, en Westerlingen, Amerikanen en joden, naar het leven. Met het importeren van islamitische kleurlingen importeren we niet alleen hun conflicten, hun heilig oorlog, hun denkbeelden, maar ook onze eigen grafdelvers.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 11:35   #10
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Nu joden het slachtoffer zijn van racistisch geweld treft men allerhande maatregelen om de joodse gemeenschap te beschermen. Vlamingen zijn al jaren het slachtoffer van racistisch geweld, waar blijft hun bescherming? Zijn wij dan minderwaardig ten opzichte van joden? Ik vraag het mij af. Blijkbaar kunnen alleen allochtone groepen het slachtoffer zijn van racisme, bij autochtonen spreekt men van een voorval of incident. Wanneer gaan onze politiek correcte politici die multiculturele oogkleppen eens aflaten en aanschouwen wat ze in onze samenleving hebben binnengebracht?
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 12:06   #11
Laudi
Schepen
 
Laudi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2003
Berichten: 409
Standaard

In theorie ga ik eigenlijk akkoord met wat de pc's prediken : verdraagzaamheid , liefde voor de medemens , openstaan voor etc etc
Ik zou ook graag in een of ander paradijs leven waar alles zomaar voorhanden is , waar je enkel moet werken als je goesting hebt , waar niemand jaloers is , waar er geen naijver is , er wordt niet gestolen want dat is niet meer nodig , etc etc
De praktijk ligt evenwel iets anders : het is net als het opvoeden van kinderen : dat moet je ook doen door grenzen te stellen aan wangedrag .
Dat is nou net het probleem van de allochtonen : ze moeten als kinderen opgevoed worden ! DAT WIL NIET ZEGGEN DAT ZE MINDER WAARD ZIJN ! Een kind is evenveel waard als een volwassene .

En als mijn kind stout is , en hij vraagt of zijn vriendje mag komen spelen , dan zeg ik : nee !



Is misschien simplistisch , maar toch de waarheid
Laudi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be