Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juli 2004, 07:46   #21
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Wat ik wel vreemd vind, is dat de jongen en anderen zeggen: " het was een groep van 10 �* 20 allochtonen bewapend met ijzeren staven en messen en ze kwamen recht op me af, het was echt hun bedoeling", nu moet ik toch wel zeggen dat die jongen er vrij goed uitziet voor iemand die werd aangevallen door zo'n grote groep allochtonen met zulke wapens die het hebben gedaan met de intentie hem te verwonden
Ongetwijfeld was u erbij, nietwaar...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 08:00   #22
Najim
Partijlid
 
Najim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Leuke site. Kan er mij eens iemand die altijd commentaar heeft tegen het VB nu eens iets positiefs linken van wat er op deze site te zien en te lezen is? Alles, maar dan ook alles lijkt mij negatief over Belgie, Belgen en andere mensen buiten marokanen en moslims natuurlijk.

Wie o wie vind er iets positiefs op deze site?
Je bedoelt zoals http://www.vlaamsblok.be/ ?
__________________
Najim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 08:16   #23
tabufferkwa
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 1.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld

zeg jij het es...
ps : de link werkt wel .

zelfde punt als met studie Walgrave , die je blijkbaar NOG niet begrepen hebt , , EERST wat nadenken
Die link werkt bij mij vandaag NIET!

Maar als hij bij jou WEL werkt, wil je dan even die persmededeling (staat in rechterkolom) hier plaatsen waarin het AEL de joodse gemeenschap verwittigt van komende acties indien ze zich niet officieel en openlijk distantieren van de Israelische politiek?

Moet toch rap te vinden zijn voor een intellect zoals het uwe neem ik aan?
Ligt er weer uit, buiten de nederlandse site. Wel raar, want men kan wel aan de frontpagina. Owfel zijn ze aan het modderen met de site, ofwel is "iemand" tussengekomen.
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 09:40   #24
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Wat ik wel vreemd vind, is dat de jongen en anderen zeggen: " het was een groep van 10 �* 20 allochtonen bewapend met ijzeren staven en messen en ze kwamen recht op me af, het was echt hun bedoeling", nu moet ik toch wel zeggen dat die jongen er vrij goed uitziet voor iemand die werd aangevallen door zo'n grote groep allochtonen met zulke wapens die het hebben gedaan met de intentie hem te verwonden
Ongetwijfeld was u erbij, nietwaar...
Het was een groepje ijzerbinders op weg naar hun werk.
Een ervan was een appeltje aan het schillen.
Toen de joodse jongen een stukje appel vroeg kwam hij ongelukkig op het mes terecht.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 10:28   #25
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Ik heb de indruk dat vooral dat voorval met die messteek niet helemaal wordt bericht zoals het echt is gebeurd. In de voorbije dagen heb ik hier en daar vernomen dat de jongen niet ZOMAAR werd aangevallen, dus niet omdat hij jood was maar dat er iets anders aan de hand was. Maar daar kan over getwist blijven, niemand zal het 100% weten dus laten we dat terzijde.
Wat ik wel vreemd vind, is dat de jongen en anderen zeggen: " het was een groep van 10 �* 20 allochtonen bewapend met ijzeren staven en messen en ze kwamen recht op me af, het was echt hun bedoeling", nu moet ik toch wel zeggen dat die jongen er vrij goed uitziet voor iemand die werd aangevallen door zo'n grote groep allochtonen met zulke wapens die het hebben gedaan met de intentie hem te verwonden

ssttt , NIET ZEGGEN !!
ja bent toch ook geen nazi , antisemiet of marokkaan ? dat is althans de clevere uitleg van types als bobke als je melding maakt dat er reeds een aanleiding was ..(scheldpartijen en ruzies ) dat dit een geplande afrekening was (wat natuurlijk niets goedpraat MOET JE ER SPECIFIEK NOG BIJZEGGEN, want anders krijg je de joden hier op je dak met eeuwig geklaag ) en dat het raar is dat van de drie jongens slechts één gewond werd als er 10 (nu zijn het al 20 ) andere jongeren hem achterna zitten... Wedden dat het er binnenkort 30 zullen zijn ....en dat ze een nazi kostuumpje aanhadden (in het WIT )
ach ja , joden en de grote ONSCHULDIGE slachtofferrol ; een verhaal zonder einde....

en natuurlijk het leuke feit dat het avondnieuws NIET meer de commentaar van de franstalige Antwerpse joodse jongere uitzond, dit in tegenstelling tot het middagnieuws.
HYPOCRISIE TROEF !!
maar het was opgelost : ze lieten twee (nederlandsprekende ??? ) joden aan het woord . er moest er maar één ondetiteld worden...
een doorsnee turkse, marokkaanse jongere praat veel beter nederlands dan die twee, maar ja... vermits het joden zijn OCHARME ....
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 11:07   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Ik heb de indruk dat vooral dat voorval met die messteek niet helemaal wordt bericht zoals het echt is gebeurd. In de voorbije dagen heb ik hier en daar vernomen dat de jongen niet ZOMAAR werd aangevallen, dus niet omdat hij jood was maar dat er iets anders aan de hand was. Maar daar kan over getwist blijven, niemand zal het 100% weten dus laten we dat terzijde.
Wat ik wel vreemd vind, is dat de jongen en anderen zeggen: " het was een groep van 10 �* 20 allochtonen bewapend met ijzeren staven en messen en ze kwamen recht op me af, het was echt hun bedoeling", nu moet ik toch wel zeggen dat die jongen er vrij goed uitziet voor iemand die werd aangevallen door zo'n grote groep allochtonen met zulke wapens die het hebben gedaan met de intentie hem te verwonden

ssttt , NIET ZEGGEN !!
ja bent toch ook geen nazi , antisemiet of marokkaan ? dat is althans de clevere uitleg van types als bobke als je melding maakt dat er reeds een aanleiding was ..(scheldpartijen en ruzies ) dat dit een geplande afrekening was (wat natuurlijk niets goedpraat MOET JE ER SPECIFIEK NOG BIJZEGGEN, want anders krijg je de joden hier op je dak met eeuwig geklaag ) en dat het raar is dat van de drie jongens slechts één gewond werd als er 10 (nu zijn het al 20 ) andere jongeren hem achterna zitten... Wedden dat het er binnenkort 30 zullen zijn ....en dat ze een nazi kostuumpje aanhadden (in het WIT )
ach ja , joden en de grote ONSCHULDIGE slachtofferrol ; een verhaal zonder einde....

en natuurlijk het leuke feit dat het avondnieuws NIET meer de commentaar van de franstalige Antwerpse joodse jongere uitzond, dit in tegenstelling tot het middagnieuws.
HYPOCRISIE TROEF !!
maar het was opgelost : ze lieten twee (nederlandsprekende ??? ) joden aan het woord . er moest er maar één ondetiteld worden...
een doorsnee turkse, marokkaanse jongere praat veel beter nederlands dan die twee, maar ja... vermits het joden zijn OCHARME ....
Trek het u niet aan bruutje, Patje heeft er al terdege op gewezen.
Het is helemaal niet tot één bevolkingsgroep terug te voeren.
Van de negen bekende gevallen zijn er zelfs twee door een andere bevolkingsgroep gepleegd.
Een door een Oost-Europees type en een door een Noors type.
Dat er maar één van de drie gewond geraakte komt omdat hij alleen Nederlands sprak en daarom niet zo vlug kon lopen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 11:08   #27
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Negen ?
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 11:13   #28
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

wat is het vandaag ?

een jood reed voorbij jonge migrantjes die hem wat minder mooie naampjes toegeroepen hebben ?

SCHANDAAL!!
de nazi's zijn terug !!!
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 11:22   #29
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
wat is het vandaag ?

een jood reed voorbij jonge migrantjes die hem wat minder mooie naampjes toegeroepen hebben ?

SCHANDAAL!!
de nazi's zijn terug !!!
Ja zoiets denk ik.
Vindt je het jammer dat er niemand gewond is ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 11:38   #30
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

jij blijkbaar wel he...

zolang je maar op marokkaantjes kan afgeven he


maak je maar geen zorgen ! morgen struikelt er miss wel een jood over een kasseisteen terwijl er aantal allochtone jongeren in de buurt zijn.

gegarandeerd news item !
weeral een NAZI aanval....
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 11:49   #31
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Weer een bewijs dat het antijoodse geweld niet noodzakelijk uit islamistische hoek hoeft te komen.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 12:19   #32
Panther
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Wat ik wel vreemd vind, is dat de jongen en anderen zeggen: " het was een groep van 10 �* 20 allochtonen bewapend met ijzeren staven en messen en ze kwamen recht op me af, het was echt hun bedoeling", nu moet ik toch wel zeggen dat die jongen er vrij goed uitziet voor iemand die werd aangevallen door zo'n grote groep allochtonen met zulke wapens die het hebben gedaan met de intentie hem te verwonden
Ongetwijfeld was u erbij, nietwaar...
Probeer je me te klissen of wat
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 12:43   #33
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Leuke site. Kan er mij eens iemand die altijd commentaar heeft tegen het VB nu eens iets positiefs linken van wat er op deze site te zien en te lezen is? Alles, maar dan ook alles lijkt mij negatief over Belgie, Belgen en andere mensen buiten marokanen en moslims natuurlijk.

Wie o wie vind er iets positiefs op deze site?
Je bedoelt zoals http://www.vlaamsblok.be/ ?
Dus je vind het hetzelfde? 8)
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 15:00   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
jij blijkbaar wel he...

zolang je maar op marokkaantjes kan afgeven he


maak je maar geen zorgen ! morgen struikelt er miss wel een jood over een kasseisteen terwijl er aantal allochtone jongeren in de buurt zijn.

gegarandeerd news item !
weeral een NAZI aanval....
Toon mij eens een post waar ik dat deed. 8)
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 15:17   #35
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Geplaatst: Di Jun 29, 2004 12:41 @570 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

circe schreef:
Nu, alle gekheid op een stokje, maar ik denk dat Nadia Babazia, noch Ibeke praten over plattelandsbewoners uit Marokko.

Feit is, dat ONZE grootsteden achtereen meer op het marokkaanse of turkse platteland gaan lijken, terwijl hun grootsteden een normaal evolutie patroon kennen.

Bovendien geraakt het er bij mij moeilijk ingeklopt dat kinderen uit éénzelfde gezin zo ontzettend verschillend van IQ of karakter zouden zijn. Misschien wordt het de grootste tijd om duidelijk te maken dat ook jongetjes moeten opgevoed worden!

Indien marokkaanse meisjes de broers van hun zussen allemaal onderontwikkeld, ontrouw en aggressief vinden, en blijkbaar hun gading enkel nog in het thuisland kunnen vinden, dan schort er wat aan de OPVOEDING!


bobke schreef :
Pleit je nu voor een uitwisselingsprogramma?
Onze kutmarokkaantjes tegen opgevoede kinderen van ginder.
Sorry, ik moest ernstig blijven.

__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 15:38   #36
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Geplaatst: Di Jun 29, 2004 12:41 @570 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

circe schreef:
Nu, alle gekheid op een stokje, maar ik denk dat Nadia Babazia, noch Ibeke praten over plattelandsbewoners uit Marokko.

Feit is, dat ONZE grootsteden achtereen meer op het marokkaanse of turkse platteland gaan lijken, terwijl hun grootsteden een normaal evolutie patroon kennen.

Bovendien geraakt het er bij mij moeilijk ingeklopt dat kinderen uit éénzelfde gezin zo ontzettend verschillend van IQ of karakter zouden zijn. Misschien wordt het de grootste tijd om duidelijk te maken dat ook jongetjes moeten opgevoed worden!

Indien marokkaanse meisjes de broers van hun zussen allemaal onderontwikkeld, ontrouw en aggressief vinden, en blijkbaar hun gading enkel nog in het thuisland kunnen vinden, dan schort er wat aan de OPVOEDING!


bobke schreef :
Pleit je nu voor een uitwisselingsprogramma?
Onze kutmarokkaantjes tegen opgevoede kinderen van ginder.
Sorry, ik moest ernstig blijven.


Noemt u dat afgeven op Marokkanen?
Ik noem dat een vraag.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 15:40   #37
rroloff
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 180
Standaard

Zijn de daders van die steekpartij al gepakt?

Zijn er oproepen geweest van vertegenwoordigers van 'de marokkaanse gemeenschap' om de daders aan te geven?

Zo nee, waarom eigenlijk niet? Daarmee zouden ze nl. gelijk een duidelijk signaal van goede wil afgeven.

En helemaal als aan die oproep ook gevolg wordt gegeven.

Dán laat je zien dat je er bent voor het algemeen belang en niet alleen voor het groepsbelang.
rroloff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 15:45   #38
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Geplaatst door bobke: Ma Jun 28, 2004 10:17 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Maar wat doe je dan met misdrijven die door hun geloof toegelaten worden.
We kunnen ze toch moeilijk homo’s van gebouwen laten gooien.



__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 15:50   #39
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rroloff
Zijn de daders van die steekpartij al gepakt?

Zijn er oproepen geweest van vertegenwoordigers van 'de marokkaanse gemeenschap' om de daders aan te geven?

Zo nee, waarom eigenlijk niet? Daarmee zouden ze nl. gelijk een duidelijk signaal van goede wil afgeven.

En helemaal als aan die oproep ook gevolg wordt gegeven.

Dán laat je zien dat je er bent voor het algemeen belang en niet alleen voor het groepsbelang.
Ze hadden ook kunnen aanwezig zijn bij de optocht tegen dat soort geweld vorige week. De joden waren daar en autochtone belgen waren aanwezig, maar de moslims moesten allemaal weer werken die dag zeker?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2004, 15:55   #40
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Geplaatst door bobke: Ma Jun 28, 2004 10:17 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Maar wat doe je dan met misdrijven die door hun geloof toegelaten worden.
We kunnen ze toch moeilijk homo’s van gebouwen laten gooien.



Pleit je ervoor om homo’s van gebouwen te laten kieperen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be