Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2003, 21:03   #21
pwvb
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: gent
Berichten: 214
Standaard

Abou Jahjah is een klucht die enkel z'n gelijk kan halen met roepen en rond de pot draaien. Moest die man zichzelf tronen tot voorvechter van mijn rechten, ik zou beschaamd zijn. Er zijn zoveel anderen die op een opbouwende manier jullie 'lot' willen aankaarten beste Mustapha maar toch trappen spijtig genoeg velen van jullie in Jahjah populistisch geblaat.
Wat Abou Jahjah zegt zal er niet voor zorgen dat de problemen worden verminderen, integendeel. Ik ben voorstander van een multiculterele maatschappij maar met Abou Jahjah z'n gezwans zouden anderen wel eens durven beginnen twijfelen. Laat die man niet jullie graf graven.

Met verdraagzame groet,
PWVB
pwvb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2003, 22:53   #22
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Allemaal goed en wel jullie "schone" praat, maar wat is nu integratie?

M'n kan van mensen niet verwachten om iets te doen wat de vragende partij zelf niet weet wat het is of hoe ze in te vullen.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2003, 22:58   #23
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Allemaal goed en wel jullie "schone" praat, maar wat is nu integratie?

M'n kan van mensen niet verwachten om iets te doen wat de vragende partij zelf niet weet wat het is of hoe ze in te vullen.
Waarom weet een niet onaardig deel van de allochtone bevolking het blijkbaar wel?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 06:08   #24
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Integratie is het tegenovergestelde van het "behouden van eigen cultuur"

Wat is nu specifiek jullie "eigen cultuur" dat je die zo kost wat kost wil behouden?
Ik veronderstel dat je daarop wèl het antwoord zult weten Mustapha? Je kan toch niet iets behouden als je niet weet waarover je het hebt?


Je kan vb.niet je eigen cultuur behouden én tegelijk het uitgangsleven van onze cultuur gaan inpalmen. Die twee dingen staan haaks op mekaar.
dus ofwel gaan jullie zussen OOK mee uit en dan heeft niemand een probleem, ofwel behouden jullie je eigen niet-uitgaanscultuur!

Je kan ook niet én "niet naar school gaan (of heel je schooltijd de ezel uithangen)" én een goede job vinden.
Je kan niet én een thuisblijvende vrouw hebben, én een riant woonhuis kopen!
Je kan ook niet én zeven kinderen en 29 familieleden willen huisvesten én een modaal appartementje willen huren met twee slaapkamers!


Kortom, je kan niet het buitenste laklaagje van onze maatschappij hebben, zonder eerst een aantal lagen goede primer te hebben aangebracht: anders bladdert het af!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 09:20   #25
Quicky
Gouverneur
 
Quicky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Locatie: Tielrode (VLAANDEREN)
Berichten: 1.378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Ehe, en wat is nu integratie?
Uw aanpassen aan de wetten en cultuur van dit land en niet proberen dit land te onderwerpen aan een andere, veel gewelddadigere, cultuur en zeker geen oproer veroorzaken.
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 09:20   #26
moon
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Berichten: 354
Standaard

ik heb zo een gevoel dat hier veel mensen zitten die heel graag willen uitgaan met marok meisjes want blijkbaar is voor jullie pas de inregratie compleet wanneer marok meisjes naar dancings mogen, of ze wel willen is voor jullie niet belangrijk
eigenlijk iedereen die niet jullie levensstijl volgt , is niet geïntegreerd?
sorry dat er mensen zijn die liever op een vrijdagavond rustig een film zien of een boek thuis willen lezen ipv naar een luidruchtige dancing gaan waar je zelfs geen rustig gesprek kunt voeren met uw vrienden , en op zo een plaatsen zal je ook geen echte nieuwe vrienden kunnen leren kennen
moon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 09:30   #27
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

daar gaat het "uitgaansprobleem" niet om hoor Moon!

Als je vertrekt van het beginpunt, dat kom je op de boerenbals, de kermisbals en dergelijke.
Gelegenheden waar de toenmalige jeugd samenkwam, met elkaar kon kennismaken en eventueel een partner zoeken.

Zet op die boerenbals enkel boerenknechten (zonder meiden) en de lol is totaal weg! Dan ga je beter naar de "schieting" waar je onder mekaar om ter verst kan gaan schieten !

Als allochtonen zeer bewust hun meisjes NIET naar de "boerenbals" willen sturen, gewoon en expliciet omd�*t ze toch geen boerenknecht willen/mogn ontmoeten, dan moeten die mannelijke allochtonen ook niet het gras vanonder de boerenknechten hun voeten gaan afrijden en er men hun potentiele lieven vanonder gaan!
Dat ook zijn nu eenmaal de spelregels!

En d�*t is dus integratie: niet alleen het spelen van het spel, maar OOK EN VOORAL de spelregels volgen! Als je off-site staat geldt de goal ook niet! Tegenwoordig wordt er echter heel hard DISCRIMINATIE geroepen! En o wee als er dan nog eens een strafschop wordt uitgedeeld! Dan komen de AEL controlediensten klacht neerleggen!

Dat ze eerst eens de spelregels leren!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 11:30   #28
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Hahahahahaha jullie zijn grappig, extreem grappig.

Wij zijn geintegreerd als de Marokkaanse meisjes uitgaan HAHAHAHAHAHAH.
Oké, ik ben er van overtuigd dat als het maatschappelijk aanvaard is dat meisjes uitgaan, jullie iets nieuws gaan uitvinden om toch te blijven hameren op het luchtledig woordje "integratie".

Citaat:
Integratie is het tegenovergestelde van het "behouden van eigen cultuur"
Dat is assimilatie.

Citaat:
Wat is nu specifiek jullie "eigen cultuur" dat je die zo kost wat kost wil behouden?
Ik veronderstel dat je daarop wèl het antwoord zult weten Mustapha? Je kan toch niet iets behouden als je niet weet waarover je het hebt?
Eén woordje,dat is een mensenrecht.

Citaat:
Je kan vb.niet je eigen cultuur behouden én tegelijk het uitgangsleven van onze cultuur gaan inpalmen. Die twee dingen staan haaks op mekaar.
dus ofwel gaan jullie zussen OOK mee uit en dan heeft niemand een probleem, ofwel behouden jullie je eigen niet-uitgaanscultuur!
Mag ik dit catalogeren onder ik-ben-onnozel-aan-het-doen-dus-eigenlijk-weet-ik-niet-wat-integratie-is-en-lul-ik-maar-wat.

Enfin, jaar of 2-3 geleden was integratie nederlands kunnen spreken, wetten respecteren, weten wat er in Belgie gaande is, scheiding tussen kerk en staat respecteren, etc.
Ik plaats daar een Dyab Abou Jahjah tegenover en stel steenhard vast dat Abou jahjah allemaal voldoet aan die regels.
MAAR, nu komen we er. Het is ABOU JAHJAH, duuuuus tellen die eisen tot integratie niet. Wat doet m'n dan? Nieuwe dingen bij fantaseren.

Wat is nu echt integratie?
Geef een definitie dat vroeger gold, nu geldt en in de toekomst zal BLIJVEN gelden zonder veranderingen.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 11:52   #29
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hahahahahaha jullie zijn grappig, extreem grappig.

Wij zijn geintegreerd als de Marokkaanse meisjes uitgaan HAHAHAHAHAHAH.
Oké, ik ben er van overtuigd dat als het maatschappelijk aanvaard is dat meisjes uitgaan, jullie iets nieuws gaan uitvinden om toch te blijven hameren op het luchtledig woordje "integratie".

Citaat:
Integratie is het tegenovergestelde van het "behouden van eigen cultuur"
Dat is assimilatie.

Citaat:
Wat is nu specifiek jullie "eigen cultuur" dat je die zo kost wat kost wil behouden?
Ik veronderstel dat je daarop wèl het antwoord zult weten Mustapha? Je kan toch niet iets behouden als je niet weet waarover je het hebt?
Eén woordje,dat is een mensenrecht.

Citaat:
Je kan vb.niet je eigen cultuur behouden én tegelijk het uitgangsleven van onze cultuur gaan inpalmen. Die twee dingen staan haaks op mekaar.
dus ofwel gaan jullie zussen OOK mee uit en dan heeft niemand een probleem, ofwel behouden jullie je eigen niet-uitgaanscultuur!
Mag ik dit catalogeren onder ik-ben-onnozel-aan-het-doen-dus-eigenlijk-weet-ik-niet-wat-integratie-is-en-lul-ik-maar-wat.

Enfin, jaar of 2-3 geleden was integratie nederlands kunnen spreken, wetten respecteren, weten wat er in Belgie gaande is, scheiding tussen kerk en staat respecteren, etc.
Ik plaats daar een Dyab Abou Jahjah tegenover en stel steenhard vast dat Abou jahjah allemaal voldoet aan die regels.
MAAR, nu komen we er. Het is ABOU JAHJAH, duuuuus tellen die eisen tot integratie niet. Wat doet m'n dan? Nieuwe dingen bij fantaseren.

Wat is nu echt integratie?
Geef een definitie dat vroeger gold, nu geldt en in de toekomst zal BLIJVEN gelden zonder veranderingen.
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen de persoon en zijn poltieke ideeën.

Abou Jahjah is voor mij ook een voorbeeld van integratie. Maar zijn politieke ideeën zijn tegen integratie.

Voor de rest moeten we misschien maar eens ophouden met culturen te verabsoluteren. Want het zijn niet de culturen die samen moeten leven, maar de mensen.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 12:26   #30
michr.oscoop
Parlementslid
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: rupelmonde
Berichten: 1.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Ehe, en wat is nu integratie?
In de praktijk? Zo efficiënt mogelijk onze sociale zekerheid en voorzieningen af te romen.
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 13:00   #31
Watje
Burger
 
Watje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2003
Locatie: Renaix
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Als allochtonen zeer bewust hun meisjes NIET naar de "boerenbals" willen sturen, gewoon en expliciet omd�*t ze toch geen boerenknecht willen/mogn ontmoeten, dan moeten die mannelijke allochtonen ook niet het gras vanonder de boerenknechten hun voeten gaan afrijden en er men hun potentiele lieven vanonder gaan!
Dat ook zijn nu eenmaal de spelregels!

De potentiële lieven op de boerenbals verkeren in een luxepositie: ze hebben een groter aanbod. De boerenknechten zien het aanbod verminderd door de mannelijke allochtonen.

U pleit ervoor dat ze deze luxepositie opofferen voor het welzijn van de boerenknecht? Amai da's onderdanig!
Watje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 13:15   #32
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik bezag het vanuit het culturele oogpunt van de boerenknecht, watje .

Doch anderzijds stel ik me ook op als hoedster van de potentiële lieven! Ik ken namelijk een aantal meisjes, die - gesteund door de politiek correcte houding, en ongehinderd door enige kennis van islam of culturele gebruiken van de nieuwe belgen - degelijk en welgemeend een relatie aangingen met een allochtoon.

Tot..... ze (na een jaar of drie 'verkeren' of 'samenwonen' hun obligate importbruid gingen halen uit hun cultureel thuisland! Niet dat het voor de heren zoveel verschil zou uitmaken, nadat ze getrouwd waren, want hun belgisch lief zouden ze er wel bij blijven nemen!

Ik kan je verzekeren, het komt hard aan als je je er niet aan verwacht!

Mag het dan effe dat autochtone meisjes in plaats van door de politiek correcte knuffelcultuur aangemoedigd, daar ook eens op gewezen worden? én behoed voor de hypocriete praktijken van deze moslims?
Of willen jullie dat WIJ onze dochters eventjes gewoon laten "gebruiken" en als onschuldige lammekes een jaartje of drie vier "interim-vrouwtje" laten spelen, in naam van onze o zo politiek correcte houding?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 13:23   #33
@lpha
Parlementsvoorzitter
 
@lpha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 2.356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hahahahahaha jullie zijn grappig, extreem grappig.

Wij zijn geintegreerd als de Marokkaanse meisjes uitgaan HAHAHAHAHAHAH.
Oké, ik ben er van overtuigd dat als het maatschappelijk aanvaard is dat meisjes uitgaan, jullie iets nieuws gaan uitvinden om toch te blijven hameren op het luchtledig woordje "integratie".
Geloof me vrij, dan zijn alle problemen opgelost want dat betekent dat julie volledig deelnemen aan het publieke leven, en niet zoals nu enkel de moslim-macho's.
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 15:44   #34
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modest and chaste-souled circe
Ik bezag het vanuit het culturele oogpunt van de boerenknecht, watje .

Doch anderzijds stel ik me ook op als hoedster van de potentiële lieven! Ik ken namelijk een aantal meisjes, die - gesteund door de politiek correcte houding, en ongehinderd door enige kennis van islam of culturele gebruiken van de nieuwe belgen - degelijk en welgemeend een relatie aangingen met een allochtoon.

Tot..... ze (na een jaar of drie 'verkeren' of 'samenwonen' hun obligate importbruid gingen halen uit hun cultureel thuisland! Niet dat het voor de heren zoveel verschil zou uitmaken, nadat ze getrouwd waren, want hun belgisch lief zouden ze er wel bij blijven nemen!

Ik kan je verzekeren, het komt hard aan als je je er niet aan verwacht!

Mag het dan effe dat autochtone meisjes in plaats van door de politiek correcte knuffelcultuur aangemoedigd, daar ook eens op gewezen worden? én behoed voor de hypocriete praktijken van deze moslims?
Of willen jullie dat WIJ onze dochters eventjes gewoon laten "gebruiken" en als onschuldige lammekes een jaartje of drie vier "interim-vrouwtje" laten spelen, in naam van onze o zo politiek correcte houding?
modest and chaste-souled Circe,
Me'en je nu écht dat er nog witte schaapkens hier rondlopen die niet doorhebben dat gelijk welke jongen hen na enkele jaren samenleven kan of zal laten zitten, en dat alléén of vooral allochtone jongens dat doen? En dat er geen van die "witte schaapkens zijn die juist hetzelfde doen?
D�*t, modest and chaste-souled Circe, lijkt mij zo oud als de wereld te zijn...

D�*n zijn er wel véél Vlamingen met een "allochtone" mentaliteit hoor!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 15:58   #35
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hahahahahaha jullie zijn grappig, extreem grappig.

Wij zijn geintegreerd als de Marokkaanse meisjes uitgaan HAHAHAHAHAHAH.
Oké, ik ben er van overtuigd dat als het maatschappelijk aanvaard is dat meisjes uitgaan, jullie iets nieuws gaan uitvinden om toch te blijven hameren op het luchtledig woordje "integratie".
Geloof me vrij, dan zijn alle problemen opgelost want dat betekent dat julie volledig deelnemen aan het publieke leven, en niet zoals nu enkel de moslim-macho's.
Als ik Alpha goed begrijp meet hij de integratie aan de hoeveelheid (en kwaliteit misschien ook?) vh beschikbaar vrouwelijke allochtonenvlees binnen zijn berijk?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 16:23   #36
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Ehe, en wat is nu integratie?

Moslims zouden al eens kunnen beginnen met gewoon te doen inplaats van zich absoluut steeds te willen profileren als moslin. Dus laat die geitenwollen klederdracht en hoofddoekjes thuis of in de moskee.
En wanneer je opstap gaat in discotheken neem dan je zusters mee in gepaste outfit voor die gelegenheid

Integratie is toch zo eenvoudig!
Ik heb iets tegen petten, van gelijk welke soort! 8)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 16:27   #37
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
modest and chaste-souled Circe,
Me'en je nu écht dat er nog witte schaapkens hier rondlopen die niet doorhebben dat gelijk welke jongen hen na enkele jaren samenleven kan of zal laten zitten, en dat alléén of vooral allochtone jongens dat doen? En dat er geen van die "witte schaapkens zijn die juist hetzelfde doen?
D�*t, modest and chaste-souled Circe, lijkt mij zo oud als de wereld te zijn...

D�*n zijn er wel véél Vlamingen met een "allochtone" mentaliteit hoor!!
Nee bloeike, ge begrijpt het verkeerd.

Elk wit schaapke dat een relatie aangaat weet dat die relatie eventueel niet noodzakelijk eeuwig zal blijven duren!
Echter, weinige witte schaapkes zullen welbewust een relatie aangaan wanneer ze per definitie weten dat de "love-of-his-life" al staat te wachten aan de douane in marokko of turkije!

Ik ken namelijk géén enkel wit schaapke dat komt vertellen "we gaan voor drie jaar samenwonen, en dan gaan we uit mekaar want dan gaat hij trouwen!"
oftewel:
"we gaan voor drie jaar samenwonen, en dan gaan word ik zijn aanhoudster want dan gaat hij trouwen met zijn marokkaanse maagd!"
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 17:09   #38
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
modest and chaste-souled Circe,
Me'en je nu écht dat er nog witte schaapkens hier rondlopen die niet doorhebben dat gelijk welke jongen hen na enkele jaren samenleven kan of zal laten zitten, en dat alléén of vooral allochtone jongens dat doen? En dat er geen van die "witte schaapkens zijn die juist hetzelfde doen?
D�*t, modest and chaste-souled Circe, lijkt mij zo oud als de wereld te zijn...

D�*n zijn er wel véél Vlamingen met een "allochtone" mentaliteit hoor!!
Nee bloeike, ge begrijpt het verkeerd.

Elk wit schaapke dat een relatie aangaat weet dat die relatie eventueel niet noodzakelijk eeuwig zal blijven duren!
Echter, weinige witte schaapkes zullen welbewust een relatie aangaan wanneer ze per definitie weten dat de "love-of-his-life" al staat te wachten aan de douane in marokko of turkije!

Ik ken namelijk géén enkel wit schaapke dat komt vertellen "we gaan voor drie jaar samenwonen, en dan gaan we uit mekaar want dan gaat hij trouwen!"
oftewel:
"we gaan voor drie jaar samenwonen, en dan gaan word ik zijn aanhoudster want dan gaat hij trouwen met zijn marokkaanse maagd!"
modest and chaste-souled Circe,
Jij stelt dat voor als een automatisch patroon in een gemengde relatie.
IMHO hangt dat gewoon of vooral af van de kwaliteit van de relatie: Voelt die jongen zich niet goed in de relatie, (slecht aanvaard door de familie van 't "wit schaepken bvb)dan bestaat idd de kans
-dat hij na zekere tijd elders zal kijken
(maar dat geldt natuurlijk ook voor de "witte schaepkens")
of dat hij een oor heeft naar de druk van papa,wiens neef in *** noch een dochter heeft die....
Loopt die relatie goed, en is er goede wederzijdse aanvaarding, dan is dat risico kleiner, vermoed ik, maar die goede wederzijdse aanvaarding.....
Algerijnen in Frankrijk lijken minder problemen te hebben met een gemengde relatie dan Marokkanen hier, (zoals franse families gemakkelijker lijken te mengen met algerijnse dan belgische met marokkaanse), maar dat is slechts een indruk op basis van eigen observatie, zonder cijfergegevens om de stelling te onderbouwen (Hou daarbij ook rekening met groter fundamentalisme in Algerije dan in Marokko) Moeilijk, hier juiste oorzaken in te vinden...)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 17:14   #39
@lpha
Parlementsvoorzitter
 
@lpha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 2.356
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hahahahahaha jullie zijn grappig, extreem grappig.

Wij zijn geintegreerd als de Marokkaanse meisjes uitgaan HAHAHAHAHAHAH.
Oké, ik ben er van overtuigd dat als het maatschappelijk aanvaard is dat meisjes uitgaan, jullie iets nieuws gaan uitvinden om toch te blijven hameren op het luchtledig woordje "integratie".
Geloof me vrij, dan zijn alle problemen opgelost want dat betekent dat julie volledig deelnemen aan het publieke leven, en niet zoals nu enkel de moslim-macho's.
Als ik Alpha goed begrijp meet hij de integratie aan de hoeveelheid (en kwaliteit misschien ook?) vh beschikbaar vrouwelijke allochtonenvlees binnen zijn berijk?
Nee, je hebt me duidelijk niet begrepen .
Ik beschouw de integratie ( of assimelatie zo je wil) pas geslaagt wanneer een normale omgang met iedereen in deze maatschappij mogelijk is. Dus ook paarvorming als laatste en blijkbaar moeilijkste stap in het process.
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2003, 01:23   #40
pistoléke
Burgemeester
 
pistoléke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2003
Locatie: Antwerpen,Merksem
Berichten: 593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Hij respecteert de Belgische grondwet als geen ander. +/- 750.000 vlaamsblokkers stemmen doen dat niet.
Hey makker bitteke kalm hé de mensen zomaar betichten dat ze de belgische grondwet niet respecteren,ge speelt hier met vuur man

Dat meneerke abou jah jah de wet maar es ne keer respecteerd sé,of denkte dat zijn patrouilkes die de politie volgen,volledig wettelijk zijn.Kwestie van mijn tandjes ne keer te laten zien
__________________
"Olé Pistolé"
pistoléke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be