Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 maart 2012, 23:05   #21
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Het komt erop neer dat Wouter Beke stelt dat er geen link is tussen CD&V <> ACW <> ARCO
Ook de rest van het interview is het toppunt van tjeverij! Zelfs de anders 'goedgelovige' ( voor de traditio's toch) Linda De Win kon blijkbaar zulk gekronkel moeilijk geslikt krijgen!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:06   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Het komt erop neer dat Wouter Beke stelt dat er geen link is tussen CD&V <> ACW <> ARCO
Ik vond het stuk wel goed waarin ze tegen Beke zegt dat Leterme gewoon niet wou komen.
Waarop Beke dan repliceerde van dat Leterme vroeger al eens naar een commissie gekomen was, alsof dat dan in orde was.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:08   #23
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik vond het stuk wel goed waarin ze tegen Beke zegt dat Leterme gewoon niet wou komen.
Waarop Beke dan repliceerde van dat Leterme vroeger al eens naar een commissie gekomen was, alsof dat dan in orde was.
"Moeder, waarom stemmen wij?"
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:14   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
"Moeder, waarom stemmen wij?"
Je kan jezelf de vraag stellen, inderdaad.

Ik ken er twee die op de SPa stemmen, toen ik ze vroeg waarom zeiden ze in koor, die hebben vroeger iets voor ons vader gedaan.
Die vader in kwestie is dertig jaar dood...

Het is gewoon een feit, de gemiddelde Vlaming kent niets van Belgische politiek, daarom gaat het zo traag.

Niettemin gaan we er traag ook komen, gewoon volhouden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:15   #25
mkb
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 30 juli 2011
Berichten: 2.492
Standaard

CD&V en ACW hebben niets met elkaar te maken hoor.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:17   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik vond het stuk wel goed waarin ze tegen Beke zegt dat Leterme gewoon niet wou komen.
Waarop Beke dan repliceerde van dat Leterme vroeger al eens naar een commissie gekomen was, alsof dat dan in orde was.
Z'n ogen verraadden echter meer dan wat dan ook, hoe ongemakkelijk hij zich bij die vragen voelde...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:34   #27
Knabbelaar
Lokaal Raadslid
 
Knabbelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 augustus 2011
Berichten: 357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
"Moeder, waarom stemmen wij?"
Des te meer mensen spelen in het theater, des te minder bewust van de wetenschappelijke macht. Elio Di Rupo is een scheikundige dacht ik. Angela Merkel ook.

Eigenlijk is het al technocratisch, Europa. Met het internet is de stemming continu en openbaar.

Denk ik.
Knabbelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:41   #28
Nar
Burgemeester
 
Nar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2012
Berichten: 512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Z'n ogen verraadden echter meer dan wat dan ook, hoe ongemakkelijk hij zich bij die vragen voelde...
Dat gestamel moesten vragen voorstellen ?

Laatst gewijzigd door Nar : 29 maart 2012 om 23:43.
Nar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:42   #29
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nar Bekijk bericht
Dat gestamel moesten vagen voor stellen ?
U bedoelt ongetwijfeld de antwoorden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:47   #30
Nar
Burgemeester
 
Nar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2012
Berichten: 512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U bedoelt ongetwijfeld de antwoorden.
Op stamelende vragen krijgt ge stamelende antwoorden. Linda De Win is goed voor de slimste mens maar haar interviewstijl ...
Nar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:51   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nar Bekijk bericht
Op stamelende vragen krijgt ge stamelende antwoorden. Linda De Win is goed voor de slimste mens maar haar interviewstijl ...
Ja, deze keer was het flauwtjes. Ik heb al sterkere en pertinentere vragen van haar gekend.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2012, 23:52   #32
Knabbelaar
Lokaal Raadslid
 
Knabbelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 augustus 2011
Berichten: 357
Standaard

Als het nu nog niet duidelijk is dat de dagelijkse actuaprogramma's op TV iets zijn voor leken...
Knabbelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2012, 07:23   #33
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nar Bekijk bericht
Op stamelende vragen krijgt ge stamelende antwoorden. Linda De Win is goed voor de slimste mens maar haar interviewstijl ...
Eigenlijk gaat het topic over de tjeefse antwoorden die Beke zonder blikken of blozen wist te produceren. Die waren zo van de pot gerukt dat je zelfs als ervaren interviewer ook niet meer gelooft wat je allemaal hoort! Het lag in ieder geval niet aan de minder stijl van de vraagstelling dat dit interview zijn bedenkelijke kwalificatie meekreeg.
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2012, 08:02   #34
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, deze keer was het flauwtjes. Ik heb al sterkere en pertinentere vragen van haar gekend.
Dewin weet als de beste bij welke politici, vragen, onderwerpen haar carrière in gevaar komt hé...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2012, 08:10   #35
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Volgens Nigel Farage heeft Herman Van Rompuy “the charisma of a damp rag and the appearance of a low grade bank clerk”, maar zo te zien is die Wouter Beke zo mogelijk nog onbetekenender.

Nu, het belangrijkste is niet het voorkomen maar de inhoud, zult u zeggen.

Het probleem is dat dit bij die jongen zowat nul is. En zeggen dat er zelfs mensen zijn die voor dat manneke stemmen. Ongelooflijk !
Het enige wat je hier kan van zeggen is dat Woutje T"Jeef geen kloten aan zijn lijf heeft , en dat hij enkel kan rond de pot draaien om alle corupte t'jeeven en graaiers onder ne paraplu te stoppen , . K'Hoop uit de grond van mijn hart dat er snel een felle rukwind dat parapluke wegblaast .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2012, 08:16   #36
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nar Bekijk bericht
Op stamelende vragen krijgt ge stamelende antwoorden. Linda De Win is goed voor de slimste mens maar haar interviewstijl ...
Maar ook op die fauwe vragen had hij geen zinnig antwoord .

Dit interview is door de domsten der domsten en zelfs door de naivelingen te begrijpen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2012, 08:59   #37
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

tja linda dewin van villa politica... Donderdagavond gaan we met de collega's wel eens een pint pakken in Brussel. Dezelfde cafés worden nogal gefrequenteerd door politici van andere partijen ook. En dan zie je mooi hoe de vork in de steel zit: een aantal tafels worden ingenomen door de n-va en aan de andere tafels zie je dan mensen ala jonge schiltz, vervotte, jonge detiege, Ozen (PS), Geerts, ... samen zitten, om dan na een tijd vervoegd te worden door bvb Ivan Devadder of de hoofdredacteur van Villa Politica...
Dan weet je het wel hé
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2012, 10:16   #38
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
tja linda dewin van villa politica... Donderdagavond gaan we met de collega's wel eens een pint pakken in Brussel. Dezelfde cafés worden nogal gefrequenteerd door politici van andere partijen ook. En dan zie je mooi hoe de vork in de steel zit: een aantal tafels worden ingenomen door de n-va en aan de andere tafels zie je dan mensen ala jonge schiltz, vervotte, jonge detiege, Ozen (PS), Geerts, ... samen zitten, om dan na een tijd vervoegd te worden door bvb Ivan Devadder of de hoofdredacteur van Villa Politica...
Dan weet je het wel hé
Sorry hoor Vrije...maar laat ons eerlijk wezen...in het restaurant van de kamer/senaat doen jullie identiek hetzelfde met het VB....niet?

Pas op: niet dat dat niet mag hé...maar voor een partij die enerzijds het cordon implementeert en anderzijds met de minister van media geen enkele beweging richting pluralisme (en dus democratie) heeft gemaakt vind ik het als VB sympathisant een beetje tjeverig wrang dat u als NVA sympathisant (en dus mijn ideologisch geallieerde) , terecht vind ik dan weer, de biassed VRT aanvalt...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 30 maart 2012 om 10:17.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2012, 10:36   #39
vrijevlaming
Banneling
 
 
vrijevlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 7.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Sorry hoor Vrije...maar laat ons eerlijk wezen...in het restaurant van de kamer/senaat doen jullie identiek hetzelfde met het VB....niet?

Pas op: niet dat dat niet mag hé...maar voor een partij die enerzijds het cordon implementeert en anderzijds met de minister van media geen enkele beweging richting pluralisme (en dus democratie) heeft gemaakt vind ik het als VB sympathisant een beetje tjeverig wrang dat u als NVA sympathisant (en dus mijn ideologisch geallieerde) , terecht vind ik dan weer, de biassed VRT aanvalt...
excuseer, maar als u spreekt over de koffiekamer van de kamer, dan kan ik u zeggen dat die tafels daar per fractie geregeld worden. Iedere fractie heeft dus haar plaats.
En als het gaat over het restaurant voor het personeel: daar is het meestal zitten waar er plaats is want het is gewoon te klein. En ik weet niet van iedereen die daar zit of dat iemand van de diensten of van een fractie is, laat staan welke fractie.

Kortom: u zwanst maar wat.

Het ging hem trouwens over het feit dat de journalisten samenhokken bij die klassieken, niet over het feit dat ze appart zaten
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2012, 10:44   #40
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Maar ook op die fauwe vragen had hij geen zinnig antwoord .

Dit interview is door de domsten der domsten en zelfs door de naivelingen te begrijpen .
Dat De Win haar te intervieuwen politiekers toevallig zou tegenkomen in de wandelgangen is ook een fabeltje. Als zij een uitzending in de Kamer wil onderbreken omdat de vraagsteller die aan de beurt gaat komen haar niet aanstaat stuurt zij gewoon een smsje naar een kamerlid of minister om tot bij haar te komen. Binnen de minuut staat die daar en intervieuwt zij hem!
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 30 maart 2012 om 10:49.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be