Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juli 2022, 22:40   #81
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Genocidale maniakken
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2022, 23:35   #82
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe kan er nog maar sprake zijn van een verplichte vaccinatie wanneer deze niet eens besmetting tegenhouden? Sprake van kinderen vaccineren als zij amper symptomen bij ziekte hebben?
Hoe kan er in heel die circus geen beleid LOPEND zijn dat inzet op meer scholing in de zorg en een aantrekkelijk loon om een aanzuigeffect te creëren?

Hoe kan het dat de politie mij voor een komma aanhoudt, blootstelt aan een agent met symptomen; maar niemand optreedt wanneer iemand met duidelijke symptomen aerosolen in de wagon verspreidt?

Hoe kan het dat na fraude zaken van bedragen over de miljoenen euro’s nog steeds geen complete transparantie is?
Hoe kan het lobbyen getolereerd worden?
Hoe kan het dat men corrupte virologen aan woord laat die tijdens de Mexicaanse griep lobbyden?
Hoe kan het dat een minister die zich niet eens verkiesbaar stelde ons zo mag belazeren en beliegen?
Hoe kan dat vertrouwen opwekken?
Hoe kan het dat het bovenstaande wellicht pure moedwil was maar geen enkele politieker de ballen heeft daar iets van te zeggen?
Omdat de politiek/overheid/banken/media het nooit goed met ons hebben voorgehad. Wij dienen alleen maar om belastinggelden te genereren.

De wereldpopulatie is sinds 1900 (500 miljoen mensen) elke 30 jaar verdubbeld. Ik denk dat we kunnen zeggen dat de capaciteit van de planeet, met 8 a 9 miljard mensen in 2020 min of meer bereikt was. Toch in functie van de grondstoffen die nog beschikbaar zijn. Meer dan de helft van de wereldbevolking moet het vandaag stellen met 1 euro per dag. Als de groeitrend zich verder zet zijn we in 2050 met 16 miljard, waarvan de grote meerderheid in absolute miserie zal leven.

Ik zie 2 scenario's:

1) De overheid laat de populatiegroei begaan, en de grote meerderheid van de wereld komt in abjecte armoede terecht.

2) De overheid doet iets aan de populatiegroei. Dat gaat niet met bommen en granaten. Wel met een opgedrongen prik (aan de gehele populatie) die het immuunsysteem van de mensheid ondermijnt. Natuurlijk wordt hen wijsgemaakt dat de prik een nobel doel dient. Daar dienen de media voor.

Als iemand nog optie 3 ziet, die de drama's 1 en 2 uitsluit, laat het dan aub weten. Ik zie alleen maar 1 en 2 als realistisch en ik zeg al 15 jaar dat de elite ooit iets aan de populatiegroei zal doen. Dit (de prikcampagne) is het, in mijn optiek. Ik ben daar echt van overtuigd. Er is helemaal geen argument om niet - risicopatiënten te onderwerpen aan dit gigantische risico. Maar het gebeurt wel, zelfs nu steeds meer studies de gevaren bevestigen. Dat maakt de ware intentie duidelijk.

Elon Musk is een felle tegenstander van het voorstel om de populatiegroei in te dammen. Hij stelt dat we in een zware crisis terechtkomen als er niet genoeg mensen geboren worden. En hij heeft daar gelijk in. Dit neemt uiteraard met zich mee dat de wereldbevolking tegen 2050 nogmaals verdubbelt, tenzij er actief iets gedaan wordt aan de huidige populatie. En daar komt de prikcampagne in beeld.

Als je ziet dat studies nu al aantonen dat de inentingen zeer schadelijk zijn voor de gezondheid, is de intentie van de machtshebbers voor mij duidelijk.

We zijn met te veel op de wereld en deze experimentele inentingen dienen om onze immuunsystemen af te breken, zodat we niet oud worden en niet te veel geld kosten aan de belastingbetaler. Kort na je 60ste heeft de staat alleen maar kosten aan ons. Ja er is nood aan nieuwe geboorte, maar de staat heeft er belang bij dat de huidige mensheid sneller sterft.

Er is geen enkel zinvol argument om deze experimentele prikken op te dringen aan de samenleving. Behalve het bovenstaande. En natuurlijk wordt dat door alle gevaccineerden neergezet als krankzinnige wappiepraat. Maar het zal blijken.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 12 juli 2022 om 23:46.
Eurosceptic is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2022, 22:53   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Hoe zwaar me dit ook ligt, vergeven zijn ze.
Dat was een worsteling van jewelste, maar God heeft gesproken en ik ga daar niet mee in discussie.
Sorry als ik wat te welbespraakt was, maar we weten allemaal dat er iets niet juist was en we beleid aangedaan krijgen waar niemand om vroeg.
Maar wat ik niet kan veranderen, is aan Hem. Zijn en niet mijn wil geschiede.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2022, 14:04   #84
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.031
Standaard

wie heeft dit jaar het meest gestolen uit stadskas ??
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2022, 14:38   #85
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe zwaar me dit ook ligt, vergeven zijn ze.
Dat was een worsteling van jewelste, maar God heeft gesproken en ik ga daar niet mee in discussie.
Sorry als ik wat te welbespraakt was, maar we weten allemaal dat er iets niet juist was en we beleid aangedaan krijgen waar niemand om vroeg.
Maar wat ik niet kan veranderen, is aan Hem. Zijn en niet mijn wil geschiede.
Waar & wanneer heeft God gesproken ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2022, 18:30   #86
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.031
Standaard

potverteerder Dehaene heeft in het VP 100 zitjes en 24 lege zitjes geschapen
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2022, 18:57   #87
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
potverteerder Dehaene heeft in het VP 100 zitjes en 24 lege zitjes geschapen
Klopt. Beter afschaffen die cirkel van profiteurs.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2022, 19:11   #88
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 december 2008
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 19.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Klopt. Beter afschaffen die cirkel van profiteurs.
ook het federale niveau dan rik? want dat is het VP x1000
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2022, 20:49   #89
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
ook het federale niveau dan rik? want dat is het VP x1000
Er wordt niets afgeschaft.
De zakkenvullers zorgen in de 1ste plaats voor zichzelf.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 05:01   #90
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Ik vraag mij nu af of ze het echt goed voor hebben met onze energiezorgen, of het op voorhand gepland hebben om zich nu als redder op te stellen.
Vivaldi legt circa 1000 euro op bij mijn eindfactuur, juist?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Waar & wanneer heeft God gesproken ?
Lees de Bijbel, het is een levend boek dat zich irl voor uw ogen uitvouwt en laat u bij de hand nemen door synchroniciteit om den Geest Zich te zien verplaatsen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2022, 18:42   #91
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Heeft de politiek het nog goed voor met ons?
De politiek (en banken/en media) hebben het nooit goed met ons voorgehad.

Wij dienen alleen maar als melkkoe op elk denkbaar gebied om de politieke, graaiende en corrupte zelfbedieners fortuinen te bezorgen om zichzelf in luxe te wentelen en dat ze naar hartelust kunnen verspillen en uitdelen terwijl ze de plichten aan de eigen bevolking voor een menswaardig bestaan nu zelfs openlijk aan hun laars lappen.
Politici worden rijker over de rug van de bevolking die steeds verder wordt verarmd.

Soms, als het volk mort, komen ze met gladde praatjes die geen gaatjes vullen en dooie mussen om te sussen, met loze beloften en kruimeltjes waaraan ze onmogelijke voorwaarden verbinden zodat niemand er gebruik van kan maken behalve de vreemde parasieten om dan nog eens met de volgende rooftocht ganse broden te stelen van de belastingbetaler.
Onbeschaamd liegen, bedriegen en bestelen ze de bevolking waarvoor ze een eed aflegden voor hun politiek mandaat met een vet loon om te dienen, door ook nog het schenden van ongeveer elke belgische (grond)wet die ze zwoeren te respecteren en te volgen.
De dienstverlening aan de bevolking, waarvoor betaald wordt, wordt geniepig afgebouwd en komt ten laste van de burger zelf.

Maar al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel...zelfs na járen worden politieke krokodillen achtervolgt en in hun corrupte hemd gezet, evenwel zonder rechtvaardige straffen omdat alle politiekers boter op het hoofd hebben.

https://pnws.be/villaverhaal-over-de...m-van-martens/

Fiscale fraude, corruptie, zelfverrijking met belastinggeld, bestelen van de belastingbetalers etc...etc...er is sindsdien helemaal niks veranderd...het is integendeel nog veel erger geworden.
De huidige, gluiperige politieke paljassen zijn alleen in geslaagd om nóg geraffineerder tewerk te gaan om hun gesjoemel en diefstal beter te kunnen verhullen door de boel om te draaien en te verdraaien en de bevolking zelfs de schuld voor hun plichtsverzuim, wanbeleid en misdaden in de schoenen te schuiven door onbeschaamd en glashard te staan liegen...terwijl de hele wereld het kan zien.

Onze blauwe smeergeld-premier staat met zn smoel vol tanden:

https://pnws.be/enorm-prijsverschil-...el-vol-tanden/
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2022, 06:12   #92
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Heeft de politiek het nog goed voor met ons?
De politiek (en banken/en media) hebben het nooit goed met ons voorgehad.

Wij dienen alleen maar als melkkoe op elk denkbaar gebied om de politieke, graaiende en corrupte zelfbedieners fortuinen te bezorgen om zichzelf in luxe te wentelen en dat ze naar hartelust kunnen verspillen en uitdelen terwijl ze de plichten aan de eigen bevolking voor een menswaardig bestaan nu zelfs openlijk aan hun laars lappen.
Politici worden rijker over de rug van de bevolking die steeds verder wordt verarmd.

Soms, als het volk mort, komen ze met gladde praatjes die geen gaatjes vullen en dooie mussen om te sussen, met loze beloften en kruimeltjes waaraan ze onmogelijke voorwaarden verbinden zodat niemand er gebruik van kan maken behalve de vreemde parasieten om dan nog eens met de volgende rooftocht ganse broden te stelen van de belastingbetaler.
Onbeschaamd liegen, bedriegen en bestelen ze de bevolking waarvoor ze een eed aflegden voor hun politiek mandaat met een vet loon om te dienen, door ook nog het schenden van ongeveer elke belgische (grond)wet die ze zwoeren te respecteren en te volgen.
De dienstverlening aan de bevolking, waarvoor betaald wordt, wordt geniepig afgebouwd en komt ten laste van de burger zelf.

Maar al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel...zelfs na járen worden politieke krokodillen achtervolgt en in hun corrupte hemd gezet, evenwel zonder rechtvaardige straffen omdat alle politiekers boter op het hoofd hebben.

https://pnws.be/villaverhaal-over-de...m-van-martens/

Fiscale fraude, corruptie, zelfverrijking met belastinggeld, bestelen van de belastingbetalers etc...etc...er is sindsdien helemaal niks veranderd...het is integendeel nog veel erger geworden.
De huidige, gluiperige politieke paljassen zijn alleen in geslaagd om nóg geraffineerder tewerk te gaan om hun gesjoemel en diefstal beter te kunnen verhullen door de boel om te draaien en te verdraaien en de bevolking zelfs de schuld voor hun plichtsverzuim, wanbeleid en misdaden in de schoenen te schuiven door onbeschaamd en glashard te staan liegen...terwijl de hele wereld het kan zien.

Onze blauwe smeergeld-premier staat met zn smoel vol tanden:

https://pnws.be/enorm-prijsverschil-...el-vol-tanden/
De wintermaanden 200 euro bijleggen zou mijn eindfactuur met een saldo in mijn voordeel eindigen.

Als ik in totaal 600 moet betalen, maar de overheid legt 800 a 1000 bij; dan is de overschot voor mij?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2023, 17:17   #93
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.882
Standaard

Om nu even terug te komen op dit subforum,met betrekking tot corona..

Aanleiding tot de "grote paniek",en ook de "grote maatregelen" was de slachtpartij die doorheen onze RVT's ging in die eerste maand of zo....

De meeste van die instellingen waren de laatste 20 jaar volgens de inzichten ,voor meer gezamelijke activiteiten en contactruimtes neergezet...

Tot daar aan toe.....
Maar voor het beschermen van een kwetstbare bewonersgroep bleek dat een probleem van de eerste orde,en wat daarna gebeurd is ,met mensen die toch al in hun laatste levensfase zijn,tart de verbeelding...

Onze politiek echter schijnt dat al vergeten te zijn,alweer bezig met de volgende waan van de dag...

Terwijl er nu,nu alles wat gekalmeerd is,zou moeten overleg,beslissingen en desnoods toewijzingen van middelen zijn om zich voor te bereiden als nog eens zo een snel overdraagbare aandoening,met lethale gevolgen voor mensen die we zouden moeten beschermen rondgaat....

Anders zal men ,ALWEER,al de buitenstaanders die eigenlijk NIET "beschermd" moesten worden ook weer achter slot en grendel gooien.....

"verantwoordelijkheden" over wat gepasseerd is interesseren me niet meer,maar een evident waanzinnig gebrek aan planning en lessen trekken beslist wel...

Het zal maar "ouwe kelt" zijn die al "in de kist" zal zitten nog voor hij gewoon echt fysisch dood zal zijn....

Laatst gewijzigd door kelt : 28 februari 2023 om 17:18.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 12:28   #94
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Om nu even terug te komen op dit subforum,met betrekking tot corona..

Aanleiding tot de "grote paniek",en ook de "grote maatregelen" was de slachtpartij die doorheen onze RVT's ging in die eerste maand of zo....

De meeste van die instellingen waren de laatste 20 jaar volgens de inzichten ,voor meer gezamelijke activiteiten en contactruimtes neergezet...

Tot daar aan toe.....
Maar voor het beschermen van een kwetstbare bewonersgroep bleek dat een probleem van de eerste orde,en wat daarna gebeurd is ,met mensen die toch al in hun laatste levensfase zijn,tart de verbeelding...

Onze politiek echter schijnt dat al vergeten te zijn,alweer bezig met de volgende waan van de dag...

Terwijl er nu,nu alles wat gekalmeerd is,zou moeten overleg,beslissingen en desnoods toewijzingen van middelen zijn om zich voor te bereiden als nog eens zo een snel overdraagbare aandoening,met lethale gevolgen voor mensen die we zouden moeten beschermen rondgaat....

Anders zal men ,ALWEER,al de buitenstaanders die eigenlijk NIET "beschermd" moesten worden ook weer achter slot en grendel gooien.....

"verantwoordelijkheden" over wat gepasseerd is interesseren me niet meer,maar een evident waanzinnig gebrek aan planning en lessen trekken beslist wel...

Het zal maar "ouwe kelt" zijn die al "in de kist" zal zitten nog voor hij gewoon echt fysisch dood zal zijn....
Maak je niet ongerust, ze hebben zichzelf en hun opvolgers - de politiek dus - reeds goed ingedekt voor de volgende keer door een algemene, eindeloos interpreteerbare versie van de pandemiewet waarmee ze niet enkel de grondwet kunnen omzeilen, betreffende het legaal schenden van mensen-en burgerrechten voor controle, maar om zelfs voor een snotneus weer een coronake te kunnen doen om de hele maatschappij verder te kunnen verwoesten en omvormen tot een controle/big brother-dictatuur.
Probeer maar eens wijs te geraken uit de doolhof van tienduizenden tegenstrijdige wetswijzigingen (ik meen een 80.000-tal) sinds 2020 uit het Staatsblad waardoor bestaande wetten al ongeldig werden.
Ze zijn je al lichtjaren vóór wat betreft hun "voorbereiding" voor een volgende virus-hoax met de volksgezondheid.
Dan blijft natuurlijk de vraag of de domme meelopers en angstige schapen van nu zich nogmaals zullen laten vangen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 1 maart 2023 om 12:28.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 13:16   #95
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
we hebben 453 parlementsleden : beschamend!!
Dat is inderdaad meer dan beschamend.

p.s.

Zolang de mensen blijven betalen, blijven kiezen voor bepaalde groepen Politici zullen deze al lachende hun beste beentje voorzetten?¿

p.s. BIS

"Zeer waarschijnlijk" dat pandemie ontstond door lek in Chinees lab, zegt FBI-baas

U weet beste forumleden & lezers en lezeressen dat ik de Covid heisa al wel eens durfde te vergelijken met de "Resident Evil" films.

Zou het????

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 maart 2023 om 13:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 13:57   #96
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

En naast het Covid krijg je dit nog wat eigenlijk ook een echte verschrikking is.

Nieuwe drug die huid doet rotten in opmars in VS: “Verslaafden zien eruit als zombies uit ‘The Walking Dead’”

Drug ‘die nog erger is dan heroïne’ steeds populairder in ons land: “Het maakt van mensen zombies”

Zou je dat mogen koppelen aan het ontstaan van kwalijke virussen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 14:33   #97
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol Dolf Bekijk bericht
potverteerder Dehaene heeft in het VP 100 zitjes en 24 lege zitjes geschapen
We betalen dat vet varken nog steeds zijn door hem ingevoerde "tijdelijke bijdrage".
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 15:26   #98
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
We betalen dat vet varken nog steeds zijn door hem ingevoerde "tijdelijke bijdrage".
Of liever gezegd: zijn nabestaanden. Het vette varken is immers in de eeuwige jachtvelden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2023, 20:28   #99
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Zij hebben het niet goed voor met ons.
Stop met erop te stemmen en kader uw leven in dat voorbereid is. Voorbereid op het kwaad dat ze ons aandoen met hun collaboratie naar een nwo.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2023, 11:47   #100
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.031
Standaard

Hoeveel mensen zo’n eindeloopbaanvergoeding in de afgelopen 24 jaar hebben gekregen, is niet duidelijk, maar volgens Het Laatste Nieuws gaat het om zeker honderden oud-ambtenaren. Momenteel zijn 642 vaste ambtenaren aan de slag in de Kamer.
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be