Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2012, 16:27   #1
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard Waarom zijn de flikken zulke megadikke losers?

Beste (en andere) forummers,

Er duiken weer berichten op over politieagenten die slaag krijgen van boze allochtonen. Daar politieagenten gewapend en getraind zijn vraag ik mij af hoe zoiets eigenlijk mogelijk is dat flikken, mensen waarop de burger hoort te vertrouwen (daar wij ons niet mogen verdedigen van de wet), zulke dikke losers zijn dat ze het afdruipen als ze wat louche mocro's zien.

Daarnaast kunnen flikken wel op een heel efficiente manier mensen lastigvallen, zoals het uitdelen van PV's aan onschuldige jongeren die in een park met wat bier en een gitaar zich zaten te vermaken, het kapotslaan van daklozen, en het tegenhouden van mensen die met een gesloten fles bier naar huis lopen (heb ik eens meegemaakt in Leuven).

Bij deze de vraag:


Hoe komt het, dat de politie zulke dikke losers zijn?

Laatst gewijzigd door Восход-1 : 2 augustus 2012 om 16:27.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 16:37   #2
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Hoeveel flikken en hoeveel allochtonen ?
Wat denk je dat er zou gebeuren moesten ze bijv. een matrakske bovenhalen, of zelfs hun vuurwapen ?
Vergeet niet....zij zijn de gediscrimineerden die nooit iets mispeuteren en altijd racistisch aangepakt worden......
(bij de weg....en voor alle zekerheid : die 'zij' duidt op de daar aanwezige allochtonen. Tegenwoordig moet je dat er namelijk bijzetten of je wordt beticht van veralgemening enz... )
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 16:59   #3
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Van zodra die flikken het effectief zouden riskeren om met hunne matrak op da crapuul te slaan krijgen ze het Comité P aan hun broek.

Zelfde met da personeel van de Lijn, die krijgen effectief instructies dat ze enkel slagen mogen 'afweren' maar nooit in de tegenaanval gaan. Als ik dan goesting heb om iemand ineen te slaan, dan pak ik dus best personeel van de Lijn aan, want die mogen toch niks terug doen.
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 17:23   #4
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Het beste zou zijn om de woedende mocro's naar de Wetstraat te leiden. Denk dat Turtelboom wel anders gaat doen als haar neus erafgestampt is.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 17:31   #5
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Zijn het de flikken die losers zijn, of zijn het die allochtonen die zich te goed beschermd weten door de inquisitie van De Witte & co?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 17:32   #6
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Zijn het de flikken die losers zijn, of zijn het die allochtonen die zich te goed beschermd weten door de inquisitie van De Witte & co?
Ik weet het niet. Vandaar mijn vraag.

Ik weet wel dat de toenmalige X-se politiehoofdcommisaris van de locale politie tegen mijn vader zei:

"Als we een foutgeparkeerde auto met Marokkanen zien laten we het zo, anders riskeren we problemen. Het is de moeite niet waard".
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:22   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Zijn het de flikken die losers zijn, of zijn het die allochtonen die zich te goed beschermd weten door de inquisitie van De Witte & co?
Die allochtonen zijn geen Vlamingen, dat is het voornaamste verschil.

En dan de politie die uit incompetente corrupte losers bestaat die te lui zijn om te werken natuurlijk, anders zouden ze niet bij de politie gaan om te beginnen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:24   #8
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Beste (en andere) forummers,

Er duiken weer berichten op over politieagenten die slaag krijgen van boze allochtonen. Daar politieagenten gewapend en getraind zijn vraag ik mij af hoe zoiets eigenlijk mogelijk is dat flikken, mensen waarop de burger hoort te vertrouwen (daar wij ons niet mogen verdedigen van de wet), zulke dikke losers zijn dat ze het afdruipen als ze wat louche mocro's zien.

Daarnaast kunnen flikken wel op een heel efficiënte manier mensen lastigvallen, zoals het uitdelen van PV's aan onschuldige jongeren die in een park met wat bier en een gitaar zich zaten te vermaken, het kapotslaan van daklozen, en het tegenhouden van mensen die met een gesloten fles bier naar huis lopen (heb ik eens meegemaakt in Leuven).

Bij deze de vraag:


Hoe komt het, dat de politie zulke dikke losers zijn?
Bovenstaand bericht is ongenuanceerd, overdreven, veralgemenend, tendentieus, enggeestig en bevooroordeeld.

De spelling is wel ok, daar niet van.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:29   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Bovenstaand bericht is ongenuanceerd, overdreven, veralgemenend, tendentieus, enggeestig en bevooroordeeld.

De spelling is wel ok, daar niet van.
Zo kennen we je wel, de feiten minimaliseren, de fouten niet erkennen en de boodschapper proberen zwart maken.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:33   #10
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zo kennen we je wel, de feiten minimaliseren, de fouten niet erkennen en de boodschapper proberen zwart maken.
Oh, we hebben allemaal onze specifieke rol in het Grote Universum. Men kan zich niet verzetten tegen zijn lotsbestemming.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:35   #11
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Bovenstaand bericht is ongenuanceerd, overdreven, veralgemenend, tendentieus, enggeestig en bevooroordeeld.

De spelling is wel ok, daar niet van.
2
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:38   #12
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
2
Mollis lex, sed lex!
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:42   #13
kameleon
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2008
Berichten: 3.351
Standaard

De fysiek van onze flikken al eens bekeken ? Beschamend !
__________________
I'm a barbie girl
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:50   #14
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die allochtonen zijn geen Vlamingen, dat is het voornaamste verschil.

En dan de politie die uit incompetente corrupte losers bestaat die te lui zijn om te werken natuurlijk, anders zouden ze niet bij de politie gaan om te beginnen.
Ik heb de politie overwogen, mar ik vrees dat ik daar te hard verzeild ga geraken in de omringende corruptie en incompetentie.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:52   #15
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Van zodra die flikken het effectief zouden riskeren om met hunne matrak op da crapuul te slaan krijgen ze het Comité P aan hun broek.

Zelfde met da personeel van de Lijn, die krijgen effectief instructies dat ze enkel slagen mogen 'afweren' maar nooit in de tegenaanval gaan. Als ik dan goesting heb om iemand ineen te slaan, dan pak ik dus best personeel van de Lijn aan, want die mogen toch niks terug doen.
Klopt inderdaad. De politie heeft wapens, maar mag ze wettelijk eigenlijk niet gebruiken. Ze zijn tegen allochtone of om het even welke overmacht van relschoppers even machteloos als een normale burger, misschien nog machtelozer, want ze hebben nog meer te verliezen. Wij kunnen onze vrijheid en onze rechten verliezen, als we ons verdedigen, maar politiemensen kunnen er ook hun job en hun inkomsten mee verliezen.

De gemeenschapswacht op de Lijn krijgt inderdaad een onderdeel zelfverdediging in hun opleiding, maar ze zijn er inderdaad ook vet mee, gezien ze inderdaad meestal voor een overmacht zullen komen te staan. Het zou niet de eerste keer zijn dat er iemand van hen in het ziekenhuis beland en er gehandicapt uitkomt en uiteindelijk ook nog zijn/haar job verliest.

Gezien ik zelf vrienden heb die deze job op de Lijn doen heb ik veel respect voor deze mensen. Ze mogen veel doen met weinig bevoegdheden. Maar als we hen niet zouden hebben ...

Hoe het met controleurs en dergelijke zit weet ik niet, maar deze mensen zijn ook dikwijls slachtoffer van agressie.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 18:55   #16
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Oh, we hebben allemaal onze specifieke rol in het Grote Universum. Men kan zich niet verzetten tegen zijn lotsbestemming.
Eigenlijk is het dan voorbestemd dat de politie incompetente sukkels zijn bedoel je?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 19:00   #17
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Laten we de rollen omdraaien: wie zijn hier de mega-imcompetente sukkels? De flikken, die gewoon hun job doen, aan hun eigen leven en gezin denken, of de herrieschoppers, die hen graag uitdagen om op onze kosten te blijven leven?

Waarom loopt er dus incompetent crapuul rond, dat het leuk vind om politiemensen het leven zuur te maken? Je moet wel een loser zijn om het verschil tussen een mens en een boksbal niet te zien.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 19:03   #18
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Eigenlijk is het dan voorbestemd dat de politie incompetente sukkels zijn bedoel je?
We zijn allemaal kinderen gods.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 19:04   #19
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Laten we de rollen omdraaien: wie zijn hier de mega-imcompetente sukkels? De flikken, die gewoon hun job doen, aan hun eigen leven en gezin denken, of de herrieschoppers, die hen graag uitdagen om op onze kosten te blijven leven?

Waarom loopt er dus incompetent crapuul rond, dat het leuk vind om politiemensen het leven zuur te maken? Je moet wel een loser zijn om het verschil tussen een mens en een boksbal niet te zien.
Zich door enkele jongeren petsen laten geven en dan terwijl ze in hun broek pissen van angst gaan lopen is niet de job van de politie. Ik begrijp niet goed waarom je dat denkt.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 19:04   #20
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Laten we de rollen omdraaien: wie zijn hier de mega-imcompetente sukkels? De flikken, die gewoon hun job doen, aan hun eigen leven en gezin denken, of de herrieschoppers, die hen graag uitdagen om op onze kosten te blijven leven?

Waarom loopt er dus incompetent crapuul rond, dat het leuk vind om politiemensen het leven zuur te maken? Je moet wel een loser zijn om het verschil tussen een mens en een boksbal niet te zien.
De herrieschoppers zijn uitermate competent: zij slagen in wat zij willen bereiken.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be