Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11?
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job 47 20,70%
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben 30 13,22%
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren 115 50,66%
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen 35 15,42%
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 maart 2005, 12:29   #81
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Allez, wat lezen we hier nu weer tussen de lijnen? Dat Barbara Olson op request van de Clinton-clan op één van de betreurde vliegtuigen zou zijn 'gezet' omdat ze een al te kritisch boek ging uitbrengen?
Dat weet ik niet, het kon toeval zijn. Ik denk eerder dat het toeval is maar ik sluit niets uit. Ik wou de informatie niet weerhouden. Men moet weten welke corrupte en immorele boel zij zijn.

Het is wel een feit er rond de Clintons een waslijst van doden hangt. Beginnende in de jaren 80 toen hij nog gouverneur was van Arkansas. Hij liet zelfs zelf een wet stemmen dat in het geval van "zelfmoord" geen autopsie meer moet worden gedaan..
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 12:46   #82
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dat weet ik niet, het kon toeval zijn. Ik denk eerder dat het toeval is maar ik sluit niets uit. Ik wou de informatie niet weerhouden. Men moet weten welke corrupte en immorele boel zij zijn.

Het is wel een feit er rond de Clintons een waslijst van doden hangt. Beginnende in de jaren 80 toen hij nog gouverneur was van Arkansas. Hij liet zelfs zelf een wet stemmen dat in het geval van "zelfmoord" geen autopsie meer moet worden gedaan..
Leuk is te weten dat sommige van die doden ook op Bush's dodenlijst voorkomen!

Exodus, dodenlijsten zijn statistische onzin. Mensen sterven nu eenmaal, en zeker voor machtige personen zijn er duizenden mensen die er een 'band' mee hebben. Dat daar een aantal van sterven...

Weet je nog in de 9/11 thread, de discussie van de 4 'gezelfmoorde' onderzoekers? Niets van dat verhaal heeft standgehouden.

Een samenzweringtheorie bevat bijna altijd dodenlijsten, omdat men rond elke persoon spijtig genoeg (ook jij en ook ik) een dodenlijst kan opstellen!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 1 maart 2005 om 12:55.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 12:58   #83
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Weet je nog in de 9/11 thread, de discussie van de 4 'gezelfmoorde' onderzoekers? Niets van dat verhaal heeft standgehouden.
Omdat het klinkklare onzin was om een statische corelatie te zoeken, men had veel te veel variabelen.

Of dit dan weer hét bewijs is dat er geen verband is???
Er is gewoon gebrek aan doeltreffende informatie om er een uitspraak over te doen!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 13:02   #84
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Omdat het klinkklare onzin was om een statische corelatie te zoeken, men had veel te veel variabelen.

Of dit dan weer hét bewijs is dat er geen verband is???
Er is gewoon gebrek aan doeltreffende informatie om er een uitspraak over te doen!
Vier mensen, waartussen geen enkel verband bestond (behalve dat ze 'anti-Bush' waren, en zo zijn er miljoenen in de VS), en die in een tijdspanne van 11 jaar zelfmoord hebben gepleegd, dat is inderdaad heel merkwaardig!

Als dat geen bewijs is!

Even goed als al je andere bewijzen, 2004gun!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 13:12   #85
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Leuk is te weten dat sommige van die doden ook op Bush's dodenlijst voorkomen!

Exodus, dodenlijsten zijn statistische onzin. Mensen sterven nu eenmaal, en zeker voor machtige personen zijn er duizenden mensen die er een 'band' mee hebben. Dat daar een aantal van sterven...

Weet je nog in de 9/11 thread, de discussie van de 4 'gezelfmoorde' onderzoekers? Niets van dat verhaal heeft standgehouden.

Een samenzweringtheorie bevat bijna altijd dodenlijsten, omdat men rond elke persoon spijtig genoeg (ook jij en ook ik) een dodenlijst kan opstellen!
Bij dodenlijst dat je bij Clinton terugvind zal je alleszins niet bij de eerste beste man uit de straat terugvinden...


http://www.whatreallyhappened.com/RA...CS/BODIES.html

STRANGE DEATHS CONNECTED TO CLINTON

In Arkansas there is a law saying that autopsy is not necessary if the diseased through a court-order can be classified to have committed suicide. This law was written by Bill Clinton. Almost every death around his person has been classified as suicide.

So what did Bill Clinton do, when he came to power in the White House? Just like the drug trading president before him, Freemason-Brother George Bush, he started a war against drugs(!).

The interesting part is, though, that when different people have started talking about Clinton's affairs, they have suddenly and mysteriously died. One of them was Barry Seale, the drug smuggler. He was killed in February 1987.

By that time, several murders were committed in Arkansas.


Lees verder hier: http://www.theforbiddenknowledge.com...background.htm
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 1 maart 2005 om 13:12.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 13:14   #86
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Vier mensen, waartussen geen enkel verband bestond (behalve dat ze 'anti-Bush' waren, en zo zijn er miljoenen in de VS), en die in een tijdspanne van 11 jaar zelfmoord hebben gepleegd, dat is inderdaad heel merkwaardig!

Als dat geen bewijs is!
Mr. Firestone,

Geen enkel verband? Dat weet U niet, U weet heel veel, maar hiervan weet U net niet genoeg!

Case closed
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 14:36   #87
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Mr. Firestone,

Geen enkel verband? Dat weet U niet, U weet heel veel, maar hiervan weet U net niet genoeg!

Case closed
En welk verband dan wel?????????
Weer een loze bewering! Gewoon verwarring zaaien, en niets als argument aanbrengen, jongedame.

Wordt het niet tijd dat jij ofwel stopt met loze beweringen, ofwel wat antwoorden verzint? Met flauw sarcasme overtuig je niemand!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 1 maart 2005 om 14:42.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 15:18   #88
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
En welk verband dan wel?????????
Weer een loze bewering! Gewoon verwarring zaaien, en niets als argument aanbrengen, jongedame.

Wordt het niet tijd dat jij ofwel stopt met loze beweringen, ofwel wat antwoorden verzint? Met flauw sarcasme overtuig je niemand!
U wil het blijkbaar niet snappen ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Vier mensen, waartussen geen enkel verband bestond (behalve dat ze 'anti-Bush' waren, en zo zijn er miljoenen in de VS), en die in een tijdspanne van 11 jaar zelfmoord hebben gepleegd, dat is inderdaad heel merkwaardig!

Als dat geen bewijs is!
WIJ zijn NIET op de hoogte van enig verband, maar daar stopt het!?

En dat heeft niks met bewijsvoering te maken
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 15:27   #89
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
En welk verband dan wel?????????
Weer een loze bewering! Gewoon verwarring zaaien, en niets als argument aanbrengen, jongedame.

Wordt het niet tijd dat jij ofwel stopt met loze beweringen, ofwel wat antwoorden verzint? Met flauw sarcasme overtuig je niemand!
Sorry voor de manier waarop maar U 'kletst weer uit uw nek'

De believers noch de non-believers kunnen hier vandaag de dag een punt uit halen.

Het enige wat wij zeggen is dat het verdacht is en jullie dat het niet verdacht is.

Niks bewijzerij ...

Got the picture?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 15:33   #90
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Sorry voor de manier waarop maar U 'kletst weer uit uw nek'

De believers noch de non-believers kunnen hier vandaag de dag een punt uit halen.

Het enige wat wij zeggen is dat het verdacht is en jullie dat het niet verdacht is.

Niks bewijzerij ...

Got the picture?
Dat is een flauwe uitvlucht. Jullie komen met de éne fantastische bewering na de andere, waarvan niets van blijkt te kloppen. Dat betekent toch iets, neen?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 15:34   #91
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.362
Standaard

Tot nu toe hebben 17 mensen laten weten dat zij de meest onwaarschijnlijke theorieën probleemloos slikken. Hebben die mensen tenmiste het officieel verslag van het Amerikaans Congres gelezen? Neen, natuurlijk niet. Veel beter om tegenstrijdige roddels te geloven die hier en daar verschijnen op de sites van rabiate moslimfascisten en extreem-linkse groepjes.

En natuurlijk zijn de tienduizenden journalisten die in de westerse media werken allemaal betaald door de CIA : geen één die iets over "het groot komplot" durft publiceren. Allemaal omgekocht, net zoals alle Euopese ministers die doen alsof hun neus bloedt.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 15:35   #92
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
U wil het blijkbaar niet snappen ...
WIJ zijn NIET op de hoogte van enig verband, maar daar stopt het!?

En dat heeft niks met bewijsvoering te maken
Als U niet op de hoogte bent van enig verband, dan moet u daar geen beweringen over maken!

Dan kan ik evengoed zeggen dat Geena Lisa achter de aanslagen zit. IK ben dan niet op de hoogte van enig verband, maar dat stopt het bij!

Belachelijk toch!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 15:39   #93
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Dat is een flauwe uitvlucht. Jullie komen met de éne fantastische bewering na de andere, waarvan niets van blijkt te kloppen. Dat betekent toch iets, neen?
Probeer je ergens onderuit te glippen Mr. Snake?

Wij zetten een hele reeks verdachte feiten op een rijtje. Haal bij de 'scene's in the quest for ...' het voor U zo giftige woord 'zionisme' weg en lees er nog eens door: vrachtladingen vol verdachte zaken, de ene verdachtmaking kan worden hard gemaakt, de andere niet ... en dit '4 zelfmoorden pakket' hoort momenteel tot de tweede groep.

U denkt bij deze dit onmiddellijk als bewijs te kunnen aanvoeren dat tegen het complot-verhaal maar deze keer gaat u de mist in Mr. Firestone
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 15:48   #94
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Tot nu toe hebben 17 mensen laten weten dat zij de meest onwaarschijnlijke theorieën probleemloos slikken. Hebben die mensen tenmiste het officieel verslag van het Amerikaans Congres gelezen? Neen, natuurlijk niet. Veel beter om tegenstrijdige roddels te geloven die hier en daar verschijnen op de sites van rabiate moslimfascisten en extreem-linkse groepjes.

En natuurlijk zijn de tienduizenden journalisten die in de westerse media werken allemaal betaald door de CIA : geen één die iets over "het groot komplot" durft publiceren. Allemaal omgekocht, net zoals alle Euopese ministers die doen alsof hun neus bloedt.
Net zoals er 19 mensen zijn die laten weten dat zij de meest onwaarschijnlijke officiële theorieën probleemloos slikken.

Indien U de discussies de afgelopen maanden zou gevolgd hebben zou U minder extreem op de proppen komen en weten dat menigeen van de 17 weldegelijk de officiële rapporten er op hebben nagelezen maar door de stroop en het weelderig gebruik van de woorden 'unlikely', 'probably', ... het bos door de bomen niet meer konden zien, dat er meer aan de hand is dan een éénmalige gebeurtenis waar hoge pieten hun handen hebben aan vuilgemaakt, dat de historische schets een bepalende rol speelt, ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 15:50   #95
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Probeer je ergens onderuit te glippen Mr. Snake?

Wij zetten een hele reeks verdachte feiten op een rijtje. Haal bij de 'scene's in the quest for ...' het voor U zo giftige woord 'zionisme' weg en lees er nog eens door: vrachtladingen vol verdachte zaken, de ene verdachtmaking kan worden hard gemaakt, de andere niet ... en dit '4 zelfmoorden pakket' hoort momenteel tot de tweede groep.

U denkt bij deze dit onmiddellijk als bewijs te kunnen aanvoeren dat tegen het complot-verhaal maar deze keer gaat u de mist in Mr. Firestone
Bedankt voor de dubbele belediging, jongedame!
Altijd een teken dat iemand geen argumenten ten gronde heeft.

Jouw scene's, daar heb ik al mijn mening over gegeven. Ga naar een echte historicus met je rommel, en hoor wat hij er van denkt.

Waar ben ik onderuit geglipt? Geen van jouw verifieerbare beweringen is overeind gebleven!

Verdachtmakingen waarvoor niet het minste bewijs voor kan worden gegeven hebben geen waarde.

En dat is het probleem met jouw constructies!
Veel verdachtmakingen, waarvan geen enkele aan een ernstige analyse weerstaat. Maar de vele verdachtmakingen zorgen wel voor verwarring voor diegenen die het van ver bekijken.
Van zodra de lemmings jouw beweringen concreet aangepakt hebben stond je in je blootje.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 1 maart 2005 om 16:10.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 16:21   #96
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Bedankt voor de dubbele belediging, jongedame!
Altijd een teken dat iemand geen argumenten ten gronde heeft.
Jouw scene's, daar heb ik al mijn mening over gegeven. Ga naar een echte historicus met je rommel, en hoor wat hij er van denkt.
Waar ben ik onderuit geglipt? Geen van jouw verifieerbare beweringen is overeind gebleven!
Verdachtmakingen waarvoor niet het minste bewijs voor kan worden gegeven hebben geen waarde.
En dat is het probleem met jouw constructies!
Veel verdachtmakingen, waarvan geen enkele aan een ernstige analyse weerstaat. Maar de vele verdachtmakingen zorgen wel voor verwarring voor diegenen die het van ver bekijken.
Van zodra de lemmings jouw beweringen concreet aangepakt hebben stond je in je blootje.
Firestoneken toch ... Het is echt hopeloos ... We schrijven nochthans beiden Nederlands dacht ik ... Als je zelfs niet open staat voor een ander standpunt ... Dan ga ik er ook niet meer energie in stoppen ...
En met de 'Bedankt voor de dubbele belediging, jongedame!' moet ik eens glimlachen, U kan er trouwens ook wat van ... maar Allez met dank aanvaard and ... no hard feelings!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 16:40   #97
HelmanBlood
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 1
Standaard

'Make weed not war', aldus Democratsteve in zijn bijdrage.

Ben een van de vele slachtoffers (NSLC) van longkanker door weedgebruik waarvan slechts 5% het overleeft. Rook niet maar was wel een (matige) weedgebruiker. Prompt werd ik door de longarts ingedeeld bij de 2-packs-a-day gebruikers. Tis maar even dat u het weet. Weed is een killer.

Laatst gewijzigd door HelmanBlood : 1 maart 2005 om 16:44.
HelmanBlood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 16:55   #98
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Firestoneken toch ... Het is echt hopeloos ... We schrijven nochthans beiden Nederlands dacht ik ... Als je zelfs niet open staat voor een ander standpunt ... Dan ga ik er ook niet meer energie in stoppen ...
En met de 'Bedankt voor de dubbele belediging, jongedame!' moet ik eens glimlachen, U kan er trouwens ook wat van ... maar Allez met dank aanvaard and ... no hard feelings!
Voor andere standpunten sta ik altijd open.

Als ik een verkeerde bewering zie zal ik ze echter tegenspreken.
Van jou heb ik er al veel zien passeren!
Als je niet tegen kritiek kunt, moet je je beweringen maar beter checken eer je ze post.

Je beledigingen (dubbel of niet), die overleef ik wel. Doe maar voort, zo zien we goed wie je bent, jongedame.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 17:07   #99
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Voor andere standpunten sta ik altijd open.

Als ik een verkeerde bewering zie zal ik ze echter tegenspreken.
Van jou heb ik er al veel zien passeren!
Als je niet tegen kritiek kunt, moet je je beweringen maar beter checken eer je ze post.

Je beledigingen (dubbel of niet), die overleef ik wel. Doe maar voort, zo zien we goed wie je bent, jongedame.
Sorry, maar ik ga nog een laatste poging ondernemen om ons uit deze discussie te halen.

In een hele reeks verdachte zaken rond 9-11 werd er gewag gemaakt van 4 zelfmoorden. In één of andere thread is er een discussie onstaan over de statistische corelatie van deze zelfmoorden. Een aantal 100 posts later werd er verklaard dat het onmogelijk was om die statistische corelatie op poten te zetten. Deze onmogelijkheid is door de non-believers onmiddellijk als reden naar boven gehaald dat de 4 zelfmoorden niets met elkaar te maken hadden.

Het enige wat ik daarover duidelijk wens te maken is dat dit niet correct is.

Net zoals wij niet kunnen bewijzen dat er een wel corelatie is kunnen jullie niet bewijzen dat er geen correlatie is.

Wanneer ik schreef 'Wij hebben niet genoeg bewijzen' bedoelde ik wij = jij en ik.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2005, 17:20   #100
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Sorry, maar ik ga nog een laatste poging ondernemen om ons uit deze discussie te halen.

In een hele reeks verdachte zaken rond 9-11 werd er gewag gemaakt van 4 zelfmoorden. In één of andere thread is er een discussie onstaan over de statistische corelatie van deze zelfmoorden. Een aantal 100 posts later werd er verklaard dat het onmogelijk was om die statistische corelatie op poten te zetten. Deze onmogelijkheid is door de non-believers onmiddellijk als reden naar boven gehaald dat de 4 zelfmoorden niets met elkaar te maken hadden.

Het enige wat ik daarover duidelijk wens te maken is dat dit niet correct is.

Net zoals wij niet kunnen bewijzen dat er een wel corelatie is kunnen jullie niet bewijzen dat er geen correlatie is.

Wanneer ik schreef 'Wij hebben niet genoeg bewijzen' bedoelde ik wij = jij en ik.
En weer zit je fout!

De statistische discussie was een (interessant) zijspoor. Ze toonde wel aan dat statistieke methoden die democratsteve aangaf onzin waren! Hij had ze naar slechte gewoonte geplukt op de conspiracy-sites!

Het ging erom dat de conspiracy-sites beweren dat er vier 'mensen verbonden met 9/11 onderzoek' in verdachte omstandigheden 'zelfmoord' hebben gepleegd, en dat dit toch heel merkwaardig zou zijn, een bewijs van nog een complot!

Maar wat bleek? Het ging om vier mensen die niets met elkaar te maken hadden, waarvan drie voor 9/11 waren gestorven (één zelfs in 1991!). Wat is er aan dit feit merkwaardig ? Niets! Waarom vermelden de conspiracy-sites dit? Omdat ze niets beters hebben dan eindeloze lijsten met roddels en verzinsels als dit!

Bottom-line: ernstige onderzoekers maken geen beweringen waarvoor ze geen ernstige aanwijzingen hebben!
Doen ze het wel, dan vallen ze door de mand.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 1 maart 2005 om 17:27.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be