Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juni 2004, 18:47   #1
Black Girlke
Banneling
 
 
Black Girlke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Berichten: 210
Standaard

Politiecommissaris slaagt bejaarde Marokkaanse man.



Persbericht 18/06/04



Het lijkt erop dat na de overwinning van het Vlaams Blok elk fysiek geweld tegen allochtonen niet meer strafbaar is. Gisteren omstreeks 17u werd een bejaarde marokkaanse man aangevallen door een commissaris in burger met hond en twee vrouwelijke collega’s. De Marokkaanse man van 70 was het slot aan het vastmaken aan zijn fiets tegen het huis van zijn dochter, een man van ongeveer 35 passeerde samen met twee vrouwelijke collega’s toen plots hun hond de bejaarde man besprong. De Man die zich van de hond afzette werd onmiddellijk door de vrouwen en de commissaris fysiek aangevallen , één van de vrouwen sloeg met de ijzeren leiband op het hoofd en de armen van de bejaarde man terwijl de commissaris met een boxijzer de bejaarde man bewusteloos sloeg. De dochter, die hoogzwanger is, kwam na het horen van lawaai tussenin en werd net als haar vader op de grond geslagen. Nadat de jongste zoon van het gezin ook zijn portie van het geweld kreeg vluchtte de commissaris met de wagen.

Vandaag zien we hoe de politie arm in arm met de federale politie alles doet om de verklaringen van de slachtoffers te manipuleren zodat hun commissaris van alle schuld zal vrijgepleit worden.

Ondanks dit gebeuren en ondanks het bewijsmateriaal dat aantoont dat de commissaris over de hele lijn schuldig is, zien we hoe het beleid van Patrick Janssens kiest voor de racisten onder haar middens ipv de onschuldige slachtoffers. De AEL zal het gezin bijstaan in haar klacht tegen de commissaris en zijn twee collega’s en eist onmiddellijk ontslag en harde maatregelen tegen deze onorthodoxe praktijken.




3 /

Black Girlke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 18:50   #2
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Politiecommissaris slaagt bejaarde Marokkaanse man.



Persbericht 18/06/04



Het lijkt erop dat na de overwinning van het Vlaams Blok elk fysiek geweld tegen allochtonen niet meer strafbaar is. Gisteren omstreeks 17u werd een bejaarde marokkaanse man aangevallen door een commissaris in burger met hond en twee vrouwelijke collega’s. De Marokkaanse man van 70 was het slot aan het vastmaken aan zijn fiets tegen het huis van zijn dochter, een man van ongeveer 35 passeerde samen met twee vrouwelijke collega’s toen plots hun hond de bejaarde man besprong. De Man die zich van de hond afzette werd onmiddellijk door de vrouwen en de commissaris fysiek aangevallen , één van de vrouwen sloeg met de ijzeren leiband op het hoofd en de armen van de bejaarde man terwijl de commissaris met een boxijzer de bejaarde man bewusteloos sloeg. De dochter, die hoogzwanger is, kwam na het horen van lawaai tussenin en werd net als haar vader op de grond geslagen. Nadat de jongste zoon van het gezin ook zijn portie van het geweld kreeg vluchtte de commissaris met de wagen.

Vandaag zien we hoe de politie arm in arm met de federale politie alles doet om de verklaringen van de slachtoffers te manipuleren zodat hun commissaris van alle schuld zal vrijgepleit worden.

Ondanks dit gebeuren en ondanks het bewijsmateriaal dat aantoont dat de commissaris over de hele lijn schuldig is, zien we hoe het beleid van Patrick Janssens kiest voor de racisten onder haar middens ipv de onschuldige slachtoffers. De AEL zal het gezin bijstaan in haar klacht tegen de commissaris en zijn twee collega’s en eist onmiddellijk ontslag en harde maatregelen tegen deze onorthodoxe praktijken.




3 /


Indymedia en dat noemt u een geloofwaardige bron???
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 18:53   #3
jorisjeroen
Burgemeester
 
jorisjeroen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 538
Standaard

De bron is inderdaad ook gekleurd... neemt niet weg dat deze man klaarblijkelijk klop heeft gekregen... van wie? kan zijn dat het inderdaad van een agent komt...
__________________
Bertrand Russel:
"The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt"
jorisjeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:14   #4
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Klasseer gerust alles wat Black Girlke post onder "onbewezen gefantaseerde stemmingmakerij tegen het Blok"

Net zoals voor...

- Bloxbuster
- Kaiser
- Rood Valkje
- Groen valkje

Allemaal 1 en dezelfde als je het mij vraagt.
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:20   #5
Nobody
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 mei 2004
Locatie: Ergens in ons Mooie Vlaanderen
Berichten: 66
Standaard

Wat het VB daar mee te maken heeft is zeer de vraag ....tenzij het verder "bon ton" blijft om bij alle toekomstige schermutselingen tegelijkertijd met de vinger te wijzen naar VB....
Triestige mentaliteit als je 't mij vraagt ....

Verder wens ik die gekwetste man wel een voorspoedige genezing toe...en indien hij echt het slachtoffer is van racistisch getint geweld een straf voor zijn agressor .
Nobody is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:22   #6
tabufferkwa
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 1.100
Standaard

Komt niet van Indymedia, die troep van indymedioten hebben gewoon de leugens van het AEL overgenomen.

In de GvA staat echter:
Citaat:
8/06 Discussie over hondje loopt uit de hand in Hoboken

Een discussie over een hondje is donderdagavond danig uit de hand gelopen in Hoboken.

De eigenaar van het hondje, een agent van de lokale politie van Antwerpen, was omstreeks 17 uur 15 samen met zijn echtgenote aan het wandelen in de Alfons De Cockstraat toen hij in een discussie verwikkeld raakte met een 68-jarige man van allochtone origine. Waarschijnlijk nam die het niet dat het dier zijn richting uitkwam en blafte.

De discussie escaleerde tot een heuse vechtpartij. Beide partijen werden vervolgens opgenomen in het ziekenhuis. Het onderzoek is in handen van de federale politie.

Wat er precies aan de vechtpartij vooraf is gegaan en wat de exacte rol van het hondje daarin is, is niet geheel duidelijk.
Wie weet heeft hij die hond niet voor racist uitgemaakt want in Antwerpen zijn ze niet gewoon dat op hen geblaft wordt. Indien je dat doet dan heb je in de vijf minuten een hondertal op je nek die misschien nog je hoofd willen afkappen.
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:27   #7
Seagal.B
Vreemdeling
 
Seagal.B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Politiecommissaris slaagt bejaarde Marokkaanse man.



Persbericht 18/06/04



Het lijkt erop dat na de overwinning van het Vlaams Blok elk fysiek geweld tegen allochtonen niet meer strafbaar is. Gisteren omstreeks 17u werd een bejaarde marokkaanse man aangevallen door een commissaris in burger met hond en twee vrouwelijke collega’s. De Marokkaanse man van 70 was het slot aan het vastmaken aan zijn fiets tegen het huis van zijn dochter, een man van ongeveer 35 passeerde samen met twee vrouwelijke collega’s toen plots hun hond de bejaarde man besprong. De Man die zich van de hond afzette werd onmiddellijk door de vrouwen en de commissaris fysiek aangevallen , één van de vrouwen sloeg met de ijzeren leiband op het hoofd en de armen van de bejaarde man terwijl de commissaris met een boxijzer de bejaarde man bewusteloos sloeg. De dochter, die hoogzwanger is, kwam na het horen van lawaai tussenin en werd net als haar vader op de grond geslagen. Nadat de jongste zoon van het gezin ook zijn portie van het geweld kreeg vluchtte de commissaris met de wagen.

Vandaag zien we hoe de politie arm in arm met de federale politie alles doet om de verklaringen van de slachtoffers te manipuleren zodat hun commissaris van alle schuld zal vrijgepleit worden.

Ondanks dit gebeuren en ondanks het bewijsmateriaal dat aantoont dat de commissaris over de hele lijn schuldig is, zien we hoe het beleid van Patrick Janssens kiest voor de racisten onder haar middens ipv de onschuldige slachtoffers. De AEL zal het gezin bijstaan in haar klacht tegen de commissaris en zijn twee collega’s en eist onmiddellijk ontslag en harde maatregelen tegen deze onorthodoxe praktijken.




3 /

Ja en jij gaat dit geloven???Ik sluit niets uit maar zou me sterk verbazen!!!
Seagal.B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:28   #8
VL Nationalist
Burger
 
Geregistreerd: 1 mei 2004
Berichten: 132
Standaard

Black Girlke, oftewel aanhangster en goedpraatster van het pedofilie-gedachtengoed. Gelieve u zich hier te onthouden met uw zieke postings. Walgelijke trut.
VL Nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:35   #9
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Indien die Marokkaanse ouwe pee in zijn eigen land was geweest, zou dit wellicht niet gebeurd zijn.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:38   #10
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Indien die Marokkaanse ouwe pee in zijn eigen land was geweest, zou dit wellicht niet gebeurd zijn.
Ge weet nooit, wat als die blokhond op reis gaat zijn met zijn baasje... ?

Soit, ik betwijfel dat die vechtpartij zomaar is uitgebroken zonder aanleiding. Het onderzoek zal wel uitwijzen wat er gebeurd is zeker?

(Als dat de politiecommissaris is, wie moet dat onderzoek dan uitvoeren? "Internal affairs" zoals ge in de politiereeksen ziet? En riskeert ie geen hogere straffen door het feit dat ie agent is?)
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:42   #11
tabufferkwa
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 februari 2004
Berichten: 1.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Indien die Marokkaanse ouwe pee in zijn eigen land was geweest, zou dit wellicht niet gebeurd zijn.
Ge weet nooit, wat als die blokhond op reis gaat zijn met zijn baasje... ?

Soit, ik betwijfel dat die vechtpartij zomaar is uitgebroken zonder aanleiding. Het onderzoek zal wel uitwijzen wat er gebeurd is zeker?

(Als dat de politiecommissaris is, wie moet dat onderzoek dan uitvoeren? "Internal affairs" zoals ge in de politiereeksen ziet? En riskeert ie geen hogere straffen door het feit dat ie agent is?)
Heeft niemand dan het artikel van de GvA hierboven gelezen? Daar staat toch in wat er zowat echt gebeurd is zonder AEL-filter.
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:44   #12
Tjolder
Parlementslid
 
Tjolder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.521
Standaard



Kijk mama een metersdiepe wonde, zeker 10 hechtingen nodig.
__________________
Vlaanderen onze thuis. ...

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:45   #13
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Heeft niemand dan het artikel van de GvA hierboven gelezen? Daar staat toch in wat er zowat echt gebeurd is zonder AEL-filter.
Nu je het zegt, dat had ik nog niet goed gelezen.
Die twee vrouwelijke assistentes waren dus gewoon die agent zijn echtgenote
En ik zou ook graag foto's van die agent zien, want ze werden allebei opgenomen in het ziekenhuis, staat er. Waarom komt Indymedia dan alleen met foto's van die allochtoon?
Met zulke eenzijdige berichtgeving ga je nooit geloofwaardig overkomen, Black dinges.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:45   #14
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Indien die Marokkaanse ouwe pee in zijn eigen land was geweest, zou dit wellicht niet gebeurd zijn.
Allee Guderian, een 70-jarige takel je toch op zo'n manier niet toe he. Ik was 'in mijnen goeie tijd' géne simpele hoor, maar ouderen slaan????....NOOIT hoor!!!
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:46   #15
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder
http://www.indymedia.be/uploads/slachtoffer3.jpg

Kijk mama een metersdiepe wonde, zeker 10 hechtingen nodig.
Oh, ik heb ook nog zo'n litteken, van toen ik mijn hond aan 't plagen was, toen ik een jaar of zes was. Je houdt er geen trauma's aan over hoor
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:47   #16
Tjolder
Parlementslid
 
Tjolder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 oktober 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.521
Standaard

De hond in kwestie



[size=2]Copyright Zeno[/size]
__________________
Vlaanderen onze thuis. ...

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:50   #17
TC
Provinciaal Gedeputeerde
 
TC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Indien die Marokkaanse ouwe pee in zijn eigen land was geweest, zou dit wellicht niet gebeurd zijn.
Allee Guderian, een 70-jarige takel je toch op zo'n manier niet toe he. Ik was 'in mijnen goeie tijd' géne simpele hoor, maar ouderen slaan????....NOOIT hoor!!!
hola.. ffkes wachten he... het is niet omdat het een oudere is dat hij automatisch respect verdient he !! Je weet trouwens niet wat er gebeurd is dus het is ook niet zeker of die ouwe geprovoceerd heeft of eerst geslagen heeft hé... zou best wel eens kunnen, want dat zit die gasten in de genen ingebakken he !
__________________
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad.
TC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 19:58   #18
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

hola.. ffkes wachten he... het is niet omdat het een oudere is dat hij automatisch respect verdient he !! Je weet trouwens niet wat er gebeurd is dus het is ook niet zeker of die ouwe geprovoceerd heeft of eerst geslagen heeft hé... zou best wel eens kunnen, want dat zit die gasten in de genen ingebakken he !
Racisme, heet zo'n uitspraak.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 20:12   #19
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene

Allee Guderian, een 70-jarige takel je toch op zo'n manier niet toe he. Ik was 'in mijnen goeie tijd' géne simpele hoor, maar ouderen slaan????....NOOIT hoor!!!
hola.. ffkes wachten he... het is niet omdat het een oudere is dat hij automatisch respect verdient he !! Je weet trouwens niet wat er gebeurd is dus het is ook niet zeker of die ouwe geprovoceerd heeft of eerst geslagen heeft hé... zou best wel eens kunnen, want dat zit die gasten in de genen ingebakken he !
Djeezes jong, als het dat maar is wat uit uw kneukels komt, blijf dan liever van uw klavier af... Ge begint met dezelfde praat als guderian (behalve dat die meer ideologisch onderbouwd is)

Toch een klein beetje respect he, zelfs als je in ruzzie bent met een bejaarde, je moet toch al ne skinhead zijn, om hem te slaan hoor... Zoiets kan gewoon niet door de beugel, no matter wat die vent eerst zou hebben gedaan!
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 20:16   #20
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

hola.. ffkes wachten he... het is niet omdat het een oudere is dat hij automatisch respect verdient he !! Je weet trouwens niet wat er gebeurd is dus het is ook niet zeker of die ouwe geprovoceerd heeft of eerst geslagen heeft hé... zou best wel eens kunnen, want dat zit die gasten in de genen ingebakken he !
Racisme, heet zo'n uitspraak.

het heeft toch nog vrij lang geduurd
TC enkele dagen geleden :Laten we op dit forum, ongeacht of u het VB nu haat of niet, discuties gaan voeren die inhoud hebben, die getuigen van wederzijds respect, en die kunnen leiden tot een beter inzicht in de alledaagse maatschappelijke problemen.

Zonder constant elkaar verwijten naar het hoofd te slingeren, uit te schelden en wat weet ik nog allemaal...

Ik denk dat indien iedereen zich hier aan probeert te houden, dit forum een véél aangenamere plaats zou kunnen zijn.

Of vinden jullie dat dit een utopie is ?



utopie !
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be