Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 september 2006, 07:35   #21
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Nou ja, ik ga niet beweren dat ze liegt maar waarschijnlijk overdrijft ze wel. Net zoals dat het VB overdijft met verkrachtingen door de black demolition gang e.a. Want volgens de officiële bron gaat het meestal om minderjarigen en zelfs 12-jarigen?!
Geshockeerd?
Moet ge niet vragen hoe jong ze al ontsporen tegenwoordig !
Het lijkt daar wel de Bronx in het klein. Of heb jij nog niet vaak rondgelopen in de 'leukere' wijken van Brussel waar zelfs de politie niet graag komt (zeg maar durft komen) ?
Het zal maar iemand uit uw familie overkomen. En het gaat dan nog enkel om de aangegeven feiten, hoeveel meisjes lopen er misschien wel niet rond die niet naar hun familie of politie durven te stappen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 08:14   #22
LeMmOnN
Gouverneur
 
LeMmOnN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Locatie: Barcelona
Berichten: 1.246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Geshockeerd?
Moet ge niet vragen hoe jong ze al ontsporen tegenwoordig !
Het lijkt daar wel de Bronx in het klein. Of heb jij nog niet vaak rondgelopen in de 'leukere' wijken van Brussel waar zelfs de politie niet graag komt (zeg maar durft komen) ?
Het zal maar iemand uit uw familie overkomen. En het gaat dan nog enkel om de aangegeven feiten, hoeveel meisjes lopen er misschien wel niet rond die niet naar hun familie of politie durven te stappen ?
En al diegene die het gaan aangeven zijn voor de PC-menigte en het CGKR RACISTEN van de ergste soort.

Zo zie je maar...
__________________
Politics is the art of preventing people from taking part in affairs which properly concern them
(Paul Valery)
LeMmOnN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 10:45   #23
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

ik vind dat precies allemaal veel ernstiger (door het feit dat het effectief gebeurt) dan die toestanden over extreem rechts en B&H en hun vermeende plannen ... maar ja, ik ben dan ook geen journalist ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 11:14   #24
Girard
Vreemdeling
 
Girard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk bericht
Officiële bron??? Men heeft het hier over "de krant", is dat uw officiële bron?
Sluit dan maar de ogen en laat maar eens je moeder / vrouw / dochter / vriendin / zus / ... alleen in Brussel rondlopen waar die groepsverkrachtingen gebeuren.

De dag dat ze zal verkracht zijn door x-aantal man, dan zullen je ogen misschien open gaan!
__________________
Girard

"Het narcisme van het kleine verschil"
Girard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 11:25   #25
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Wat een bron! Het artikel is gewoon pure propaganda voor naïeve, simpele zielen. Het waarheidsgehalte schat ik op maximum 1%.
het is ook een feit dat de meeste loverkotsboys moslim zijn

dat wil je zeker ook negeren
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 11:27   #26
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde
 
Morghodius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 936
Standaard

Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way

http://forum.politics.be/showthread.php?t=52322

Lawyer Ann Christine Hjelm, who has investigated violent crimes in Svea high court, found that 85 per cent of the convicted rapists were born on foreign soil or by foreign parents.
__________________
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 11:49   #27
lantjes
Eur. Commissievoorzitter
 
lantjes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 9.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Girard Bekijk bericht
Sluit dan maar de ogen en laat maar eens je moeder / vrouw / dochter / vriendin / zus / ... alleen in Brussel rondlopen waar die groepsverkrachtingen gebeuren.

De dag dat ze zal verkracht zijn door x-aantal man, dan zullen je ogen misschien open gaan!
Als uw moeder, vrouw, dochter, vriendin, zus....daar rondloopt met een kort rokje en zonder hoofddoek, dan is dat maar een slet en mag ze "gepakt" worden hé....

Nu, de dag dat mijn dochter, vriendin zus....., verkracht wordt neem ik mijn 9mm (dewelke nu op mijn nachttafeltje ligt....) en ga naar de plaats der feiten....
__________________
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:14   #28
Girard
Vreemdeling
 
Girard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 41
Standaard

Kwaad met kwaad vergelden resulteert alleen in 'meer' kwaad!
Veranderen ga je het toch niet doen hoor!
Dit moet van de regering komen!
__________________
Girard

"Het narcisme van het kleine verschil"
Girard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:19   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Als uw moeder, vrouw, dochter, vriendin, zus....daar rondloopt met een kort rokje en zonder hoofddoek, dan is dat maar een slet en mag ze "gepakt" worden hé....

Nu, de dag dat mijn dochter, vriendin zus....., verkracht wordt neem ik mijn 9mm (dewelke nu op mijn nachttafeltje ligt....) en ga naar de plaats der feiten....

Ik kan u volgen, ik zou hetzelfde doen, ... maar ik zou wel de daders zoeken en ze ook niet dood schieten, doet te weinig zeer... en ge maakt er ook geen statement, mee... Hetgeen ik voor ze in petto zou hebben, zou het wel even duidelijk maken over hoe ik over groepsverkrachters denk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:25   #30
alharb
Provinciaal Gedeputeerde
 
alharb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2006
Berichten: 912
Standaard

twee derden van de verkrachtingen in oslo worden gepleegd door niet-westerse migranten. http://www.aftenposten.no/english/lo...icle190268.ece
__________________
Beschaving begint wanneer de eerste boom gerooid wordt, en eindigt wanneer de laatste valt.
alharb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:27   #31
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way

http://forum.politics.be/showthread.php?t=52322

Lawyer Ann Christine Hjelm, who has investigated violent crimes in Svea high court, found that 85 per cent of the convicted rapists were born on foreign soil or by foreign parents.
Verkrachting mag niet volgens de islam. En dat die mensen zijn opgevoed als zgn moslims en zichzelf ook moslim noemen, daar kunnen andere moslims of de islam niets aan doen.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:29   #32
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
het is ook een feit dat de meeste loverkotsboys moslim zijn

dat wil je zeker ook negeren
loverkotsboys? Ja, daarin geef ik je gelijk. Maar het is geen feit dat de meesten onder hen moslim zijn...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:29   #33
Rene Artois
Minister
 
Rene Artois's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2005
Locatie: Nouvion
Berichten: 3.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
twee derden van de verkrachtingen in oslo worden gepleegd door niet-westerse migranten. http://www.aftenposten.no/english/lo...icle190268.ece
Volgens dit artikel zijn 80% van de slachtoffers autochtoon. Mag daaruit besloten worden dat anti-westers racisme aan de basis van de feiten ligt?
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:35   #34
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Verkrachting mag niet volgens de islam. En dat die mensen zijn opgevoed als zgn moslims en zichzelf ook moslim noemen, daar kunnen andere moslims of de islam niets aan doen.
Inderdaad, daar zijn de andere moslims niet verantwoordelijk voor, maar ze kunnen er wel wat aan doen. De sociale controle in de moslimgemeenschap is wel zeer hoog als het om meisjes gaat. Maar hun hangjongeren die wijken onveilig maken of in de criminaliteit verzeild geraken, daar treden ze als gemeenschap niet tegen op. Kwestie van prioriteiten zeker? Als de maagdenvliezen van de dochters maar beschermd worden.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:39   #35
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Volgens dit artikel zijn 80% van de slachtoffers autochtoon. Mag daaruit besloten worden dat anti-westers racisme aan de basis van de feiten ligt?
Of kan daaruit besloten worden dat autochtonen een meerderheid vormen t.o.v. allochtonen in het land en dus meer kans hebben om verkracht te worden?

Hoe zit het trouwens met België?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:39   #36
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Volgens dit artikel zijn 80% van de slachtoffers autochtoon. Mag daaruit besloten worden dat anti-westers racisme aan de basis van de feiten ligt?
Uiteraard. Religieus geïnsipireerd racisme, precies zoals de islamitische godsdienst voorschrijft (gelovigen vs ongelovigen, dar al harb en dar al islam) en de islamitische cultuur praktiseert (auto-segregatie via 80 % van de huwelijken die uitsluitend met geloofszuivere, niet door het Westen gecontamineerde partners uit het 'moederland' gehaald worden).
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:45   #37
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Inderdaad, daar zijn de andere moslims niet verantwoordelijk voor, maar ze kunnen er wel wat aan doen. De sociale controle in de moslimgemeenschap is wel zeer hoog als het om meisjes gaat. Maar hun hangjongeren die wijken onveilig maken of in de criminaliteit verzeild geraken, daar treden ze als gemeenschap niet tegen op. Kwestie van prioriteiten zeker? Als de maagdenvliezen van de dochters maar beschermd worden.
Jep, vooral jongens hebben een andere opvoeding nodig. Dit is een interessante tekst daarover.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:45   #38
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Of kan daaruit besloten worden dat autochtonen een meerderheid vormen t.o.v. allochtonen in het land en dus meer kans hebben om verkracht te worden?
Kan zijn, maar allochtonen wonen meestal in allochtone wijken of ghetto's, en moslimallochtonen hebben thuis geleerd hoe belangrijk de intactheid van de eigen meisjes/zusjes is. Met dit in het achterhoofd, en rekening houdend met het feit dat ze hun hormonale oprispingen niet kunnen afreageren met hun eigen meisjes, althans niet voor het huwelijk, is het zeer waarschijnlijk dat ze hun slachtoffers selectief op religieus-racistische wijze uitpikken bij wat zij onder de ongelovigen classeren.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:47   #39
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Jep, vooral jongens hebben een andere opvoeding nodig. Dit is een interessante tekst daarover.
Goed, waar wachten ze dan eigenlijk op ?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 12:50   #40
Uh-Huh
Banneling
 
 
Uh-Huh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2006
Locatie: "A"
Berichten: 7.491
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Goed, waar wachten ze dan eigenlijk op ?
Tja, wie heeft de bevoegdheid om ouders aan te leren hoe ze hun kinderen moeten opvoeden?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be