Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 februari 2024, 15:21   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.606
Standaard Moskee in Heerlen beklad met racistische leuzen en hakenkruizen

onderwerp
Moskee in Heerlen beklad met racistische leuzen en hakenkruizen


analyse

1) je helaas islamisten hebben al grote delen veroverd in nederland, en de zielige arabiserings politiek met de geile islamitische Baarmoeder bommen is succesvol dus over pakweg 18,1888 jaar zal het begrip Nederland niet meer bestaan op aarde, kan Hollandistan heten met een Islamitische vlag, arabisch zal gesproken worden, overal boerka baarmeiden, overal moskeeen, wel lekkere DOMslimme heilige AI-geiten achter het rode glas aan de geleenstraat den haag hahha hahha dus Islam is toch heel verrijkend en MODERN hahha haha

2) Allah weet het beter dus ik ben dom geboren en blijf eeuwig dommmer dan mijzelf en in mijn grote Nationale bibliotheek van 10.000 vierkante meter staat op alle schappen slechts de KORAN in alle talen op aarde, inclusief hondentaal, kattentaal, muizentaal, dinotaal, ............

3) misschien gewoon echt waar: hele iSLAMISERING IS DE WIL VAN ALLAH???


==============================
https://www.nu.nl/discriminatie/6300...zen.html#nujij
\


Moskee in Heerlen beklad met racistische leuzen en hakenkruizen
Door onze nieuwsredactie
06 feb 2024 om 13:59 Update: 34 minuten geleden
127 reacties
De moskee Nour in het Limburgse Heerlen is in de nacht van maandag op dinsdag beklad met racistische leuzen en hakenkruizen. Er is ook een steen door de ruit gegooid. De politie heeft dinsdagochtend twee mannen aangehouden.

De teksten werden dinsdag ontdekt door het moskeebestuur. Op de deur en op een plakkaat staan leuzen als "Fuck Islam", "Oprotten", "Kankerlijers", "White Power" en "Vol is vol". Er zijn ook hakenkruizen op de deur gekalkt.

De politie hield in verband met de vernielingen twee mannen aan. Zij zijn 29 en 38 jaar oud en allebei afkomstig uit Heerlen. Een woordvoerder laat weten dat een van de gearresteerden ook wordt verdacht van een diefstal een dag eerder.

Een bestuurslid van de moskee laat aan 1Limburg weten dat dit de derde keer in drie jaar is dat de moskee last heeft van een dergelijk incident. Maar het bestuur voelt zich niet geïntimideerd. "De politie is geïnformeerd en doet haar werk, ze gaan het onderzoeken. Ook staat de burgemeester achter ons."
Beeld: Stichting Moskee Nour
127 reacties
Lees meer over:
Heerlen
Moskee
Discriminatie en racisme





==========================
Aangemeld als
Waldo_en_Wieroe
Ben je dit niet?

Welkom bij NUjij! Hier kan je discussiëren over het nieuws, vragen stellen en inhoudelijk iets bijdragen aan artikelen.

Om de discussies constructief en leesbaar te houden, hebben we een aantal huisregels opgesteld. Wees bijvoorbeeld inhoudelijk (ga niet off-topic), speel niet op de man en onderbouw je mening met argumenten. Geef je je mening of spreek je een vermoeden uit dat (nog) niet is bewezen, benoem dat dan ('ik vind', 'ik denk', enzovoorts). Lees eerst alle huisregels voor je reageert. Reacties die daar niet aan voldoen, verwijderen we. Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen.

Ook een expertlabel achter je gebruikersnaam? Kijk dan snel hier.

Je reactie moet uit minimaal honderd tekens bestaan. Onderbouw je mening met argumenten, anders wordt je reactie niet geplaatst.
Schrijf hier je reactie. Onderbouw je mening altijd met argumenten, anders wordt je reactie afgekeurd.
1.000 overgebleven karakters
(minimaal 100)

Sorteer op
Dit gaat helaas veel meer gebeuren
Ik had dat pas geleden al gezegd tegen mijn vrienden
En dat gaat nog erger worden
Zeker met die spreiding wet veel zijn er op tegen en dat snap ik ook wel hoor
Gaat zeker over huizen die de kinderen niet krijgen
En die in Nederland mogen blijven hoeven niet zo veel lasten te betalen
Zoals het eigen volk wel moet
En dan krijg je opstand
De beste mannen hebben blijkbaar vrij beperkt onderwijs gehad. Ze halen hier toch een paar symbolen en godsdiensten door elkaar.
Wat is het toch jammer dat sommige mensen zo weinig respect hebben voor de andere mens. Er word zo vaak gekeken naar de verschillen ipv de vele dingen die we met elkaar gemeen hebben en kunnen delen. Ik werk veel met kinderen uit andere culturen en merk dat we zoveel dezelfde ideeën hebben, ook met de ouders van deze kinderen. Als je in gesprek komt, dan merk je dat er niet eens zoveel verschillen zijn. Je moet er wel voor open staan. Ik merk dat deze mensen vaak niet durven maar als je daar moeite voor doet, krijg je zoveel moois terug!
Heel bizar en hopelijk worden daders snel gevonden. Overigens vind ik het wel opvallend dat berichtgeving vrij selectief zijn. Nagenoeg wekelijks zijn er protesten in binnensteden met Palestijnse vlaggen waarbij er ook anti-westerse leuzen worden gescandeerd, maar dat wordt echt nooit hier gepubliceerd. Waarom is dat? Het is nagenoeg onmogelijk om dit te missen.
Ik vind het schokkend dat er in de reacties veel mensen zijn die bij dit bericht nog steeds refereren naar asielzoekerstromen, cultuur en migratie. We hebben het over intimidatie, bedreiging racisme jegens een groep landgenoten! En dat wordt door veel reageerders kennelijk oogluikend schappelijk gevonden. Waanzin.
Een veerkrachtige gemeenschap moet ik zeggen. Hebben de meeste te maken met discriminatie en racisme. Een ander groep sluit gelijk alle scholen als er een scheet wordt gelaten in het Midden-Oosten en komt gelijk hun belangenorganisatie overal aanschuiven hoe erg en zwaar ze het wel niet hebben. Sterkte allen.
Ik vind het zo jammer dat mensen met verschillende opvattingen niet bijelkaar komen. Laat de gemeentes iets organiseren. Er is al zoveel oorlog in de wereld, laten we daarom alles in het werk stellen om in gesprek te gaan. Dat moet toch op een of andere manier te regelen zijn. Of via scholen. Ik moet maar wat, ook omdat het me soms tot wanhoop drijft hoe harder men wordt, hoe meer erg vernield wordt, en dat allemaal ten nadele van ons zelf.
Helaas is er in alle lagen van de bevolking een totaal onthechte groep te vinden die niet in staat is tot verbinding.
Het begint bij de basis, de opvoeding, opgroeien in een liefdevol nest. Vaak gaat het in het prille begin al fout. Ouders en aanstaande ouders zouden daar meer bewustzijn op moeten krijgen.
Of zet bijvoorbeeld een groep imams, rabijnen en dominees enz bijelkaar, en laat zij iets bedenken, wat zijn weer in hun moskeeën, synagoges en kerken kunnen uitdragen. Tja soms kom je op bizarre ideeën als je het niet meer weet, behalve dat het moet stoppen!!
Mensen die hier komen weigeren zich aan te passen, ze willen hun gewoonten, gebruiken, normen, waarden, overtuigingen en ideologie opleggen. Je kunt dus niet tolerant zijn tegen intolerantie en onverdraagzaamheid. Het moet van twee kanten komen. Door de vrije hand te geven en zielig te vinden is het probleem niet te overzien nu. Kijk wat er in Engeland gebeurt en dat is hier ook aanstaande.
check
Bedankt voor je reactie! Onze redactie of moderatierobot controleert of je reactie voldoet aan onze huisregels.
Historicus
Onzin de intoleranten zijn de rechtse radicalen die dit doen. Die moeten we hard aanpakken. Die hebben geen normen en waarden en willen hun wil opleggen aan anderen.
Hoe rechtvaardigd dat dit soort gedrag?
Wat zegt dat over de mensen die dit doen?
Ik heb niet het gevoel dat mij iets opgelegd wordt vanuit een islamitische ideologie. Wel dat mensen die Synagoges of Moskeeën bekladen mij of anderen iets proberen op te dringen waar ik als Nederlander absoluut niet achter sta.
Ik zat in de brugklas havo vwo en ik had geschiedenisles (13). De docent vertelde over WOII, ik vond het zo fascinerend dat ik het hakenkruis begon te bestuderen. Het bleek een soort 'swastika' teken te zijn, een oud Indiaas symbool in het algemeen betekent het dan ook; levenskracht, geluk of heiligheid. Dus het tegenovergestelde van wat er op is gekladderd.



=============================

mijn reactie op nu.nl die toch weggemodereerd zal worden door die stomme censuur en daarom moet er maar een keiharde Vierde WEReldoorlog komen ok en die is al keihard begonnen hele BRICS is al harde oorlog tegen alle blanken van Kali Yuga dus de theorie klopt ok bij parameter waarde CREA(ABS 0, ABS 0) en CREA(ABS 1, ABS 1) en het is vreselijker dan ik had gedacht.





Ja, ik onderzoek de hele theorie vd Multiculturele samenleving nu al sedert het eenzame suicidale rampjaar periode als illegaal 1991-1995, en nu moet ik harder werken; mijn ingenieurs oplossingen moeten snel in sale gaan, ook al ben ik NIET Blank en Untermensch van Surikoelie INTEL apenkleur ok, ik heb oorlogsverleden en geen enkele hogere blanke man op aarde moet met mij beginnen ok. // Jullie als blanken zijn HOGER dan mij en meer waard ok en wij hoeven niet hier te lijden als zwarte Underdogs in jullie superieure White Power Naties, dus meneertje google naar ons waldo en wieroe, aub. // dit bericht zal weggemodereerd worden omdat ik als Untermensch van koelie apenkleur minder waard ben en niet mag publiceren in jullie blanke ubermenschen media en daarom zal ik jullie binnenkort een lesje moetn lern in dit KKK Nazi lanjdje. ok kanker blanken monsters van Kali YUga zijn jullie gewoon een vloek voor de aardse hellewereld google dit aub 'wfor1426' ok meneertje en mail ons



https://www.nu.nl/discriminatie/6300...zen.html#nujij
===============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 16:18   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Goed zo, het volk wordt wakker.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 16:48   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.444
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Neen, en paar apen werden wakker, en gaan nu een ferm pak slaag krijgen.

Maar ik wordt steeds meer geprikkeld mijn kennis eens in te zetten om een paar van die apen als succesvol kanonnenvoer te gebruiken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 19:51   #4
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Fait divers. De volgende.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 20:55   #5
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.444
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Fait divers. De volgende.
Nee, groot nieuws, een hoofdkwartier van de ubermenschen is aangevallen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 21:42   #6
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nee, groot nieuws, een hoofdkwartier van de ubermenschen is aangevallen.
Maar het staat er nog. Het is enkel wat beklad.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 21:52   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.606
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

haha haha elke daal en roti doksa massala vretende, met halve fles daroe Black Label erna, vetgemeste kleingeschapen, viesbruine, indiase hindoe aapje moet hard hierom lachen nu hahha haha

Jai Jai Shri Rama


Mooie Timeline:
Ayodhya: Once There Was A Mosque

Geert Wilders loopt dus toch achter tov BJP



===============================
https://thewire.in/ayodhyatimeline


Ayodhya: Once There Was A Mosque


---------------------
April 6, 1980

The BJP is founded after the dissolution of the Janata Party.

----------------------
November 9, 2019

The Supreme Court pronounced its "unanimous" verdict in the Ayodhya title dispute case, saying that the Hindu parties will be given the disputed land where the Babri Masjid once stood. The Sunni Waqf Board, the biggest Muslim litigant in the case, will be given five acres at a separate "prominent" location in Ayodhya.


https://thewire.in/ayodhyatimeline
===============================


ja ok die moskee in Heerlen STAAT er nog, niet van Once there was a Mosque in Heerlen..........
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 6 februari 2024 om 21:54. Reden: typfoutjes
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 09:16   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Heerlen, dat ligt in het buitenland.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 11:54   #9
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Maar het staat er nog. Het is enkel wat beklad.
hadden ze nu wat spek in het rond gestrooid, dat was een probleem geweest.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 12:29   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Heeren - Nederland

p.s.

DEN HAAG - Alle moslims die zich in Europa schuldig maken aan criminaliteit, over de jihad of de sharia nadenken moeten worden uitgezet en raken hun Europese nationaliteit kwijt. Bovendien mogen er geen moslims meer naar Europa immigreren.

Strak plan maar zal het wel werken of is het kalf al verzopen?

Had men daar al niet langer met bezig moeten zijn voor de overspoeling of is er ergens licht aan het eind van de tunnel?????
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2024 om 12:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 12:51   #11
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Heeren - Nederland

p.s.

DEN HAAG - Alle moslims die zich in Europa schuldig maken aan criminaliteit, over de jihad of de sharia nadenken moeten worden uitgezet en raken hun Europese nationaliteit kwijt. Bovendien mogen er geen moslims meer naar Europa immigreren.

Strak plan maar zal het wel werken of is het kalf al verzopen?

Had men daar al niet langer met bezig moeten zijn voor de overspoeling of is er ergens licht aan het eind van de tunnel?????
Het kalf is al verdronken, maar toch positief dat Wilders dat voorstel blijft herhalen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2024, 13:42   #12
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
hadden ze nu wat spek in het rond gestrooid, dat was een probleem geweest.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Doen ze al eens iets constructiefs, gebeurt het halfslachtig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2024, 03:43   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Het kalf is al verdronken, maar toch positief dat Wilders dat voorstel blijft herhalen.
Zo te zien heeft niet alleen Wilders er genoeg van.

Irland: Großdemonstration gegen Masseneinwanderung in Dublin

Uit de tekst:

Citaat:
Maandag vond in de Ierse hoofdstad Dublin een grote demonstratie plaats tegen de verdere vestiging van niet-Europese migranten. Het protest is het hoogtepunt tot nu toe van het patriottische verzet dat al maanden met succes mobiliseert tegen vervangingsmigratie op het Emerald Isle.
Laatste tijden valt het op dat er meerdere landen zijn waar men er genoeg van krijgt van het "wir schaffen das merkel gedoe"

In de meeste gevallen zijn de gelukzoekers ook geen meerwaarde, integendeel.

Begint men te begrijpen dat dit moet stoppen want als het blijft voortgaan zou het wel eens wreed fout kunnen aflopen met de samenleving zoals wij die al jaren kennen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2024 om 03:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be