Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 maart 2021, 20:12   #1
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.765
Standaard Duitse inlichtingendienst

duitse linkse partijen doen het al in hun broek

Citaat:
Duitse inlichtingendienst beschouwt rechtse partij AfD als verdachte organisatie
Citaat:
De binnenlandse inlichtingendienst van Duitsland beschouwt de rechts-populistische oppositiepartij AfD (Alternative für Deutschland) vanaf nu als mogelijk extremistisch. De hele partij wordt als verdacht beschouwd en kan voortaan door de inlichtingendienst in de gaten worden gehouden. Dat heeft het blad Der Spiegel vandaag gemeld en is ook bevestigd aan andere media.
https://www.hln.be/buitenland/duitse...atie~a1d708e2/

ook in frankrijk van hetzelfde tegen
de extreemrechtse beweging Génération Identitaire
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 20:27   #2
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
duitse linkse partijen doen het al in hun broek





https://www.hln.be/buitenland/duitse...atie~a1d708e2/

ook in frankrijk van hetzelfde tegen
de extreemrechtse beweging Génération Identitaire

Perfect logisch dat men die neo-nazi partijen grondig opvolgt. Ook in de VS doen ze dat nu, volgens de recente verklaring van de patron van de FBI volgen ze tussen de 1.400 en de 2.000 weirdo's die ze zelf catalogeren onder de noemer 'domestic terrorists'.

Ik kan enkel hopen dat onze eigen veiligheidsdiensten onze eigen extreem-rechtse neo-nazi satrapen even goed screenen en volgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 20:31   #3
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Perfect logisch dat men die neo-nazi partijen grondig opvolgt. Ook in de VS doen ze dat nu, volgens de recente verklaring van de patron van de FBI volgen ze tussen de 1.400 en de 2.000 weirdo's die ze zelf catalogeren onder de noemer 'domestic terrorists'.

Ik kan enkel hopen dat onze eigen veiligheidsdiensten onze eigen extreem-rechtse neo-nazi satrapen even goed screenen en volgen.
Ik hoop vooral, dat onze inlichtingendiensten voornamelijk bezig zijn met diegenen, die echt met bommen gooien.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 20:51   #4
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik hoop vooral, dat onze inlichtingendiensten voornamelijk bezig zijn met diegenen, die echt met bommen gooien.
2
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 20:59   #5
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Perfect logisch dat men die neo-nazi partijen grondig opvolgt. Ook in de VS doen ze dat nu, volgens de recente verklaring van de patron van de FBI volgen ze tussen de 1.400 en de 2.000 weirdo's die ze zelf catalogeren onder de noemer 'domestic terrorists'.

Ik kan enkel hopen dat onze eigen veiligheidsdiensten onze eigen extreem-rechtse neo-nazi satrapen even goed screenen en volgen.
Vooral in de zuidelijke staten van de USA zijn er groepen die dolgraag in nazi-uniformen rondparaderen. Die groeperingen vallen overigens min of meer samen met de K.K.K.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2021, 21:02   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Iemand zal de linkerwang moeten keren, een oog voor een oog maakt ons allen blind.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 07:31   #7
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Europa is echt van plan nog een paar honderd miljoen Afrikanen binnen te laten om onze demografische en pensioenproblemen op te lossen. Liever dat, een stille genocide op de Europeaan, dan enkele conservatieve maatregelen nemen zodat de Europeaan zich terug gaat voortplanten. Daarom moet alle echte oppositie monddood gemaakt worden en iedereen van jongs af aan gebrainwasht worden. We leven in een totale dictatuur maar het is zeer moeilijk te zien. Pas met het ouder worden krijg je dat inzicht. Veel mannen gaan nog snel een Aziatische bezwangeren, vrouwen zitten met een probleem, die moeten het doen met een hond en antidepressiva. Was de christelijke gezinsmaatschappij van vroeger voor een pak middelbare vrouwen een dwangbuis, onze 'vrije' maatschappij tegenwoordig lijkt hoe langer hoe meer een hel voor een pak meer jongeren, en oudere mannen en vrouwen, dan toen. Gelukkig kunnen we de mensen die proberen mee te doen maar wie het op een onbewaakt moment toch teveel wordt gewoon wegens racisme worden ontslagen, ook al gebeurde dat onbewaakt moment in hun vrije tijd. De witte Europeaan moet kapot, als straf voor het eten van de appel der wetenschap en de verdrijving van de hele mensheid uit het aards paradijs. Onderwerp u of word kapot gemaakt.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 4 maart 2021 om 07:32.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 07:34   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

Het AFD in Duitsland, Génération Identitaire in Frankrijk, het VB in België. De aanval op "afwijkend" gedachtengoed, de autochtone oppositie, is ingezet.
Europa moet ten onder gaan aan allochtone instroom.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 07:37   #9
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Vooral in de zuidelijke staten van de USA zijn er groepen die dolgraag in nazi-uniformen rondparaderen. Die groeperingen vallen overigens min of meer samen met de K.K.K.
Het soort gasten dat met nazi-uniformen rondloopt mogen ze van mij gerust screenen. De AfD daarentegen is een normale partij waar vooral bezorgde burgers lid van zijn. Ik neem aan dat de Duitse geheime dienst niets beter te doen heeft?
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 07:42   #10
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Europa is echt van plan nog een paar honderd miljoen Afrikanen binnen te laten om onze demografische en pensioenproblemen op te lossen. Liever dat, een stille genocide op de Europeaan, dan enkele conservatieve maatregelen nemen zodat de Europeaan zich terug gaat voortplanten. Daarom moet alle echte oppositie monddood gemaakt worden en iedereen van jongs af aan gebrainwasht worden. We leven in een totale dictatuur maar het is zeer moeilijk te zien. Pas met het ouder worden krijg je dat inzicht. Veel mannen gaan nog snel een Aziatische bezwangeren, vrouwen zitten met een probleem, die moeten het doen met een hond en antidepressiva. Was de christelijke gezinsmaatschappij van vroeger voor een pak middelbare vrouwen een dwangbuis, onze 'vrije' maatschappij tegenwoordig lijkt hoe langer hoe meer een hel voor een pak meer jongeren, en oudere mannen en vrouwen, dan toen. Gelukkig kunnen we de mensen die proberen mee te doen maar wie het op een onbewaakt moment toch teveel wordt gewoon wegens racisme worden ontslagen, ook al gebeurde dat onbewaakt moment in hun vrije tijd. De witte Europeaan moet kapot, als straf voor het eten van de appel der wetenschap en de verdrijving van de hele mensheid uit het aards paradijs. Onderwerp u of word kapot gemaakt.
Helemaal juist, ik ken veel jonge mensen die niet aan kinderen durven/willen beginnen omdat ze geen toekomst zien in deze multiculturele maatschappij.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 08:41   #11
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Er zijn ook al vele familiedrama’s, vaak zijn dat agenten omdat dat profiel beroep rare mensen aantrekt. Die mensen dat een familiedrama aanrichten zien de dood vaak als een rechtvaardig middel en denken dat ze hun naasten daar een dienst mee bewijzen.
Ik heb dat des tijd allemaal geprofiled toen ik nog diep in het konijnenhol durfde duiken.
De wereld is ziek en de Europeaan is niet gevrijwaard van de wereldse zondes, het wordt geen fort Europa maar dood door oorlog/vuur en hongersnood.
Ze kunnen nu al natuurrampen stagen, dus een “komeet” of “asteroïde” of “tsunami” kan gestaged worden. Daarop operation blue beam en ge hebt een show van jewelste.

Het wordt een massa genocide, zowel voor blank als getaand.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 10:48   #12
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Het soort gasten dat met nazi-uniformen rondloopt mogen ze van mij gerust screenen. De AfD daarentegen is een normale partij waar vooral bezorgde burgers lid van zijn. Ik neem aan dat de Duitse geheime dienst niets beter te doen heeft?
Over de Afd weet ik tot nu toe te weinig. Ik zal eens wat tijd moeten stoppen in lectuur over het reilen en zeilen van die partij en pogen te achterhalen of de verwijten die in haar richting worden gestuurd steunen op feiten. Het is niet altijd eenvoudig om vooroordelen er uit te filteren. Tot nu toe durf ik toch wel betwijfelen of die partij zou steunen op het infame nazi-gedachtegoed dat ooit Duitsland ten gronde heeft gericht.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 11:02   #13
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het wordt een massa genocide, zowel voor blank als getaand.
Hijg
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 11:16   #14
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hijg
De “betere” klasse is de eerste die haar kop verliest wanneer de supermarkten niet meer aangevuld kunnen worden.
Dan rijden ze in konvooi uw wijken binnen om alles aan te slagen en de vrouwen als bezit te nemen.

We zijn niet beschaafd, we zijn gepamperd.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 12:01   #15
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Over de Afd weet ik tot nu toe te weinig. Ik zal eens wat tijd moeten stoppen in lectuur over het reilen en zeilen van die partij en pogen te achterhalen of de verwijten die in haar richting worden gestuurd steunen op feiten. Het is niet altijd eenvoudig om vooroordelen er uit te filteren. Tot nu toe durf ik toch wel betwijfelen of die partij zou steunen op het infame nazi-gedachtegoed dat ooit Duitsland ten gronde heeft gericht.

Perfect inwisselbaar met het Vlaams Blok, of met FN, Vox, Gouden Dageraad enz enz.

"neenee, wij zijn geen racisten en wij zijn geen neonazi's "
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 12:17   #16
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het AFD in Duitsland, Génération Identitaire in Frankrijk, het VB in België. De aanval op "afwijkend" gedachtengoed, de autochtone oppositie, is ingezet.
Europa moet ten onder gaan aan allochtone instroom.
2
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 12:18   #17
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Perfect inwisselbaar met het Vlaams Blok, of met FN, Vox, Gouden Dageraad enz enz.

"neenee, wij zijn geen racisten en wij zijn geen neonazi's "
Moest AfD een naziclubje zijn waren ze al lang verboden, in Duitsland zijn ze daar heel gevoelig voor.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:11   #18
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Moest AfD een naziclubje zijn waren ze al lang verboden, in Duitsland zijn ze daar heel gevoelig voor.

Een politieke partij verbieden is blijkbaar in de meeste westerse landen géén eenvoudig te nemen beslissing. Ook Le Pen haar bende bestaat nog steeds, VOX in spanje, het Blok bij ons, PVV in nederland.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 16:15   #19
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

En wat met communisme ??
En wat met extreem gelovige die zich boven de wet willen stellen ??
Links- & Rechts-terrorisme zijn beide verkeerd !!
Partijen die terrorisme steunen of steun krijgen van terroristen ,
die hebben we niet nodig !! Oproepen tot geweld is fout !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 18:36   #20
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Ik kan enkel hopen dat onze eigen veiligheidsdiensten onze eigen extreem-rechtse neo-nazi satrapen even goed screenen en volgen.
Al die aanslagen die ze ook plegen hee.En dan zwijg ik nog over het in brand steken politiekantoren en vrouwelijke agenten betonblokken op hun kop smijten.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be