Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2019, 23:27   #181
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid - ik ben bekend met deze info. Niettemin weer de vraag opgooien: heeft iemand de moete gedaan deze verzen op chronologische volgorde te zetten. Deze volgorde gelinkt aan de verhalen over Mohammed; verhalen moeten indien mogelijk aan bronnen worden gekoppeld. Ergo een spreadsheet koran, liefst met staaf grafieken erin verwerkt waarin moord, vrede, vrouw, meervoud van Allah, enkelvoud Allah, nutteloze verzen, aantallen verzen met zware en lichte contradicties, enzoverder.

In ieder geval ben ik als audidact statisticus en antropoloog bekend met deze werkwijze. Waarom niet via een gelijksoortige hoek naar de Koran kijken? Misschien help je hier ook de moslims een handje mee en 'wij' hen misschien wel beter begrijpen hoe hun eigen religie inelkaar steekt. Laatste is gewoon een probleem en maakt hen des te knettergekker, tot aanslagen toe en die vooral goed blijven praten, arme moslims dat ze met de nek worden aangekeken.

Ik ga iig niet de moeite nemen om hier mijn tijd aan te verdoen; edoch mag ik aannemen dat er freaks zijn die dergelijk voorwerk hebben verricht.

Dat copy pasten van tientallen misschien wel honderden geweldadige en discriminerende verzen ken ik inmiddels wel ~ helaas.

Again: iemand in de wereld die de moeite heeft genomen hetgeen ik naar 'hunker'.
niet dat ik weet
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2019, 23:34   #182
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Toch wel!
Nonsens.

Jij gaat me nu komen vertellen dat ik pro-Islam ben ?
Waar ik letterlijk het tegendeel heb gepost ?
Welke pretentie denk jij wel te hebben !
En ik zou dan hooghartig zijn ?
Ik vrees dat dat woordje veel beter bij u past, want jij zou dus beter weten wat dat mijn overtuiging is ?
Zo'n pretentie heb ik eerlijk gezegd nog nergens mogen lezen...

Alsook de rest van uw posting. Ik had beter verwacht van u.

Citaat:
...er is géén context in een goddelijk boek! Het is altijd geldend voor eeuwig.
Bovendien is uw feitenkennis zéér beperkt.
Dan vrees ik eerder dat uw kennis heel beperkt is als je niet weet wat de context van de verzen zijn in de Koran....
Soit.


Bronnen heb ik hier meer dan voldoende met link en al weergegeven dacht ik toch ?
Maar ze weerleggen, dat heb ik nog nergens in één van uw postings mogen zien.

Andere bronnen in de Media ?
Iedereen die iets of wat een krant leest of het nieuws volgt weet maar al te goed wat die bronnen zijn die ik bedoelde. Bovendien hadden er andere posters het ook al over die bronnen gehad. (wat extreem rechts betrof dan toch)
Iets wat algemeen geweten zou horen te zijn, ga ik niet nogmaals gaan vernoemen.

Kom, ga je mond spoelen en kom je dan maar excuseren want dat is nu wel het minste wat elk zichzelf respecterend mens zou horen te doen na zo'n onbeschofte, hoogartige pretentieuze uitspraak zoals ik hier net kom te lezen.....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 25 april 2019 om 00:03.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2019, 23:49   #183
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Lol.... 'de argumenten' zijn precies op. 't valt helemaal niet op.
Dan gaan we maar wat op de man spelen ipv op de bal.

Maar troost u, ik had dit al zien aankomen hoor.
Het is alleen maar een bevestiging van wat de meesten al weten.
Hier zijn al veel personen door de mand gevallen, en hebben zo hun ware gelaat eens getoond.

Mooi. Ze mogen er fier op zijn...

Zet er je naam ook maar bij Geert.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2019, 23:53   #184
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid - ik ben bekend met deze info. Niettemin weer de vraag opgooien: heeft iemand de moete gedaan deze verzen op chronologische volgorde te zetten. Deze volgorde gelinkt aan de verhalen over Mohammed; verhalen moeten indien mogelijk aan bronnen worden gekoppeld. Ergo een spreadsheet koran, liefst met staaf grafieken erin verwerkt waarin moord, vrede, vrouw, meervoud van Allah, enkelvoud Allah, nutteloze verzen, aantallen verzen met zware en lichte contradicties, hoeveelheid influisteringen tegelijk van Gabriel, enzoverder aan bod komen

In ieder geval ben ik als audidact statisticus en antropoloog bekend met deze werkwijze. Waarom niet via een gelijksoortige hoek naar de Koran kijken? Misschien help je hier ook de moslims een handje mee en leren 'wij' hen misschien daardoor wel beter begrijpen hoe hun eigen religie inelkaar steekt. Laatste is gewoon een probleem en maakt hen des te knettergekker, tot aanslagen toe ~ en die vooral goed blijven praten, arme moslims dat ze met de nek worden aangekeken.

Ik ga iig niet de moeite nemen om hier mijn tijd aan te verdoen; edoch mag ik aannemen dat er freaks zijn die dergelijk voorwerk hebben verricht.

Dat copy pasten van tientallen misschien wel honderden geweldadige en discriminerende verzen ken ik inmiddels wel ~ helaas.

Again: iemand in de wereld die de moeite heeft genomen hetgeen ik naar 'hunker'.
Er is meer dan de Koran alleen.
Ik denk dat Jan Van den Berghe mss wel eens de aangewezen persoon kan zijn.
Hij weet ook vrij veel op dat gebied.
Vrij objectief als ik hem bezig hoor ivm deze materie.
En hij is geen Moslim, maar een overtuigd Christene.
(als dat een voordeel mag zijn of ... een nadeel)
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 24 april 2019 om 23:57.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 00:55   #185
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Er is meer dan de Koran alleen.
Ik denk dat Jan Van den Berghe mss wel eens de aangewezen persoon kan zijn.
Hij weet ook vrij veel op dat gebied.
Vrij objectief als ik hem bezig hoor ivm deze materie.
En hij is geen Moslim, maar een overtuigd Christene.
(als dat een voordeel mag zijn of ... een nadeel)

Dat staat altijd & overal als een paal boven water.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 01:44   #186
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Er is meer dan de Koran alleen.
Ik denk dat Jan Van den Berghe mss wel eens de aangewezen persoon kan zijn.
Hij weet ook vrij veel op dat gebied.
Vrij objectief als ik hem bezig hoor ivm deze materie.
En hij is geen Moslim, maar een overtuigd Christene.
(als dat een voordeel mag zijn of ... een nadeel)
Ik ga mij niet nog eens strafpunten aan ge risceren. Het staat zoals het er staat wat ik beschreven heb. Jan van den Berg doet daar niets aan af. Ik herhaal wat ik wil weten :

1.Chronologische volgorde. De erkende bronnen van de Islam na de profeet dood vermelden die verzen meer macht dan andere gegeven hebben welke in contradictie staan. Staafdiagrammen, verzen een kleur in waarde geven. Verzen die een felle kleuren hebben; een extra toelichting geven in de Appendix.

De Islam is als een doolhof met allerlei gevaarlijke steegjes voor buitenstaanders. Daarom ook een duidelijk helder verhaal onderbouwd met kleuren en grafieken voor degeen die niet de moeite wil nemen om bibliotheken aan Islamitische wijsgeren door te nemen. Immers 99 procent van de moslims doet dat ook niet, maar voelt zich wel verbonden aan die oema, kennen geen individuele wil en stem, volgen de groep. Dit is overigens niets nieuws. Ergens zit er dus toch een rechte lijn in dat doolhof. Geen moslim die mij dat heeft kunnen uitleggen. Koenraad Elst, ik weet FF niet of ik zijn naam goed spel, heb ik inmiddels ca 13 jaar geleden op een ander forum ontmoet, uiteraard, onder een schuilnaam. Hij heeft mij een aardig beeld als leek kunnen schetsen en gaf regelmatig antwoord op mijn vragen destijds. Ergo nu met nieuw software programma's en big data ben ik benieuwd om op een visuele wijze de Islam te doorgronden. Iemand zou die kar moeten trekken; zelf heb ik daar noch de tijd noch de capaciteiten voor om dit gedaan te krijgen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 april 2019 om 01:46.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 05:51   #187
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Er is maar 1 oplossing voor islamitisch geweld.
De islam en zijn volgelingen met tak en wortel uitroeien.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 06:01   #188
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.385
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Er is maar 1 oplossing voor islamitisch geweld.
De islam en zijn volgelingen met tak en wortel uitroeien.
Onmogelijk zolang we geen gedachten kunnen lezen. Relidioten hebben hypocrisie tot een kunstvorm verheven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 07:32   #189
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Onmogelijk zolang we geen gedachten kunnen lezen. Relidioten hebben hypocrisie tot een kunstvorm verheven.
We zouden dan toch al van +90% vanaf zijn die het niet willen of kunnen verbergen. De overige verdachten laat je varkenvlees eten, zo filter je er nog een paar % uit.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 07:38   #190
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Provocatie is ook een wapen.

Stel, jij gaat elke avond op je gemakje in je stamcafeetje rustig een pintje drinken.
Ik zit daar ook, en avond na avond, dag na dag, week na week zit ik je daar constant te jennen, je te ambeteren, op het randje van het wettelijke.
Alleen maar verbaal hoor, niks van geweld.

Tot, en je hebt zelfs héél veel geduld gehad, veel meer dan een andere iemand zelfs zou hebben, je het écht beu geworden bent en je me een lel verkoopt dat ik 3 tafels verder op de grond neerkom.

Jij bent dan de slechte, want jij hebt geweld gebruikt en ik niet.

Mocht zo'n zaak voor een rechtbank komen, dan wordt jij 9/10 vrijgeplijt.

Wat het dodenaantal betreft.
Hoeveel Moslims én onschuldige burgers hebben het moeten bekopen in Irak, en andere landen dank zij Westerse interventies/inmenging ?

IS heeft wraak genomen ondertussen.
Mag ik nu wel niet aan extreem-rechts toekennen, maar zij hanteren hier bij ons dan wel andere wapens. Provocatie bvb, en dat laat zich ook voelen in onze steden.
Andere extreme Moslims gaan daar dan op reageren, en de cirkel is rond.
Maw, we gaan van kwaad naar erger...

Haal er de extremisten uit, aan beide kanten, en het zal al een stuk leefbaarder worden.
En dat zijn mijn woorden trouwens niet maar wel van mensen die er dag dagelijks tussen zitten.
Wat het dodental betreft, hoeveel moslims hebben het moeten bekopen door intra-moslim conflicten?

Laatst gewijzigd door Mindset : 25 april 2019 om 07:39.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 07:53   #191
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Lol...

Neutraal, dat wel, of toch een poging tot.
Hoog intellectueel.... die pretentie heb ik helemaal niet. Wees gerust.
Ik merk niks neutraal aan je betoog.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 08:03   #192
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik geloof dat Allah stilaan met de handen in zijn haar gaat beginnen zitten...………..Waar moet hij om de liefde Gods voor al die bombers 72 maagden par tête de pipe blijven halen??????????
Welnee. U begrijpt dat helemaal verkeerd. Het zijn geen 72 maagden, maar telkens één maagd die 72 jaar oud is. En daarvan zijn er meer dan genoeg.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 08:08   #193
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Helemaal niet.
En ik ben nu ook niet pro-Islam. Verre van, ook niet pro-onze kerk ter info. Iedereen mag kritiek geven, maar een minimum aan 'eerlijkheid' wordt dan wel verwacht.
Moedwilig zaken uit hun context rukken is wel wat anders dan feiten weergeven zoals ze zijn.
Of 'toevallig' zinnetjes weglaten om het geheel een totaal andere betekenis te geven.
Die 2 linken tonen dat trouwens mooi aan op welke manier dat gedaan wordt.

Beide kampen doen dit hoor. Zowel Moslimbashers als Moslimextremisten.

In onze juridische termen, mocht het tussen 2 personen gaan, noemen ze zoiets 'laster en eerroof'.

(hier is het dus een persoon versus de Islam)
Ik vind niet dat je nog lager kan vallen dan zeggen na uw onzinnige uitspattingen dat je niet pro islam bent.
Hier heb je nog vrijheid van meningsuiting. Trek dan je kak niet in en hang zo de flauwe niet uit. Men zal je heus niet komen onthoofden.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 08:22   #194
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Dat is een utopie en dat heb ik ook nergens gezegd.
Er rekening mee houden, dat is natuurlijk wat anders.
En hoe houdt men daar rekening mee zonder de vrijheid van meningsuiting te beknotten?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 09:30   #195
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Voor de duidelijkheid - ik ben bekend met deze info. Niettemin weer de vraag opgooien: heeft iemand de moete gedaan deze verzen op chronologische volgorde te zetten. Deze volgorde gelinkt aan de verhalen over Mohammed; verhalen moeten indien mogelijk aan bronnen worden gekoppeld. Ergo een spreadsheet koran, liefst met staaf grafieken erin verwerkt waarin moord, vrede, vrouw, meervoud van Allah, enkelvoud Allah, nutteloze verzen, aantallen verzen met zware en lichte contradicties, hoeveelheid influisteringen tegelijk van Gabriel, enzoverder aan bod komen

In ieder geval ben ik als audidact statisticus en antropoloog bekend met deze werkwijze. Waarom niet via een gelijksoortige hoek naar de Koran kijken? Misschien help je hier ook de moslims een handje mee en leren 'wij' hen misschien daardoor wel beter begrijpen hoe hun eigen religie inelkaar steekt. Laatste is gewoon een probleem en maakt hen des te knettergekker, tot aanslagen toe ~ en die vooral goed blijven praten, arme moslims dat ze met de nek worden aangekeken.

Ik ga iig niet de moeite nemen om hier mijn tijd aan te verdoen; edoch mag ik aannemen dat er freaks zijn die dergelijk voorwerk hebben verricht.

Dat copy pasten van tientallen misschien wel honderden geweldadige en discriminerende verzen ken ik inmiddels wel ~ helaas.

Again: iemand in de wereld die de moeite heeft genomen hetgeen ik naar 'hunker'.
Dat zal ongetwijfeld al vaker zijn geprobeerd. Maar gezien de aard van de koran, die hierboven is beschreven door gvdb, zal dat niet hebben geleid tot een beter begrip van wat dat boek nou eigenlijk betekent of waard is. Daarnaast zijn gelovigen, moslims, christelijk of anders, niet geneigd kennis te nemen van informatie die hun de ogen zou kunnen openen voor de klinkklare nonsens waar ze in geloven, en de achterlijke tradities en rituelen en al het bijgeloof dat hun denken bepaalt. Engelen, duivels, schepping, paradijs, hemel, hel, zonde, batmhartigheid, bidden; onvoorsstelbare krankzinnige shit.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 09:41   #196
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat zal ongetwijfeld al vaker zijn geprobeerd. Maar gezien de aard van de koran, die hierboven is beschreven door gvdb, zal dat niet hebben geleid tot een beter begrip van wat dat boek nou eigenlijk betekent of waard is. Daarnaast zijn gelovigen, moslims, christelijk of anders, niet geneigd kennis te nemen van informatie die hun de ogen zou kunnen openen voor de klinkklare nonsens waar ze in geloven, en de achterlijke tradities en rituelen en al het bijgeloof dat hun denken bepaalt. Engelen, duivels, schepping, paradijs, hemel, hel, zonde, batmhartigheid, bidden; onvoorsstelbare krankzinnige shit.
En bovendien, de negen aanslagplegers in Shri-lanka waren hoog opgeleid. Die mensen waren intelligent en volkomen krankzinnig.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 09:47   #197
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Onmogelijk zolang we geen gedachten kunnen lezen. Relidioten hebben hypocrisie tot een kunstvorm verheven.
Het ziet er toch wel naar uit dat het op het juiste ogenblik publiceren van de juiste karikaturen de relidioten uit hun kot weet te lokken.

https://www.scmp.com/news/world/arti...niger-pakistan
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 09:47   #198
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
En bovendien, de negen aanslagplegers in Shri-lanka waren hoog opgeleid. Die mensen waren intelligent en volkomen krankzinnig.
Godsdienst op basis van de koran zou moeten worden verboden omdat het leidt tot krankzinnigheid, met al dan niet gewelddadige tendensen.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 09:56   #199
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Na de aanslag in Nieuw-Zeeland ging heel de uitzending van Ter Zake over de gevaren van extreem rechts.
Ben benieuwd of de volgende uitzending van Ter Zake over de veel grotere gevaren van de islam zal gaan.
Ik denk dat de VRT eerder een reportage zal draaien over het feit dat u de Islam als een gevaar ziet.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 10:07   #200
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Godsdienst op basis van de koran zou moeten worden verboden omdat het leidt tot krankzinnigheid, met al dan niet gewelddadige tendensen.
Blijkbaar hoeven er zelfs geen gewelddadige tendenzen meer aan te pas te komen.

Wat mij betreft: 'godsdienst' is op zich al krankzinnigheid.

Ik zou dat dus niet 'verbieden', maar proberen te 'behandelen', zonodig met medicijnen.

Als voorlichting niet helpt, dan maar LSD (al dan niet in het leidingwater).
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be