Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingsforum 2009
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ...

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2009, 15:01   #481
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Wel , het ging nochtans effe over die ene partij die maar 1000 of so stemmetjes minder had ...

Min punt ging eerder over de "check-mate" dan de partij maar ja.
Kay_ is offline  
Oud 8 juni 2009, 15:05   #482
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Heel even dacht ik: een goed verliezer....



Maar de modder bleef niet lang uit:



Toch is er een sterke verbetering:



Aan te pakken op politiek vlak, beschaafd en mensenlijk. Maar daarvoor moeten de moslims eerst een gezicht en een politieke stem krijgen. Dat zou jij moeten accepteren. Zodat er eindelijk eens tegen iemand kan gesproken worden. In plaats van ze gewoon maar allemaal te demoniseren.



Het zal je verbazen. Maar ik kan mij daar voor een groot deel in vinden. Maar dat is dan ook NIET het programma noch de ingesteldheid van het VB.

Plus dat je dezelfde onverdraagzaamheid terug vindt in het orthodoxe katholicisme en het chassidisme....

Als het VB zich houdt aan 'vrijzinningheid' zoals men her en der beweert, dan moet men consequent zijn en ook het orthodoxe katholicisme en het chassidisme viseren.



Dat mes snijdt dus aan twee kanten. Het mes aan één kant bot maken is racisme.

Het zou dus moeten zijn: (in blauw is van mij)



En na al die 'tussenlijnen' waar je volgens mij wel degelijk de kern aanraakt verval je weer heel snel in vlakke VB stijl:




Neen dus. Dat is het niet. Het is wel bijvoorbeeld:

Wel zie. Autochtone jongeren hebben geen sterke heer en geen sterk gezag. Ze hebben wel twee zwakke heren die ze wijs en jong tegen mekaar uitspelen. Ze hebben het moslim gezag, maar dat pareren ze handing met: Wij zijn Belgen en daarom luisteren wij alleen naar de Belgische wet. Ze hebben de zwakke arm van het gerecht, maar dat pareren ze even handing met: Helabah, wij zijn moslims en onze godsdienst heeft voorrang.

Om dat op te lossen moet je een gesprek aangaan met het 'moslim gezag' om het 'gerechtelijke gezag' af te dwingen. Maar dat 'moslim gezag' heeft, mede door het koppige VB,j geen gezicht. En het VB wil dat ook niet. Het VB is oorzaak van weer een onnodige patstelling, die het VB dan ten volle uitmelkt.


Man man...dat moet pijn gedaan hebben.
Mij enerzijds moeten gelijk geven en anderzijds toch nog uw kont zo draaien dat je het verroeste kanon van het racisme zou kunnen bovenhalen.

Wat uw moslimgezag betreft: is het niet zo dat de moslimexecutieve niet meer bestaat door én corruptie én de waals-vlaamse onverenigbaarheid?

De islamstaat (sharia) heeft maatschappelijk niets met godsdienst te maken.

Bent U het met mij eens dat U en ik de imams (ik denk dat dat zo ongeveer het hoogste gezag is in België????) hier eens gaan vragen of de gelijkheid van man en vrouw + de scheiding van kerk en staat niet alleen hun overtuiging is maar dat ze het ook aktief uitdragen aan de moslimgemeenschap?

U en ik weten het antwoord.

Maar toch hoopt krimpend links (want meer en meer intellectuelen Barnhard, Van Istandael willen daar niet meer mee akkoord gaan) dat er hier een soort goddelijke sinksenvlam door de moslimgemeenschap gaat gaan en dat ze smorgens allemaal gaan wakkerworden met een westers verlichte geloofsfundament?

Met alle respect...niemand gelooft dat nog.

Daarom nu on topic:

Het grote voordeel dat een partij als het VB heeft is het feit dat je niet (zoals links nu al een generatie lang probeert en daar verdraait soms nog in slaagt ook) de perceptie van werkelijkheid kan aanpassen aan uw politieke desiderata en dat die werkelijkheid dan plotseling zou verdwijnen.
Neen...als de politiek zich niet bemoeit met de werkelijkheid dan zal de werkelijkheid zich met de politiek bemoeien.

Datzelfde geldt voor staatsschuld, belastingsdruk, pensioenen, migratie, enz...

Zoals Valkeniers terecht opmerkte: Vlaanderen heeft het VB nodig.
Ik ben akkoord maar ik (en zondag blijkbaar ik niet alleen) had graag een aantal accenten veranderd zien.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 8 juni 2009, 15:23   #483
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Zoals Valkeniers terecht opmerkte: Vlaanderen heeft het VB nodig.
Alleen waren de Vlamingen het niet met hem eens.
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline  
Oud 8 juni 2009, 15:28   #484
toccata
Europees Commissaris
 
toccata's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 7.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het Vb is ook voor Vlaamse sociale zekerheid en de N-VA is helemaal niet ethisch progressief, u zou beter de stukjes van Dewever eens lezen op de site van NV-A, dan zou u zo geen onzin verkondigen. Trouwens waar hebt u gevonden dat het VB aan massadeportatie wil doen ? In de Morgen ?

Ik heb Pneumans in een interview horen verklaren dat hij geen enkele ethische wet door paars-(groen) gestemd wil terug draaien
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Heel wat prille democratieen met onwillige burgers zouden het toejuichen, voor de chocoladecigarettenindustrie zou het een slag zijn

toccata is offline  
Oud 8 juni 2009, 15:36   #485
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Belang van Limburg- Vandaag.

Nederlaag kost Vlaams Belang 3,1 miljoen euro.
Het Vlaams Belang speelde 353.024 kiezers kwijt. De extreemrechtse partij telt daardoor niet alleen fors minder verkozenen, maar verliest de komende vijf jaar ook 3,1 miljoen euro aan overheidsdotaties.



Of hoe een dubbeltje rollen kan. Maar dit dubbeltje rolde verkeerd.

Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2009 om 15:37.
system is offline  
Oud 8 juni 2009, 15:36   #486
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht

Ik heb Pneumans in een interview horen verklaren dat hij geen enkele ethische wet door paars-(groen) gestemd wil terug draaien
Dat zal ook moeilijk gaan als er voor een meerderheid ofwel de VLD ofwel de SP-A noodzakelijk is. Deze partijen zijn al zwaar aangeslagen. Een extra dreun tegen hunne kop is daarom weinig wenselijk. CD&V zal om dezelfde reden die wetten ook niet terugdraaien. Dat betekent daarom niet dat beiden daarom ineens minder ethisch conservatief zouden zijn.

Ik denk dat andere zaken, dan het terugschroeven van een aantal wetten op ethisch gebied, prioriteit gaan krijgen.
Pericles is offline  
Oud 8 juni 2009, 15:37   #487
toccata
Europees Commissaris
 
toccata's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 7.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Dat is ook zo. Al vergeten hoe Patrick Janssens in 2006 in Antwerpen enkel kon winnen door campagne te voeren tégen het VB en hoe Mieke Vogels stond te springen van plezier bij haar eigen nederlaag?
Ja Groen! was zo blij dat het volledige Antwerpse partijbestuur de dag erna ontslag nam en er nog maanden interne problemen zijn geweest
En toen ging het dan nog over de grootste stad van Vlaanderen die in extreem-rechtse handen dreigde te vallen
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Heel wat prille democratieen met onwillige burgers zouden het toejuichen, voor de chocoladecigarettenindustrie zou het een slag zijn


Laatst gewijzigd door toccata : 8 juni 2009 om 15:38.
toccata is offline  
Oud 8 juni 2009, 15:40   #488
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ja Groen! was zo blij dat het volledige Antwerpse partijbestuur de dag erna ontslag nam en er nog maanden interne problemen zijn geweest
En toen ging het dan nog over de grootste stad van Vlaanderen die in extreem-rechtse handen dreigde te vallen
Er was helemaal geen dreiging. Ca. 33 procent is nog ver van 50 procent.
Pericles is offline  
Oud 8 juni 2009, 15:58   #489
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Is uw partij zooo klein geworden dat je niet goed meer hoort ???
INderdaad! Ik hoor niet meer roepen "wacht maar!"
Doofheid, dat is het!
Juist!
ericferemans is offline  
Oud 8 juni 2009, 16:06   #490
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.400
Standaard

Het valt te hopen dat:

1. de tegenstanders van het VB i.h.a. of toch minstens van de meest extreme standpunten ervan nu niet gaan denken dat 'alles in kannen en kruiken' is, dat er 'geen vuiltje meer aan de lucht' is, dat 'het' wel 'snor' zit.

Het is niet omdat het VB een verkiezingsnederlaag lijdt, dat de problemen die die partij op voor de meeste Vlamingen onaanvaardbare wijze aankaart nu plots als sneeuw voor de zon zijn gesmolten.
Het is niet omdat het VB een verkiezingsnederlaag lijdt, dat de niet of slecht in onze samenleving geïntegreerde bevolkingsgroepen (zowel allochtoon als autochtoon !) plots wèl volwaardige medeburgers zijn geworden, in staat het te redden met de rechten en plichten die dat mede-burgerschap met zich meebrengt.
Het is niet omdat het VB een verkiezingsnederlaag lijdt, dat het land automatisch beter bestuurbaar wordt.

Het enige voordeel van de verkiezingsnederlaag lijkt mij dat het noodzakelijke maatschappelijk debat nu op minder hysterische toon kan worden gevoerd. Of vergis ik me daarin?


2. het VB voortaan een beetje meer rekening zal houden met het Vlaamse volk zoals het is, en wat minder met het Vlaamse volk zoals het 'zou moeten zijn'.
De meeste Vlamingen zijn nu eenmaal gewone brave mensen, die niet erg hoog oplopen met luidruchtige wereldverbeteraars, hoe goed die het ook mogen menen, hoe 'juist' die ook (denken te) zitten, hoe gespierd ze zich ook mogen uitdrukken.
De meeste Vlamingen hebben niet zo'n probleem met de aanwezigheid van 'iets volksvreemds' als sommige anderen wel lijken te willen, en �*ls ze er al problemen mee hebben, verkiezen ze gewoonlijk een degelijke - zij het weinig spectaculaire, noodzakelijkerwijs wat saaie - aanpak, die hen niet dwingt hun zelfrespect geweld aan te doen.



Ik zou nog wel andere dingen kunnen hopen, maar hou het voorlopig hierbij.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 8 juni 2009, 16:09   #491
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het valt te hopen dat:

1. de tegenstanders van het VB i.h.a. of toch minstens van de meest extreme standpunten ervan nu niet gaan denken dat 'alles in kannen en kruiken' is, dat er 'geen vuiltje meer aan de lucht' is, dat 'het' wel 'snor' zit.

Het is niet omdat het VB een verkiezingsnederlaag lijdt, dat de problemen die die partij op voor de meeste Vlamingen onaanvaardbare wijze aankaart nu plots als sneeuw voor de zon zijn gesmolten.
Het is niet omdat het VB een verkiezingsnederlaag lijdt, dat de niet of slecht in onze samenleving geïntegreerde bevolkingsgroepen (zowel allochtoon als autochtoon !) plots wèl volwaardige medeburgers zijn geworden, in staat het te redden met de rechten en plichten die dat mede-burgerschap met zich meebrengt.
Het is niet omdat het VB een verkiezingsnederlaag lijdt, dat het land automatisch beter bestuurbaar wordt.

Het enige voordeel van de verkiezingsnederlaag lijkt mij dat het noodzakelijke maatschappelijk debat nu op minder hysterische toon kan worden gevoerd. Of vergis ik me daarin?


2. het VB voortaan een beetje meer rekening zal houden met het Vlaamse volk zoals het is, en wat minder met het Vlaamse volk zoals het 'zou moeten zijn'.
De meeste Vlamingen zijn nu eenmaal gewone brave mensen, die niet erg hoog oplopen met luidruchtige wereldverbeteraars, hoe goed die het ook mogen menen, hoe 'juist' die ook (denken te) zitten, hoe gespierd ze zich ook mogen uitdrukken.
De meeste Vlamingen hebben niet zo'n probleem met de aanwezigheid van 'iets volksvreemds' als sommige anderen wel lijken te willen, en �*ls ze er al problemen mee hebben, verkiezen ze gewoonlijk een degelijke - zij het weinig spectaculaire, noodzakelijkerwijs wat saaie - aanpak, die hen niet dwingt hun zelfrespect geweld aan te doen.



Ik zou nog wel andere dingen kunnen hopen, maar hou het voorlopig hierbij.
Goed gezegd djimi. Ik ben het eigenlijk volledig met u eens.
Pericles is offline  
Oud 8 juni 2009, 16:56   #492
Fredschot
Burger
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ik wou dat het waar was maar ben realistisch genoeg om te beseffen dat dit niet het geval is. VB is achteruitgegaan omdat ze met Dewever en Dedecker twee bijkomende concurrenten hadden. Dan nog blijven ze groter dan de SP.a. Niets om vrolijk over te worden. Als NVA compromissen zal sluiten (en dan zal moeten gebeuren dan schreeuwt de Vlaams Beweging weer massaaal verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraad en is Dewever de verrader van de Vlaamse zaak) en LDD is, was en zal wellicht ook een zootje ongeregeld blijven dat de overschot binnenhaalt van NVA en VB. Vroeg of laat komen er opnieuw kansen voor VB als links afwezig blijft in dit debat.
Het is wel waar, ge moet uw verdienste niet minimaliseren... waarom heeft Dewever zich recent openlijk moeten uitspreken tegen het racisme van het vlaams blok, (en uiteraard aangemoedigd door yves desmet van de morgen): Omdat dewever weet dat hij zijn succes bijna volledig aan het links-bourgeoismilieu van de vlaamse media te danken heeft: 80 000 keer in kwisprogramma's meespelen, en de coole gast uithangen met erik van looy enzo, dan kunt ge op den duur niet anders meer dan u ne keer openlijk uitspreken tegen het blok (want die mediamakers die vinden het blok ook niet cool,...) maar wie heeft daar de echte verdienste van? toch diegenen die er eerst jarenlang op gehamerd hebben om de weg vrij te maken en het verband tussen het blok en het fascisme klaar en duidelijk bloot te leggen, en de bevolking zodanig te krijgen dat ze erover moesten nadenken en een standpunt innemen... als op basis van die fundamenten van Blokbuster en Co dan minder fundamentele, maar wel breder verspreide initiatieven van de grond kunnen komen zoals 0110 concerten en zo, dan kunnen we het belang daarvan niet onderschatten, zelfs al klopt het dat iemand zij dat de meerderheid niet meer weet wie blokbuster is...

En als links daar nu mee gaat stoppen met dat bewustzijn verder te ontwikkelen, dat zou inderdaad een stommiteit zijn, daarom ook dat ik de post doe...ik wil hier absoluut geen overwinning preken maar wel aantonen waar de kracht van links in kan zitten (maar dat zoudt gij als lsp-er die altijd antifascistische campagnes hebben uit de grond gestampt beter moeten weten dan ik?)
Fredschot is offline  
Oud 8 juni 2009, 17:02   #493
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Het verschil tussen NVA en VB.

Het VB trekt de stekker uit (door zijn handelswijze) voordat er onderhandelingen kunnen zijn.

De NVA trekt de stekker uit voordat onderhandelingen kunnen slagen.

Maar ze trekken so wie zo beiden de stekker uit.

En waarom?
Omdat ze beiden niet willen dat onderhandelingen slagen. Immers, slagen de onderhandelingen, dan worden ze overbodig.

Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2009 om 17:04.
system is offline  
Oud 8 juni 2009, 17:08   #494
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het verschil tussen NVA en VB.

Het VB trekt de stekker uit (door zijn handelswijze) voordat er onderhandelingen kunnen zijn.

De NVA trekt de stekker uit voordat onderhandelingen kunnen slagen.

Maar ze trekken so wie zo beiden de stekker uit.

En waarom?
Omdat ze beiden niet willen dat onderhandelingen slagen. Immers, slagen de onderhandelingen, dan worden ze overbodig.
Moet u toch zinnen, want dan is la belgique weer eventjes gered
Vette Pois(s)on is offline  
Oud 8 juni 2009, 17:09   #495
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Moet u toch zinnen, want dan is la belgique weer eventjes gered
Het zal u misschien verbazen, (maar het verbaast me niet dat het u verbaast) maar ik ben reeds lang gewonnen voor een staatshervorming. Dat lijkt me de evidentie zelf.
system is offline  
Oud 8 juni 2009, 17:10   #496
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het verschil tussen NVA en VB.

Het VB trekt de stekker uit (door zijn handelswijze) voordat er onderhandelingen kunnen zijn.

De NVA trekt de stekker uit voordat onderhandelingen kunnen slagen.

Maar ze trekken so wie zo beiden de stekker uit.

En waarom?
Omdat ze beiden niet willen dat onderhandelingen slagen. Immers, slagen de onderhandelingen, dan worden ze overbodig.
Waar trekken ze een stekker uit ???
Ik vind dat zij net degenen zijn die de lamp kunnen laten branden ...
manta is offline  
Oud 8 juni 2009, 17:12   #497
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het zal u misschien verbazen, (maar het verbaast me niet dat het u verbaast) maar ik ben reeds lang gewonnen voor een staatshervorming. Dat lijkt me de evidentie zelf.
staatshervorming �* la system
- Brussel uitbreiden tot aan Antwerpen, en mss tot aan de kust nog?
- 10 X meer geld naar de Walen en Brussel: "interpersoonlijke solidariteit"
- BHV natuurlijk niet gesplitst, gewoon in zijn geheel aan Brussel toevoegen
- alle vlaams nationalisten op een boot die jammer genoeg zinkt in het kanaal

zoiets?
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 8 juni 2009 om 17:13.
lollysticky is offline  
Oud 8 juni 2009, 17:14   #498
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Waar trekken ze een stekker uit ???
Ik vind dat zij net degenen zijn die de lamp kunnen laten branden ...
We zullen zien. Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat diezelfde Dewever dezelfde stoot gaat uithalen als met Leterme. Wanneer hij verantwoordelijkheid moet nemen, dan kuist hij zijn schup af.

Ofte maw, hij zal zeggen: bekijk me goed, bye bye, salut, de kost en merci. En als een dief in de nacht zal Bartje verdwijnen. Want zo kennen we hem wel als het puntje bij paaltje komt.

Laatst gewijzigd door system : 8 juni 2009 om 17:16.
system is offline  
Oud 8 juni 2009, 17:17   #499
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
We zullen zien. Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat diezelfde Dewever dezelfde stoot gaat uithalen als met Leterme. Wanneer hij verantwoordelijkheid moet nemen, dan kuist hij zijn schup af.

Ofte maw, hij zal zeggen: bekijk me goed, bye bye, salut, de kost en merci. En als een dief in de nacht zal Bartje verdwijnen. Want zo kennen we hem wel als het puntje bij paaltje komt.
Draai het es om, is het niet Leterme die zijn schup afgekuist heeft.

En toen NVA eruit is gekieperd, ging het ook van geen kanten.

De Walen willen niet veranderen, zo simpel ist.
Vette Pois(s)on is offline  
Oud 8 juni 2009, 17:17   #500
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
staatshervorming �* la system
- Brussel uitbreiden tot aan Antwerpen, en mss tot aan de kust nog?
- 10 X meer geld naar de Walen en Brussel: "interpersoonlijke solidariteit"
- BHV natuurlijk niet gesplitst, gewoon in zijn geheel aan Brussel toevoegen
- alle vlaams nationalisten op een boot die jammer genoeg zinkt in het kanaal

zoiets?
Aprioristisch denken is u zeker niet vreemd. Typisch.
system is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be