Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 oktober 2006, 21:14   #281
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen. Ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokoppels van de regeling gebruik zullen hebben gemaakt (…). Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht (…).”

En zo'n uitspraak vind jij normaal??? In die enkele zinnen druist de homohaat er zo uit maar tja als je het niet zien wil...; dus het zou geen probleem voor jou zijn dat reeds gesloten huwelijken zouden vernietigd worden??? Besef jij nu echt niet welke gevolgen dat kan hebben op zeer veel vlakken; vooral het menselijke vlak!!
WELKE GEVOLGEN DAN? OF BEN JE TE LAF OM DAAROP TE ANTWOORDEN? IK WOON AL 20 JAAR ONGEHUWD GELUKKIG SAMEN. GEEN HOND OF GEEN WET DAT ME DAT ZAL KUNNEN AFPAKKEN.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 21:19   #282
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
WELKE GEVOLGEN DAN? OF BEN JE TE LAF OM DAAROP TE ANTWOORDEN? IK WOON AL 20 JAAR ONGEHUWD GELUKKIG SAMEN. GEEN HOND OF GEEN WET DAT ME DAT ZAL KUNNEN AFPAKKEN.
OIh jij vind het dus normaal dat m'n het huwelijk zou nietig verklaren??? Dat bv afgesloten leningen niet meer kunnen etc.; dat het menselijke ook een ferme knauw krijg door zware depressies enzo door geannuleerde huwelijken... maar ja dat zal dan ook wel allemaal lafheid zijn zeker??
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 22:28   #283
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
OIh jij vind het dus normaal dat m'n het huwelijk zou nietig verklaren??? Dat bv afgesloten leningen niet meer kunnen etc.; dat het menselijke ook een ferme knauw krijg door zware depressies enzo door geannuleerde huwelijken... maar ja dat zal dan ook wel allemaal lafheid zijn zeker??
Geen nood bartje. Je weet toch dat de liefde alles overwint.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 22:36   #284
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Als ze niet willen dat men hen een extremistische partij noemen, doe er dan iets aan en verander uw standpunt
De standpunten van het Vlaams Belang zijn niet extreem. Ze zijn radicaal. Extreem ben je als je geweld gebruikt om het ideologisch gedachtengoed op te dringen of erdoor te krijgen. Dat doet het Vlaams Belang niet.

Links daarentegen...

flitspalen onbruikbaar maken
Mc Donnals in de fik steken
Pelskwekerijen sabotteren
De moord op Pim Fortuyn...

Begrijp je nu het verschil tussen extreem en radicaal?

Jamaar zul je zeggen...

En Hans van Temsche dan? En de skinhaeds?

Het Vlaams Belang distancieert zich openlijk van dergelijke individuen. Ze zijn uitgesproken niet welkom bij het Vlaams Belang. Dit komt niet overeen met de ideologie van het Vlaams Belang. Zulke mensen zijn niet welkom en als ze zo worden vliegen ze zonder pardon buiten. Daar wil het Vlaams Belang niks mee te maken hebben. Het Vlaams belang wil zich profileren als een partij die radicaal kiest voor het Vlaamse gezin.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 23:17   #285
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
Toch zou je één keer de moeite moeten doen om in het programma van het Vlaams Belang alles uit te pluizen wat met homo standpunten te maken heeft. Doe dat een keer, en breng even verslag uit.

Ja, U zal vinden
* geen huwelijk voor homo koppels
* tegen adoptie recht voor homo koppels

verder zal er mensen van uw geaardheid hélemaal niets in de weg gelegd worden. U mag uw sexualiteit beleven zoals U dat het beste vind.
U heeft met uw vriend totale vrijheid!

Hopelijk moet jij straks niet in een multiculturele stad wakker worden, waar een islam meederheid de plak zwaait. U zou smeken om hulp bij mensen die U nu onterecht van 'homo haat' beschuldigd.

Een vriend van mij is in een Limburgse gemeente, samen met zijn vriend, door een groepje moslims, vernederd in het bijzijn van 10tallen aanwezigen, die jammer genoeg hier niet tegen reageerden.
Hij stemt Vlaams Belang, uit vrees voor de toekomst!

Bartje, U bent ofwel héél naief, of U slikt de dagelijkse VB bashing zonder zelf even op onderzoek uit te gaan.

Enfin, leven en laten leven is mijn motto.

Tot slot, wie zou die man van dancing on Ice, die er prat op gaat, ondanks een vaste verhouding met een Tunesiër, nog steeds wisselende kontakten te hebben met andere homo's (de reden aldus hemzelf waarom hij op 23 jarige leeftijd hiv besmet raakte) bedoelen met een extreem rechtse en racistische partij?
Wel , ik heb mijn oor zo eens te luisteren gelegd, en véél mensen denken dat hij hiermee het Vlaams Belang bedoelt. Ik denk dat ook trouwens, U niet Bart?
Ridicul: de angst oproepen dat we geïslamiseerd worden in een voor tachtig procent fundamentalistisch katholiek land?
Ge moet daar zot voor zijn.
Ge ziet al de moskeeën staan hé? Met een kruis en een haan op zeker

Weet ge : als de islamieten ambetant worden en onverdraagzaam dan gaan we er een even grote fanatieke groep op afsturen: Groen! met Vera Dua als een moderne Jeanne D' arc in het kostuum van de CD+vee-ers van Gent: een malingenkolder.

Vera beschikt over een meer samenhangende bende van woeste fundamentalisten: de groenen denken allemaal hetzelfde. Daar zitten geen 4 rechtsstelsels in Groen! die mekaar met bommen opblazen: geen soeniete, sjieïeten, wahabieten en rodenbieten.

Eén ding weet ik zeker: die van het VB met hun obsessie voor "DE" islam: dat zijn kwieten!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2006, 23:25   #286
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ridicul: de angst oproepen dat we geïslamiseerd worden in een voor tachtig procent fundamentalistisch katholiek land?
Ge moet daar zot voor zijn.
Ge ziet al de moskeeën staan hé? Met een kruis en een haan op zeker
Tachtig procent fundamentalistisch katholiek?

95 % is niet eens praktiserend.

Als de migratiestroom van moslims blijft toenemen zijn zij tegen het einde van de eeuw in de meerderheid. Cijfers staan voor feiten.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2006, 05:48   #287
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
OIh jij vind het dus normaal dat m'n het huwelijk zou nietig verklaren??? Dat bv afgesloten leningen niet meer kunnen etc.; dat het menselijke ook een ferme knauw krijg door zware depressies enzo door geannuleerde huwelijken... maar ja dat zal dan ook wel allemaal lafheid zijn zeker??
Maar man toch, jij moet je dringend laten nakijken. Ik ben zelf officieel samenwonend (wat homo's dus ook kunnen). Leningen afsluiten kan dan evengoed. De homo waarover ik praat heeft samen met zijn vriend een huis gekocht. Ze zijn niet gehuwd; geen enkel probleem, noch voor de bank, noch voor de notaris, noch voor de erfrechten.
Jij speelt hier het slachtoffer van een zogezegde onmenselijke rechtse wereld. Moesten alle homo's denken, doen en praten zoals jij, dan was ik anti-homo. Gelukkig is dat niet het geval.

Laatst gewijzigd door Duym : 8 oktober 2006 om 05:49.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2006, 11:41   #288
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Zal ik eens enkele citaten van VB mandatarissen hier neerpoten... sommigen om echt u tegen te zeggen zoals die van Bart Laeremans toen het huwelijk werd goedgekeurd: ik moet er nog altijd van walgen als ik er aan denk:

Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen. Ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokoppels van de regeling gebruik zullen hebben gemaakt (…). Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht (…).”


Mja als de homohaat er hier niet van afdruipt dan weet ik het ook niet meer hoor.

En welke partij hij bedoelt, hij heeft geen naam gezegd indd, maar je hebt denken en denken hé...

Nu ik blijf erbij: ik die zou stemmen tegen het VB; dat kan gewoon niet, dat is een stem tegenmezelf, een stem tegen al mijn principes, een stem tegen mijn eigenheid, een stem tegen mijn mens zijn...

Beste Bart, heb je nu met deze repliek mijn post weerlegd?
Spijtig dat je haat jegens het Vlaams Belanh je belet de dingen in het juiste perspectief te plaatsen!
__________________
AVV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2006, 11:42   #289
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ridicul: de angst oproepen dat we geïslamiseerd worden in een voor tachtig procent fundamentalistisch katholiek land?
Ge moet daar zot voor zijn.
Ge ziet al de moskeeën staan hé? Met een kruis en een haan op zeker

Weet ge : als de islamieten ambetant worden en onverdraagzaam dan gaan we er een even grote fanatieke groep op afsturen: Groen! met Vera Dua als een moderne Jeanne D' arc in het kostuum van de CD+vee-ers van Gent: een malingenkolder.

Vera beschikt over een meer samenhangende bende van woeste fundamentalisten: de groenen denken allemaal hetzelfde. Daar zitten geen 4 rechtsstelsels in Groen! die mekaar met bommen opblazen: geen soeniete, sjieïeten, wahabieten en rodenbieten.

Eén ding weet ik zeker: die van het VB met hun obsessie voor "DE" islam: dat zijn kwieten!
Feremans, je hebt met deze post weer echt je best gedaan.
Proficiat!
__________________
AVV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2006, 12:04   #290
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zinloos geweld begint vaak bij valse beschuldigingen zonder enig fundament. En daar ben jij wel een 'krak' in moet ik zeggen. Proficiat.

Paulus.
Tja, u wil zelfs mensen oppakken en deporteren ZONDER beschuldigingen. Op welke wet ga je je immers baseren om hoofddoekdraagsters te arresteren ???
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 10:00   #291
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Tja, u wil zelfs mensen oppakken en deporteren ZONDER beschuldigingen. Op welke wet ga je je immers baseren om hoofddoekdraagsters te arresteren ???
Niemand spreekt hier over arresteren. Er is trouwens een boerka wet, misschien uitbreiden?
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2006, 16:22   #292
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart Bekijk bericht
Niemand spreekt hier over arresteren.
Toch wel. Je loop een beetje achter.
Begin eens bij post 252.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be