Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 december 2006, 02:42   #41
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
Tantist
Even ernstig UFSIA. Ik heb je al gezien met een Groen! en BUB avatar. U bent toevallig niet heel goed bevriend met Peter De Ryck? Die hopte ook van flamingante naar belgicistische partijen.
Elke vergelijking tussen PDR en mezelf is gebaseerd op puur toeval.

Oh en ik heb overigens ook al met het VB, het Spa, een paar dagen met spirit en een drietal dagen met het vivant logootje rondgelopen. Not to mention zelfs de vld een halve dag.

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door UFSIA
Niet waar, trust me ik heb hier ervaring mee : ...

Oorspronkelijk bericht door tantist
Even ernstig UFSIA. Ik heb je al gezien met een Groen! en BUB avatar. U bent toevallig niet heel goed bevriend met Peter De Ryck? Die hopte ook van flamingante naar belgicistische partijen.
Een tijd geleden was ik nva, momenteel ben ik partijloos , en dat zal denk ik zo blijven. Veel gehop is dat niet.

Toegegeven , ik heb me wel geamuseerd die paar uren dat ik een impressie gaf van een franstalige BuB'er , was leuk ik was toen in een ietwat sarcastische bui ...

Maar effe ernstig, ik vind het spijtig hoe sommigen aannemen alles van iemand te weten aan de hand van enkele uiterlijke kenmerken , zoals een avatarke, persoonlijk vind ik dat nietszeggend , men zou argumenten niet moeten beoordelen op basis daarvan.

Geen zorgen ik ben heus niet gek , ik denk dat als je naar mijn vroegere posts kijkt ik toch - al bij al -redelijk consequent ben geweest , ook al deed ik dat met de mafste avatars. Sommigen op dit forum zijn verre van consequent terwijl ze continu dezelfde avatar hebben

Laatst gewijzigd door UFSIA : 20 december 2006 om 02:47.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 11:10   #42
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
Ik vrees ook niet onterecht dat de N-VA het in de toekomst wel eens van een ander doelpubliek zou moeten hebben. De aanhangers van de harde lijn vertrekken en in hun plaats komen meer gematigden. Net zoals het bij Spirit vergaan is. Een partij die zich afgesplitst heeft van de VU, maar die heden ten dage een totaal andere richting ingeslagen is.

De n-va is altijd al gematigd geweest..; ze is nl de verderzetting van de VU in haar meest gemtaigde en laffe periode. Maar ze verliezen niet enkel hun rechterzijde , maar ook hun radicaal vlaamse linkzerzijde( defoort, platel..) en NIET om maatschappelijke standpunten. Maar omwille van het windhanen gedrag.

Er is geen verschil meer tussen cdenv en n-va. En de CDenV is er als het er op aankomt een werkinstrument van het ACW. Waar mensen als dehaene en reynders aan het langste eind trekken; Dehaene zei overigens fier dat hij meteen vandeurzen belde om te zeggen dat dedecker niet kon; Vandeurzen is overigens de man die voor het vreemdelingenstemrecht was.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 20 december 2006 om 11:11.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 12:07   #43
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
De n-va is altijd al gematigd geweest..; ze is nl de verderzetting van de VU in haar meest gemtaigde en laffe periode. Maar ze verliezen niet enkel hun rechterzijde , maar ook hun radicaal vlaamse linkzerzijde( defoort, platel..) en NIET om maatschappelijke standpunten. Maar omwille van het windhanen gedrag.

Er is geen verschil meer tussen cdenv en n-va. En de CDenV is er als het er op aankomt een werkinstrument van het ACW. Waar mensen als dehaene en reynders aan het langste eind trekken; Dehaene zei overigens fier dat hij meteen vandeurzen belde om te zeggen dat dedecker niet kon; Vandeurzen is overigens de man die voor het vreemdelingenstemrecht was.
Je stelling is, zoals we van jou gewend zijn, zeer ongenuanceerd en strak geformuleerd. Ik moet echter bekennen dat ik je (knarsentandend weliswaar) moet gelijk geven. Op één punt zit je er naast : ik ben ervan overtuigd dat er bij de huidige N-VA nog heel wat radicale nationalisten zitten, maar ze zijn door de beslissing van de partijraad (voorlopig) monddood gemaakt. Door JMDD buiten te gooien heeft de N-VA haar toekomst als Vlaams-nationale partij verkwanseld. Ik heb hier nog volgende bedenkingen bij :

1. Ik heb de indruk dat het VB mag blij zijn met die beslissing. Als de N-VA afzonderlijk met JMDD was opgekomen hadden ze stemmen van het VB afgesnoept. Zelfs trouwe VB-kiezers als Jazeker, en hij was zeker geen alleenstaand geval, hebben op dit forum gezegd dat ze overwogen op de nieuwe formatie te stemmen. Nu gaat de operatie in omgekeerde zin gebeuren, nl. veel ontgoochelde N-VA'ers gaan op het VB stemmen.

2. Voor de Vlaams-nationalisten ziet de toekomst er niet goed uit. Zelfs indien het VB een klinkende verkiezingsoverwinning behaalt, ze kunnen deze niet verzilveren wegens de gekende redenen. Ik weet niet welk mirakel er moet gebeuren om onze onafhankelijkheid op korte of langere termijn te realiseren. Ik heb me al prettiger gevoeld, het is lang geleden dat ik me politiek zo machteloos gevoeld heb, en ik ben ervan verzekerd dat duizenden die machteloosheid delen.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 12:45   #44
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Op één punt zit je er naast : ik ben ervan overtuigd dat er bij de huidige N-VA nog heel wat radicale nationalisten zitten, maar ze zijn door de beslissing van de partijraad (voorlopig) monddood gemaakt. Door JMDD buiten te gooien heeft de N-VA haar toekomst als Vlaams-nationale partij verkwanseld. Ik heb hier nog volgende bedenkingen bij:

1. Ik heb de indruk dat het VB mag blij zijn met die beslissing. Als de N-VA afzonderlijk met JMDD was opgekomen hadden ze stemmen van het VB afgesnoept. Zelfs trouwe VB-kiezers als Jazeker, en hij was zeker geen alleenstaand geval, hebben op dit forum gezegd dat ze overwogen op de nieuwe formatie te stemmen. Nu gaat de operatie in omgekeerde zin gebeuren, nl. veel ontgoochelde N-VA'ers gaan op het VB stemmen.
Je gaat toch -hoop ik- JM Dedecker niet bij de "radicale Vlaams-nationalisten" rekenen??

Dedecker IS geen Vlaamse volksnationalist. Hij is een liberaal.
De N-VA zit met de woelige achterban van de Volksunie, en zou het nooit of te nimmer kunnen accepteren dat een liberaal de partij naar zich toe zou trekken. N-VA had geen zin om een tweede Gabriels in zijn rangen te dulden.
Bij veel N-VA'ers zal het idee meegespeeld hebben: "dan nog liever een kartel met de tsjeven, dan Dedecker binnenlaten!"
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 12:46   #45
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
2. Voor de Vlaams-nationalisten ziet de toekomst er niet goed uit. Zelfs indien het VB een klinkende verkiezingsoverwinning behaalt, ze kunnen deze niet verzilveren wegens de gekende redenen. Ik weet niet welk mirakel er moet gebeuren om onze onafhankelijkheid op korte of langere termijn te realiseren. Ik heb me al prettiger gevoeld, het is lang geleden dat ik me politiek zo machteloos gevoeld heb, en ik ben ervan verzekerd dat duizenden die machteloosheid delen
Fout. Het Vb is de enige kracht die in vlaanderen de andere partijen vooruit jaagt. Kijk naar antwerpen. Vb groeit niet genoeg niet meer ... gevolg afschaffing schepen van veiligheid. Die schepen is er gekomen onder VB druk.

Zie grimbergen. Vb haalt monsterscore( laeremans had meer voorkeurstemmen dan burgemeester en 1ste schepen samen)->vlaamse maatregelen door gemeentebestuur.

Zo is het ook op nationaal vlak. CdenV-N_VA bestaat enkel maar omdat het VB ervoor zorgt dat men enkel nog met vlaamse( weliswaar ongeloofwaardig in het geval van de tsjeven) kan scoren. Mocht het VB niet zo groot zijn dan
zou de CDenV zelfs de moeite niet doen om een vlaams imago te creeeren.
Want het zijn tenslotte royalisten. Mssh nog belangrijker zijn de meta-politieke gevolgen van de verkiezingsoverwinningen van het VB. Bij de jeugd is het VB veruit de grootste partij. De onafhnakelijkheidsgedachte wint steeds meer veld.

Nog veel belangrijker dan een parlementaire meerderheid is de meerderheid bij de bevolking , en het kantelpunt is bereikt. Het is nu al 50/50. Met dat verschil dat de voorstanders van een onafhankelijk vlaanderen veel radcaler en talrijker zijn dan de fanatieke tegenstanders.

Als de N-VA in hoboken voor een coalitie met het VB zou kiezen zou dat weer een klap voor belgie zijn. Steen voor steen breken we de belgische artificiele burcht af. niet via akkoorden die ons geld en grond kosten. Maar via het overtuigen van de vlaming.

Wat dedecker betreft. Die winst is niet duurzaam; Die is zo hol als dedecker zelf. Heb je hem op ned 2 bezig gezien? Een echt debat voeren kan hij niet.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 20 december 2006 om 12:48.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 12:58   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Je stelling is, zoals we van jou gewend zijn, zeer ongenuanceerd en strak geformuleerd. Ik moet echter bekennen dat ik je (knarsentandend weliswaar) moet gelijk geven. Op één punt zit je er naast : ik ben ervan overtuigd dat er bij de huidige N-VA nog heel wat radicale nationalisten zitten, maar ze zijn door de beslissing van de partijraad (voorlopig) monddood gemaakt. Door JMDD buiten te gooien heeft de N-VA haar toekomst als Vlaams-nationale partij verkwanseld. Ik heb hier nog volgende bedenkingen bij :

1. Ik heb de indruk dat het VB mag blij zijn met die beslissing. Als de N-VA afzonderlijk met JMDD was opgekomen hadden ze stemmen van het VB afgesnoept. Zelfs trouwe VB-kiezers als Jazeker, en hij was zeker geen alleenstaand geval, hebben op dit forum gezegd dat ze overwogen op de nieuwe formatie te stemmen. Nu gaat de operatie in omgekeerde zin gebeuren, nl. veel ontgoochelde N-VA'ers gaan op het VB stemmen.

2. Voor de Vlaams-nationalisten ziet de toekomst er niet goed uit. Zelfs indien het VB een klinkende verkiezingsoverwinning behaalt, ze kunnen deze niet verzilveren wegens de gekende redenen. Ik weet niet welk mirakel er moet gebeuren om onze onafhankelijkheid op korte of langere termijn te realiseren. Ik heb me al prettiger gevoeld, het is lang geleden dat ik me politiek zo machteloos gevoeld heb, en ik ben ervan verzekerd dat duizenden die machteloosheid delen.
Helemaal mee eens, en voor iedereen het herlezen waard!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 15:25   #47
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Laten we onze eigen strategie niet gaan uitroepen tot de enige waarlijk separatistische religie, dat is lichtjes hautain en verschrikkelijk idioot.
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid! Je bent goed bezig!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 15:39   #48
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Dedecker IS geen Vlaamse volksnationalist. Hij is een liberaal.
De N-VA zit met de woelige achterban van de Volksunie, en zou het nooit of te nimmer kunnen accepteren dat een liberaal de partij naar zich toe zou trekken.
Jaani jaani toch...
Ik zie je nog stemmen op nva-topman de wever en nog blijven roepen "vuile liberalen" : cheer:

u moest zich even informeren vrees ik
spirit=ook volksunie anders
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 15:57   #49
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Nog veel belangrijker dan een parlementaire meerderheid is de meerderheid bij de bevolking , en het kantelpunt is bereikt. Het is nu al 50/50. Met dat verschil dat de voorstanders van een onafhankelijk vlaanderen veel radcaler en talrijker zijn dan de fanatieke tegenstanders.
Anno 2006 laat het Belgisch feit een groot deel van de Vlaamse bevolking indifferent en zoals je zei, bij de politiek geïnteresseerden overklassen de separatisten de Belgicisten.
Het Vlaams Belang , dat verweten wordt 'steeds aan de kant te hebben gestaan, zogezegd willens en wetens', mag deze evolutie der geesten op zijn conto schrijven.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 20 december 2006 om 15:58.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 16:41   #50
Ive De Beckker
Gouverneur
 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: Kalmthout
Berichten: 1.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
...en dat kan vrij pijnlijk zijn.

Jaja, na het windhaangedrag van de laatste weken laat de N-VA niet erg veel reacties toe op haar webstek. Kwestie van pijnlijke brieven te vermijden.

Maar de tot dan toegestane fanmail (uiteraard op de gekende particratisch selectieve manier gekozen) is even pijnlijk.

=====================
Dirk Van den Brande (01/12/2006) Woonplaats Edegem Bericht Chapeau om J-M Dedecker niet te laten vallen, omdat een andere partij er anders over denkt. N-VA, doe zo voort, laat zien dat je een ruggegraat hebt, en dan stem ik gegarandeerd voor jullie. Goed bezig!
=====================

Zonder verdere commentaar...
Ik ben naar de provinciale ledenvergadering geweest
en de mensen waren positief.

Inschattingsfout gebeurd, Dat is waar.
Maar we hebben tenminste een EERLIJKE voorzitter.
Ive De Beckker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 16:43   #51
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fifke Bekijk bericht
Maar we hebben tenminste een EERLIJKE voorzitter.
De Goden moeten hun getal hebben.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 16:48   #52
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik weet niet welk mirakel er moet gebeuren om onze onafhankelijkheid op korte of langere termijn te realiseren.
Dat mirakel zou zijn dat het VB de grootste partij zou worden, groter dan het Vlaams Kartel.
Het zou de ganse vaudeville tot niets hebben doen dienen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 17:23   #53
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fifke Bekijk bericht
Maar we hebben tenminste een EERLIJKE voorzitter.
Citaat:

Kartel niet in regering zonder staatshervorming

Inhoudelijk is afgesproken dat een fundamentele staatshervorming, en meer bepaald het bereiken van een confederale staat, de gezamenlijke doelstelling is.


Er staat niet bij wanneer de confederale staat bereikt moet worden, noch wat de 'staatshervorming', waarzonder het kartel NIET in een regering stapt, inhoudt.

Ik heb dit dus 'ingekaderd'....

Zeker is in alle geval dat de N-VA mee gaat werken aan het behoud van Belgique, in die zin dat de doodstrijd van dit corrupte koningdom weer wat gerekt wordt door het confederaal 'proberen' te maken.


__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 december 2006 om 17:35.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 17:33   #54
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dat mirakel zou zijn dat het VB de grootste partij zou worden, groter dan het Vlaams Kartel.
Het zou de ganse vaudeville tot niets hebben doen dienen.
Dat het VB de grootste partij wordt heeft weinig zin zolang alle andere partijen, inclusief de N-VA, het cs in stand houden. Het VB kan wél de andere partijen in een onwerkbare tripartite dwingen wat, zij het onrechtstreeks, het einde van Belgique zal bewerkstelligen. Een ruziënde, dubbele tripartite zal de enige oppositiepartij die naam waard enkel groter maken.

Zoals ik al meermaals zei: Vlaanderen wordt niet onafhankelijk dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Het zullen de belgicistische partijen zijn die dit corrupte koningdom uit arren moede opdoeken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 17:43   #55
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het VB kan wél de andere partijen in een onwerkbare tripartite dwingen wat, zij het onrechtstreeks, het einde van Belgique zal bewerkstelligen. Een ruziënde, dubbele tripartite zal de enige oppositiepartij die naam waard enkel groter maken.
Ik deel je optimisme niet , hoor. De tripartite partijen zijn al opgeschoven naar het centrum, ik zie niet in waarom zij er niet in zouden slagen hun eigen belang mn het belang van hun eigen establishment te stellen boven - eigenlijk interne - partijtwisten.
Hopelijk heb ik compleet ongelijk.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 20 december 2006 om 18:08. Reden: toch wel eigenaardige zinsconstructie, tja als je aan knuppel moet antwoorden...
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 18:03   #56
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Je gaat toch -hoop ik- JM Dedecker niet bij de "radicale Vlaams-nationalisten" rekenen??

Dedecker IS geen Vlaamse volksnationalist. Hij is een liberaal.
De N-VA zit met de woelige achterban van de Volksunie, en zou het nooit of te nimmer kunnen accepteren dat een liberaal de partij naar zich toe zou trekken. N-VA had geen zin om een tweede Gabriels in zijn rangen te dulden.
Bij veel N-VA'ers zal het idee meegespeeld hebben: "dan nog liever een kartel met de tsjeven, dan Dedecker binnenlaten!"
Daar gaat het bij mij niet om. JMDD moge dan geen nationalist wezen, bij hem weet je tenminste welk vlees je in de kuip hebt. Liever een rechts-liberale separarist dan een meute in de CD&V-pas lopende nationalisten. Ik dacht trouwens dat je ook een liberaal was, of vergis ik mij, want de politieke strekkingen zijn nogal wisselend tegenwoordig.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 18:08   #57
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dat mirakel zou zijn dat het VB de grootste partij zou worden, groter dan het Vlaams Kartel.
Het zou de ganse vaudeville tot niets hebben doen dienen.
Zelfs indien dit bewaarheid zou worden (ik persoonlijk zou er geen problemen mee hebben), zijn we dan uit de zorgen?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 18:17   #58
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zoals ik al meermaals zei: Vlaanderen wordt niet onafhankelijk dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Het zullen de belgicistische partijen zijn die dit corrupte koningdom uit arren moede opdoeken.
Ik heb die stelling nooit onderschreven, maar ik denk dat je op den duur nog gelijk gaat krijgen. Hoedanook, wie dit apenland naar de geschiedenis verwijst, kan op mijn blijvende erkentelijkheid rekenen. En ook op de jouwe denk ik.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 18:19   #59
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zoals ik al meermaals zei: Vlaanderen wordt niet onafhankelijk dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Het zullen de belgicistische partijen zijn die dit corrupte koningdom uit arren moede opdoeken.
Na mijn discussie met Jaani gisteren ben ik ook van dat oordeel.

Het gaat er bij vele Vlaams-nationalisten niet in dat je over partijgrenzen heen een onafhankelijk Vlaanderen kan verwezenlijken. Ze willen meteen sluitende akkoorden over de populaire kleur van nagellak in dat nieuwe Vlaanderen en blijven liever onder belgisch dak vooraleer ze een 10.000 eisenboek goedgekeurd krijgen. Een eenvoudig "maak Vlaanderen onafhankelijk en hou dan verkiezingen over hoe het er moet uitzien" gaat er niet in. Ze behouden liever belgique dan te moeten samenwerken met een liberaal of een VB'er of een ...

*zucht*
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 december 2006 om 18:23.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 18:32   #60
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
*zucht*
Treffender kan mijn gemoedstoestand niet beschreven worden.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be