![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat de verkiezingsresultaten anders waren dan aangekondigd ? Denk je bvb dat er veel meer uitgebrachte stemmen voor, zeg maar, N-VA waren dan men "geteld" heeft ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 25 oktober 2022 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.zerohedge.com/political/...lly-steal-next
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Min Def van de RF Shoigu heeft in het weekend getelefoneerd met de Min's Def van Turkije, Frankrijk, GB en USA. De ene na de andere. Over onnozelheden zal het niet gegaan zijn. Het ging over de vuile bom. Het regime zou Nikolaev aan het ontruimen zijn om daar de vuile bom te laten ontploffen om vervolgens Rusland te beschuldigen. Dit zou dan aan het Amerikaanse publiek kunnen verkocht worden als een pretext om Rusland aan te vallen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 oktober 2022 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans ferm gecontroleerd door de verschillende partijen he. DAT is het punt juist: die wederzijdse controle. Er kan wat ruis op zitten, want vergissingen gebeuren, maar dat kan niet systematisch zijn zonder dat een van de kampen dat duidelijk merkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het westen zou plannen om ginder een vuile bom laten te ontploffen en een smeurcampagne te organiseren tegen de Russen, dan is "zoiets aan de planmakers zelf gaan vertellen" toch totaal idioot ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eens kijken hoe de wind staat als er zo'n ding zou ontploffen. Het weerbericht van de week erna. Afhankelijk van de grootte van de bom gaat dat meer zeggen over de dader dan wat je in de pers gaat kunnen lezen mijns inziens. Tenzij Zelensky zijn green screen studio ergens in Parijs staat of zo. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bach : 26 oktober 2022 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien de Russen militair zwaar in de rats zitten, gaan ze nu proberen slachtofferke te spelen he, en hoe meer Russofilologen ze daaraan kunnen opofferen voor hunne "zienekeer" hoe beter. Maar ze zijn gewoon slecht hierin. Ze hebben een zodanige gewoonte van brutale propaganda met flagrante leugens, dat ze niet aan de enkels kunnen van de subtiele westerse ochottekes ochaarme manieren van propaganda te bedrijven. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 oktober 2022 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
|
![]() Citaat:
Het zou me trouwens niet verwonderen dat in dit geval Oekraïne wel eens effectief op 'eigen' houtje aan het handelen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is een ernstig teken van verval in rusland. Het land is economisch afgesneden van de wereld, iedereen keert de rug naar hen, afgezien van enkele landen met evenzeer fascistische leiders. De grote wereld wil zijn vingers liever niet verbranden aan hen, ze zijn persona non grata voor altijd. In het voorbije vijfjaarlijks congres in China is zelfs niet eens rusland vernoemd, en de toekomstvisie van China wijst naar een bipolaire wereld, met twee landen : China en de USA. Laatst gewijzigd door Philemon : 26 oktober 2022 om 08:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
|
![]() Citaat:
In Syrië hebben ze niet kunnen voorkomen dat erg doorzichtige valse vlag aanvallen op het conto van de regering en Rusland werden gestoken, Obama heeft wel nog net een invasie van het land tegengehouden omdat het te doorzichtig was maar ons propaganda apparaat blijft de leugens herhalen. Wat moeten ze dan wel doen? Subtiele propaganda werkt niet tegen valse vlaggen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
|
![]() Citaat:
Moest China nu ook 800 militaire basissen hebben verspreid over de wereld dan zou het meer zin hebben wat u schrijft. Maar nu komt dat niet overeen met de realiteit ten velde noch met de uitspraken van Chinese leiders. Trouwens heeft Xi ook de VS bij naam gernoemd. Noch Oekraïne. Het verdeel en heers spel dat men in de westerse pers speelt tussen China en Rusland is gedoemd vruchteloos te blijven gedurende lange tijd (tenzij een vrij drastische koerswijziging in Washington, waarvoor ik geen tekenen zie). Het vertrouwen is weg. Rusland en China kunnen bijna niet anders dan elkaar steunen. Dat heeft niets met ideologie te maken maar met onafhankelijkheidsstreven. Laatst gewijzigd door Bach : 26 oktober 2022 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hadden ze niet begonnen met wat oorlog te voeren rond kerncentrales, het onderwerp zou niet eens ter sprake komen, en de suggesties zouden er niet eens zijn. Eerlijk gezegd, ik ben groot voorstander voor een zwaar nucleair incident ginder, en als daar de Russen van kunnen beschuldigd worden is dat nog mooi meegenomen. Niet vergeten dat het einddoel moet zijn: de totale vernietiging van Oekraine, en de totale desintegratie van Rusland he. Het feit dat ze nu zodanig hard "slachtofferke" willen spelen, maakt hen des te verdachter als er iets zou gebeuren he. Ze zijn het bijna aan het organiseren. Ze smeken erom. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 oktober 2022 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ti's dus niet dat daar afwijkingen van 10% kunnen inzitten, laten we zeggen op één voorkeurstem na nauwkeurig is de verkiezing Stel als iemand slordig een stembrief invult wordt die ongeldig verklaard en verlies je zo een voorkeursstem Of stel als iemand een ezel tekent, dan zou je de stem naar Fred Ezel moeten doen gaan maar ja je verklaart die ook ongeldig Wat vooral kan mislopen is volmachten sprokkelen bij rusthuisbewoners zodat je daar 10tallen stemmen kunt sprokkelen, maar denk dat de laatste verkiezingen dat eruitgegaan is, je mag maar beperkt aantal volmachten hebbben In feite het meest foutloze systeem zou gewoon een elektronische verkiezing meoeten zijn maar daar zijn die dildo's in brussel nog niet klaar voor, daarvoor zijn ze teveel egotripper narcistisch met zichzelf bezig
![]() |
![]() |
#557 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
feit is in Zwitserland kan men nu al referendum kies keuze maken via beveiligde (soort itsme). Snel, veilig, milieu vriendelijk en efficiënt .... zoals als alles in Zwitserland zonder nonsens en gesjoemel. Terwijl alles hier in vraag gesteld kan worden!!!!! Vivaldi was het samengaan van de verliezers, dus waar de bevolking NIET voor koos. Daarom noem ik het een staatsgreep zoals in Wit Rusland enz. Ik hoop op Zwitserse systeem om een echte democratisch proces te krijgen in de plaats van dit manipulerend particratie gedrocht ![]() Waar de bevolking zelf kan kiezen hoe en wat er gericht moet gebeuren !!!!!
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 oktober 2022 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |