Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 maart 2019, 18:26   #241
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat kan best zijn maar ik ben om te beginnen geen echte Belg
Eindelijk iets ernstig.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 18:28   #242
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
I said 'on topic please'(!)
Voor zover er een topic is in een troldraadje natuurlijk.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 19:18   #243
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Bon EdS bol het nu maar af; your input is not appreciated here.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 19:19   #244
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En wat zie je dan in feite ? Je maakt ons nu wel heel nieuwsgierig ? Ik zie niet zo veel anders dan in alle exotische landen.....mooie sexy meisjes .....koppels....vrouwen ....single mannen. En ja daar worden one night stands beleefd ....is daar iets mis mee ? Heeft daar iemand last van ?
Precies alsof je dat niet weet
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 19:20   #245
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Bon EdS bol het nu maar af; your input is not appreciated here.
Make me
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 19:21   #246
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat is een verklaarbare reden om geen meisje mee te nemen. Ik ben ook zo....als ik moe ben en de dag daarna vroeg op moet neem ik ook geen meisje.
Allez zie maar dat je steeds protectie meehebt, want een infectie is rapper opgedaan dan men denkt.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 20:52   #247
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik niet maar mijn moeder & zus wel (ze hadden zich enkele dagen laten aanpraten door een reisbureau as 'the beach was so beautiful'); en ik geloof hen wanneer ze beweren dat het er 1 groot hoerenkot is. Trouwens, zoek maar wat fotokes op van betreffend oord, men kan er gewoon niet naast kijken. (!)
Met andere woorden van horen zeggen je bent er nooit geweest. Ik wel, en je kunt er gerust met je kroost naartoe zonder dat die schokkerende dingen zullen zien. Dat is trouwens wat veel Russen, Chinezen, etc. ook doen. Om de Thai zelf niet te vergeten.

Laatst gewijzigd door tomm : 1 maart 2019 om 20:58.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:01   #248
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Pseudo-katholieke bril.... Ik ben niet eens katholiek (atheïst hier); maar goed de uitbuitingsfactor lijkt aan je voorbij te gaan i.e. het gegeven dat menig sexworker in die regio's financieel gezien van dat sexwork afhangt & zich laat exploiteren met alle gevolgen vandien<- is imo moreel verachtelijk ja mag het nog En om hetgeen ik beweer met bronnen te staven, hier een WHO report inzake Vih & Aids (de stats zijn niet mooi I tell you):



Dus ja beste tomm ik zou toch maar uitkijken (m'n voorzorgen nemen) tijdens die nachtelijke escapaatjes; hetzelfde geldt overigens voor Haiti, Kenya enz.

Oh maar 'ze zijn daar niet preuts hoor'
Het is natuurlijk een risico beroep voor soa s maar tegenwoordig gebruiken bijna alles Thaise sekswerkers condooms. Het aandeel holebi's en drugsgebruikers ligt veel hoger in het totale aantal infecties.
Het aantal hiv lijders in Thailand is relatief gezien 10 keer lager dan in landen als Zuid-Afrika.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:06   #249
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Pseudo-katholieke bril.... Ik ben niet eens katholiek (atheïst hier); maar goed de uitbuitingsfactor lijkt aan je voorbij te gaan i.e. het gegeven dat menig sexworker in die regio's financieel gezien van dat sexwork afhangt & zich laat exploiteren met alle gevolgen vandien<- is imo moreel verachtelijk ja mag het nog En om hetgeen ik beweer met bronnen te staven, hier een WHO report inzake Vih & Aids (de stats zijn niet mooi I tell you):



Dus ja beste tomm ik zou toch maar uitkijken (m'n voorzorgen nemen) tijdens die nachtelijke escapaatjes; hetzelfde geldt overigens voor Haiti, Kenya enz.

Oh maar 'ze zijn daar niet preuts hoor'
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat kan best zijn maar ik ben om te beginnen geen echte Belg -wat dat ook moge wezen maar soit, volgens tomm is dat dus iemand met een pseudo-katholieke bril & preuts , plus dat jij er toch maar een soep van maakt en je lusten als sekstoerist (jaja ik heb je wel door mr Pattaya) voor laat gaan op het lot van deze meisjes.



Dat weet ik wel en het is uiteraard ook heel erg. Maar dit topic gaat over Thailand dus heb ik het hoofdzakelijik dan ook niet over wat er elders speelt. Maw on topic please.

OOK zeg je. Nee dat is gewoon totaal niet te vergelijken. Die Thaise zijn meerderjarig, worden goed betaald en doen het vrijwillig. Wat in India, Bangladesh, etc. gebeurt is revolterend en mensonterend.
Door prostitutie per definitie te veroordelen gooi je alles op een hoop en maak je bestrijding van echte uitbuiting en schending van de mensenrechten onmogelijk. Dan is er technisch geen onderscheid meer tussen een rijke luxe callgirl in het Westen die 1000 euro per dag verdient en een uitgebuit opgesloten kindslaafje in Bangladesh.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:16   #250
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Domme moeder en zus zeg. Wat een leuk reisbureau om twee onwetende alleenstaande vrouwen naar Pattaya te sturen Waarom heb jij niet ingegrepen en hun gezegd om naar Koh Lanta te gaan ?
En waarom zouden die zich niet amuseren in Pataya?
Er is genoeg te doen, pretparken, zee, reusachtige shopping malls, duizenden restaurants, etc.
En is er trouwens ook vrouwelijk sekstoerisme. Die mannen zijn er niet alleen voor homo's en sommige vrouwen willen ook wel eens zo'n ladyboy proberen. Daarnaast is er een lesbische scène.
Misschien hebben ze niet alles verteld...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:22   #251
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En wat zie je dan in feite ? Je maakt ons nu wel heel nieuwsgierig ? Ik zie niet zo veel anders dan in alle exotische landen.....mooie sexy meisjes .....koppels....vrouwen ....single mannen. En ja daar worden one night stands beleefd ....is daar iets mis mee ? Heeft daar iemand last van ?
Heb al vanalles gezien. Een Iraans koppel ( man vrouw) die een ladyboy meenam, Japanse toeriste met een callboy, Japanse toeriste met een Thais meisje (En Japanse toeriste met een Belg haha) in een beerbar, Arabieren met een dwerg, je kunt het zo gek niet bedenken.
Been there done that.. . Maar nu hoeft dat allemaal niet meer voor mij, ben de 40 voorbij de jaren van verstand zijn aangebroken...

Laatst gewijzigd door tomm : 1 maart 2019 om 21:30.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:28   #252
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat is een verklaarbare reden om geen meisje mee te nemen. Ik ben ook zo....als ik moe ben en de dag daarna vroeg op moet neem ik ook geen meisje.
Ik slaap beter alleen. Ik weet wel dat het daar in een vingerknip beschikbaar is maar het hoeft allemaal niet meer zo en ik zou er mm vriendin mee kwetsen. Natuurlijk de eerste keer dat ik naar de regio kwam als jonge twintiger sliep ik geen enkele nacht alleen ging het er wild aan toe.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:35   #253
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
OOK zeg je. Nee dat is gewoon totaal niet te vergelijken. Die Thaise zijn meerderjarig, worden goed betaald en doen het vrijwillig. Wat in India, Bangladesh, etc. gebeurt is revolterend en mensonterend.
Door prostitutie per definitie te veroordelen gooi je alles op een hoop en maak je bestrijding van echte uitbuiting en schending van de mensenrechten onmogelijk. Dan is er technisch geen onderscheid meer tussen een rijke luxe callgirl in het Westen die 1000 euro per dag verdient en een uitgebuit opgesloten kindslaafje in Bangladesh.
Jaja
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:36   #254
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Heb al vanalles gezien. Een Iraans koppel ( man vrouw) die een ladyboy meenam, Japanse toeriste met een callboy, Japanse toeriste met een Thais meisje (En Japanse toeriste met een Belg haha) in een beerbar, Arabieren met een dwerg, je kunt het zo gek niet bedenken.
Been there done that.. . Maar nu hoeft dat allemaal niet meer voor mij, ben de 40 voorbij de jaren van verstand zijn aangebroken...
Ah bon, ik merk er toch niet veel van.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:41   #255
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
En waarom zouden die zich niet amuseren in Pataya?
Er is genoeg te doen, pretparken, zee, reusachtige shopping malls, duizenden restaurants, etc.
En is er trouwens ook vrouwelijk sekstoerisme. Die mannen zijn er niet alleen voor homo's en sommige vrouwen willen ook wel eens zo'n ladyboy proberen. Daarnaast is er een lesbische scène.
Misschien hebben ze niet alles verteld...
Awel tomm je zal het wss niet geloven maar zelfs in dat hotel in Pattaya keken ze verbaasd op toen ze m'n moeder in de lift zagen met m'n zus. De combinatie blanke oudere vrouw met een jongere Asian f hadden ze blijkbaar (nog) niet veel gezien. Dus ik kan wel stellen dat vrouwelijk sekstoerisme meer bepaald lesbische scène er nagenoeg onbestaande is of althans niet zo in het oog springend als die van de bierbuiken met hun (klein)dochters. Just my 2 cents.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 21:45   #256
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

In tegenstelling tot de klimaatjeugd zijn sommigen wel nog bezig met retebelangrijke thema's.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:08   #257
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
In tegenstelling tot de klimaatjeugd zijn sommigen wel nog bezig met retebelangrijke thema's.
Ja er wordt gezondigd... de Here zal hun straffen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:10   #258
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Jaja
Dus u vindt werkelijk dat een westerse dure callgirl een even groot slachtoffer is dan die vastgebonden kindslaafje?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:13   #259
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Awel tomm je zal het wss niet geloven maar zelfs in dat hotel in Pattaya keken ze verbaasd op toen ze m'n moeder in de lift zagen met m'n zus. De combinatie blanke oudere vrouw met een jongere Asian f hadden ze blijkbaar (nog) niet veel gezien. Dus ik kan wel stellen dat vrouwelijk sekstoerisme meer bepaald lesbische scène er nagenoeg onbestaande is of althans niet zo in het oog springend als die van de bierbuiken met hun (klein)dochters. Just my 2 cents.
Misschien zaten ze ergens in een hotel annex beerbar genaamd "drei wursten" maar in de meeste grote hotels komen heel wat gezinnen en dus ook oudere dames.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2019, 22:15   #260
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus u vindt werkelijk dat een westerse dure callgirl een even groot slachtoffer is dan die vastgebonden kindslaafje?
Ik vind vooral dat er veel excuses worden gemaakt, alsof men met geld alles zou mogen kopen/uitbuiten. Pfffffffffft.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be