Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2014, 16:54   #21
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Ik ga er vanuit dat het bijgevolg redelijk wetenschappelijk is .
Punt is , homo's kunnen niet zwijgen over seks , ik heb niets tegen Di Rupo , tot hij de NVA waarop ik niet stem begint uit te schijten voor castraten en eunuchen .
Ik heb niets tegen een travestie , tot hij provocerend met een baard op het podium springt .
Ik heb iets tegen seksverslaafden , hun leven draait erom , je kan nooit met een vriendin een gezellige babbel doen op het terras , dan komt er een homo bij en dat begint over seks .
Ze verzieken de samenleving .
Vergeet de panda's er niet bij te rekenen...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 17:29   #22
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht



Ja, ik ken er ook zulke. En ik ken ook heteromannen die onder elkaar niet over seks kunnen zwijgen. Een oom van mij mailt met enige regelmaat vrouwelijke bloot naar mijn ouders (type Benny Hill-humor). Mijn ouders zijn daar wat gegêneerd over, maar hem erop aanspreken durven ze niet. Erg vervelend.



Dat is een grove veralgemening. Ik voel mij alleszins niet aangesproken.
Als je oom graag tot het irriterende over seks grapt tegen u en andere mannen dan is hij uiteraard homo , verdoken of niet .
En waarom zeg je steeds , ik voel mij niet aangesproken .
Een duistere kant ...
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 17:51   #23
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Een onderzoek van de VUB heeft bewezen wat iedereen al vermoedde , homo's lijden niet aan homofilie maar aan seks .
Ze hebben gemiddeld 50 sekspartners , hetero's zo'n vijftal , ze vrijen veel langer dan hetero's , het dubbele , en ze blijven masturberen tijdens hun relatie , hetero' bijna nooit .
Wat is dat .
Ze kunnen er maar plezier van hebben... En dat hetero's stoppen met masturberen in een relatie geloof je zelf toch niet?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 16 mei 2014 om 17:53.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:07   #24
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ze kunnen er maar plezier van hebben... En dat hetero's stoppen met masturberen in een relatie geloof je zelf toch niet?
Ik ben gestopt met masturberen op mijn veertiende , 27 jaar geleden , ik ben trouwens begonnen met masturberen omdat een toenmalige vriend daarover begon .
Ik dacht , ik doe dat ook eens , later is die toenmalige vriend uiteraard homo geworden , hoe zielig moet je niet zijn om je geluk in masturbatie te vinden .
Homo's bestaan zelfs niet , het is makkelijker een homo in bed te praten dan een vrouw , het gaat om seks , niet om herenliefde .
Transseksualiteit bestaat , de chromosomen liggen verkeerd , homoseksualiteit bestaat niet , er zijn al miljoenen homo's genetisch onderzocht , 0% afwijking , het zijn seksverslaafden .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:15   #25
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Ik ben nog maar enkele dagen op dit forum, dus ik ken de "pappenheimers" nog niet, maar: is deze gast wel norm�*�*l?????

Laatst gewijzigd door Miauw! : 16 mei 2014 om 18:15.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:19   #26
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Zoals steeds komen er op mijn interessante onderwerpen weinig reacties .
Is dit een politiek forum ...


1 zeldzaam staaltje zelfbewieroking + zelfbeklag

2 wat is daar politiek aan?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:21   #27
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ze kunnen er maar plezier van hebben... En dat hetero's stoppen met masturberen in een relatie geloof je zelf toch niet?
Ik vrijwel wel
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:24   #28
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Ik ben gestopt met masturberen op mijn veertiende , 27 jaar geleden , ik ben trouwens begonnen met masturberen omdat een toenmalige vriend daarover begon .
Ik dacht , ik doe dat ook eens , later is die toenmalige vriend uiteraard homo geworden , hoe zielig moet je niet zijn om je geluk in masturbatie te vinden .
Homo's bestaan zelfs niet , het is makkelijker een homo in bed te praten dan een vrouw , het gaat om seks , niet om herenliefde .
Transseksualiteit bestaat , de chromosomen liggen verkeerd , homoseksualiteit bestaat niet , er zijn al miljoenen homo's genetisch onderzocht , 0% afwijking , het zijn seksverslaafden .
Ik lees sinds enige tijd je teksten, Ik denk je beter te kunnen inschatten nu.
De soorten ongelijkheid waarover jij klaagt hebben meestal met je sekse te maken. Misschien moet jij eens met een kwakzalver gaan praten. Die gaat je uitleggen waarom het niet zo goed gaat met je.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:24   #29
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Wat heet seksverslaafd? Ik denk dat de meeste hetero's dat ook zijn.

Is 't soms niet het prettigste in 't leven?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:28   #30
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Ik lees sinds enige tijd je teksten, Ik denk je beter te kunnen inschatten nu.
De soorten ongelijkheid waarover jij klaagt hebben meestal met je sekse te maken. Misschien moet jij eens met een kwakzalver gaan praten. Die gaat je uitleggen waarom het niet zo goed gaat met je.
Ik ben dankbaar dat ik reeds mijn volgelingen heb .
Het minste wat je van mij kan zeggen is dat ik origineel ben .
Vindt je mij zot of abnormaal , het is je recht , ik doe mijn ding .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:30   #31
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Wat heet seksverslaafd? Ik denk dat de meeste hetero's dat ook zijn.

Is 't soms niet het prettigste in 't leven?
Liefde is het prettigste in het leven .
En als er seks van komt , wat is het prettigste , de geur van een beerput of de geur van de zee .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:33   #32
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik ben nog maar enkele dagen op dit forum, dus ik ken de "pappenheimers" nog niet, maar: is deze gast wel norm�*�*l?????
Ik heb je profiel eens bekeken , je bent zelf niet competent om een onderwerp op te starten , wegens de voorspelbare resultaten , 0 reacties .
En dan maar afgeven op anderen .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:35   #33
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Liefde is het prettigste in het leven .
En als er seks van komt , wat is het prettigste , de geur van een beerput of de geur van de zee .
Je bent toch geen zangeres met een baard hé?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:40   #34
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Ik heb je profiel eens bekeken , je bent zelf niet competent om een onderwerp op te starten , wegens de voorspelbare resultaten , 0 reacties .
En dan maar afgeven op anderen .
En waarom zou ik een onderwerp opstarten? Ik heb niet zo de drang om me te profileren en publieke statements te maken op een forum. Ik ben hier terechtgekomen n.a.v. één specifiek onderwerp en ben blijven hangen omdat vooral de topics over de verkiezingen me interesseren.
Het feit dat je zo gefixeerd bent op "resultaten", nl. het aantal reacties, bewijst wel dat je daar blijkbaar je eigenwaarde en succes aan afmeet. Ik vind dat eerlijk gezegd nogal zielig..... net een puber die op Facebook het aantal likes zit te tellen.

In elk geval bedankt voor je interesse in mijn profiel. Zelf hou ik me niet bezig met het bekijken van andermans profielen.

Laatst gewijzigd door Miauw! : 16 mei 2014 om 18:42.
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:42   #35
Rollercoaster
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 september 2012
Berichten: 726
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
En waarom zou ik een onderwerp opstarten? Ik heb niet zo de drang om me te profileren en publieke statements te maken op een forum. Ik ben hier terechtgekomen n.a.v. één specifiek onderwerp en ben blijven hangen omdat vooral de topics over de verkiezingen me interesseren.
Het feit dat je zo gefixeerd bent op "resultaten", nl. het aantal reacties, bewijst wel dat je daar blijkbaar je eigenwaarde en succes aan afmeet. Ik vind dat eerlijk gezegd nogal zielig..... net een puber die op Facebook het aantal likes zit te tellen.

In elk geval bedankt voor je interesse in mijn profiel. Zelf hou ik me niet bezig met het bekijken van andermans profielen.
WoefWoef!!
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:43   #36
Miauw!
Europees Commissaris
 
Miauw!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2014
Berichten: 6.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
WoefWoef!!
Grrrrrrr!
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:51   #37
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
En waarom zou ik een onderwerp opstarten? Ik heb niet zo de drang om me te profileren en publieke statements te maken op een forum. Ik ben hier terechtgekomen n.a.v. één specifiek onderwerp en ben blijven hangen omdat vooral de topics over de verkiezingen me interesseren.
Het feit dat je zo gefixeerd bent op "resultaten", nl. het aantal reacties, bewijst wel dat je daar blijkbaar je eigenwaarde en succes aan afmeet. Ik vind dat eerlijk gezegd nogal zielig..... net een puber die op Facebook het aantal likes zit te tellen.

In elk geval bedankt voor je interesse in mijn profiel. Zelf hou ik me niet bezig met het bekijken van andermans profielen.
Waarom zijt ge zo kattepierig .
Ik weet dat ik origineel en creatief ben , doe zelf eens iets met je vele talenten , maar dat zit er niet in .
En uiteraard wil ik resultaten , ik zit hier niet voor piet snot , wie wil nu geen resultaten in zijn leven .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:53   #38
The Syndrome
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 2.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Je bent toch geen zangeres met een baard hé?
Ik ben geen zangeres met een baard .
Het verbaasd mij enkel dat sommigen liever een beerput neuken , masturberen dan dat ze de frisse zee , en je weet waarover ik het heb opsnuiven .
Maar dat ik mij daarover verbaas zal wel te wijten zijn aan het feit dat ik zot of abnormaal ben .
__________________
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:58   #39
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.979
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Ik ben gestopt met masturberen op mijn veertiende , 27 jaar geleden , ik ben trouwens begonnen met masturberen omdat een toenmalige vriend daarover begon .
Ik dacht , ik doe dat ook eens , later is die toenmalige vriend uiteraard homo geworden , hoe zielig moet je niet zijn om je geluk in masturbatie te vinden .
Homo's bestaan zelfs niet , het is makkelijker een homo in bed te praten dan een vrouw , het gaat om seks , niet om herenliefde .
Transseksualiteit bestaat , de chromosomen liggen verkeerd , homoseksualiteit bestaat niet , er zijn al miljoenen homo's genetisch onderzocht , 0% afwijking , het zijn seksverslaafden .
Ik heb moeite om dit voorgekauwde verhaal te geloven. Da's zo een beetje zoals het verhaal van aan een joint lurken "maar ze hebben er niks van gevoeld hoor". Doorsnee jongens en meisjes beginnen spontaan sexueel te verkennen zodra de hormonen losbarsten. Dat homo's niet zouden bestaan is al helemaal van de ratten besnuffeld: heb jij echt zo'n beperkte visie op het menselijk emotionele en sexleven dat jij alleen maar het bestaan van hetero's in uw systeem krijgt? En dat elke andere sexuele geaardheid louter losgeslagen hetero's zijn? Ben jij echt zo geborneerd of zit je gewoon te trollen?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 19:01   #40
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Liefde is het prettigste in het leven .
Seks met liefde.

Ik heb nog nooit iemand weten orgasmeren of jubelen van louter liefde.


Citaat:
En als er seks van komt , wat is het prettigste , de geur van een beerput of de geur van de zee .
De geur van de zee Blijkbaar niet bekend met kutgeur.

Heteroseks gaat ook langs het urinekanaal.

Jij hebt het zwaar tegen homo's hé.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be