Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 februari 2020, 14:51   #26321
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ga ik zeker doen ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2020, 15:02   #26322
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Wow, u gaat hier dan mee akkoord?

"Een verslag van het National Institute of Standards and Technology uit 2005 liet weten dat het vliegtuigpuin "door de techniekschachten heen sneed bij de kern van de North Tower." Dit vormde een buis voor het brandende kerosine, wat leidde tot vernietiging door het hele gebouw heen.

De vuurzee ontplofte in de liften, waardoor ze uitgeschakeld werden en schade aanrichtten tot aan de lobby, zelfs voordat de gebouwen ineen vielen. De stofwolken waren een resultaat van iedere vloer die met 'verpulverende kracht' op de volgende viel, wat bekend staat als 'pancaking'. Die kracht zorgde ervoor dat er met veel snelheid en kracht lucht tussen de verdiepingen schoot, waardoor er wolken van stof ontstonden. "

+ De ontkrachting van de brokstukken in het Pentagon.ZEER STERK OMG.

Geen enkele ontkrachting antwoordt het voorgelegde punt.

En debunkers komen hier dan mee af om aan te tonen dat "dit al lang is ontkracht"

En off course, geen woord over WTC7.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2020, 23:01   #26323
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

NIST ondersteunt de pancake theorie helemaal niet en vermeldt dat ook expliciet.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2020, 23:05   #26324
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Iedere onderzoeker die de plane crashes negeert in een analyse kan ik nogmaals niet serieus nemen.
R. Gage dus ook niet.

Die plane crash(es) zijn goed vergelijkbaar met een gigantische bom, met duizenden keren meer power dan een springlading .
Kamikaze mini vliegtuigjes konden grote schepen uitschakelen, een meer dan 150 ton wegende boeing kan een groot gebouw uitschakelen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 februari 2020 om 23:12.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2020, 16:28   #26325
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
NIST ondersteunt de pancake theorie helemaal niet en vermeldt dat ook expliciet.
Heb jij het NIST report al gelezen? Volledig? serieus?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2020, 16:36   #26326
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Mijn beste vriend ... wat denk je aan te tonen met dit flutdocumentje?

Dit is de grootste onzin samengepakt in een nietzeggend, totaal niet wetenschappelijk ondersteund document ..

Het is droevig dat jij hier enige geloofwaardigheid aan hecht en vooral, het gebruikt als een bewijsstuk ... GROW UP my friend ... the world keeps on turning ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 26 februari 2020 om 16:54.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2020, 20:04   #26327
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Zijn er wetenschappelijk definitieve bewijzen/uitleg dat :

1) Eens de instorting startte, dit onvermijdelijk leidde tot een volledige instortingen van de 2 gebouwen.

2) De impact van de vliegtuigen zoveel schade maakte dat een instorting onvermijdelijk was.

3) WTC7 zonder controlled demolition, momenten bevat waar er effectief sprake is van free fall speed collapse(al was het maar een paar seconden).

4) Niet een (ander) vliegtuig, niet een raket, niet een drone, maar wel degelijk "vlucht 77" crashte in het Pentagon.

5) Alle getuigenissen en beelden over gesmolten staal, eigenlijk geen staal betreft maar aluminium (of andere niet staal elementen).

6) Alternatieve uitleg voor de honderden getuigenissen van (secundaire of meer) explosies binnen de gebouwen, als komende van analoge bronnen.

7) O Bin Laden iets te maken had met de organisatie, planning en uitvoering van 9/11.

8) De opstapeling van 'toevallen' en 'one-time-happenings' als uitleg wanneer diepergaande en serieuze onderzoekers tegenstrijdigheden voorleggen.


Dit zijn enkel een paar van mijn vragen over 9/11 waar ik, persoonlijk dan, nooit serieuze en definitieve tegenargumentaties van kon vinden.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2020, 20:32   #26328
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Iedere onderzoeker die de plane crashes negeert in een analyse kan ik nogmaals niet serieus nemen.
R. Gage dus ook niet.
Kunt u dit staven, dat hij dit negeert?

Citaat:
Die plane crash(es) zijn goed vergelijkbaar met een gigantische bom, met duizenden keren meer power dan een springlading .
Hoe heeft u dit berekend?


Citaat:
Kamikaze mini vliegtuigjes konden grote schepen uitschakelen, een meer dan 150 ton wegende boeing kan een groot gebouw uitschakelen.
In welk opzicht is dit vergelijkbaar? Duikten die sneller in zee dan met, laten we zeggen, torpedo's? Of een iceberg?

Hoe snel moet een papieren vliegtuig gelanceerd worden om zich door een boom te boren?

Of hoe snel moet een aluminium vliegtuig gelanceerd worden om door stalen balken te boren? (de vleugels boorden door staal, niet?)

Ok, mss niet de beste vergelijking maar u ziet mijn punt hoop ik?
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2020, 21:03   #26329
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Kunt u dit staven, dat hij dit negeert?



Hoe heeft u dit berekend?




In welk opzicht is dit vergelijkbaar? Duikten die sneller in zee dan met, laten we zeggen, torpedo's? Of een iceberg?

Hoe snel moet een papieren vliegtuig gelanceerd worden om zich door een boom te boren?

Of hoe snel moet een aluminium vliegtuig gelanceerd worden om door stalen balken te boren? (de vleugels boorden door staal, niet?)

Ok, mss niet de beste vergelijking maar u ziet mijn punt hoop ik?
Ik denk, na al die jaren, dat uzelf ook wanhopig op zoek bent naar ontegensprekelijk bewijs van een betere uitleg voor 9/11
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2020, 20:59   #26330
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Kunt u dit staven, dat hij dit negeert?



Hoe heeft u dit berekend?




In welk opzicht is dit vergelijkbaar? Duikten die sneller in zee dan met, laten we zeggen, torpedo's? Of een iceberg?

Hoe snel moet een papieren vliegtuig gelanceerd worden om zich door een boom te boren?

Of hoe snel moet een aluminium vliegtuig gelanceerd worden om door stalen balken te boren? (de vleugels boorden door staal, niet?)

Ok, mss niet de beste vergelijking maar u ziet mijn punt hoop ik?
Dat zie ik en begrijp waarom dat vreemd lijkt.
Zachtere lichtere voorwerpen dan hun doelwit kunnen er wel degelijk doorheen. Maar kijk eerst eens goed naar de schade die de vleugels aanrichtte. Op veel plaatsen gingen ze er niet dwars doorheen maar zorgde voor het breken van boutverbindingen tussen kolommen.

Een vogeltje kan de metalen turbines van vliegtuigmotoren zwaar beschadigen , of door de voorruit van een auto gaan. Zo lang er genoeg snelheid is kan elk denkbaar materiaal dwars door elk denkbaar ander materiaal. Zelfs een gas kan zich door staal boren. Denk aan explosieven , die stoten gassen met enorm hoge snelheid weg.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2020, 22:33   #26331
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Kunt u dit staven, dat hij dit negeert?



Hoe heeft u dit berekend?




In welk opzicht is dit vergelijkbaar? Duikten die sneller in zee dan met, laten we zeggen, torpedo's? Of een iceberg?

Hoe snel moet een papieren vliegtuig gelanceerd worden om zich door een boom te boren?

Of hoe snel moet een aluminium vliegtuig gelanceerd worden om door stalen balken te boren? (de vleugels boorden door staal, niet?)

Ok, mss niet de beste vergelijking maar u ziet mijn punt hoop ik?
De formules zijn nogal eenvoudig hoor. 5de middelbaar.

Kinetische energie.

Als ge wilt kan ik u een rijstkorrel (bijna) oneindige energie geven Op papier.

Laatst gewijzigd door Tavek : 27 februari 2020 om 22:34.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2020, 20:24   #26332
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat zie ik en begrijp waarom dat vreemd lijkt.
Zachtere lichtere voorwerpen dan hun doelwit kunnen er wel degelijk doorheen. Maar kijk eerst eens goed naar de schade die de vleugels aanrichtte. Op veel plaatsen gingen ze er niet dwars doorheen maar zorgde voor het breken van boutverbindingen tussen kolommen.
Ok, water bv boort idd door staal, graniet enz. maar met een minuscuul straal gecombineerd met een enorme kracht. Hoe groter de straal, hoe meer energie nodig. Wanneer die Boeing contact maakte, verspreidde de energieuitdeling zich over de hele lengte(breedte) van het vliegtuig. Een 5de middelbarige zou het energieverlies, bij impact alleen, mss kunnen berekenen

Voor de rest is de zichtbare schade enkel te zien omtrent de façade, en in midere mate, de schade binnenin aan de kant van impact en heel weing aan de uitgangskant. al de rest is simulatie en deductie.
Ik heb een simulatie gezien, die de stevigheid van het type gebouw bevestigt, waarbij een zesde van de 'outer core', en een paar core columns werden verwijderd en het gebouw bleef, amper ok, staan.(toegegeven, dit was zonder brand)
U kunt nu die simulator programma in twijfel brengen, of argumenteren dat de input data alles kan bewijzen, maar een simulator van NIST, waar ze de input-data niet wilde!! vrijgeven, wordt wel aanvaard zonder boe of ba (WTC 7 dan).

Citaat:
Een vogeltje kan de metalen turbines van vliegtuigmotoren zwaar beschadigen , of door de voorruit van een auto gaan. Zo lang er genoeg snelheid is kan elk denkbaar materiaal dwars door elk denkbaar ander materiaal. Zelfs een gas kan zich door staal boren. Denk aan explosieven , die stoten gassen met enorm hoge snelheid weg.
Laat dat vogeltje vliegen tegen een stilstaand vliegtuig of een stilstaande wagen, en ik denk niet dat hij er zich door boort.

Een gas dat zich door staal boort? Plooien, eventueel.
Er zijn zoveel verschillende soorten explosies.
Hoe kunt u dit staven?(vergeet niet, er waren geen explosieven )
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2020, 00:49   #26333
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
...
Voor de rest is de zichtbare schade enkel te zien omtrent de façade, en in midere mate, de schade binnenin aan de kant van impact en heel weing aan de uitgangskant. al de rest is simulatie en deductie....
Hier wat beelden uit verschillende hoeken genomen.
https://www.youtube.com/watch?v=7YLm3pkAiJQ

Citaat:
.... Laat dat vogeltje vliegen tegen een stilstaand vliegtuig of een stilstaande wagen, en ik denk niet dat hij er zich door boort.....
Der lossendoor maw.

Duidelijk nu ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 4 maart 2020 om 00:50.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2020, 18:59   #26334
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Hier wat beelden uit verschillende hoeken genomen.
https://www.youtube.com/watch?v=7YLm3pkAiJQ



Der lossendoor maw.

Duidelijk nu ?
duidelijk
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2020, 09:18   #26335
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Laat dat vogeltje vliegen tegen een stilstaand vliegtuig of een stilstaande wagen, en ik denk niet dat hij er zich door boort.
Fans van XKCD kennen wellicht het ' relativistisch baseball' artikeltje :

Wat gebeurt er als je probeert een honkbal weg te slagen die geworpen is aan 90% van c, zeer snel dus.

https://what-if.xkcd.com/1/

Het stadium gaat in rook op, net als alles in een straal van een mijl.
Speed matters.




Laatst gewijzigd door parcifal : 5 maart 2020 om 09:20.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2020, 15:21   #26336
Floozy
Lokaal Raadslid
 
Floozy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Dat is nu eens echt de meest triestige "weerlegging" die ik sinds 2002 gelezen heb. Als ze beginnen met "Maar de balken hoefden niet volledig te smelten om de gebouwen te laten inzakken", dan weet je meteen hoe laat het is.

Zoek de faut:

Citaat:
From the limited number of recovered structural steel elements, no conclusive evidence was found to indicate that pre-collapse fires were severe enough to have a significant effect on the microstructure that would have resulted in weakening of the steel structure.

NIST: NCSTAR 1-3C, p. 235.
Citaat:
A combination of an uncontrolled fire and the structural damage might have been able to bring the building down, some engineers said. But that would not explain steel members in the debris pile that appear to have been partly evaporated in extraordinarily high temperatures, Dr. Barnett said.

https://www.nytimes.com/2001/11/29/n...rld-trade.html
Citaat:
The severe corrosion and subsequent erosion of Samples 1 and 2 are a very unusual event. [...] It is also possible that the phenomenon started prior to collapse and accelerated the weakening of the steel structure.
https://www.fema.gov/media-library-d...52/403_apc.pdf
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2020, 18:27   #26337
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Dat laatste citaat weer! Het gaat toch echt over corrosie , over een langdurig proces, over de branden dus.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2020, 18:36   #26338
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

De warmte energie van thermiet wordt zwaar overschat !!! De realiteit is dat de totale hoeveelheid warmte die bijvoorbeeld hout s kool per gram produceert , groter is dan bij 1 gram thermiet, maar dan in veel kortere tijd. Grote stukken staal dat roodgloeiend of weggeoxideerd , zijn totaal geen aanwijzing voor de aanwezigheid van explosieve e mengsels zoals bv thermiet. Daarvoor produceren een deze veel te kortstondig warmte
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 7 maart 2020 om 18:37.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2020, 19:05   #26339
Floozy
Lokaal Raadslid
 
Floozy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
over een langdurig proces, over de branden dus.
Waarom?
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2020, 20:29   #26340
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
Dat is nu eens echt de meest triestige "weerlegging" die ik sinds 2002 gelezen heb. Als ze beginnen met "Maar de balken hoefden niet volledig te smelten om de gebouwen te laten inzakken", dan weet je meteen hoe laat het is....
Wat is daar nu weer mis mee ?
Vanaf 100° C treden er al veranderingen op in de sterkte.



https://www.brandveiligmetstaal.nl/p...rag_staal.html

Triestige weerlegging ?
Eerder een opmerking die triestig is. Dat trekt er veel beter op.

ps: elke brandweerman kan je dat bevestigen.

Ter info, nu is het 20:29.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 7 maart 2020 om 20:30.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be