Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 november 2019, 19:39   #26181
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
...Tijd brengt hopelijk verstand bij Floozy, er is zwaar nood aan.


Als woordjes niet meer helpen, hopelijk kan dit dan soelaas bieden.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2019, 19:51   #26182
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
Zie mijn opmerking over appelsienen hierboven.

Een CD kan zo traag gaan als het wil, een "natuurlijke instorting" kan echter niet zo snel gaan als het wil, aangezien een natuurlijke instorting de weerstand moet wegnemen en daardoor vertraagt. Een instorting die niet vertraagt kan dus geen natuurlijke instorting zijn.



Buiten de 3 WTC gebouwen is er slechts 1 gelijkaardig gebouw dat is ingestort, en het deed er veel langer over dan WTC7, ook al was het maar een derde zo groot.



https://www.fema.gov/media-library-d...52/403_apc.pdf





Steenkool bereikt het smeltpunt van staal niet, en vormt ook geen eutectisch mengsel. Er is ook geen steenkool teruggevonden in grote hoeveelheden, wel een "thermitic material", zijn bijproducten en het effect daarvan op het staal.
stop eens met naast de kwestie te leuteren, wat halve waarheden en leugens te verkondigen en gewoon even te lezen wat er staat en daarop in te gaan

"Een instorting die niet vertraagt kan dus geen natuurlijke instorting zijn."
Klopt niet
Dat is voor de 333de maal dat dat hier al gezegd wordt...stop met die zinloze mantra te herhalen
Bovenop : het kwam niet in vrije val -> da's al voor den 1001x dat het gezegd is
1) dat kan wel

"Steenkool bereikt het smeltpunt van staal niet"
allez gij...ze stoken daar heel der hoogovens mee
(Ge hebt blijkbaar ook een probleemke met temperatuur, ontbrandingswaard, geleverde energie, etc uit elkaar te houden, denkelijk)

Neen natuurlijk is er geen steenkool aangetroffen, slimme
Ironie is je blijkbaar ook onbekend
Het gaat erover dat thermiet een ontzettend inefficiënt product is om heel der balken te gaan laten wegsmelten...die hitte is zeer kortstondig en zeer plaatselijk
En dat ge dus beter zou af zijn met een theorie die stelt dat er massale hoeveelheden steenkool zouden gebruikt zijn ( aantonen hoeft naar de traditie van complotters toch niet )

...en blijkbaar nog steeds geen bewijzen die noch het gesmolten staal noch de ontzettende hoeveelheden thermiet moeten ondersteunen buiten wat links naar flutsites

Laatst gewijzigd door praha : 6 november 2019 om 19:53.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2019, 19:58   #26183
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
Ah, die tests wil ik wel eens zien. Deze ingenieur lukte het wel, en dat is met normaal termiet, niet het "military grade" nano goedje dat ze hebben teruggevonden

https://www.youtube.com/watch?v=ySm3Pv0cQt0
Wat zou je ermee zijn ?
Ge gaat voorbij iedere logica en enige wetenschappelijke kennis is compleet spoorloos
Dat doet me denken aan JvdB die in een ander topic vroeg achter een wetenschappelijke publicatie waar de uitspraak "force vitale" ergens in te lezen viel.
De mens kent zelfs niet het minste basisbegrip
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2019, 20:37   #26184
Floozy
Lokaal Raadslid
 
Floozy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Bovenop : het kwam niet in vrije val
Stage 2 (1.75 to 4.0 seconds): gravitational acceleration (free fall)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Het gaat erover dat thermiet een ontzettend inefficiënt product is om heel der balken te gaan laten wegsmelten...die hitte is zeer kortstondig en zeer plaatselijk
De bedoeling was dan ook niet om "heel der balken" te laten wegsmelten maar om een gebouw te laten instorten. Termiet werd 100 jaar geleden al gebruikt om staalconstructies neer te brengen. Nano-thermite is vele malen energetischer dan wat ze toen gebruikten, kan traditionele explosieven vervangen, en het is, in vergelijking met die explosieven, vele malen stiller. De perfecte kandidaat dus om explosies op klaarlichte dag zoveel mogelijk te verbergen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
...en blijkbaar nog steeds geen bewijzen die noch het gesmolten staal noch de ontzettende hoeveelheden thermiet moeten ondersteunen buiten wat links naar flutsites
Als jij een onderzoek van FEMA of een chemicus die 40 jaar lang aan de universiteit van Kopenhagen mocht les geven een "flutsite" noemt, dan ben je in mijn ogen niet geïnteresseerd in de waarheid. Wel handig natuurlijk, dag in dag uit blijven roepen dat er geen bewijs is, en wanneer het voor je neus ligt zeggen dat het niet naar uw goesting is.
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2019, 22:07   #26185
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
ni zeveren
stage telt niet

Stage 1 (0 to 1.75 seconds): acceleration less than that of gravity (i.e., slower than free fall).
Stage 2 (1.75 to 4.0 seconds): gravitational acceleration (free fall)
Stage 3 (4.0 to 5.4 seconds): decreased acceleration, again less than that of gravity

perfect normaal verschijnsel

trouwens:

"
Free-fall collapse speed does not mean no resistance, it means no net resistance. Those
collapsing beams still clinging to the walls functioned as levers. So there were three
forces at work on Building 7 during its collapse, and the sum of these three forces varied
with time: the constant downward force of gravity, the variable upward force of residual
structural resistance, and variable leveraged downward forces due to connections to
8/14other parts of the building. The leveraging forces may have briefly accelerated parts of
Building 7 at greater than 1G, and in fact the NIST Report shows very slightly faster than
free-fall for a second or so, though that could just be the margin of error
"
gelezen ?
Je kunt zelfs ergens een fragment uitselecteren waar het dus sneller gaat dan in vrije val

Leer eerst eens wat basisprincipes


Citaat:
De bedoeling was dan ook niet om "heel der balken" te laten wegsmelten maar om een gebouw te laten instorten. Termiet werd 100 jaar geleden al gebruikt om staalconstructies neer te brengen. Nano-thermite is vele malen energetischer dan wat ze toen gebruikten, kan traditionele explosieven vervangen, en het is, in vergelijking met die explosieven, vele malen stiller. De perfecte kandidaat dus om explosies op klaarlichte dag zoveel mogelijk te verbergen.
Kan best zijn maar de claim ging wel over veel gesmolten staal:
"Is er al iemand die kan verklaren waar het gesmolten staal vandaan kwam? Want dat is toch wel opmerkelijk. Staal dat smelt, NIST die dat ontkent terwijl de persoon die het ontkent op een foto staat met de overblijfselen van een gesmolten stalen kolom,"
..dat doet thermiet niet

je bent dus een stropop aan het opzetten

Citaat:
Als jij een onderzoek van FEMA of een chemicus die 40 jaar lang aan de universiteit van Kopenhagen mocht les geven een "flutsite" noemt, dan ben je in mijn ogen niet geïnteresseerd in de waarheid. Wel handig natuurlijk, dag in dag uit blijven roepen dat er geen bewijs is, en wanneer het voor je neus ligt zeggen dat het niet naar uw goesting is.
Gij gelooft dan ook in ufo's en aliens zeker ?
Want daar wordt dezelfdde spielerei gebruikt

De conclusies of suggesties worden getrokken door lui in de link die erna kwam

Dus wat hebt ge concreet ?
Dat "Limited Metallurgical Examination" dat verder geen conclusies (zie einde) in die richting doet en gaat over stukken metal waarvan men de exacte positie niet van kent ?

En dat vormt dan Uw bewijs dat er massaal thermiet zou gebruikt zijn
Flink zo

Laatst gewijzigd door praha : 6 november 2019 om 22:09.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2019, 22:19   #26186
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
De bedoeling was dan ook niet om "heel der balken" te laten wegsmelten maar om een gebouw te laten instorten. Termiet werd 100 jaar geleden al gebruikt om staalconstructies neer te brengen. Nano-thermite is vele malen energetischer dan wat ze toen gebruikten, kan traditionele explosieven vervangen, en het is, in vergelijking met die explosieven, vele malen stiller. De perfecte kandidaat dus om explosies op klaarlichte dag zoveel mogelijk te verbergen.
Hoe? Je beweert nu dus dat er thermiet gebruikt werd omdat het stil is, en tegelijk dat getuigen explosies hoorden??? Je beseft toch dat je nu jezelf grandioos tegenspreekt!

Trouwens, thermiet is nooit gebruikt voor sloopwerken, daar is het veel te inefficient voor, en bovendien is daar precisietiming voor nodig. Om staalconstructies te slopen worden holle ladingen met TNT of RDX gebruikt. En, nog zo'n olifant in de kamer waar jij maar omheen danst, welk soort springstof er ook gebruikt wordt, zo'n project vraagt maanden voorbereiding, honderden ladingen en kilometers ontstekingsdraad. Dit is niet iets dat je ongemerkt tussen de soep en de patatten doet! Ook dit is iets dat troeters ontwijken als de pest, meestal wordt het gewoon weggewuifd met onzin als 'dat kan perfect in het geheim' (zonder uit te leggen hoe).

En heb je trouwens al eens nagedacht over de reden waarom WTC7 neergehaald moest worden? Ik ga blijven en blijven en blijven vragen en zagen tot je erop wil antwoorden!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2019, 23:05   #26187
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Hoe? Je beweert nu dus dat er thermiet gebruikt werd omdat het stil is, en tegelijk dat getuigen explosies hoorden??? Je beseft toch dat je nu jezelf grandioos tegenspreekt!

Trouwens, thermiet is nooit gebruikt voor sloopwerken, daar is het veel te inefficient voor, en bovendien is daar precisietiming voor nodig. Om staalconstructies te slopen worden holle ladingen met TNT of RDX gebruikt. En, nog zo'n olifant in de kamer waar jij maar omheen danst, welk soort springstof er ook gebruikt wordt, zo'n project vraagt maanden voorbereiding, honderden ladingen en kilometers ontstekingsdraad. Dit is niet iets dat je ongemerkt tussen de soep en de patatten doet! Ook dit is iets dat troeters ontwijken als de pest, meestal wordt het gewoon weggewuifd met onzin als 'dat kan perfect in het geheim' (zonder uit te leggen hoe).

En heb je trouwens al eens nagedacht over de reden waarom WTC7 neergehaald moest worden? Ik ga blijven en blijven en blijven vragen en zagen tot je erop wil antwoorden!
Thermiet is, dacht ik, wel al gebruikt in het verleden voor sloopwerken, maar heel zelden, want het is inderdaad een onhandig, inefficiënt en onbetrouwbaar "explosief".
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2019, 23:52   #26188
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Thermiet is, dacht ik, wel al gebruikt in het verleden voor sloopwerken, maar heel zelden, want het is inderdaad een onhandig, inefficiënt en onbetrouwbaar "explosief".
Moest ik persoonlijk de leiding gehad hebben over het complot vanuit het hoofdkwartier van de Illuminati/Reptielmensen/Vrijmetselaars/Duivenbond of wie er ook achter zit, ik had gewoon ervoor gezorgd dat er genoeg springstof in die vliegtuigen zelf zat om de torens bij impact onmiddellijk te doen instorten. Veel meer doden, niemand kan ontsnappen, en who cares dat ze mooi recht naar beneden instorten of als een boom opzij vallen en daarbij nog wat andere gebouwen verpletteren? Hoe meer dood, chaos en verwoesting, hoe harder het gepeupel om wraak zal schreeuwen! Echt, ik heb de indruk dat degene die die operatie gepland heeft het onnodig moeilijk en ingewikkeld gemaakt heeft.

Oh, en nog iets, ik zou niet zo stom zijn om, als ik een neppaspoort ergens leg, een paspoort van mijn grootste bondgenoot en vaste klant bij de wapenindustrie te gebruiken, in plaats van een paspoort van één van de landen die we gaan binnenvallen!

Serieus, wie heeft er eigenlijk de leiding over die bende kloefkappers? Wile E. Coyote? Die had ook altijd van die hilarische, over-the-top plannen om die stomme vogel te vangen.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2019, 01:05   #26189
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

't waren gewoon aliens

Dat zijn de enige kloefers die er in slagen spectaculaire energetisch-sterrenstelsel-verslindende manoeuvres uit te voeren gewoon om onze luchtmacht wat te imponeren en vervolgens als een baksteen te crashen.

gesmolten staal ?
Komaan hé ...iedereen ziet van ver dat het gaat over gesmolten Moscovium
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2019, 03:50   #26190
Floozy
Lokaal Raadslid
 
Floozy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Thermiet is, dacht ik, wel al gebruikt in het verleden voor sloopwerken, maar heel zelden, want het is inderdaad een onhandig, inefficiënt en onbetrouwbaar "explosief".
Inderdaad, traditioneel termiet. Waar het dus niet over gaat in het geval van de WTC torens.

Citaat:
MICs, including nano-thermitic materials, are a type of reactive materials investigated for military use, as well as for general applications involving propellants, explosives, and pyrotechnics.

What distinguishes MICs from traditional thermites is that the oxidizer and a reducing agent, normally iron oxide and aluminium, are in the form of extremely fine powders (nanoparticles). This dramatically increases the reactivity relative to micrometre-sized powder thermite.

[...]

Historically, pyrotechnic or explosive applications for traditional thermites have been limited due to their relatively slow energy release rates. Because nanothermites are created from reactant particles with proximities approaching the atomic scale, energy release rates are far greater.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nano-thermite
https://www.ae911truth.org/evidence/...wers-and-wtc-7
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2019, 04:49   #26191
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
Inderdaad, traditioneel termiet. Waar het dus niet over gaat in het geval van de WTC torens.



https://www.ae911truth.org/evidence/...wers-and-wtc-7
En je antwoordt nog steeds niet op mijn vraag! Waarom wil je niet antwoorden? Komaan, stop met rond de pot te draaien en leg mij eens uit waarom WTC7 zo nodig tegen de grond moest! Ik ga dat blijven en blijven en blijven vragen tot je de moeite wil doen om mij dat eens uit te leggen! Waarom maakten de samenzweerders heel het plan toch zo onlogisch en zo ingewikkeld? Hadden ze nog steeds niet geleerd dat een klein onnozel foutje alles kan verkloten (Watergate, anyone?) en je dus vooral je complot niet lastiger moet maken dan nodig? Komaan, Floozy, of een andere troeter die het zoveel beter denkt te weten dan ons domme dwaze schapen! Haal jullie ongeëvenaarde wijsheid boven en leg het ons eens tot in de fijnste details uit waarom de samenzweerders het zichzelf toch zo moeilijk gemaakt hebben!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2019, 05:38   #26192
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
't waren gewoon aliens

Dat zijn de enige kloefers die er in slagen spectaculaire energetisch-sterrenstelsel-verslindende manoeuvres uit te voeren gewoon om onze luchtmacht wat te imponeren en vervolgens als een baksteen te crashen.

gesmolten staal ?
Komaan hé ...iedereen ziet van ver dat het gaat over gesmolten Moscovium
"Het waren aliens"

HAH! Dat is wat Wile E. Coyote wil dat je denkt! Je kan mij niet om de tuin leiden! Het waren de Looney Tunes! En wie denk je dat dat dynamiet geleverd heeft? Acme natuurlijk! Het is zo klaar als een klontje!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2019, 18:33   #26193
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
Inderdaad, traditioneel termiet. Waar het dus niet over gaat in het geval van de WTC torens.



https://www.ae911truth.org/evidence/...wers-and-wtc-7
jajajaja hoelang nog ga jij de theoretische mogelijkheden op blijven sommen hoe ge een gebouw in quasi vrije val naar beneden kunt halen.

Toon aan dat er thermiet gebruikt is
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2019, 18:40   #26194
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
En je antwoordt nog steeds niet op mijn vraag! Waarom wil je niet antwoorden? Komaan, stop met rond de pot te draaien en leg mij eens uit waarom WTC7 zo nodig tegen de grond moest! Ik ga dat blijven en blijven en blijven vragen tot je de moeite wil doen om mij dat eens uit te leggen! Waarom maakten de samenzweerders heel het plan toch zo onlogisch en zo ingewikkeld? Hadden ze nog steeds niet geleerd dat een klein onnozel foutje alles kan verkloten (Watergate, anyone?) en je dus vooral je complot niet lastiger moet maken dan nodig? Komaan, Floozy, of een andere troeter die het zoveel beter denkt te weten dan ons domme dwaze schapen! Haal jullie ongeëvenaarde wijsheid boven en leg het ons eens tot in de fijnste details uit waarom de samenzweerders het zichzelf toch zo moeilijk gemaakt hebben!
ach we zijn zoat 4 a 5 pagina's verder dan waar ik op z'n post inging en wat vroeg ivm een claim van een gesmolten stalen kolom

Geen enkel antwoord, laat staan dat er iets aangetoond wordt/
Enkel de gewoonlijke her-her-opgewarmde kost aan bedenkingen, claims, verdachtmakingen, verwijzingen naar alu-hoed-sites etc
Triestig
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2019, 20:02   #26195
Floozy
Lokaal Raadslid
 
Floozy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Toon aan dat er thermiet gebruikt is
How to debunk WTC thermite
https://www.fema.gov/media-library-d...52/403_apc.pdf
https://benthamopen.com/contents/pdf.../TOCPJ-2-7.pdf
https://www.ae911truth.org/evidence/...ural-engineers
https://www1.ae911truth.org/news/41-...materials.html
http://www1.ae911truth.org/faqs/347-...ial-story.html



Citaat:
Another source can be attributed to civil engineering professor Abolhassan Astanch-Asl, with the University of California at Berkeley. He spent two weeks at ground zero studying steel from the buildings, one of which was a horizontal I-beam from WTC 7. Professor Astanch-Asl reported that “[p]arts of the flat top of the I, once five-eighths of an inch thick, had vaporized.”(4) This phenomenon would require temperatures of 5,182 degrees Fahrenheit.(5)

Laatst gewijzigd door Floozy : 7 november 2019 om 20:03.
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2019, 11:26   #26196
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Waarom moest WTC7 tegen de grond???
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2019, 16:23   #26197
Floozy
Lokaal Raadslid
 
Floozy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Berichten: 338
Standaard

Seg Yog, mij hoor je toch ook niet wenen omdat jij die tests over thermiet niet kan laten zien die je uit je duim hebt gezogen?
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2019, 16:32   #26198
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
Seg Yog, mij hoor je toch ook niet wenen omdat jij die tests over thermiet niet kan laten zien die je uit je duim hebt gezogen?
Nee, jij weent omdat niemand je links au serieux neemt en iedereen ziet dat je niets in handen hebt dat discussie waard is.

Tough luck, cookie.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2019, 18:58   #26199
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Floozy Bekijk bericht
Seg Yog, mij hoor je toch ook niet wenen omdat jij die tests over thermiet niet kan laten zien die je uit je duim hebt gezogen?
U zei?

http://nmskeptic.blogspot.com/2010/0...ant-world.html

Voila, en nu verwacht ik van jou een antwoord op mijn vraag!
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2019, 21:47   #26200
Floozy
Lokaal Raadslid
 
Floozy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2013
Berichten: 338
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
U zei?
Die test is representatief volgens u? Wat zijn de details precies want die video is zelfs niet meer beschikbaar?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Voila, en nu verwacht ik van jou een antwoord op mijn vraag!
Blijde verwachting gewenst!
Floozy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be