Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke.

 
 
Discussietools
Oud 12 februari 2007, 05:38   #21
Internaut
Banneling
 
 
Internaut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Locatie: VL
Berichten: 2.761
Standaard

Te laat. Je vraag was niet interessant genoeg of je hoort simpelweg bij de ongelukkigen. We zijn na 11 Februari dus hij dient niet echt meer te reageren. Verstrepen heeft toch een aantal berichten geplaatst om ons een plezier te doen (want verplicht was hij niet he)
De reacties die je op zijn weblog plaatst leest hij altijd, maar ook dat geeft geen garantie dat hij zal antwoorden.
Hoe dan ook ken ik maar weinig politici die tenminste een blog hebben die reacties toelaten van het volk toelaten.
Internaut is offline  
Oud 12 februari 2007, 13:31   #22
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Te laat. Je vraag was niet interessant genoeg of je hoort simpelweg bij de ongelukkigen. We zijn na 11 Februari dus hij dient niet echt meer te reageren. Verstrepen heeft toch een aantal berichten geplaatst om ons een plezier te doen (want verplicht was hij niet he)
De reacties die je op zijn weblog plaatst leest hij altijd, maar ook dat geeft geen garantie dat hij zal antwoorden.
Hoe dan ook ken ik maar weinig politici die tenminste een blog hebben die reacties toelaten van het volk toelaten.
Wat heeft dat er nu mee te maken?
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 13 februari 2007, 18:44   #23
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Nu krijg je versnippering omdat de harde houding van het VB mensen ook afschrikt.
De enigen die door het VB afgeschrikt worden is het links werkschuw tuig dat bezig is dit land naar de kl!ten te helpen door.... niks te doen en toch te worden betaald.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 13 februari 2007, 18:52   #24
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
De enigen die door het VB afgeschrikt worden is het links werkschuw tuig dat bezig is dit land naar de kl!ten te helpen door.... niks te doen en toch te worden betaald.
Wat een veralgemenende uitspraak. Alsof alles wat niet VB is onmiddellijk links is.
Verder is er naar mijn mening een groot draagvlak voor een fatsoenlijke rechtse partij. Waarmee ik bedoel dat extremisten als de heer de Man, niet in zo een partij thuis horen.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 13 februari 2007, 19:52   #25
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Wat een veralgemenende uitspraak. Alsof alles wat niet VB is onmiddellijk links is.
Ik zei:
"De enigen die door het VB afgeschrikt worden is het links werkschuw tuig dat bezig is dit land naar de kl!ten te helpen door.... niks te doen en toch te worden betaald."
Dat is niet veralgemenen maar op een concentratie klaplopers wijzen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Verder is er naar mijn mening een groot draagvlak voor een fatsoenlijke rechtse partij.
Parasiteren op het werk van anderen, d�*t noem ik 'niet fatsoenlijk'.

Op de economische rem gaan staan, om armoede en miserie, en alzo afhankelijkheid, in de hand te werken, om zo stemmetjes te garen door Sinterklaas te spelen met andermans geld, d�*t noem ik 'niet fatsoenlijk'.

Een samenleving wordt financieel gedragen door diegenen die een economische bijdrage leveren. In het Belzieke landje worden dat almaar minder mensen. Een almaar kleiner wordend deel van de bevolking wordt almaar meer opgejaagd om de lasten te kunnen blijven dragen van de ganse rest, inclusief een almaar groter wordende kolonie parasieten, waardoor een job in deze ongesubsidieerde privé sector almaar minder aantrekkelijk wordt en nog meer mensen doet afhaken, d�*t noem ik 'niet fatsoenlijk'.

Er is een groot draagvlak voor een partij die bovenstaande trend omkeert. Zelfs de grootste onverschilligaard begint te beseffen dat het Belgisch regime buitengesmeten zal moeten worden. Jaar na jaar moet het regime nog meer geld afnemen van de burger om de inkomsten haar uitgaven te doen dekken.

Het is veelzeggend dat jij over die 'onfatsoenlijkheden' zwijgt als vermoord. Je vertoont het typische kenmerk van een regime-meeheuler/politiek-correcte: hypokrisie. Je staat vanop een mesthoop kritiek te spuiten op een vieze emmer.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Waarmee ik bedoel dat extremisten als de heer de Man, niet in zo een partij thuis horen.
Als je het woordje 'extremisten' dan toch zo graag gebruikt, doe dat dan voor het Belziek regime, dat een hele maatschappij naar een financiële afgrond aan het voeren is.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline  
Oud 13 februari 2007, 19:59   #26
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik zei:
"De enigen die door het VB afgeschrikt worden is het links werkschuw tuig dat bezig is dit land naar de kl!ten te helpen door.... niks te doen en toch te worden betaald."
Dat is niet veralgemenen maar op een concentratie klaplopers wijzen.
Nee, er zijn een hoop potentiële kiezers die afgeschrikt worden door sommige uitspraken en voorstellen van VB'ers

Citaat:
Parasiteren op het werk van anderen, d�*t noem ik 'niet fatsoenlijk'.
Op de economische rem gaan staan, om armoede en miserie, en alzo afhankelijkheid, in de hand te werken, om zo stemmetjes te garen door Sinterklaas te spelen met andermans geld, d�*t noem ik 'niet fatsoenlijk'.

Een samenleving wordt financieel gedragen door diegenen die een economische bijdrage leveren. In het Belzieke landje worden dat almaar minder mensen. Een almaar kleiner wordend deel van de bevolking wordt almaar meer opgejaagd om de lasten te kunnen blijven dragen van de ganse rest, inclusief een almaar groter wordende kolonie parasieten, waardoor een job in deze ongesubsidieerde privé sector almaar minder aantrekkelijk wordt
Er is een groot draagvlak voor een partij die bovenstaande trend omkeert. Zelfs de grootste onverschilligaard begint te beseffen dat het Belgisch regime buitengesmeten zal moeten worden. Jaar na jaar moet het regime nog meer geld afnemen van de burger om de inkomsten haar uitgaven te doen dekken.

Dat heeft uiteindelijk niets met de discussie te maken over een rechtse partij met een minder afschrikken imago dan het VB.
U hebt mijn initiële post niet eens gelezen. Het moet geen partij zijn zonder VB'ers maar wel met de minder radicale lijn zoals Verstrepen en Morel.




Citaat:

Het is veelzeggend dat jij over die 'onfatsoenlijkheden' zwijgt als vermoord. Je vertoont het typische kenmerk van een regime-meeheuler/politiek-correcte: hypokrisie. Je staat vanop een mesthoop kritiek te spuiten op een vieze emmer.
Wat een uitspraken
Ik spui niet eens kritiek, ik vroeg naar de mening van de heer Verstrepen over een voorstel om de minder radicale lijn van het VB de bundelen met partijen als die van Dedecker en Coveliers.
In plaats van doelloos te lopen beschuldigen kan u misschien ook eens lezen en inhoudelijk reageren.

Citaat:
Als je het woordje 'extremisten' dan toch zo graag gebruikt, doe dat dan voor het Belziek regime, dat een hele maatschappij naar een financiële afgrond aan het voeren is
Daar ging de draad dan ook helemaal niet over. Het was een voorstel voor een rechtse partij en u begint mij te verwijten dat ik het niet over het 'Belzieke' regime heb, een obsessie misschien?
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be