Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 december 2018, 00:47   #41
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ik snap de heisa niet.
Als je niet week na week van de kwaliteit en de Panache van vdp zit te genieten dit seizoen, denk ik dat je niet echt van veldrijden houdt.
Juist....

Zelden komen alle kwaliteiten in één sport zo te samen als bij Van De Poel...

Een pracht atleet....

Nu maar hopen dat hij op het komende wereldkampioenschap de kers op de taart kan zetten....

Het is hem dik gegund over alle grenzen heen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2018, 17:40   #42
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

MVDP is momenteel de beste van het actuele lot veldrijders.

Alleen hij is goed op ,weg om de kip met de gouden eieren te slachten.

Zolang de VRT het (rechtstreeks) blijft uitzenden zullen de sponsors blijven.
(Hoofdzakelijk gokkantoren!!)

Eens die interesse wegdeemstert , (zie motorcross) zal het veldrijden terug zijn wat het geweest is. Een typisch Vlaams winteramusement (lees ook: mogelijkheid om eens goed te "tanken") met plaatselijke slijkduivels (positief bedoeld) , die ook wat willen bijverdienen, voor zichzelf en de lokale horeca.

Of deze supporters geïnteresseerd zijn in een "wedstrijd", waarbij een buitenlands fenomeen telkens een one-man demonstratie opvoert, valt te betwijfelen.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2018, 19:35   #43
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
MVDP is momenteel de beste van het actuele lot veldrijders.

Alleen hij is goed op ,weg om de kip met de gouden eieren te slachten.

Zolang de VRT het (rechtstreeks) blijft uitzenden zullen de sponsors blijven.
(Hoofdzakelijk gokkantoren!!)

Eens die interesse wegdeemstert , (zie motorcross) zal het veldrijden terug zijn wat het geweest is. Een typisch Vlaams winteramusement (lees ook: mogelijkheid om eens goed te "tanken") met plaatselijke slijkduivels (positief bedoeld) , die ook wat willen bijverdienen, voor zichzelf en de lokale horeca.

Of deze supporters geïnteresseerd zijn in een "wedstrijd", waarbij een buitenlands fenomeen telkens een one-man demonstratie opvoert, valt te betwijfelen.
Dat klopt ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen vanavond in diegem, net sanne cant gewonnen, als ge telenet hebt of proximus kun je daar op zappen play time bij telenet en bij proximus weet ik het niet die zenden de cross ook uit !

MVDP zal mogelijk zijn twintigste van dit jaar pakken, alhoewel in de uci klassement staat hij wat lager genoteerd dankzij niet deelnemen aan de amerikaanse wedstrijden, de laatste dat hij reed heeft hij heel wat seconden weggewerkt iets van een dikke 52 a 53 secs…. toon aert vreesde al voor zijn plek wat gelukkig niet gebeurde...
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2018, 21:44   #44
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Typisch Belgisch nationalistisch navelsstaarders probleem.

In het tennis gebeurt het om de zoveel jaar, dat er één bovenuit steekt en op een seizoen alle grandslams wint... Nog nooit heb ik in tennis horen opperen dat het talent van t moment de sport kapot maakt, integendeel.

In t voetbal ze in Messi en Ronaldo ook van een andere planeet. Nooit een probleem.

Het zijn net zulke talenten die hun sport in haar geheel naar een hoger niveau tillen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2018, 23:34   #45
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Fucking klote Belgo nationalisten...nu zetten ze al stewards in om Mathieu tegen te houden en van de fiets te slaan...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2018, 23:37   #46
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Fucking klote Belgo nationalisten...nu zetten ze al stewards in om Mathieu tegen te houden en van de fiets te slaan...
heb het gezien....maar heeft vanthourenthout wel mooi teruggefloten, ondanks de steward niet in zijn opzet geslaagd is MVDP van zijn fiets te krijgen, kroop er ondanks de gevoelde krak in zijn nek toch terug op de fiets.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2018, 01:14   #47
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Typisch Belgisch nationalistisch navelsstaarders probleem.

In het tennis gebeurt het om de zoveel jaar, dat er één bovenuit steekt en op een seizoen alle grandslams wint... Nog nooit heb ik in tennis horen opperen dat het talent van t moment de sport kapot maakt, integendeel.

In t voetbal ze in Messi en Ronaldo ook van een andere planeet. Nooit een probleem.

Het zijn net zulke talenten die hun sport in haar geheel naar een hoger niveau tillen.

Nu ja ! Je zult het wel sarcastisch bedoeld hebben.
Tennis en voetbal, mundiale sporten, vergelijken met veldrijden !
MVDP als Nederlander is verplicht 95% van zijn wedstrijden in één land, heu Vlaanderen, te rijden omdat het daarbuiten maar weinig plaats vindt.
Als prof zou hij enkel in Nederland armoe lijden.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2019, 14:18   #48
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Nu ja ! Je zult het wel sarcastisch bedoeld hebben.
Tennis en voetbal, mundiale sporten, vergelijken met veldrijden !
MVDP als Nederlander is verplicht 95% van zijn wedstrijden in één land, heu Vlaanderen, te rijden omdat het daarbuiten maar weinig plaats vindt.
Als prof zou hij enkel in Nederland armoe lijden.
Nee, wielrennen is een mondiale sport, en veldrijden en mountainbiken zijn daar onderdelen van.
Mijn punt was dat Mathieu een atleet van wereldklasse is in een van de zwaarste disciplines in de sport Tout court.

Ik heb ook wel een beetje gesport. O.m. 5 ironmans uitgedaan. Ik kan je gerust vertellen, als afgetraind atleet, zijn er maar twee sporters waar je nog enig voorbehoud voor maakt om even een training mee te doen op zo'n moment, dat waren mountainbikers en veldrijders...

Als Mathieu volgend jaar op de weg gaat meedoen, dan komt Sagan er niet meer aan te pas, om maar een realistisch voorbeeld te geven.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2019, 19:44   #49
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Nee, wielrennen is een mondiale sport, en veldrijden en mountainbiken zijn daar onderdelen van.
Mijn punt was dat Mathieu een atleet van wereldklasse is in een van de zwaarste disciplines in de sport Tout court.

Ik heb ook wel een beetje gesport. O.m. 5 ironmans uitgedaan. Ik kan je gerust vertellen, als afgetraind atleet, zijn er maar twee sporters waar je nog enig voorbehoud voor maakt om even een training mee te doen op zo'n moment, dat waren mountainbikers en veldrijders...

Als Mathieu volgend jaar op de weg gaat meedoen, dan komt Sagan er niet meer aan te pas, om maar een realistisch voorbeeld te geven.
Tja ,wat Sagan betreft.....

Citaat:
Al van bij de jeugd is de jonge Sagan heel veelzijdig gebleken: hij doet niet alleen mee in het wegwielrennen, maar bewijst zich ook in het mountainbiken en het veldrijden. Samen met de Pool Micha? Kwiatkowski beheerste hij het wegwielrennen bij de jeugd. Zo won hij in 2007 een etappe in de Drei Etappen Rundfahrt Frankfurt en won hij bij de junioren zowel het Slowaaks kampioenschap op de weg in Brno als dat van het veldrijden in Prievidza. Tevens werd hij derde op zowel het Europees kampioenschap mountainbike als dat van het veldrijden. Op het einde van dat jaar won hij bij de junioren de veldrit van Diegem.

Een jaar later wist hij definitief door te breken aan de top van de off-the-roadsport, door zowel Europees als wereldkampioen in het mountainbiken te worden; hij won respectievelijk voor de Oekraïner Mykhaylo Batsutsa en de Fransman Arnaud Jouffroy. Tijdens de wereldkampioenschappen veldrijden moest hij in het Italiaanse Treviso voor diezelfde Jouffroy evenwel nipt de duimen leggen
. Op de weg liet hij in 2008 van zich spreken door een paar puike prestaties. Zo werd hij tijdens Le Pavé de Roubaix, de zogenaamde Parijs-Roubaix voor junioren tweede achter de Brit Andrew Fenn. Net als het jaar ervoor won hij een etappe in de Trofeo Karlsberg. In de Ronde van Lunigiana won hij de vierde etappe en in het Kroatische Istrië legde hij beslag op het eindklassement van de Ronde van Istrië.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Sagan

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 januari 2019 om 19:44.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2019, 01:26   #50
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Opgelet iedereen !

Volgende week BK.

Er gaat dit keer zeker een landgenoot winnen ! Spannend!
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2019, 01:41   #51
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ik kijk niet meer.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2019, 16:44   #52
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.074
Standaard

Héél lang geleden !
Maar vandaag een spannende wedstrijd tijdens het BK gezien.
T.Aerts heeft verdient gewonnen van W.Van Aert na steeds wisselende posities !
Sport van het hoogste niveau.
Veel aangenamer om naar te kijken dan eentonige demonstraties.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2019, 12:55   #53
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Knap van Sanne Cant en weeral boe voor Vlaamse 'supporters'. Bende debielen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be