Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

 
 
Discussietools
Oud 12 februari 2006, 11:21   #1
saintamour
Burger
 
saintamour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 104
Standaard we moeten een streep trekken

We moeten een streep trekken : Dit is gelukkig een uitspraak die we de laatste weken meer en meer te horen krijgen. De moslimwereld staat op zijn kop vanwege enkele cartoons en ze eisen op meer of minder gewelddadige wijze dat dit ... meer lezen : http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=21


bezoek eens mijn forum daar kan je ook je reacties kwijt


saintamour is offline  
Oud 12 februari 2006, 11:22   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Wij moeten juist NIKS.
Bhairav is offline  
Oud 12 februari 2006, 15:19   #3
humble
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 november 2002
Locatie: Kempen
Berichten: 591
Standaard

mooie webside leuk om weten
humble is offline  
Oud 12 februari 2006, 16:05   #4
saintamour
Burger
 
saintamour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
mooie webside leuk om weten
dank u humble , voor het compliment , je kan ook altijd eens posten op mijn kleine forum , hopelijk wordt dat ook een klein succesje

http://www.gerardweytjens.be/
saintamour is offline  
Oud 12 februari 2006, 17:27   #6
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

idd.. die politici zijn toch ook allemaal hetzelfde.. shameless self-promotion
lyot is offline  
Oud 12 februari 2006, 17:30   #7
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saintamour Bekijk bericht
We moeten een streep trekken : Dit is gelukkig een uitspraak die we de laatste weken meer en meer te horen krijgen. De moslimwereld staat op zijn kop vanwege enkele cartoons en ze eisen op meer of minder gewelddadige wijze dat dit ... meer lezen : http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=21


bezoek eens mijn forum daar kan je ook je reacties kwijt

Die Gerard Weytjens roept op om de Carrefour te boycotten. Lachen !!!!
Dezelfde methodes als de moslims die hij zo haat. Nogmaals lachen !!!
Meer van dat Gerard, ik ben verzot op dat soort humor.
Jampie is offline  
Oud 12 februari 2006, 18:06   #8
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saintamour Bekijk bericht
We moeten een streep trekken : Dit is gelukkig een uitspraak die we de laatste weken meer en meer te horen krijgen. De moslimwereld staat op zijn kop vanwege enkele cartoons en ze eisen op meer of minder gewelddadige wijze dat dit ... meer lezen : http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=21


bezoek eens mijn forum daar kan je ook je reacties kwijt

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 12 februari 2006, 20:00   #9
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.992
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Reclame voor je forum kan je elders maken.
Dat heb ik u toch niet horen zeggen tegen uw rode bondgenoot Piano die hier regelmatig reclame voor zijn site komt maken.
daiwa is offline  
Oud 12 februari 2006, 20:08   #10
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Mijn getrokken streep is zo weinig mogelijk kopen bij moslims, nooit een moslim in mijn zaak aannemen...enz.
longhorn is offline  
Oud 12 februari 2006, 20:12   #11
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.122
Standaard

Ziet dat ge het allemaal tegoei doet, die streep trekken.

__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 12 februari 2006, 20:22   #12
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

U vraagt wij draaien:

__________________________________________________ ______



ziezo.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline  
Oud 12 februari 2006, 21:15   #13
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Een streep moet er inderdaad getrokken was en liefst ook een betere grens en een heel nieuw immigratie systeem.

het word tijd dat europa en amerika en andere vrijdenkende landen een streep gaan trekken voor die achterlijke extremistische moslims.
de wereld laat zich doen door een klein aantal gewapende extremistische organisaties. en waarom ???
omdat we hun de vrijheid geven om hier aanslagen te kunnen plegen en alles te vernielen tijdens protesten.

0 TOLERANTIE

tegenover de islam en extremistische moslims.

en laten we op onze strepen staan ook op het politieke toneel en ons niet meer laten domineren door landen die het niet nauw nemen met onze wetten waarden en vrijheden.
iran,syrië,SA,afghanistan, algerije,pakistan,indonesië,marrokko,soedan,egypt e en nog vele andere landen zullen moeten gaan kiezen. oftewel zijn ze voor ons oftewel tegen ons.
laat WO 3 maar beginnen als dit het enige is wat er voor zorgt dat deze extremistische moslims respect voor ons hebben.
laten we het zwaard nemen en deze kanker van de wereld voorgoed vernietigen.
laten we het de kruistochten van de 21ste eeuw noemen
slegie is offline  
Oud 12 februari 2006, 21:25   #14
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
Een streep moet er inderdaad getrokken was en liefst ook een betere grens en een heel nieuw immigratie systeem.

het word tijd dat europa en amerika en andere vrijdenkende landen een streep gaan trekken voor die achterlijke extremistische moslims.
de wereld laat zich doen door een klein aantal gewapende extremistische organisaties. en waarom ???
omdat we hun de vrijheid geven om hier aanslagen te kunnen plegen en alles te vernielen tijdens protesten.

0 TOLERANTIE

tegenover de islam en extremistische moslims.

en laten we op onze strepen staan ook op het politieke toneel en ons niet meer laten domineren door landen die het niet nauw nemen met onze wetten waarden en vrijheden.
iran,syrië,SA,afghanistan, algerije,pakistan,indonesië,marrokko,soedan,egypt e en nog vele andere landen zullen moeten gaan kiezen. oftewel zijn ze voor ons oftewel tegen ons.
laat WO 3 maar beginnen als dit het enige is wat er voor zorgt dat deze extremistische moslims respect voor ons hebben.
laten we het zwaard nemen en deze kanker van de wereld voorgoed vernietigen.
laten we het de kruistochten van de 21ste eeuw noemen
kan jij wel makkelijk zeggen! ga jij gaan vechten en sneuvelen voor die oorlog? Doe maar, ik blijf wel thuis
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline  
Oud 12 februari 2006, 21:44   #15
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
kan jij wel makkelijk zeggen! ga jij gaan vechten en sneuvelen voor die oorlog? Doe maar, ik blijf wel thuis
een oorlog tegen de islam of extremistische moslims zal zich heus niet ver van huis afspelen.
indien dit alles escaleert in oorlog zullen er zeker in europa burgeroorlogen uitbreken zoals toen in joegoslavië.
eens kijken hoelang jij je kop in het zand blijft steken als een lafaard als je vrouw of dochter word verkracht of als er genocides plaats vinden????

en ja, ik ben bereid te vechten voor mijn vrijheid en waarden en ja misschien zou ik het niet overleven maar als mijn soort win hebben mijn kinderen en kleinkinderen toch een betere wereld.

en ja net zoals iedereen is er bij mij ook angst om te sterven maar een nog grotere angst is dat wij hier zouden moeten leven onder de islamwetten en er een sharia word afgekondigd

vraag aan elke overlevende van WO 2 wat ze zouden verkiezen

1) leven terug onder nazi bewind

of

2) waarschijnlijk dood gaan in een oorlog die ons bevrijd

wedden dat ze allemaal 2 kiezen en u???
slegie is offline  
Oud 12 februari 2006, 21:46   #16
saintamour
Burger
 
saintamour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
Een streep moet er inderdaad getrokken was en liefst ook een betere grens en een heel nieuw immigratie systeem.

het word tijd dat europa en amerika en andere vrijdenkende landen een streep gaan trekken voor die achterlijke extremistische moslims.
de wereld laat zich doen door een klein aantal gewapende extremistische organisaties. en waarom ???
omdat we hun de vrijheid geven om hier aanslagen te kunnen plegen en alles te vernielen tijdens protesten.

0 TOLERANTIE

tegenover de islam en extremistische moslims.

en laten we op onze strepen staan ook op het politieke toneel en ons niet meer laten domineren door landen die het niet nauw nemen met onze wetten waarden en vrijheden.
iran,syrië,SA,afghanistan, algerije,pakistan,indonesië,marrokko,soedan,egypt e en nog vele andere landen zullen moeten gaan kiezen. oftewel zijn ze voor ons oftewel tegen ons.
laat WO 3 maar beginnen als dit het enige is wat er voor zorgt dat deze extremistische moslims respect voor ons hebben.
laten we het zwaard nemen en deze kanker van de wereld voorgoed vernietigen.
laten we het de kruistochten van de 21ste eeuw noemen
daar zal het inderdaad nog op uit draaien , de derde wereld oorlog zal tss ons en hen uitgevochten worden
saintamour is offline  
Oud 12 februari 2006, 22:09   #17
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
een oorlog tegen de islam of extremistische moslims zal zich heus niet ver van huis afspelen.
indien dit alles escaleert in oorlog zullen er zeker in europa burgeroorlogen uitbreken zoals toen in joegoslavië.
eens kijken hoelang jij je kop in het zand blijft steken als een lafaard als je vrouw of dochter word verkracht of als er genocides plaats vinden????

en ja, ik ben bereid te vechten voor mijn vrijheid en waarden en ja misschien zou ik het niet overleven maar als mijn soort win hebben mijn kinderen en kleinkinderen toch een betere wereld.

en ja net zoals iedereen is er bij mij ook angst om te sterven maar een nog grotere angst is dat wij hier zouden moeten leven onder de islamwetten en er een sharia word afgekondigd

vraag aan elke overlevende van WO 2 wat ze zouden verkiezen

1) leven terug onder nazi bewind

of

2) waarschijnlijk dood gaan in een oorlog die ons bevrijd

wedden dat ze allemaal 2 kiezen en u???
1, ik leef liever.. Sterven voor iets in onnozel
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline  
Oud 12 februari 2006, 22:43   #18
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.992
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
kan jij wel makkelijk zeggen! ga jij gaan vechten en sneuvelen voor die oorlog? Doe maar, ik blijf wel thuis
De volgende uitspraak komt van een politiek onafhankelijke analist op een beurssite, geeft wel stof tot nadenken vind ik.

''Al die stappen die we nu de politiek zien nemen zijn geen toeval. De wereld is er in enkele maanden tijd heel erg onveilig op geworden en vrijwel niemand die het door heeft''.
daiwa is offline  
Oud 12 februari 2006, 23:08   #19
Harald
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
een oorlog tegen de islam of extremistische moslims zal zich heus niet ver van huis afspelen.
indien dit alles escaleert in oorlog zullen er zeker in europa burgeroorlogen uitbreken zoals toen in joegoslavië.
Laat ons nu eens niet te hard van stapel lopen.
Een klassieke oorlog tegen de islam is uitgesloten. De Arabische legers zijn niets waard. Dat hebben ze ten overvloede bewezen in hun confrontaties met Israël, bij de Golf-oorlog en bij de Irak-oorlog.
De oorlogen tussen Irak en Iran zijn vanuit militair oogpunt ook geen hoogvliegers. Turkije investeert zich kapot in zijn leger. Maar de Koerden kunnen ze nauwelijks de baas.

Een burgeroorlog is onwaarschijnlijk. Daarvoor zijn de moslims te kwetsbaar. Als ze militair in staat zijn enkele bastions in handen te houden (grote delen van de grote steden), dan zijn ze hier zeer kwetsbaar op vlak van bevoorrading en nutsvoorzieningen.

Een economische oorlog is best wel mogelijk. En deze kan pijn doen, vooral in de portemonnee. Dit zou wel eens louterend kunnen zijn voor West-Europa. De uitslag ligt alleszins vast : de Arabieren gaan plat op de buik en er komt een einde aan de afpersing met dure olie.

De laatste mogelijkheid is een oorlog van terreur. En die is volop bezig. Meer nog, we zijn hem aan het verliezen.
Zelfcensuur grijpt overal om zich heen. En het verraad van onze politici is onbegrijpelijk : de klonen van Chamberlain zijn niet te tellen.

De meeste moslims in Europa zijn uiterst laf. Alleen zijn ze zo mak als een lam. Maar in groep krijgen ze leeuwenmoed. Dan durven ze zelfs petanqueballen uit ramen gooien en gehandicapte vrouwen in brand steken, zoals de rellen in Frankrijk ons geleerd hebben. Hiertegen helpt slechts een harde hand. Méér dan een harde hand is niet nodig. Minder is niet genoeg.

mvg

Harald.
Harald is offline  
Oud 13 februari 2006, 20:33   #20
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Laat ons nu eens niet te hard van stapel lopen.
Een klassieke oorlog tegen de islam is uitgesloten. De Arabische legers zijn niets waard. Dat hebben ze ten overvloede bewezen in hun confrontaties met Israël, bij de Golf-oorlog en bij de Irak-oorlog.
De oorlogen tussen Irak en Iran zijn vanuit militair oogpunt ook geen hoogvliegers. Turkije investeert zich kapot in zijn leger. Maar de Koerden kunnen ze nauwelijks de baas.

Een burgeroorlog is onwaarschijnlijk. Daarvoor zijn de moslims te kwetsbaar. Als ze militair in staat zijn enkele bastions in handen te houden (grote delen van de grote steden), dan zijn ze hier zeer kwetsbaar op vlak van bevoorrading en nutsvoorzieningen.

Een economische oorlog is best wel mogelijk. En deze kan pijn doen, vooral in de portemonnee. Dit zou wel eens louterend kunnen zijn voor West-Europa. De uitslag ligt alleszins vast : de Arabieren gaan plat op de buik en er komt een einde aan de afpersing met dure olie.

De laatste mogelijkheid is een oorlog van terreur. En die is volop bezig. Meer nog, we zijn hem aan het verliezen.
Zelfcensuur grijpt overal om zich heen. En het verraad van onze politici is onbegrijpelijk : de klonen van Chamberlain zijn niet te tellen.

De meeste moslims in Europa zijn uiterst laf. Alleen zijn ze zo mak als een lam. Maar in groep krijgen ze leeuwenmoed. Dan durven ze zelfs petanqueballen uit ramen gooien en gehandicapte vrouwen in brand steken, zoals de rellen in Frankrijk ons geleerd hebben. Hiertegen helpt slechts een harde hand. Méér dan een harde hand is niet nodig. Minder is niet genoeg.

mvg

Harald.
een goede en juiste reactie en ik ben het volledig met u eens
slegie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be