Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2018, 23:02   #6241
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het is om mee te janken, maar we moeten eerlijk toegeven dat de eerste N-VA-er die minister van defensie werd er even weinig van bakt als zijn illustere voorgangers.
Je komt niet zomaar op die post. Gehoorzaamheid aan de Nato en haar leiders is een belangrijk iets in een land als België. En ook open staan voor lobbywerk of corruptie. De Crem die gaat feesten in de VS bv...

De NVA is gewoon niet die echte kracht van de verandering. Pas op tegen de kleintjes schoppen kunnen ze als de beste. Naar boven is het likken als de rapste. Je kan eigenlijk evengoed op een andere traditionele partij stemmen. Het is doorsnee Belgische politiek die de NVA levert. Postjes, geld. Alleen wat minder sociaal. Meer ieder-voor-zich en armoede-is-je-eigen-schuld angelsaxische nonsens achterna.

Een verse partij was geen slecht idee maar het heeft niet lang mogen duren of ook de NVA kleurt grijs.

Laatst gewijzigd door Bach : 17 mei 2018 om 23:09.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2018, 00:14   #6242
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Als u bedoelt dat de Nederlandstaligen cq. de Vlamingen in België in wezen de macht van hun bevolkingsmeerderheid middels bedoeld systeem hebben ingeperkt (sommigen zullen het «afgestaan» noemen), tja, dan is dat inderdaad juist.

We hebben het voorheen daarover al uitgebreid gehad : die inperking is destijds gebeurd met akkoord en goedkeuring (sine qua non) van uw toenmalige «Vlaamse» politici. Die hebben zich toen flink in de bloem laten rollen, maar ik vind dat dit de Belgische Franstaligen niet ten kwade geduid kan worden.
Op dat vlak ben ik het niet met je eens. Dat de "Vlaamse" politici zich lieten rollen klopt, maar gezien de Belgische geschiedenis kan hen dat minder kwalijk worden genomen dat de dominante Franstaligen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2018, 06:45   #6243
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard wat zal het VK nu doen????

Even rondkijken bij de NATO-partners....we hadden het VK al een tijdje niet meer vermeld...

Origineel had het Verenigd Koninkrijk gedacht om 138 F-35's aan te schaffen....Het zou gaan om 2 types,de VSTOL-versie F-35B en de CTOL-versie F-35A.(ook aangeboden aan Belgie)

Door de keuze voor het niet monteren van een katapult op hun twee nieuwe vliegkampschepen is er geen alternatief (meer) voor de F-35B ,de Britten hebben er 48 voorzien en ze kunnen niks anders dan deze bestelling binnenpakken.

Maar de 90 F-35-A staan in toenemende mate in vraag....Toen het VK erover nadacht de RAF te updaten ,alweer meer dan een decennium geleden ,waren de toen binnenkomende Typhoon's hun "pure fighter" en hun Tornado's hun aanvalsvliegtuigen.De (verouderde) Tornado's zouden vervangen worden door een veel meer "multirole" vliegtuig......de F-35A.

Tijden veranderen.Binnen de RAF tonen de huidige tranches Typhoons zich in toenemende mate "Multirole",en de twijfel over de F-35A groeit.....
Bovendien zit er ook een economisch/industrieel angeltje aan......BAE-systems en Airbus moeten een reden blijven hebben om een van hun twee Typhoonn-fabrieken in Groot-Brittanie te houden.(de andere staat in Italie)....en dat kan door bestellingen.....

Bij het Joint Strike Fighter consortium kunnen ze misschien al een beetje zorgen maken....

Het is heel ironisch,de vormgeving,en de bijgaande problematieken van het F-35 project zijn bepaald doordat men in een gelijksoortig uitziend frame zowel een "multi-purpose",een "naval-multi-purpose" als een "Vertical take Off-Multi-purpose" wilden schoenlepelen....Het is eigenlijk best indrukwekkend hoe ver men al geraakt is.

Het lijkt uiteindelijk wel die VSTOL-versie ,de F-35B,die door zijn unieke capaciteiten,de versie zal blijken die "nuttigst" zal zijn voor naties die zich een beetje "maritime air power" willen aanmeten vanaf zakdoek-vliegdekscheepjes,de rest staat in vraag....nu ook bij de Britten...
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 19 mei 2018 om 06:51.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 17:39   #6244
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Laat u niets wijsmaken, dames en heren forummers.
Inderdaad dames en heren forummers, laat u niets wijsmaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Om het nog eenvoudiger te stellen : het gaat om een principe. Is België bereid tot dergelijke nauwere samenwerking, en per uitbreiding, schrijft België zich in in het concept van een ruimere vernieuwde inter-Europese samenwerking, of niet ? Aan zowel een “ja” als een “neen” als antwoord zijn uiteraard gevolgen verbonden die verder moeten bekeken cq. besproken worden, maar nu en in eerste instantie gaat het om het principe.
Wanneer het om principes gaat, meer nog om de concrete invulling van principes, is Frankrijk bijzonder slecht geplaatst, om een hoge borst op te zetten wanneer het gaat om nauwe samenwerking inzake defensie.

Van de uitzetting in 1967 van het hoogste Navo commando Shape uit Frankrijk tot het voortijdig verlaten van de vroegere inter-Europese samenwerking bij de bouw van de Eurofighter om solo slim te spelen met de Rafale draagt Frankrijk een bijzonder slecht imago terzake en is het beslist niet de beste leerling van de klas.

Dus wanneer het gaat om principes dames en heren, en vooral op de invulling en uitwerking er van, let op uw ganzen.

De koop van het bestaande inter Europese vliegtuig Eurofighter is binnen de context van de toekomstige Europese defensie samenwerking veruit te verkiezen boven de aankoop van de Rafale, die indertijd de anti-Europese defensie samenwerking vertegenwoordigde. Dit in zoverre natuurlijk de intrinsieke meerwaarde van de F-35 én de kostenbesparingen over de levensduur geen elementen zouden zijn die een schaduw werpen over de gestelde 'principes'.

Tenslotte nog een écht echte uitsmijter. De eerste prototypes van de Rafale vlogen met Amerikaanse motoren (foei!) omdat de Fransen toen nog geen deftige motor hadden. Nooit gehad hebben overigens. De Snecma Atar familie (Mirage 3 en 5) was een rechtstreekse afstammeling van de Duitse motor van de Me-262, ontwerp in 1942. En de M-53 motor (Mirage 2000) van midden jaren 70 was qua techniek een doorslag van de J-79 motor van de Starfighter, ontwikkeld begin jaren 50. De M-88 voor de Rafale zou nog een hele tijd op zich laten wachten.

En zo vlogen de eerste test Rafale's met de GE F404-GE-400, de motor van de F-18, een ontwerp van begin jaren 70.

Waarbij de test piloten zich zo tevreden toonden over - eindelijk - een deftige hoog vermogende en - ook eindelijk - een uiterst betrouwbare motor dat ze zich lieten verleiden tot volgende quote: We hopen dat de Snecma M-88 nooit klaar geraakt. Tweede helft jaren 80, ja de Rafale is geen jonge dame meer, hoe verleidelijk zo ook buiten competitie voor de dag probeert te komen.

Dat zijn toch leuke dingen voor de mensen.

En nu snel naar de schuilkelder. De Erinyen zijn op komst.
__________________
Fortuna favet fortibus

Laatst gewijzigd door JeeBee : 21 mei 2018 om 17:42.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 18:29   #6245
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.818
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Tenslotte nog een écht echte uitsmijter. De eerste prototypes van de Rafale vlogen met Amerikaanse motoren (foei!) omdat de Fransen toen nog geen deftige motor hadden. Nooit gehad hebben overigens. De Snecma Atar familie (Mirage 3 en 5) was een rechtstreekse afstammeling van de Duitse motor van de Me-262, ontwerp in 1942.
Hoe werden die krengen door insiders genoemd? Fuel-to-noise-converters, niet?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 18:48   #6246
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.810
Standaard

Citaat:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht

Tenslotte nog een écht echte uitsmijter. De eerste prototypes van de Rafale vlogen met Amerikaanse motoren (foei!) omdat de Fransen toen nog geen deftige motor hadden. Nooit gehad hebben overigens. De Snecma Atar familie (Mirage 3 en 5) was een rechtstreekse afstammeling van de Duitse motor van de Me-262, ontwerp in 1942.
Dat is dan de omgekeerde evolutie van wat er zich nu voordoet met de Opelwagens. Die personenauto's hebben sinds kort geen Duitse motor meer, maar wel een Franse Peugeot-motor. Is ook een degelijke motor.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 mei 2018 om 18:51.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 20:19   #6247
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Inderdaad dames en heren forummers, laat u niets wijsmaken.



Wanneer het om principes gaat, meer nog om de concrete invulling van principes, is Frankrijk bijzonder slecht geplaatst, om een hoge borst op te zetten wanneer het gaat om nauwe samenwerking inzake defensie.

Van de uitzetting in 1967 van het hoogste Navo commando Shape uit Frankrijk tot het voortijdig verlaten van de vroegere inter-Europese samenwerking bij de bouw van de Eurofighter om solo slim te spelen met de Rafale draagt Frankrijk een bijzonder slecht imago terzake en is het beslist niet de beste leerling van de klas.

Dus wanneer het gaat om principes dames en heren, en vooral op de invulling en uitwerking er van, let op uw ganzen.

De koop van het bestaande inter Europese vliegtuig Eurofighter is binnen de context van de toekomstige Europese defensie samenwerking veruit te verkiezen boven de aankoop van de Rafale, die indertijd de anti-Europese defensie samenwerking vertegenwoordigde. Dit in zoverre natuurlijk de intrinsieke meerwaarde van de F-35 én de kostenbesparingen over de levensduur geen elementen zouden zijn die een schaduw werpen over de gestelde 'principes'.

Tenslotte nog een écht echte uitsmijter. De eerste prototypes van de Rafale vlogen met Amerikaanse motoren (foei!) omdat de Fransen toen nog geen deftige motor hadden. Nooit gehad hebben overigens. De Snecma Atar familie (Mirage 3 en 5) was een rechtstreekse afstammeling van de Duitse motor van de Me-262, ontwerp in 1942. En de M-53 motor (Mirage 2000) van midden jaren 70 was qua techniek een doorslag van de J-79 motor van de Starfighter, ontwikkeld begin jaren 50. De M-88 voor de Rafale zou nog een hele tijd op zich laten wachten.

En zo vlogen de eerste test Rafale's met de GE F404-GE-400, de motor van de F-18, een ontwerp van begin jaren 70.

Waarbij de test piloten zich zo tevreden toonden over - eindelijk - een deftige hoog vermogende en - ook eindelijk - een uiterst betrouwbare motor dat ze zich lieten verleiden tot volgende quote: We hopen dat de Snecma M-88 nooit klaar geraakt. Tweede helft jaren 80, ja de Rafale is geen jonge dame meer, hoe verleidelijk zo ook buiten competitie voor de dag probeert te komen.

Dat zijn toch leuke dingen voor de mensen.

En nu snel naar de schuilkelder. De Erinyen zijn op komst.
Het lucht wellicht op om u uw kennelijk erg moeilijk te dragen frustratie en uw haat voor alles wat Frans is nog maar eens te ventileren, maar in wezen had u kunnen volstaan met uw stelling dat in uw visie elke mogelijke samenwerking van België met Frankrijk, in casu op het gebied van defensie, te verwerpen en zelfs onmogelijk is.

Het ontgaat u daarbij blijkbaar totaal dat Frankrijk niet enkel een lid van de NATO/OTAN is, en zelfs een veel groter en belangrijker dan uw land, maar dat het bovendien een lidstaat is waarvan de krijgsmacht zowat het nauwst van allen samenwerkt met deze van de USA.

Bij wijze van voorbeeld, en voor uw info : momenteel zijn onder andere ongeveer 350 Frans marinepersoneel en piloten met een 40-tal Rafale gevechtsvliegtuigen actief op de Amerikaanse carrier USS George H.W. Bush (CVN-77).

Hetgeen voor de Amerikanen dus duidelijk geen enkel probleem is, met name met de Fransen en met hun volgens u vermaledijde Rafale gevechtsvliegtuigen + piloten samenwerken, is voor de Belgen uitgesloten, volgens u.

Denkt u werkelijk dat uw leugenachtig vuil spuien ernstig genomen kan worden ?
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 21:15   #6248
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Denkt u werkelijk dat uw leugenachtig vuil spuien ernstig genomen kan worden ?
Mevrouw,

U mag alles over me denken wat u wil. En u mag veel over me schrijven.

Maar u mag me geen leugenaar noemen.

In wat ik schrijf probeer ik objectief te zijn. Bovendien is mijn mening gestoeld op jarenlange ervaring in de sector. Wat ik schrijf komt uit die ervaring, uit de ervaringen van collega's en uit de beschikbare bronnen die ik naar best vermogen interpreteer.

Natuurlijk kan ik me vergissen, maar noem me geen leugenaar.

Overigens wachten we nog altijd op een eerste argument, technisch of operationeel, om uw totale overgave aan de Franse luchtvaartindustrie te wettigen in de keuzes die voorliggen.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 21:21   #6249
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Mevrouw,

U mag alles over me denken wat u wil. En u mag veel over me schrijven.

Maar u mag me geen leugenaar noemen.

In wat ik schrijf probeer ik objectief te zijn. Bovendien is mijn mening gestoeld op jarenlange ervaring in de sector. Wat ik schrijf komt uit die ervaring, uit de ervaringen van collega's en uit de beschikbare bronnen die ik naar best vermogen interpreteer.

Natuurlijk kan ik me vergissen, maar noem me geen leugenaar.

Overigens wachten we nog altijd op een eerste argument, technisch of operationeel, om uw totale overgave aan de Franse luchtvaartindustrie te wettigen in de keuzes die voorliggen.
Als u geen leugenaar ware zou ik u geen leugenaar noemen, mijnheer.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 05:28   #6250
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 18:05   #6251
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het lucht wellicht op om u uw kennelijk erg moeilijk te dragen frustratie en uw haat voor alles wat Frans is nog maar eens te ventileren, maar in wezen had u kunnen volstaan met uw stelling dat in uw visie elke mogelijke samenwerking van België met Frankrijk, in casu op het gebied van defensie, te verwerpen en zelfs onmogelijk is.

Het ontgaat u daarbij blijkbaar totaal dat Frankrijk niet enkel een lid van de NATO/OTAN is, en zelfs een veel groter en belangrijker dan uw land, maar dat het bovendien een lidstaat is waarvan de krijgsmacht zowat het nauwst van allen samenwerkt met deze van de USA.

Bij wijze van voorbeeld, en voor uw info : momenteel zijn onder andere ongeveer 350 Frans marinepersoneel en piloten met een 40-tal Rafale gevechtsvliegtuigen actief op de Amerikaanse carrier USS George H.W. Bush (CVN-77).

Hetgeen voor de Amerikanen dus duidelijk geen enkel probleem is, met name met de Fransen en met hun volgens u vermaledijde Rafale gevechtsvliegtuigen + piloten samenwerken, is voor de Belgen uitgesloten, volgens u.

Denkt u werkelijk dat uw leugenachtig vuil spuien ernstig genomen kan worden ?
Om beleefd te blijven: héél subjektief !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 18:06   #6252
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2018, 19:05   #6253
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Gwylan, ik denk dat dit bedoeld is voor jou...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2018, 21:58   #6254
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Gwylan, ik denk dat dit bedoeld is voor jou...
Ik voel mij helemaal niet aangesproken, mijnheer. Bedoelde forummer stuurt wel meer onzinnige posts mijn en andermans richting uit, dus niets nieuws onder de zon.

Voor het overige wens ik u oprecht een zonnig en rustgevend weekend toe.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2018, 08:47   #6255
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

En dan is het zo onderhand MEER dan tijd voor de aankondiging van....."De Winnaar"....
(voor zover ondergetekende kon nagaan was niet voorzien dat de piloten emails zullen moeten zitten lezen in hun cockpit... )

*afkloppen*
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 3 juni 2018 om 08:48.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2018, 09:07   #6256
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Bedoelde forummer stuurt wel meer onzinnige posts mijn en andermans richting uit,
Fake news.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
dus niets nieuws onder de zon
Zo is dat.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2018, 09:23   #6257
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard Donker Zwaard

Eens zien wat er gebeurt buiten belgie...

...het heeft nu een naam,en er zijn nu foto's.

https://warisboring.com/china-appare...fighter-drone/

Het is in de logica der dingen dat de Volksrepubliek ,inmiddels de grootste leverancier ter wereld van "drones",van mini-speeltjes voor in uw huiskamer,tot grote militaire drones die de Amerikaanse "reapers" naar de kroon beginnen te steken,ook onbemande jagers zou gaan ontwikkelen.

Het is best mogelijk dat het ding op de foto nog een "mock-up" is,maar de firma ,"SAC" is leverancier van de luchtstrijdkrachten van de Volksrepubliek.Aan de technische kennis en de "serieux" zal het niet liggen.


Ach,wat er ook beslist wordt aangaande de opvolger van de F-16,het zal de laatste bemande jachtbommenwerper" moeten zijn.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 9 juni 2018 om 09:27.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2018, 18:52   #6258
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.942
Standaard

LIEGT DE CREM ?
De Crem beweert dat de Vlaamse industrie een graan zal meepikken in de constructie v.d. F-35.
Tot op vandaag werd steeds gesteld dat Vlaanderen 0 % zou meepikken.
Dus...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2018, 07:16   #6259
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.201
Standaard

Claes beweerde ook ooit dat Limburg een graantje zou meepikken van de aankoop van Agusta helicopters. We weten hoe dat is afgelopen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2018, 17:15   #6260
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

De aap is uit de mouw gekomen.

Premier Michel heeft aangekondigd dat er geen beslissing komt omtrent de aankoop van de opvolger van de F-16 tot in oktober en in de tussentijd het Franse voorstel uitgecijferd zal worden (samen met de Fransen waarschijnlijk)..

Of nog,de twee huidge kandidaten hebben,op eigen kosten,hun kloten mogen afdraaien om die offertes in te vullen,en de kostprijs van de rafale zal door "specialisten" ,vermoedelijk op kosten van belastingsbetaler kelt,becijferd worden.....buiten tijd,buiten termijn,en buiten spec?????

Dit is GEEN manier van doen...

O ja,er werd geluld over een ontwikkelingstraject van een eventueel nieuw Europees jachtvliegtuig.Het is eigenlijk zelfs geheel onduidelijk of daar nog NUT voor zal zijn.....


Dit zal NIET uit te leggen zijn in Londen en Washington,schrijf dat maar op,ik begrijp niet dat het uit te leggen is op het hoofdkwartier van de N-VA overigens.,het is in ider geval NIET uit te leggen op MIJN hoofdkwartier....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 15 juni 2018 om 17:16.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be