Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2008, 00:16   #1
Agir Agit
Vreemdeling
 
Agir Agit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 41
Standaard De PKK-leider Abdullah Ocalan is gemarteld in de Turkse gevangenis.

De PKK-leider Abdullah Ocalan is gemarteld in de Turkse gevangenis. Dit hebben zijn advocaten bekend gemaakt.
Volgens de Arbeiderspartij van Koerdistan (PKK) is de aanval op Ocalan, een aanval op het hele Koerdische volk. “Het Turkse leger en de AKP-regering spelen met vuur.” De DTP-leider Ahmet Turk beschreef de aanval op de PKK-leider Abdullah Ocalan als provocatie. In de Koerdische hoofdstad Amed waren er al demonstraties.

Ocalan zou door twee bewakers zijn gemarteld en bedreigd zijn met de dood. Volgens de advocaten is de staat verantwoordelijk voor de slechte condities. Morgen zijn grote demonstraties gepland in Koerdische steden.
Agir Agit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 06:28   #2
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.894
Standaard

Heel slecht wat er daar gebeurt.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 09:23   #3
Mustius
Burger
 
Geregistreerd: 12 mei 2004
Berichten: 180
Standaard

Alweer een propagandastunt van PKK, een tijdje geleden beweerden ze dat hij systematisch vergiftigd werd, na een onderzoek van een EU commissie bleek dat dit niet klopte en verzonnen was... Toen hadden de Koerden ook overal kort en klein geslagen, nu weer, in Antwerpen hebben ze op een paar plaatsen een ravage aangericht, het is toch eigenaardig dat er in geen enkele Belgische nieuwsbron hierover gesproken wordt, dit zegt veel !!
Bende zeveraars alles wat ze beweren is een grote leugen zogezegd worden ze onderdrukt, Turken worden onderdrukt !!
Mustius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 09:58   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.672
Standaard

Ik herinner alleen nog levendig hoe dat zielige oude ventje,dat zoveel jonge Koerdische mannen en vrouwen,en zoveel Turkse dienstplichtigen heeft helpen de dood injagen,nog niet afgezien van al die afgemaakte burgers..nog niet de moed had om zelfmoord te plegen net voor hij gepakt werd door de Turkse diensten....


Probeer hem dus geen heldenstatus te geven,hij verdiend het niet...net als zijn collega van het "Lichtend pad" bleek hij,toen hij ZIJN laatste gevecht kon leveren,gewoon een lafaard te zijn

Zelfs de wreedaardige Saddam Hoessein,ondanks de mindere opmstandigheden van zijn gevangenneming,toonde zich trots en strijdlustig tot voor de strop!


Wat de Turkse autoriteiten met hem uitspoken...who cares
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 14:26   #5
Agir Agit
Vreemdeling
 
Agir Agit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
Alweer een propagandastunt van PKK, een tijdje geleden beweerden ze dat hij systematisch vergiftigd werd, na een onderzoek van een EU commissie bleek dat dit niet klopte en verzonnen was... Toen hadden de Koerden ook overal kort en klein geslagen, nu weer, in Antwerpen hebben ze op een paar plaatsen een ravage aangericht, het is toch eigenaardig dat er in geen enkele Belgische nieuwsbron hierover gesproken wordt, dit zegt veel !!
Bende zeveraars alles wat ze beweren is een grote leugen zogezegd worden ze onderdrukt, Turken worden onderdrukt !!
publiciteitsstunt? alles wat turken kunnen is ONTKENNEN, zo word de koerdische identiteit ontkent, de taal en alles wat koerdisch is, laat staan dat de feiten zullen geaccepteerd worden.

dit is een publiciteitsstunt: de staat die aanslagen pleegt en dan alles doorschuift naar de pkk, de staat die aanslagen pleegt in diyarbakir amed om de koerden tegen elkaar op te zetten en daarna komt het uit dat het de turkse geheime dienst was. ik stel jullie voor DE TURKSE STAAT m.a.w. ERGENEKON

Een groep ultrationalisten die zich verenigden onder de naam "Ergenekon".

De Turkse media noemen het onderzoek naar de activiteiten van de groep dan ook quasi unaniem een van de belangrijkste in de geschiedenis van Turkije.

De openbare aanklager formuleerde in zijn aanklacht geen feiten die al niet al eerder gelekt waren. Er wordt de 86 verdachten een reeks feiten ten laste gelegd met als einddoel chaos te scheppen in het land, komaf te maken met de democratie en een autoritair regime te installeren.

Terroristisch of vaderlandslievend?
De meest in het oog springende feiten zijn de moord op een rechter in 2006, het plegen van bomaanslagen en het smeden van plannen om in Turkije een militaire staatsgreep uit te voeren. Maar het meest opmerkelijke feit is dat de procureur Ergenekon een "gewapende terreurorganisatie" noemde.

Bij het horen van die term denken de meeste Turken aan separatisme – zoals in het geval van de Koerdische terreurorganisatie PKK.

Ergenekon profileert zich daarentegen als een vaderlandslievende organisatie, bestaande uit patriotten die het land willen redden van een islamitische bestuur zoals dat vorm gegeven wordt door de regering van Tayip Erdogan.

Bovendien hoort in het rijtje verdachten ook een drietal voormalige topgeneraals thuis, naast vooraanstaande vertegenwoordigers uit de media, oppositie, de advocatuur, en van organisaties die als doel hebben de erfenis van Atatürk levendig te houden.

Sterk gepolariseerde publieke opinie
Afhankelijk van hun ideologische profiel zien media en publieke opinie het onderzoek als een wraakoefening van de regering-Erdogan, omdat die zelf met een rechtsgang geconfronteerd wordt die kan leiden tot haar sluiting.

Aan de andere kant van het spectrum zijn er die Turken die geloven dat Ergenekon het bewijs dat in Turkije een staat binnen de staat opereert.

Het dossier komt nu in handen van een strafrechtbank in Istanbul. De rechter heeft 14 dagen tijd om te onderzoeken of de inbeschuldigingstelling conform is aan alle juridische vereisten. Pas daarna kan de rechtszaak van start gaan.
Agir Agit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 14:29   #6
Agir Agit
Vreemdeling
 
Agir Agit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 41
Standaard

[quote=kelt;3755418]Ik herinner alleen nog levendig hoe dat zielige oude ventje,dat zoveel jonge Koerdische mannen en vrouwen,en zoveel Turkse dienstplichtigen heeft helpen de dood injagen,nog niet afgezien van al die afgemaakte burgers..nog niet de moed had om zelfmoord te plegen net voor hij gepakt werd door de Turkse diensten....


Probeer hem dus geen heldenstatus te geven,hij verdiend het niet...net als zijn collega van het "Lichtend pad" bleek hij,toen hij ZIJN laatste gevecht kon leveren,gewoon een lafaard te zijn

Zelfs de wreedaardige Saddam Hoessein,ondanks de mindere opmstandigheden van zijn gevangenneming,toonde zich trots en strijdlustig tot voor de strop!


Wat de Turkse autoriteiten met hem uitspoken...who cares

Zoals iedereen al weet vallen de pkk geen burgers aan, het verdedigt zijn eigen in de gebieden waarin zij actief zijn, de aanslagen op de burgers zijn door de turkse staat zelf uitgevoerd om de turken tegen de koerden op te zetten. de hoofdverantwoordelijke voor de dood van duizenden dienstplichtigen zijn de genraals die de soldaten na 3 maanden naar het oosten van turkije sturen. Wel heel eerlijk dat de rijke turken en de kinderen van de stadsambtenaren niet dienstplichtig zijn. Dit zegt al meer dan genoeg over Turkije voor mij
Agir Agit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 16:28   #7
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Ik begrijp niet waarom de Koerden Ocalan nog steeds als hun leider beschouwen. Toen Ocalan opgepakt was en ingepakt in het vliegtuig richting Turkije gevlogen werd zei hij voor de camera "Mijn moeder is een Turk" en "ik houd van Turken". Hij zei ook "ik kan veel voor Turkije betekenen". Is dit wat je van een grote leider verwacht? Hij heeft meteen zijn "idealen" verkocht en zijn aanhangers verraden.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 17:39   #8
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

welkom op politics.be agir agit
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 17:45   #9
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom de Koerden Ocalan nog steeds als hun leider beschouwen. Toen Ocalan opgepakt was en ingepakt in het vliegtuig richting Turkije gevlogen werd zei hij voor de camera "Mijn moeder is een Turk" en "ik houd van Turken". Hij zei ook "ik kan veel voor Turkije betekenen". Is dit wat je van een grote leider verwacht? Hij heeft meteen zijn "idealen" verkocht en zijn aanhangers verraden.
maar dat is het nu net...

de turken zijn grootgebracht met het idee dat ocalan een monster is die alle turken ging opvreten.

terwijl Ocalan en de Koerden nooit vijandig zijn geweest tegenover de Turken. Ze voeren strijd voor democratisering voor alle volkeren, ook de turkse.

de koerden hebben nooit problemen gehad met turken en de strijd van de pkk is niet gericht tegen het turkse volk.

je gelooft dit alleen maar omdat de turkse staatspropaganda op volle toeren draait. Jij bent het die het aan het verkeerde eind heeft.

Niet de koerden. daarom vinden ze het ook geen probleem als hun leider verkondigt dat hij van turken houdt. Want die man heeft nooit iets anders gezegd.

maar ja, de turkse machthebbers hebben nooit willen luisteren en hun goedgelovige onderdanen vanalles wijsgemaakt.

vandaar dat jij problemen hebt met die uitspraak van Ocalan en niet de koerden. uw wereldbeeld ligt aan diggelen, niet die van de koerden!

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 21 oktober 2008 om 17:48.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 17:47   #10
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Mijn sympatie voor Ocalan en de PKK is nul.
En al die propaganda over marteling: waar is het bewijs.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 18:00   #11
Mustius
Burger
 
Geregistreerd: 12 mei 2004
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
maar dat is het nu net...

de turken zijn grootgebracht met het idee dat ocalan een monster is die alle turken ging opvreten.

terwijl Ocalan en de Koerden nooit vijandig zijn geweest tegenover de Turken. Ze voeren strijd voor democratisering voor alle volkeren, ook de turkse.

de koerden hebben nooit problemen gehad met turken en de strijd van de pkk is niet gericht tegen het turkse volk.

je gelooft dit alleen maar omdat de turkse staatspropaganda op volle toeren draait. Jij bent het die het aan het verkeerde eind heeft.

Niet de koerden. daarom vinden ze het ook geen probleem als hun leider verkondigt dat hij van turken houdt. Want die man heeft nooit iets anders gezegd.

maar ja, de turkse machthebbers hebben nooit willen luisteren en hun goedgelovige onderdanen vanalles wijsgemaakt.

vandaar dat jij problemen hebt met die uitspraak van Ocalan en niet de koerden. uw wereldbeeld ligt aan diggelen, niet die van de koerden!



En de aanslagen op Turken zijn natuurlijk het bewijs dat PKK en Ocalan de Turken heel graag hebben, vraag het maar aan de honderden orhehandhavers en leerkrachten die vermoord zijn door PKK ...
De voorbije dagen hebben de terreur sympatisanten alweer tientallen van koerden en turken in brand gestoken...
Moet ik verder op sommen of is het genoeg?
Ach ja we vatten jullie verkeerd op zeker!!
Trouwens leg mij eens uit hoe het komt dat PKK terug aanslagen pleegt juist als de koerden meer en meer rechten krijgen? Ik ben benieuwd hoe ze jullie brainwashen op da vlak?
Mustius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 18:20   #12
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
En de aanslagen op Turken zijn natuurlijk het bewijs dat PKK en Ocalan de Turken heel graag hebben, vraag het maar aan de honderden orhehandhavers en leerkrachten die vermoord zijn door PKK ...
De voorbije dagen hebben de terreur sympatisanten alweer tientallen van koerden en turken in brand gestoken...
Moet ik verder op sommen of is het genoeg?
Ach ja we vatten jullie verkeerd op zeker!!
Trouwens leg mij eens uit hoe het komt dat PKK terug aanslagen pleegt juist als de koerden meer en meer rechten krijgen? Ik ben benieuwd hoe ze jullie brainwashen op da vlak?
vermits de turkse staat geen rechten wilt toekennen, kan men niks anders doen dan strijden tegen de staat. Jammer genoeg sterven hiervoor soldaten die niet meer zijn dan arme 20 jarige boerenzonen uit de anatolische dorpen maar zij moeten zich dan ook niet voor de kar van de turkse staat laten spannen. De Turkse staat begaat grote misdaden in de koerdische regio's... in de praktijk uitgevoerd door soldaten die gebrainwashed zijn door de staat en het niet beter weten.

Het is niet waar dat de koerden steeds meer en meer rechten krijgen. integendeel zelfs. De voorbije jaren zijn wel hervormingen doorgevoerd maar de praktijk is een heel ander verhaal. De militaire operaties werden sinds een tweetal jaren opgevoerd en de mensenrechtenschendingen pieken weer...
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 18:33   #13
Agir Agit
Vreemdeling
 
Agir Agit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
welkom op politics.be agir agit
dank u wel, aangenaam
Agir Agit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 18:41   #14
Agir Agit
Vreemdeling
 
Agir Agit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
En de aanslagen op Turken zijn natuurlijk het bewijs dat PKK en Ocalan de Turken heel graag hebben, vraag het maar aan de honderden orhehandhavers en leerkrachten die vermoord zijn door PKK ...
De voorbije dagen hebben de terreur sympatisanten alweer tientallen van koerden en turken in brand gestoken...
Moet ik verder op sommen of is het genoeg?
Ach ja we vatten jullie verkeerd op zeker!!
Trouwens leg mij eens uit hoe het komt dat PKK terug aanslagen pleegt juist als de koerden meer en meer rechten krijgen? Ik ben benieuwd hoe ze jullie brainwashen op da vlak?
we hadden helemaal geen rechten de rechten die we tot nu hebben gekregen hebben we gekregen door de druk van pkk op de turkse staat maar dit is nog niet genoeg we gaan verder tot we al ons rechten hebben. Er is zoveel jaar gestreden zodat de koerden hun eigen taal mochten praten, we hebben die recht niet vanzelf cadeau gekregen, en als iemand koerdisch praat of koerdisch getint naam heeft word hij al gediscrimineerd of gemarteld. dat is wat jij rechten noemt. je moet niet met van die feiten komen van ordehandhavers en leerkrachten. een ordehandhaver en een leerkracht versta jij zeker onder een dorpswachter of een turks commando die een gans gezin vermoord en een kind zonder vader en moeder achterlaat. of bedoel je een turks militair die een koerd achter zn tank aanbind voor een rit van 150km? welk bedoel jij nu? en die kind die zonder moeder en vader moet leven, daar mag jij zeker van zijn dat die naar de bergen gaat met een ak-47. ga jij nog maar beetje turks censuur televisie kijken.
Agir Agit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:13   #15
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Mijn sympatie voor Ocalan en de PKK is nul.
En al die propaganda over marteling: waar is het bewijs.
En gelijk heb je:

Dit is de PKK:

http://www.mo.be/index.php?id=348&tx...ash=66776e8e11

"Verwijzend naar rapporten van Europol en de Nato Terrorist Threat Intelligence Unit stelt de auteur dat de PKK in Europa criminele activiteiten opzet om zijn strijd te kunnen financieren: drugs-, wapen en mensenhandel, goed voor minstens vijftig miljoen dollar per jaar. Ook het toonaangevende Jane’s Intelligence Review publiceerde midden maart een artikel over de activiteiten van de PKK in Europa, die een ‘stabiele bron van inkomsten’ zouden verzekeren. "

"Bronnen binnen Justitie bevestigen die analyses aan MO*: ‘Witwassen, trainingskampen, drugstrafiek, valse documenten, afpersingen binnen de Koerdische gemeenschap, dat zijn de PKK-activiteiten die in 2007 in Europa plaatsvonden. Zes landen komen daarbij constant in the picture: Duitsland, Nederland, Frankrijk, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk en België. "
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:16   #16
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
maar dat is het nu net...

de turken zijn grootgebracht met het idee dat ocalan een monster is die alle turken ging opvreten.

terwijl Ocalan en de Koerden nooit vijandig zijn geweest tegenover de Turken. Ze voeren strijd voor democratisering voor alle volkeren, ook de turkse.

de koerden hebben nooit problemen gehad met turken en de strijd van de pkk is niet gericht tegen het turkse volk.

je gelooft dit alleen maar omdat de turkse staatspropaganda op volle toeren draait. Jij bent het die het aan het verkeerde eind heeft.

Niet de koerden. daarom vinden ze het ook geen probleem als hun leider verkondigt dat hij van turken houdt. Want die man heeft nooit iets anders gezegd.

maar ja, de turkse machthebbers hebben nooit willen luisteren en hun goedgelovige onderdanen vanalles wijsgemaakt.

vandaar dat jij problemen hebt met die uitspraak van Ocalan en niet de koerden. uw wereldbeeld ligt aan diggelen, niet die van de koerden!
Jij zit alles te steunen wat anti-Turks is. "De vijand van mijn vijand is mijn vriend" is jouw motto. Als jij een deel van de Koerdische gemeenschap echt zou kennen zou je heel anders piepen.

Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 21 oktober 2008 om 22:17.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 06:37   #17
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid
 
DEMOKRATOS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 310
Standaard

Al bijna 10 jaar zit Koerdenleider Ocalan in Turkse isolatiecel, Maar elke dag roepen de Koerden harder "BIJI SEROK APO" Turkije moet dat maar beseffen.De Koerden zijn met Ocalan herboren, meerderheid van de Koerden staat achter Ocalan! dat is gewoon zo, daar kunt ge nie naast kijken. Waarom Turken zich dikmaken snap ik gewoon niet! Hij heeft jarenlang het Koerdisch conflict geprobeerd vreedzaam op te lossen, resultaat levenslange gevangenisstraf. Iedere Koerd die zelfs durft uit te komen dat hij Koerd is, wordt als een terorrist beschouwt, terwijl Koerden altijd vredelievend zijn geweest.De oorlog in Koerdistan is het resultaat van de Turkse ontkenningspolitiek en het daarmee samenhangende brute en gewelddadige optreden van de Turkse staat. Sinds haar oprichting heeft de Turkse staat geprobeerd de Koerdische kwestie met geweld op te lossen. Dit is niet gelukt. De PKK werd opgericht als een politieke organisatie. De gewapende strijd was nooit het doel van de PKK, maar een politieke tactiek die nodig was om de organisatie en het Kurdische volk te beschermen tegen de moordpartijen van de Turkse staat.
Internationale druk is nodig om de Turkse staat te dwingen deze onmenselijke oorlog te stoppen. Regeringen, parlementen, politieke partijen, mensenrechtenorganisaties en antifascistische organisaties moeten hun eis voor een politieke oplossing nog duidelijker laten horen. Een oplossing die het recht op zelfbeschikking van het Koerdische volk erkent. Voor mensen die weinig tot niets over de Koerden weet en/of de PKK.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerden

http://www.youtube.com/watch?v=zKhOG3c_gAE een intervieuw met Noam Chomsky een van de belangrijkste intelectuelen van deze tijden.

http://www.xs4all.nl/~kicadam/kurdistan/2_99/oc... een artikel geschreven door Bert Bakenes.

http://www.youtube.com/watch?v=cMfJRnWu52Y Een documantaire gemaakt door journymanpictures over de PKK.

http://www.youtube.com/watch?v=URfGs5TlqLM Een documantaire over de Koerden.

Wie even de tijd neemt en dat allemaal doorneemt. Zal meteen veel weten over de Koerden en de PKK.
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 15:32   #18
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Jij zit alles te steunen wat anti-Turks is. "De vijand van mijn vijand is mijn vriend" is jouw motto. Als jij een deel van de Koerdische gemeenschap echt zou kennen zou je heel anders piepen.
dat is totaal niet waar!!!

Ik heb nog meegedaan met de steunacties voor Bahar Kimyongur! en dat is toch ook een turk!

styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be