Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 maart 2014, 21:33   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard Belgicisme, voetbal, geld, Wilmots

Nied aai seei moor ?

Laatste zin uit het artikel:
Opvallend: Katrien, de vrouw van Wilmots, voert de onderhandelingen. ‘Ik heb het geluk met een juriste getrouwd te zijn’, verklaart de bondscoach. ‘Waarom zou ik me dan moeten laten vertegenwoordigen door een advocaat of manager. Dat zij niet gemakkelijk zou zijn in de onderhandelingen? Des te beter!

dus zegt de Schoof: "tous ensemble, tous ensemble, hoi, hoi ... ??"

titel: Wilmots geeft sneer aan Voetbalbond
link: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld..._BT=2158280038

Citaat:
Ten laatste op 13 mei moet bondscoach Marc Wilmots een eerste voorselectie van 30 namen bekendmaken aan de FIFA, maar in een interview met L’Avenir gaf hij aan dat hij niet met 30 spelers op stage zal gaan.

‘26 spelers lijkt me genoeg’, aldus Wilmots. ‘Dan zullen er op 2 juni, als ik de definitieve spelerslijst met 23 namen moet overmaken aan de FIFA, maar drie teleurgestelden zijn. Al zal ik begin mei wel 30 namen doorgeven.’

Wilmots is minder gelukkig dat al er zo veel geweten is over zijn contractbesprekingen. ‘Het enige dat nu geweten zou mogen zijn, is dat mijn contract na het WK afloopt. Maar er ontsnappen iets te veel details over mijn contractbespreking uit de kantoren van de voetbalbond. Wat meer professionalisme zou daar op zijn plaats zijn. Bij Schalke of Real Madrid zouden dergelijke onderhandelingen achter gesloten deuren plaatsvinden. Daar lekt niets uit. Of het een kwestie van geld is? Welnee, dan zou ik nu geen Belgisch bondscoach zijn. Toch vertelt men blijkbaar graag dat ik veel geld vraag’, haalt Wilmots uit.

Opvallend: Katrien, de vrouw van Wilmots, voert de onderhandelingen. ‘Ik heb het geluk met een juriste getrouwd te zijn’, verklaart de bondscoach. ‘Waarom zou ik me dan moeten laten vertegenwoordigen door een advocaat of manager. Dat zij niet gemakkelijk zou zijn in de onderhandelingen? Des te beter!’
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be