Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2020, 00:47   #521
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Waarmee ge bevestigt wat ik beweer. De territoriale grenzen die ge aanhecht in uw 'bewustzijn' van uw supra identiteit zijn arbitrair variabel.
Ongetwijfeld variabel, maar geen illusie. Daarmee wordt juist het tegendeel bevestigt van wat u beweerde.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2020, 00:48   #522
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar ge hebt het over iets anders dan ik.

Als gij beweert: er bestaan mensen die een 'supra identitair bewustzijn hebben', dan zeg ik: klopt 100%.

Maar een supra identiteit is wel een illusie.

Er bestaan mensen die geloven dat het monster van Loch Ness bestaat. Maar dat monster zelf, dat bestaat niet.
Die identiteit bestaat wel en uit zich in allerlei elementen (taal, cultuurpatronen, omgangsvormen...).

Uitingen van dat monster hebben we tot op heden nog niet gezien.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2020, 21:34   #523
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Dat wil ik wel maar ik vrees gewoon dat dat nóg minder realistisch is dan een hereniging tussen enkel VL en NL.
De Walen gaan nooit willen dat ze zo'n kleine taalkundige minderheid worden.

Mijn ideale grenzen voor onze regio komen ongeveer overeen met die van het VKN tussen 1815 en 1830, dus met inbegrip van Wallonië en Luxemburg. Ik ben dus eerder een Heel-Nederlander dan een Groot-Nederlander.
ge blaast warm en koud. Eerst zegt ge dat ge 'aan de Vlaamse kant' staat (en plots zijt ge 'ne goeie' voor al die verbitterde gepensioneerde Vlaams nationalisten hier) en zijt ge een trouwe NVA'er. In die hun partij programma staat er niet over het VKN, hoor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht

De Benelux is prachtig maar stelt niet veel meer voor. De dingen die de drie landen binnen de Benelux hebben bereikt (zoals de douane-unie), zijn voor een groot deel Europees geregeld nu.

Een sterk blok dat wat tegengewicht kan bieden tegen Frankrijk en Duitsland,
en dat is nodig ... waarom? sinds wanneer hebben die niet dezelfde doelen als wij?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
puur staatkundig zou ik dat ideaal vinden.
Ge moogt u zelf dat wijsmaken, maar nationalisme is geen vrije keuze. het is een software die miljoenen jaren oud is die u dit influistert.

en dat is niet erg. Vrije wil bestaat nl. niet.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 3 januari 2020 om 21:34.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2020, 21:37   #524
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Weet dat ik Vlaming ben alleen al omdat een artificieel strontland hier komt zeggen dat Vlaming zijn 'not done' is...
Ik was vroeger, voordat ik doorhad wat la Belgique in werkelijkheid was, heel fier erop Belg te zijn juist omdat ik in dit kleine onbeduidende land geen Franse grootheids waanzin moest uitstralen, en evenmin een Nederlandse of een Duitse of een Oostenrijkse... Dit landje was zo klein en onbeduidend dat de mensen er gewoon mensen konden zijn...

Enfin nu weet ik beter... en strijd ik zelfs niet voor de Vlaamse grootheid; maar wel voor het recht van Vlamingen om gewoon Vlaming te zijn...

En dan kom jij, zoals la Belgique al eeuwen doet, mij vertellen dat dat achterlijk zou zijn...

Hewel achterlijk zijn is anderen over je te laten lopen, omdat zij denken dat zij een eigenheid zouden hebben die beter is dan die van jou...

Heel la Belgique is ingericht op de grootheidswaanzin van de francofonie en dan heb ik niemand nodig die mij hier komt zeggen dat mijn identiteit, hoe secundair een identiteit in wezen ook kan zijn, dat ik mij daar los van zou moeten maken...
Ga dat in eerste instantie aan de grote francofonie zeggen en de dag dat la Belgique een neutraal en vooral identiteitsneutraal land is; die dag zal ik misschien naar je luisteren... Maar vandaag komt jouw verhaal eerder vals en zeker niet ter zake doende over...

Jij gaat ook niet aan een slaaf zeggen dat hij moet ophouden met zich te beklagen dat hij slaaf is want in wezen is hij evenzeer een vrij man dan om het even wie en is het enkel een menselijke waan die zegt dat hij een slaaf zou zijn...
Uw zelfbeklag en gejammer doet me denken aan Dalilla Hermans.
Die vindt ook dat ze 100% het slachtoffer is, en dat de anderen altijd 100% de slechteriken zijn.

En vooral, die herhaalt dat gezaag in zelfmedelijden ook nog eens tot in den treure , en dan nog eens en nog eens, ...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2020, 21:50   #525
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Neen, gewoon omwille van uw belachelijke standpunten inzake 'illusies', en de ervaring die mij leert dat dat argument door belgicisten aangepraat wordt, en dan nog alleen voor Vlaanderen.
Wat is dit voor een dikke leugen! 'De ervaring leert u' ... dat zal wel zijn!

Er is nog nooit iemand, laat staan een 'belgicist', die u ooit iets heeft verteld dat supra identiteiten een illusie is!

ge hebt zelfs nooit in uw leven een 'belgicist' tegengekomen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht


Neen, totaal niet dus, hoeveel keer u die nonsens ook herhaalt...
het is exact hetzelfde! als ik u vraag waarom ge denkt dat ik een belgicist ben, dan is uw antwoord: 'de ervaring leert mij' 'de ervaring leert mij' , alsof uw ingebeelde ervaring een argument is!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht


So what?
Ik ben "de meeste aardbewoners" niet, weer zo'n belachelijke vergelijking.
maar GIJ gebruikt het 'passe partout' argument: 'iedereen weet toch dat ...'. Dat is géén geldig argument!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Je vindt die term bijzonder weinig terug, supranationaliteit wel, maar dat gaat over Europa.
dat is misschien omdat het illusie is!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Jij ook, vooral die pretentie waarmee je alles in twijfel trekt.
Sinds wanneer is het verboden om iets in twijfel te trekken. mensen die zich daar aan ergeren zijn gegarandeerd fundamentalisten. Ik trek in twijfel alles wat ik wil, is dat begrepen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht


Als de meeste zeveraars die ik al met uw argumenten tegengekomen ben, belgicisten zijn, dan is het normaal dat ik je daarmee associeer.
dat is een dikke leugen!

Toon mij 1 post op dit forum die hetzelfde schrijft als ik, en zich als belgicist uitgeeft? ge moogt teruggaan tot het begin van dit forum!

Succes met uw zoektocht!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht

Maar ik vind je ongelooflijk arrogant, omdat je het enerzijds verschrikkelijk belangrijkd vind dat ik jou niet als belgicist bekijk, maar dan wel totaal onbelangrijk vindt hoe jij mij afschildert.
Ik ben Antwerpenaar. Denkt gij dat Antwerpenaren zich iets aantrekken van wat de parking van hun denkt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht



Gaan we weer vitten.
Als de grondwet spreekt van het grondgebied ongeschonden bewaren, wat is dat dan?
Het grondgebied van een ander?
Of je nu belgicist bent of niet, een mierenneuker ben je in elk geval..
mag ik u nu ook beledigen, of gaat ge dan direct beginnen huilen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2020, 21:52   #526
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ongetwijfeld variabel, maar geen illusie. Daarmee wordt juist het tegendeel bevestigt van wat u beweerde.
Net niet, het bevestigt exact wat ik beweer.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2020, 21:57   #527
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Die identiteit bestaat wel en uit zich in allerlei elementen (taal, cultuurpatronen, omgangsvormen...).
dat bewijst niet dat een supra identiteit bestaat. Kijk naar hieronder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Uitingen van dat monster hebben we tot op heden nog niet gezien.
FOUT!! Toch wel! er bestaat een hele cultuur rond het monster van Loch Ness: T-shirts, mokken, strips...

trouwens, ge schiet u weer eens in de voet.

Geldt uw argument voor Loch Ness ook niet voor dat opperwezen waar ge zo hard in gelooft? wat is het bewijs dat dat effectief bestaat?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 09:10   #528
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
ge blaast warm en koud. Eerst zegt ge dat ge 'aan de Vlaamse kant' staat (en plots zijt ge 'ne goeie' voor al die verbitterde gepensioneerde Vlaams nationalisten hier) en zijt ge een trouwe NVA'er. In die hun partij programma staat er niet over het VKN, hoor.
en dat is nodig ... waarom? sinds wanneer hebben die niet dezelfde doelen als wij? Ge moogt u zelf dat wijsmaken, maar nationalisme is geen vrije keuze. het is een software die miljoenen jaren oud is die u dit influistert.

en dat is niet erg. Vrije wil bestaat nl. niet.
Er zijn verschillende N-VA'ers die voorstander zijnv an een hereniging met NL.

Het staat inderdaad niet in hun partijprogramma. Als ik echter 100% akkoord moet zijn met een partijprogramma, kan ik op geen enkele partij stemmen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 09:40   #529
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Er zijn verschillende N-VA'ers die voorstander zijnv an een hereniging met NL.
maar zeker niet inclusief Wallonie en Luxemburg.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht

Het staat inderdaad niet in hun partijprogramma. Als ik echter 100% akkoord moet zijn met een partijprogramma, kan ik op geen enkele partij stemmen.
maar ge schrijft zelf dat ge sinds ge kunt stemmen, ge systematisch op de NVA stemt. Veel twijfel zie ik daar niet. En Vlaanderen onafhankelijk is nogal een essentieel deel van hun verkiezingsprogramma. Gij wilt Wallonie mee in het soort verenigde 17 provincieën. Ik zie geen enkel compromis mogelijk.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 10:16   #530
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
maar zeker niet inclusief Wallonie en Luxemburg.
maar ge schrijft zelf dat ge sinds ge kunt stemmen, ge systematisch op de NVA stemt. Veel twijfel zie ik daar niet. En Vlaanderen onafhankelijk is nogal een essentieel deel van hun verkiezingsprogramma. Gij wilt Wallonie mee in het soort verenigde 17 provincieën. Ik zie geen enkel compromis mogelijk.
Mijn "ideale" afbakening zou inderdaad een volledige BENELUX zijn. Dat zou - puur voor mezelf - het plan A zijn.

Ik besef echter dat dit enkel maar een pure wensdroom kan zijn. De Franstaligen in België gaan nooit in een staat willen leven met 4 miljoen Franstaligen en 24 miljoen Nederlandstaligen.

Binnen de Belgische context valt het op dat het Franstalig landsgedeelte vaak een rem is op betere samenwerking met NL.

Als het dan niet kan met het Franstalig landsgedeelte, is mijn plan B een onafhankelijk Vlaanderen of alleszins een Vlaanderen met nog veel meer bijkomende bevoegdheden. Zo'n Vlaanderen zal nog meer nauwe samenwerkingsverbanden met NL kunnen aangaan, zonder daarin geremd te worden door de Franstaligen.

Oftewel: mijn wens voor Vlaamse onafhankelijkheid vloeit voort uit het feit dat ik besef dat mijn plan A totaal onrealistisch is (nog veel onrealistischer dan dat Vlaanderen en Nederland herenigen, wat helaas ook vrij onrealistisch is).

Kortom heb ik liefst:
1) Een volledige BENELUX staat
2) Vermits dat totaal onrealistisch is: NL + Vlaanderen (als het niet kan met Wallonië, dan maar zonder)
3) Vermits daar voorlopig ook vrij weinig animo voor bestaat: een onafhankelijk Vlaanderen dat minder geremd wordt aansluiting te zoeken bij NL en stapje per stapje dichter bij NL kan groeien.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 10:18   #531
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Dit is mijn laatste bericht hierover. We gaan te veel off-topic.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 11:42   #532
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Waarmee ge bevestigt wat ik beweer. De territoriale grenzen die ge aanhecht in uw 'bewustzijn' van uw supra identiteit zijn arbitrair variabel.
Cultuurrelativisme..
Vlamingen mogen geen identiteit hebben omdat ze als volkje met te weinig zijn.
Dat is vooral wat belgicisten ons proberen wijs te maken met in hun kielzog het cultureel marxisme van de Vlaamse culturo's.
Vlamingen als volk met een identiteit is de doorn in het oog van Franstalig België omdat dat een bedreiging g vormt voor de artificiele eenheid van België waarvan de identiteit is dat het geen identiteit heeft.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 11:44   #533
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Cultuurrelativisme..
Vlamingen mogen geen identiteit hebben omdat ze als volkje met te weinig zijn.
Dat is vooral wat belgicisten ons proberen wijs te maken met in hun kielzog het cultureel marxisme van de Vlaamse culturo's.
Vlamingen als volk met een identiteit is de doorn in het oog van Franstalig België omdat dat een bedreiging g vormt voor de artificiele eenheid van België waarvan de identiteit is dat het geen identiteit heeft.
Bij GeertVDB gaat het niet enkel over Vlaams-nationalisme hoor.

Ik ben het vaak niet met hem eens, maar hij is wel consequent.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 11:55   #534
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Uw zelfbeklag en gejammer doet me denken aan Dalilla Hermans.
Die vindt ook dat ze 100% het slachtoffer is, en dat de anderen altijd 100% de slechteriken zijn.

En vooral, die herhaalt dat gezaag in zelfmedelijden ook nog eens tot in den treure , en dan nog eens en nog eens, ...
Zelfbeklag??? Loopt jij met je ogen in je zak???
Waarom hebben we al meer dan een half jaar geen regering meer???
Omdat de Vlamingen niet buigen voor de francofone eisen...
Ga elders jouw nonsens vertellen...
Wie klaagt er dat er geen regering is??? De Vlamingen die hun hart vasthouden indien er wel ene zou komen ?* l'ancienne en dus juichen dat er nog gene nieuwe regering is of de Walen die het in hun broek doen van de angst dat ze hun jaarlijkse miljarden uit het noorden moeten ontberen...

Jouw opmerking bewijst alleen maar dat je geen enkele redelijke tegenargument hebt en vastgebetonneerd zit in je eigen bekrompen vooroordelen... Grootheidswaanzin in plaats van realiteitszin...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 januari 2020 om 12:04.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 12:03   #535
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Bij GeertVDB gaat het niet enkel over Vlaams-nationalisme hoor.

Ik ben het vaak niet met hem eens, maar hij is wel consequent.
Wanneer je tegen slavernij bent is dat ook een algemeen principe; maar dat komen verkondigen in een land met slavernij en de slaven uitmaken omdat ze tegen slavernij zijn, terwijl Geert daar zogezegd bovenuit gegroeid zou zijn...

Sorrie hoor maar voor mij is dat alles behalve hoogstaand maar zelfs heel, heel laag... De harde waarheid (waar het la Belgique betreft) zeggen vertalen als zelfbeklacht...

Indien hij werkelijk tegen slavernij zou zijn en dat wil uitdragen dan moet hij tegen de slavendrijvers ageren en niet tegen de slaven die voor hun vrijheid strijden...

Dus als Geert zich werkelijk nuttig wil maken dan weet hij waar zijn werkterrein ligt en dan heeft hij daar nog heel veel werk...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 12:04   #536
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Wanneer je tegen slavernij bent is dat ook een algemeen principe; maar dat komen verkondigen in een land met slavernij en de slaven uitmaken omdat ze tegen slavernij zijn, terwijl Geert daar zogezegd bovenuit gegroeid zou zijn...

Sorrie hoor maar voor mij is dat alles behalve hoogstaand maar zelfs heel, heel laag... De harde waarheid (waar het la Belgique betreft) zeggen vertalen als zelfbeklacht...

Indien hij werkelijk tegen slavernij zou zijn en dat wil uitdragen dan moet hij tegen de slavendrijvers ageren en niet tegen de slaven die voor hun vrijheid strijden...

Dus als Geert zich werkelijk nuttig wil maken dan weet hij waar zijn werkterrein ligt en dan heeft hij daar nog heel veel werk...

Er is hier helemaal geen slavernij.

Er zijn hier enkel Vlamingen die weigeren hun meerderheid te gebruiken als politiek wapen, meer niet.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 6 januari 2020 om 12:04.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 12:05   #537
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Er is hier helemaal geen slavernij.

Er zijn hier enkel Vlamingen die weigeren hun meerderheid te gebruiken als politiek wapen, meer niet.
steeds minder.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 12:05   #538
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
dat bewijst niet dat een supra identiteit bestaat. Kijk naar hieronder.

FOUT!! Toch wel! er bestaat een hele cultuur rond het monster van Loch Ness: T-shirts, mokken, strips...

trouwens, ge schiet u weer eens in de voet.

Geldt uw argument voor Loch Ness ook niet voor dat opperwezen waar ge zo hard in gelooft? wat is het bewijs dat dat effectief bestaat?
Wie beweert er dat het monster van Loch Ness niet in het echt bestaat?

Die moet dan maar eens komen zien wanneer mijn schoonmoeder uit het zwembad komt, hij zal nogal verschieten.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 12:06   #539
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Er is hier helemaal geen slavernij.

Er zijn hier enkel Vlamingen die weigeren hun meerderheid te gebruiken als politiek wapen, meer niet.
Inderdaad omgekochte Vlamingen (ten andere eens de enige manier om in dit onland omhoog te kunnen komen) die met alle macht en middelen, samen met de omkoper er alles aan doen opdat die Vlaamse vrije meerderheid nooit aan de macht mag en zal kunnen komen...
Dat is de realiteit, niets meer en niets minder...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 januari 2020 om 12:07.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2020, 12:09   #540
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad omgekochte Vlamingen (ten andere eens de enige manier om in dit onland omhoog te kunnen komen) die met alle macht en middelen, samen met de omkoper er alles aan doen opdat die Vlaamse vrije meerderheid nooit aan de macht mag en zal kunnen komen...
Dat is de realiteit, niets meer en niets minder...
Er is niets maar dan ook niets dat Vlamingen weerhoudt om hun meerderheid te gebruiken.

Er is geen Franstalig complot.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be