Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2004, 12:57   #21
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duif
kan men zo maar een tot belg genaturaliseerd allochtoon terug laten keren naar de nationaliteit die hij daarvoor had ?

Dat kan maar dat kan niet
Als hij twee nationaliteiten had en er wordt er één afgenomen, dan heeft hij nog steeds de andere nationaliteit.

Vermits Turken en Marokkanen na n-tal generaties nog steeds Turk/Marokkaan én bovenop Belg zijn, lijkt het me simpel om die Belgische nationaliteit gewoon af te schaffen bij ernstige overtredingen.
De mensen worden geeneens statenloos, maar behouden enkel hun o zo geliefde originele nationaliteit.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 12:58   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Raf, deze discussie was nog steeds niet beeindigd hoor.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 13:59   #23
whoisy
Gouverneur
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Üngal
Berichten: 1.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Raf, deze discussie was nog steeds niet beeindigd hoor.
Je lijkt lang te moeten wachten op een antwoord...
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 14:00   #24
Pablex
Partijlid
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Locatie: Overijse
Berichten: 208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Ram
Dat is zeer makkelijk he, je pakt die vreemdeling zijn belgisch paspoort af, en je shot hem buiten.

en als ze allemaal buiten zijn, dan breken we hun moskees, pittabars, supermarktjes, tempels (als het aziaten zijn) enz af, en dan kunnen Vlamingen terug aan betaalbare prijzen gaan wonen. 2 problemen opgelost maw.

Of moet je er een tekeningetje bij gemaakt zien?
en dan gaan we burchten bouwen en dan krijgen we weer landheren en dan gaan we weer zelf in de kolenmijnen werken aan dan gaan we geen bananen niet meer eten en dan smijten we al die vuile playstation en yamaha zever buiten en dan word alles beter
Pablex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 16:56   #25
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Raf, deze discussie was nog steeds niet beeindigd hoor.
Je lijkt lang te moeten wachten op een antwoord...
Ja, triestig hé. Dan begint men met een discussie en wanneer men eigenlijk met een mond vol tanden zit dan antwoord men gewoon niet meer. Zielig en bewijs van zwak karakter.
Maar ik geef hem nog een paar kansen, de discussie was niet gedaan dus ik hou het nog wel effe vol.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 17:38   #26
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

kunnen we ze niet gewoon naar Wallonie sturen? Daar zijn de mensen veel minder racistisch dan hier.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 17:49   #27
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy

Je lijkt lang te moeten wachten op een antwoord...
Ja, triestig hé. Dan begint men met een discussie en wanneer men eigenlijk met een mond vol tanden zit dan antwoord men gewoon niet meer. Zielig en bewijs van zwak karakter.
Maar ik geef hem nog een paar kansen, de discussie was niet gedaan dus ik hou het nog wel effe vol.
Voor mijn part mag jij hier zitten roepen tot je een ons weegt. Ik heb je een hele tijd geleden al gzegd dat ik met jou niet meer in discussie treedt, want het enige wat je doet is je tegenstander woorden in de mond leggen, zijn woorden uit hun context halen of ze (bewust of onbewust?) verkeerd interpreteren en er een betekenis aan kleven die nooit bedoeld was. Je leest enkel en alleen wat jij DENKT dat er staat en houdt dat zelfs vol nadat je erop gewezen werd dat je een en ander verkeerd begrepen hebt. Aan zo iemand verspil ik geen energie, zoals ik je toen ook al duidelijk maakte. Blijkbaar heb je ook d�*t niet begrepen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 17:55   #28
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ja, triestig hé. Dan begint men met een discussie en wanneer men eigenlijk met een mond vol tanden zit dan antwoord men gewoon niet meer. Zielig en bewijs van zwak karakter.
Maar ik geef hem nog een paar kansen, de discussie was niet gedaan dus ik hou het nog wel effe vol.
Voor mijn part mag jij hier zitten roepen tot je een ons weegt. Ik heb je een hele tijd geleden al gzegd dat ik met jou niet meer in discussie treedt, want het enige wat je doet is je tegenstander woorden in de mond leggen, zijn woorden uit hun context halen of ze (bewust of onbewust?) verkeerd interpreteren en er een betekenis aan kleven die nooit bedoeld was. Je leest enkel en alleen wat jij DENKT dat er staat en houdt dat zelfs vol nadat je erop gewezen werd dat je een en ander verkeerd begrepen hebt. Aan zo iemand verspil ik geen energie, zoals ik je toen ook al duidelijk maakte. Blijkbaar heb je ook d�*t niet begrepen...
Haha, ik wist dat ie nu wel ging reageren.

Je liegt dat je zwart ziet Rafke. Indien je een hele tijd geleden al had gezegt dat je met mij niet meer in discussie ging waarom ben je op deze topic er dan toch mee begonnen? LOL

Je weet gewoon goed genoeg dat je in deze discussie gewoonweg weeral met je mond vol tanden zit, vandaar dat je niet meer kunt antwoorden ipv willen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 17:59   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Haha, ik wist dat ie nu wel ging reageren.

Je liegt dat je zwart ziet Rafke. Indien je een hele tijd geleden al had gezegt dat je met mij niet meer in discussie ging waarom ben je op deze topic er dan toch mee begonnen? LOL

Je weet gewoon goed genoeg dat je in deze discussie gewoonweg weeral met je mond vol tanden zit, vandaar dat je niet meer kunt antwoorden ipv willen.


Die enkele reacties die spelenderwijze postte in deze thread, beschouw jij als het begin van een discussie? Dat verklaart al meer dan voldoende, denk ik zo...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 18:06   #30
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Haha, ik wist dat ie nu wel ging reageren.

Je liegt dat je zwart ziet Rafke. Indien je een hele tijd geleden al had gezegt dat je met mij niet meer in discussie ging waarom ben je op deze topic er dan toch mee begonnen? LOL

Je weet gewoon goed genoeg dat je in deze discussie gewoonweg weeral met je mond vol tanden zit, vandaar dat je niet meer kunt antwoorden ipv willen.


Die enkele reacties die spelenderwijze postte in deze thread, beschouw jij als het begin van een discussie? Dat verklaart al meer dan voldoende, denk ik zo...
Ah indien het geen discussie was dan kun je er ook geen problemen hebben om ermee verder te doen é. 8)
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 18:30   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf



Die enkele reacties die spelenderwijze postte in deze thread, beschouw jij als het begin van een discussie? Dat verklaart al meer dan voldoende, denk ik zo...
Ah indien het geen discussie was dan kun je er ook geen problemen hebben om ermee verder te doen é. 8)
Daarom dat ik af en toe nog eens op je ehm... uitlatingen reageer, gewoon om me te amuseren. Alleen bepaal IK ZELF op welke van je uitlatingen ik wens te reageren en op welke niet, snappie?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 21:08   #32
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ah indien het geen discussie was dan kun je er ook geen problemen hebben om ermee verder te doen é. 8)
Daarom dat ik af en toe nog eens op je ehm... uitlatingen reageer, gewoon om me te amuseren. Alleen bepaal IK ZELF op welke van je uitlatingen ik wens te reageren en op welke niet, snappie?
Citaat:
Tja, waarom of wat was het voordeel volgens jou dan om voor de afschaffing van de nationaliteit te zijn? Toch om rascisme of discriminatie tegen te gaan of niet?
Is dat een uitlating? En ja natuurlijk reageer je op wat je wil, dat weet iedereen die hier op dit forum komt hoor. Het gaat erom dat je ergens begint en dan plotseling haak je zonder enige reden af. Zeer zwak is dat. Als je dan toch nergens verder op in wil gaan waarom kom je dan nog op dit forum?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 22:10   #33
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Als je dan toch nergens verder op in wil gaan waarom kom je dan nog op dit forum?
Het is niet dat ik nergens verder wil op in gaan, lieverd, het is maar dat ik MET JOU nergens verder wil op in gaan. Snap je't verschil?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 05:35   #34
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Als je dan toch nergens verder op in wil gaan waarom kom je dan nog op dit forum?
Het is niet dat ik nergens verder wil op in gaan, lieverd, het is maar dat ik MET JOU nergens verder wil op in gaan. Snap je't verschil?
Zielig toch, vind je zelf niet. Je hebt hier opnieuw duidelijk zelf aangetoont dat je op dit forum niet bent om te discussieren maar wel enkel om belachelijke postings te plaatsen, om niet on topic te blijven, kinderachtig te doen,... waarna je de andere beschuldigd van dingen die je zelf constant zit te doen waardoor net zoals alle andere keren de topic op niets uitdraait.

Wat je niet vergeet is altijd te laten merken dat je homo bent. Overal en iedereen noem je lieverd. Dat je dat als gewoonte hebt tijdens het praten kan ik nog in komen, maar op een forum dit overal tussen plaatsen...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be