Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 21 augustus 2013, 20:49   #1
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.863
Standaard Moderatie

Beste forumgebruikers,

Na maanden afwezigheid, merk ik dat ik niet de enige afwezige was, en dat de boel hier nogal ontspoort.
Ik heb weer een periode tijd om te modereren, en ben dus van plan om de forumstal wat uit te mesten.

Gezien er personeelstekort is, ga ik er met de grove borstel door.
Dat houdt in:
-geen tijdverlies met het strafpuntenspel: wie teveel last verkoopt gaat er uit.
-zo weinig mogelijk PB's: één waarschuwing en wie hervalt: permban.
-zo weinig mogelijk discussie over bans.
-Spammers en andere zware overtreders vliegen er zonder discussie, en zonder opgaaf van reden uit, en zo mogelijk al hun berichten.
-soms verwijdering van berichten, discussies, en posters zonder opgaaf van reden.


Mag ik vriendelijk maar zeer dringend verzoeken om

-Enkel te driehoeken over ernstige zaken: herhaaldelijk zwaar schelden, wetteloosheden, dreigingen aan het adres van het forum,...
Kort de lange tenen dus flink in, en verdraag een eenmalig 'licht' scheldwoord etc.
Wie teveel bagatellen meldt, wordt genegeerd, of er uit gegooid als het na een eventuele PB niet betert.

-Voorlopig niet teveel uitleg te vragen over vermeende onrechtvaardige behandeling van uzelf of een forumvriend of vijand: ik probeer zoveel mogelijk debaters aan boord en in het gareel te houden, maar zonder tijdverlies.

-Niet klagen als uw specifieke klacht niet direct of niet naar wens werd behandeld: dat wil zeggen dat ik het niet de moeite vond om er tijd aan te verspillen, en daar moet u maar mee leven.

Eens de boel weer wat frisser oogt, en de belangrijkste meldingen behandeld zijn, kan u weer wat zeuren over pietluttigheden en kinderachtige aanvalletjes van mekaar melden.
Dan zie ik wel of ik er tijd aan besteed.

-Bijkomend verzoek: gelieve enkel zware persoonlijke aanvallen of threads gericht aan UZELF te melden.
Sommigen laten een belediging liever staan als bewijs dat ze de discussie argumentatief aankunnen terwijl hun tegenstrever onmacht bekent door te schelden.

-Bijkomend verzoek: gelieve geen overtredingen te quoten. Als u een persoonlijke aanval zelf verspreidt, via quote, verliest u het recht op het verwijderen van het oorspronkelijke bericht.
Dit om extra knipwerk te vermijden.

-Bijkomend verzoek:gelieve voorlopig geen meldingen te maken van dubbelnicks. Ik kan niet steeds met zekerheid uitmaken of uw meldingen terecht zijn, tenzij onze software het aangeeft.
Op basis van 'stijl' kan ik niet oordelen, gezien ik zelf geen forumlezer ben, maar enkel 'foute' postings onder de loupe neem.



En dan nu even de borstel en het vuilblik ter hand...

Pontifex

Laatst gewijzigd door Pontifex : 23 januari 2014 om 22:26.
Pontifex is offline  
Oud 23 januari 2014, 22:23   #2
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.863
Standaard

BELANGRIJK:

QUOTE-VERANDERAARS EN VERVALSERS MET OF ZONDER FIFY (=vermelding fixed it for you) ZULLEN VANAF HEDEN AANGEPAKT WORDEN OP DE WIJZE VAN SCHELDERS EN PERSOONLIJKE AANVALLERS.

GELIEVE ENKEL TE MELDEN WANNEER U ZELF SLACHTOFFER
WORDT VAN DEZE PRAKTIJK

GEDEELTELIJK QUOTEN VALT NIET ONDER QUOTEVERVALSEN

EEN PASSAGE IN VET OF KLEUR ACCENTUEREN, GELDT NIET ALS QUOTEVERVALSING


Laatst gewijzigd door Pontifex : 25 januari 2014 om 15:38.
Pontifex is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be