Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juli 2015, 15:53   #1
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard "Europa" schiet stilaan in actie?

Citaat:
04 juli 2015 | © NRC Handelsblad

Duitsland neemt in Europa de meeste asielzoekers op, maar vindt de toestroom nu te groot. Net als andere EU-landen kondigt het maatregelen aan.
Vorig jaar vroegen ruim 173.000 mensen asiel aan in Duitsland. belga

Onder druk van de grote aantallen vluchtelingen die naar Europa komen, gaat Duitsland, het land dat de meeste asielzoekers opneemt, zijn asielrecht aanscherpen. Een verblijfsvergunning wordt minder snel verleend, en wie daar geen kans op maakt, wordt sneller uitgezet.

Daar staat tegenover dat goed geïntegreerde migranten zonder verblijfsvergunning de kans krijgen zich permanent in Duitsland te vestigen. Voorwaarde is dat ze de taal spreken en in hun eigen levensonderhoud kunnen voorzien.

Minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière (CDU) zei gisteren in de Bondsdag dat de strengere maatregelen nodig zijn om de opnamecapaciteit op peil te houden voor mensen die werkelijk bescherming nodig hebben.

Vluchtelingenorganisaties en linkse oppositiepartijen zijn kritisch over de plannen van de regeringspartijen CDU en SPD.

Migranten die zich willen onttrekken aan hun uitzetting, kunnen straks vier dagen worden vastgezet. Volgens minister De Maizière maakt de rechtsstaat zich ‘belachelijk’ als mensen zonder verblijfsvergunning toch kunnen blijven. Vluchtelingenorganisaties vinden het vastzetten van migranten een veel te zware maatregel.

De ruimere mogelijkheden voor permanent verblijf gelden voor de ongeveer 125.000 migranten die geen verblijfsvergunning kregen, maar om uiteenlopende redenen niet terug kunnen naar hun land van herkomst.

Vorig jaar vroegen ruim 173.000 mensen asiel aan in Duitsland. Dat was een toename van 58 procent ten opzichte van het jaar ervoor. De meesten kwamen uit Syrië, zo’n 40.000.

Ook andere EU-landen nemen momenteel maatregelen om de instroom van asielzoekers te beperken. Denemarken kondigde deze week aan de toelages voor asielzoekers te verlagen en de controles op illegale immigratie aan de grens met Duitsland te intensiveren. Oostenrijk stopte onlangs, in aanloop naar een EU-top over migratie, tijdelijk met het accepteren van asielverzoeken. Hongarije kondigde de bouw aan van een hek langs de grens met Servië. Dat land maakte gisteren bekend dat de politie van Duitsland, Oostenrijk en Hongarije het land gaat helpen bij het opsporen van illegale immigranten die via de ‘Balkanroute’ het land binnenkomen op doorreis naar de EU.
Wanneer de Belgische regering en de aanwezige multicullovers ook tot stappen zullen overgaan die iets veranderen aan de huidige situatie blijft maar de vraag natuurlijk! Sinds de NVA iets in de pap te brokkelen heeft is die kans natuurlijk groter dan met PS - SPa enz die leven en bestaan van de miserie van de bevolking...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2015, 16:11   #2
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.562
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wanneer de Belgische regering en de aanwezige multicullovers ook tot stappen zullen overgaan die iets veranderen aan de huidige situatie blijft maar de vraag natuurlijk! Sinds de NVA iets in de pap te brokkelen heeft is die kans natuurlijk groter dan met PS - SPa enz die leven en bestaan van de miserie van de bevolking...
Dit zijn zaken die het VB al meer dan 30 jaar geleden voorstelde en waarvoor zij aan het kruis werden en worden genageld.

De onwerkelijke haat tegen het VB zit zo diep bij de poco's, dat asielzoekers en illegalen hier steeds en zo goed als onvoorwaardelijk terecht zullen kunnen. Daarvoor is er blijkbaar nog steeds massa's geld beschikbaar. Schuif maar op mensen, om nog meer plaats te maken. Straks zij wij het enige Europese land dat geen maatregelen neemt tegen deze instroom.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 juli 2015 om 16:11.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2015, 19:08   #3
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Too little too late.
Ze zijn er nu met z'n miljoenen in Europa en ze planten zich sneller voort dan wij.
De toekomstige generaties Europeanen zullen minderheden in eigen land zijn en zullen het zeer zwaar te verduren krijgen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2015, 19:30   #4
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dit zijn zaken die het VB al meer dan 30 jaar geleden voorstelde en waarvoor zij aan het kruis werden en worden genageld.

De onwerkelijke haat tegen het VB zit zo diep bij de poco's, dat asielzoekers en illegalen hier steeds en zo goed als onvoorwaardelijk terecht zullen kunnen. Daarvoor is er blijkbaar nog steeds massa's geld beschikbaar. Schuif maar op mensen, om nog meer plaats te maken. Straks zij wij het enige Europese land dat geen maatregelen neemt tegen deze instroom.
Inderdaad !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2015, 20:33   #5
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.562
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Too little too late.
Ze zijn er nu met z'n miljoenen in Europa en ze planten zich sneller voort dan wij.
De toekomstige generaties Europeanen zullen minderheden in eigen land zijn en zullen het zeer zwaar te verduren krijgen.
Ik vraag mij af wat de poco's daar tof aan vinden. Oikofobie? Voor mijn part mogen zij stilaan brieven met verontschuldigingen beginnen schrijven aan hun nageslacht.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 juli 2015 om 20:34.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2015, 20:53   #6
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wanneer de Belgische regering en de aanwezige multicullovers ook tot stappen zullen overgaan die iets veranderen aan de huidige situatie blijft maar de vraag natuurlijk! Sinds de NVA iets in de pap te brokkelen heeft is die kans natuurlijk groter dan met PS - SPa enz die leven en bestaan van de miserie van de bevolking...
WIE of WELKE partij binnen de regeringen Dewever zijn multicullovers Andev ?
Liefst een DUIDELIJK antwoord, want met PVDA, SPA, PS, CDH GROEN en ECOLO in de oppositie weet ik NIET welke partijen jij bedoeld met multicullovers ?
Of wil jij nu beweren dat na één jaar regeringen Dewever de asiel en migratie kraan al wat minder open staat, want er is GEEN tegenstand van de andere meerderheid partijen, of vergis ik mij ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 01:10   #7
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Echte Vluchtelingen help(en) is goed , maar eerst ....
echte problemen in eigen land oplossen , daarna kan je verder kijken !!

Wie kan met zekerheid zeggen dat er bij vluchtelingen
geen (zware) criminelen bijzetten ?? Wat als wel ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 juli 2015 om 01:10.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 09:24   #8
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik vraag mij af wat de poco's daar tof aan vinden. Oikofobie? Voor mijn part mogen zij stilaan brieven met verontschuldigingen beginnen schrijven aan hun nageslacht.
Niet teveel compassie, zelfs niet met hun nageslacht.
De natuur heeft dat ook niet.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2015, 19:27   #9
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
WIE of WELKE partij binnen de regeringen Dewever zijn multicullovers Andev ?
Liefst een DUIDELIJK antwoord, want met PVDA, SPA, PS, CDH GROEN en ECOLO in de oppositie weet ik NIET welke partijen jij bedoeld met multicullovers ?
Of wil jij nu beweren dat na één jaar regeringen Dewever de asiel en migratie kraan al wat minder open staat, want er is GEEN tegenstand van de andere meerderheid partijen, of vergis ik mij ?
De meeste multiculovers zitten in de bovenstaande oppositiepartijen, alsof dat niet duidelijk is!
Geen tegenstand van de andere partijen omdat ze zodanig op hun broek hebben gekregen bij de laatste verkiezingen, oa vanwege hun multiculgedrag en geleuter, dat ze begrijpen dat ze daar best niet teveel op terugkomen.
Of ga jij beweren dat sommige partijen niet meer multiculminded zijn dan bepaalde anderen? Trouwens, zouden er nog veel autochtonen zijn bij ons en in de omringende landen die nog steeds multicullovers zijn of zijn het vooral politiekers die dat zien als het aanleggen en onderhouden van een verkiezingsvijver? Straks lopen er meer vreemdelingen en nep-autochtonen rond dan echte autochtonen die hier al generaties werken en leven!
De "regering Dewever" moet voorzichtig tewerk gaan wat betreft hun multiculaanpak want er zitten er teveel klaar om hen daarvoor af te schieten als racisten enz zoals het spelletje met het VB!

Laatst gewijzigd door andev : 6 juli 2015 om 19:29.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be