Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 augustus 2008, 11:56   #1
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard Foto's

Hierover heb ik een paar dagen moeten nadenken, maar ik vraag het toch. De reden waarom ik erover heb moeten nadenken, is dat ik hier nu iets van mijn privéleven moet prijsgeven.

In de rubriek Binnenland, in de draad over VLD-krapuul gaat camerateam van vtm te lijf postte iemand drie foto's met daarbij telkens een commentaar (post 19).

Ik weet dat ik zelf ook één van de foto's heb laten staan.

Zou het toch mogelijk zijn die te verwijderen? Op één van die foto's staat namelijk een zeer goede vriend van me die geboeid weggevoerd wordt. Voor alle duidelijkheid: die heeft niets, maar dan ook niets misdaan: niemand belaagd, niemand neergeschoten, maakt geen deel uit van ETA. Het enige wat hem verweten kan worden, is dat hij aan politiek doet.

De poster kon dat natuurlijk niet weten. Toch stuit het me enorm tegen de borst.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be