Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 september 2008, 21:49   #1
Daimanta
Parlementsvoorzitter
 
Daimanta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2007
Berichten: 2.063
Standaard "Geïntegreerde" Marokaan nepperd?

http://www.nu.nl/news/1745939/14/%27...arokko%27.html

Stel smeerlappen. Dit soort mensen mogen van mij tegen de muur. Hier zie je maar eens waar hun loyaliteit ligt.

Een enkeltje met ontneming van enige bezittingen hier lijkt me rechtvaardig na een gevangenisstraf van 10 jaar(in strikte isolering) zodat mogelijke geheimen nutteloos zijn.
__________________
Steun Groot Nederland!
Daimanta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 01:44   #2
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Heb altijd gezegd: geen moslim-flikken, never.
Politie dient in een land autochtoon te zijn omdat ze de belangen van eigen bevolking dienen te verdedigen. Ze moeten daarom wezenlijk deel uitmaken van de bevolking. Ik kan ook in Marroko geen flik zijn, totaal andere mentaliteit.
En ze zouden er denk ik een vreemde nooit accepteren. Geldt zeker al voor Islam landen.
Hoop dat de AIVD meer van dergelijke moslim flikjes gaat doorlicten. Die zijn zogezegd omdat ze de allochtonen beter kunnen begrijpen.
Ja, dikke neus, multiculle zever, de voorlopers van de sharia-zeden politie zijn dat als de islam hier de baas denkt te spelen.
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 05:56   #3
LastMohican
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 1.524
Standaard

Het blijven natuurlijk altijd in de eerste plaats Marokkanen he...
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 08:22   #4
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
http://www.nu.nl/news/1745939/14/%27...arokko%27.html

Stel smeerlappen. Dit soort mensen mogen van mij tegen de muur. Hier zie je maar eens waar hun loyaliteit ligt.

Een enkeltje met ontneming van enige bezittingen hier lijkt me rechtvaardig na een gevangenisstraf van 10 jaar(in strikte isolering) zodat mogelijke geheimen nutteloos zijn.
Roep je hier op tot geweld ? Dit is strafbaar.

Btw, je hebt overal rotte appels, vergeet het niet.
Tijdens WO2 hebben enorm veel hun handen verbrand, sommigen houden dit tot vandaag nog geheim (althans hun afstammelingen).

Vergeet niet dat deze Marokkaanse agent bepaalde soort informatie doorgaf: namelijk bepaalde details over lieden die zich met islamitisch radicalisme bezighouden en een gevaar kunnen vormen.
Sommige van deze lieden wensen aanslagen te plegen in Marokko, dus begrijp ik de bekoimmernis van Marokko omze tegen te houden.

Probeer heel het verhaal te begrijpen, beste Daimantan alias de Groot-Nederlander.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 16 september 2008 om 08:27.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 08:28   #5
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Heb altijd gezegd: geen moslim-flikken, never.
Politie dient in een land autochtoon te zijn omdat ze de belangen van eigen bevolking dienen te verdedigen. Ze moeten daarom wezenlijk deel uitmaken van de bevolking. Ik kan ook in Marroko geen flik zijn, totaal andere mentaliteit.
En ze zouden er denk ik een vreemde nooit accepteren. Geldt zeker al voor Islam landen.
Hoop dat de AIVD meer van dergelijke moslim flikjes gaat doorlicten. Die zijn zogezegd omdat ze de allochtonen beter kunnen begrijpen.
Ja, dikke neus, multiculle zever, de voorlopers van de sharia-zeden politie zijn dat als de islam hier de baas denkt te spelen.
jij weet ook niet over wat je hier zeurt, he.
Daat is nieet erg.
Probeer het verhaal volledig te begrijpen, alvorens je je waagt aan xenofobie
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 09:05   #6
Wimpeus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 1.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Vergeet niet dat deze Marokkaanse agent bepaalde soort informatie doorgaf: namelijk bepaalde details over lieden die zich met islamitisch radicalisme bezighouden en een gevaar kunnen vormen.
Sommige van deze lieden wensen aanslagen te plegen in Marokko, dus begrijp ik de bekoimmernis van Marokko omze tegen te houden.
Waar haalt u dat vandaan ?

Desalniettemin, bent u voorstander om aan iedereen die vreest slachtoffer te kunnen zijn van een aanslag, toegang te verlenen tot allerlei vertrouwelijke politiedocumenten ?
Moest een agent informatie doorspelen aan de Amerikaanse geheime dienst, me dunkt dat u daar wel problemen mee zou hebben terwijl daar toch net de zwaarste terroristische aanslag ooit gepleegd werd.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 09:22   #7
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Waar haalt u dat vandaan ?

Desalniettemin, bent u voorstander om aan iedereen die vreest slachtoffer te kunnen zijn van een aanslag, toegang te verlenen tot allerlei vertrouwelijke politiedocumenten ?
Moest een agent informatie doorspelen aan de Amerikaanse geheime dienst, me dunkt dat u daar wel problemen mee zou hebben terwijl daar toch net de zwaarste terroristische aanslag ooit gepleegd werd.
Ik heb deze informatie van de NOVA-uitzending van gisteren op Nederland 2

Ik keur deze praktijken niet goed, maar begrijp het wel.
Deze politie-agent heeft niet meer gedaan dan wat een mol van de Mossad, CIA of KBG ook zou doen.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 16 september 2008 om 09:22.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 11:03   #8
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Een agent hoort doodsimpel geen vertrouwelijke informatie aan wie dan ook door te geven.
DE man is terecht ontslagen lijkt me.
Als je mol wilt zijn voor een of andere Marokkaanse inlichtingendienst hoor je in Nederland niet thuis.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 12:45   #9
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Een agent hoort doodsimpel geen vertrouwelijke informatie aan wie dan ook door te geven.
DE man is terecht ontslagen lijkt me.
Als je mol wilt zijn voor een of andere Marokkaanse inlichtingendienst hoor je in Nederland niet thuis.
natuurlijk is zijn ontslag terecht. Niemand, wie men ook is, kan zoiets doen.

maar hij heeft niet meer gedaan dan wat agenten van andere inlichtingsdiensten doen. Ook zij argumenteren dat het gaat om 'war on terror'. Hetzelfde wat Marokko doet.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 12:50   #10
LastMohican
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 1.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
jij weet ook niet over wat je hier zeurt, he.
Daat is nieet erg.
Probeer het verhaal volledig te begrijpen, alvorens je je waagt aan xenofobie
U bent een compulsieve xenofiel mijn beste !
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 13:34   #11
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
U bent een compulsieve xenofiel mijn beste !
gaat het niet meer daar in het dorp ?
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 14:29   #12
Daimanta
Parlementsvoorzitter
 
Daimanta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2007
Berichten: 2.063
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Roep je hier op tot geweld ? Dit is strafbaar.
Ik betwijfel of er iets in de wet staat over oproepen van geweld tegen landverraders, maar in Frankrijk/Belziek kan dat geheel anders liggen natuurlijk.
__________________
Steun Groot Nederland!
Daimanta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 14:43   #13
LastMohican
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 1.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
gaat het niet meer daar in het dorp ?
Alles goed hier. Uiterst autochtoon allemaal.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 14:47   #14
Wimpeus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 1.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Ik heb deze informatie van de NOVA-uitzending van gisteren op Nederland 2

Ik keur deze praktijken niet goed, maar begrijp het wel.
Deze politie-agent heeft niet meer gedaan dan wat een mol van de Mossad, CIA of KBG ook zou doen.
Het komt mij toch vreemd voor dat in de internationale strijd tegen het terrorisme, de Nederlandse politie zou overgaan tot het achterhouden van bepaalde informatie die een aanslag in Marokko zou kunnen voorkomen. Daar lijkt mij op het eerste zicht toch niemand door gebaat dus vraag ik mij af of dit inderdaad wel de primaire taak van deze 'spion' was.
Maar kom, ben nu natuurlijk wel erg vrij aan het gissen.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 14:59   #15
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Roep je hier op tot geweld ? Dit is strafbaar.

Btw, je hebt overal rotte appels, vergeet het niet.
Tijdens WO2 hebben enorm veel hun handen verbrand, sommigen houden dit tot vandaag nog geheim (althans hun afstammelingen).

Vergeet niet dat deze Marokkaanse agent bepaalde soort informatie doorgaf: namelijk bepaalde details over lieden die zich met islamitisch radicalisme bezighouden en een gevaar kunnen vormen.
Sommige van deze lieden wensen aanslagen te plegen in Marokko, dus begrijp ik de bekoimmernis van Marokko omze tegen te houden.

Probeer heel het verhaal te begrijpen, beste Daimantan alias de Groot-Nederlander.


Stop eens met iedereen bij t minste en geringste te bedreigen met een wetgeving die zo hypocriet en tweeslachtig wordt toegepast!

Of ben jij zo'n politiek-religieuze verrader die iedereen die commentaar heeft op t beleid gaat verraden bij de grote furher? Zoals de gestapo deed?
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 16 september 2008 om 15:04.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 15:15   #16
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Een agent hoort doodsimpel geen vertrouwelijke informatie aan wie dan ook door te geven.
DE man is terecht ontslagen lijkt me.
Als je mol wilt zijn voor een of andere Marokkaanse inlichtingendienst hoor je in Nederland niet thuis.

Just, die mol zat zowat bij de Nederlands kroonprinses op schoot.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...__.html?p=13,1


HILVERSUM - De agent Ré L. die is ontslagen bij het politiekorps Rotterdam-Rijnmond omdat hij zou spioneren voor de geheime dienst van Marokko, blijkt warme banden te onderhouden met prinses Máxima.

De 'knuffel-Marokkaan' is namelijk de initiatiefnemer van Project Máxima waarbij Rotterdam Airport in samenwerking met verschillende bedrijven en de Rotterdamse politie een opleiding verzorgt voor jonge Marokkanen tot luchtvaartmedewerker.

Het project werd zeer gewaardeerd door het Koninklijk Huis en kreeg in het bijzonder de steun van prinses Máxima. Het initiatief werd zelfs naar haar vernoemd en zo kwam de prinses afgelopen februari naast Ré L. te zitten tijdens de diploma-uitreiking op de luchthaven van een aantal Marokkaanse jongeren. De prinses reikte ook de diploma's uit.

Minister Rouvoet, die ook aanwezig was, loofde L. in zijn toespraak: "Dankzij de voortvarende aanpak van met name projectleider Ré L. (...) zitten hier vandaag 57 jongeren te glimmen van trots".

Een woordvoerder van het politiekorps zei in Nova dat de brigadier is ontslagen wegens „ernstig plichtsverzuim”. Hij gaf aan dat het strafontslag volgde op een disciplinair onderzoek. Het Openbaar Ministerie heeft geen vervolging ingesteld.

De zaak kwam aan het rollen nadat de inlichtingendienst AIVD dit voorjaar een tip binnenkreeg dat de Marokkaanse agent politie-informatie zou doorspelen aan de geheime dienst van zijn vaderland. De AIVD heeft kort onderzoek gedaan en het korps Rotterdam-Rijnmond in een ambtsbericht op de hoogte gesteld. Het Bureau Interne Zaken van de politie heeft vervolgens zelf onderzoek gedaan naar de brigadier, aldus Nova.
__________________
Wie sjoen os Limburg is...

Laatst gewijzigd door stropkeuh : 16 september 2008 om 15:15.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 15:18   #17
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Nee Goodwill die agent deed niet ' wat anderen ook doen'!
Hij had geen functie waarin hij mag of kan bepalen welke info waar naartoe moet en daarom is hij dan ook ontslagen.
U probeert recht te praten wat krom is lijkt me hier.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 15:24   #18
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee Goodwill die agent deed niet ' wat anderen ook doen'!
Hij had geen functie waarin hij mag of kan bepalen welke info waar naartoe moet en daarom is hij dan ook ontslagen.
U probeert recht te praten wat krom is lijkt me hier.
jamaar, als marokkaan zijnde, had hij vast een andere functie bij de marokkaanse veiligheidsdiensten waarbij hij die informatie net wèl moest doorgeven. Dubbel loon dus. Krijg je van die dubbele nationaliteitspetjes.
ze kunnen hem als marokkaan moeilijk straffen omdat hij marokkaans onderdaan is hé!

lekker grappig vind ik zoiets. koekie eigen deeg!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 september 2008 om 15:25.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 15:50   #19
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee Goodwill die agent deed niet ' wat anderen ook doen'!
Hij had geen functie waarin hij mag of kan bepalen welke info waar naartoe moet en daarom is hij dan ook ontslagen.
U probeert recht te praten wat krom is lijkt me hier.
zoals circe heeft gezegd, hij heeft twee functies gehad.

Als met deze infor radicalisme kan gestopt worden of aanslagen kunnen verijdeld kunnen worden, dan zie ik niet direct kwaad in het doorgeven van deze info, ooka l is het allemaal niet zo kosher. Net wat andere geheime diensten doen: ook zij hebben overal mensen die een dubbel leven leiden, en zogenaamd een gewone job hebben.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 15:54   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
zoals circe heeft gezegd, hij heeft twee functies gehad.

Als met deze infor radicalisme kan gestopt worden of aanslagen kunnen verijdeld kunnen worden, dan zie ik niet direct kwaad in het doorgeven van deze info, ooka l is het allemaal niet zo kosher. Net wat andere geheime diensten doen: ook zij hebben overal mensen die een dubbel leven leiden, en zogenaamd een gewone job hebben.
w8ff, mijn woorden niet verdraaien.

w�*t die mijnheer met zijn marokkaans staatsburgerschap doet zal me een worst wezen. Hij kan net zo goed militaire geheimen vanuit Nederland naar Marokko doorlekken.
Die mens is Marokkaan en werkt dus voor zijn vaderland.

Dat hij tegelijk als Nederlander bij de Nederlandse prinses op de schoot mag slapen is ook geen probleem: de man is gepriviligeerde nederlander en gepriviligeerde nederlanders worden beloond.

De enigen die hier vierkant in de fout gaan zijn de regeringsleiders die een dubbele nationalieit gewoonweg toestaan en zelfs aanmoedigen, en geen enkele beperking opleggen voor functies van mensen met een dubbele nationaliteit.

Straks gaat een Iraanse/Nederlandse in functie van ministerin van Defensie nog aan het knopje van de westerse atoombom zitten tegen dat haar andere nationale godfather ook aan het knopje zit. zal nogal een knots geven dan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be