Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 januari 2009, 15:57   #1
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard "hier jongen, neuk mijn dochter eens goed"

Geregeld duiken hier in dit forumgedeelte topics en posts op die moeten aantonen dat onze cultuur/levenswijze en die van de moslims gewoon niet compatibel is.

Dikwijls vertrekt men van een superioriteitsgevoel en kijkt men neer op de ander, in casu moslims. De eigen cultuur, levenswijze, beschaving zou dan zoveel beter zijn.

Bepaalde dingen zijn gewoon niet compatibel. Dat is een feit. Als de sharia de vrouw de mindere maakt van de man, gaat dit regelrecht in tegen onze principes en rechtsregels. Geen plek voor de sharia dus in onze contreien! Geen discussie daarover.

In die andere topic (leren samenleven) wordt het voorbeeld aangehaald van het verbod voor meisjes om te studeren. Dit is bv. iets dat wij niet kunnen begrijpen.

Maar ik vraag mij af wat moslims niet kunnen begrijpen van de westerse cultuur. Welke dingen die wij doodnormaal beschouwen, zou bij hen gewoon niet in kunnen?

Om dit te illustreren wil ik het volgende voorbeeld aanhalen: Stel nu, een jongen komt aan bij het huis van zijn meisje om haar mee te nemen om uit te gaan. Terwijl het meiske boven nog lippenstift aan het opdoen is, zitten de jongen en de ouders van het meiske aan de kekukentafel om wat te babbelen. Het is niet ondenkbeeldig dat de vader met een knipoog de jongen een condoom toeschuift. Ongetwijfeld om die jonge menskes te behoeden voor problemen achteraf maar de boodschap zit ondubbelzinnig erin: "hier jongen, neuk mijn dochter eens goed".

Dat bv. gaat gewoon niet in de moslimkoppekes. Dat is iets wat ze niet kunnen begrijpen. En zo zullen er wel talloze dingen zijn die wederzijds onbegrip zullen teweegbrengen.

Goed. Wat is nu de bedoeling van deze topic? Wat heb ik willen aantonen?

Eigenlijk heel simpel. Maar daarover later meer. Eerst de reacties afwachten. Die reacties zullen bevestigen wat ik denk.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 16:01   #2
Depth of Field
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2008
Locatie: Occupied Flanders
Berichten: 1.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Om dit te illustreren wil ik het volgende voorbeeld aanhalen: Stel nu, een jongen komt aan bij het huis van zijn meisje om haar mee te nemen om uit te gaan. Terwijl het meiske boven nog lippenstift aan het opdoen is, zitten de jongen en de ouders van het meiske aan de kekukentafel om wat te babbelen. Het is niet ondenkbeeldig dat de vader met een knipoog de jongen een condoom toeschuift. Ongetwijfeld om die jonge menskes te behoeden voor problemen achteraf maar de boodschap zit ondubbelzinnig erin: "hier jongen, neuk mijn dochter eens goed".
Ik neem aan dat jij geen dochter hebt.

Anders zou jij zo geen onzin schrijven.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 16:07   #3
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Goed. Wat is nu de bedoeling van deze topic? Wat heb ik willen aantonen?

Eigenlijk heel simpel. Maar daarover later meer. Eerst de reacties afwachten. Die reacties zullen bevestigen wat ik denk.


het heeft welgeteld 4 minuten geduurd eer ik bevestiging kreeg.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 16:07   #4
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

bedankt depth of field

je hebt precies gezegd wat ik wou aantonen.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 16:08   #5
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

mijn voorbeeld is idd onzin.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 16:27   #6
Depth of Field
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2008
Locatie: Occupied Flanders
Berichten: 1.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
bedankt depth of field

je hebt precies gezegd wat ik wou aantonen.
Je wou aantonen dat als je onzin post op een internetforum, de kans groot is dat iemand langskomt en reageert "hé, dat is onzin, wat jij hier post"?

Enfin, ieder zijn bezigheid.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 18:04   #7
bentje
Parlementsvoorzitter
 
bentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Ik neem aan dat jij geen dochter hebt.

Anders zou jij zo geen onzin schrijven.
Inderdaad, sterker nog, als dat die jongen zijn bedoelingen zijn heeft hij van mij welgeteld 3 seconden om uit de deur te zijn
__________________
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 19:52   #8
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

precies, dat zo voorstellen alsof het de westerse cultuur of levenswijze is, overdreven, om maar niet te moeten zeggen compleet fout. Al zullen er natuurlijk wel individuele personen of ouders zijn die dat mss wel doen.

Toen ik dus dat voorbeeld poneerde wou ik natuurlijk als reactie uitlokken dat men het als complete onzin ging beschouwen. Wat dus ook gebeurd is.

Maar hetzelfde, maar dan in omgekeerde richting, doen die mensen het niet. en dan vooral personen zoals depth of bentje. uitgerekend die personen die gereageerd hebben zoals ik het wou.

Want die mensen zijn de eerste om te roepen dat moslimcultuur dit of moslimcultuur dat... Er sijpelen soms van die berichten door hoe meisjes en vrouwen ginds behandeld worden, ik denk nu aan die turkse vader die zijn dochter aan de ketting gedaan opdat zij niet vrij zou leven. Daarover bestaat hier ook een topic. In deze en gelijkaardige topics ventileren zij hun racisme en etnocentrisme. Als er zo extreme zaken voorvallen en als iemand dit probeert voor te stellen als DE moslimcultuur, dan hoor ik van depth en bentje niet dat deze zienswijze onzin is. Nee, waarschijnlijk zijn zij het die het zo proberen voor te stellen.

Maar andersom, als zij, of hun manier van leven aangevallen wordt door van de pot gerukte voorstellingen (zoals ik deed) dan stijgeren zij wel. Nochtans zou ik er niet van opkijken als moslims moesten denken dat het westerse manier van leven zo stereotiep is zoals ik het voorgesteld heb. Met vooroordelen en veralgemeningen kom je niet ver.

Het is niet omdat een turkse vader zijn dochter aan de ketting legt, dat dit zo is bij alle turken. Het is niet omdat 1 ouder op seksueel vlak de totale vrijheid geeft aan een dochter dat het de vlaamse cultuur is om, bij wijze van spreke, de dochter voor de "leeuwen te werpen".

Dat wou ik aantonen.

En als extraatje heb ik ook nog getoond hoe hypocriet depth en bentje wel zijn.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:01   #9
Depth of Field
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2008
Locatie: Occupied Flanders
Berichten: 1.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Want die mensen zijn de eerste om te roepen dat moslimcultuur dit of moslimcultuur dat...
Inderdaad, ik herinner mij dat ik aangenaam verrast was door de solidariteitsmars van de schaarbekenaars tegen zinloos geweld na de laffe moord op Patrick Mombaerts. Die mensen zijn inderdaad gewoon mensen zoals ons.

Of neen, wacht eens, ik heb dat gedroomd!

Dat was voor blijkbaar een fait-divers, want genen moslim.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:01   #10
bentje
Parlementsvoorzitter
 
bentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.061
Standaard

Ik heb nooit topics of zo gestart in verband met hoe vrouwen daar behandeld worden, maar als je het dan toch wil doortrekken, zou je kunnen zeggen dat ik teveel respect heb voor de vrouw om haar, zoals (dit wou je toch?) in de moslimcultuur, haar als sexobject te zien.
Hypocriet? Neen.
Waar je dan wel weer een punt hebt, en op dat onderwerp heb ik ook niet gereageert, is over die Turkse vader die zijn dochter aan de ketting legt.
Het is niet omdat 1 dat doet dat anderen dat ook doen.
Al is de kans in die cultuur wel groter.
Terwijl de kans dat een vader knipoogt naar de vriend en hem een condoom toeschuift in onze cultuur kleiner is.
Ergens klopt je redenering niet.
__________________
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:29   #11
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

You are so full of the brown stuff.

Als vader van 3 dochters verwijt ik je een verregaande wereldvreemdheid.

Ik zou als vader nooit een jongen een condoom toeschuiven zodat hij mijn dochter eens een goede beurt kan geven. Ik zou de jongeman al eerder wijzen op mijn draagvergunning en het voorhanden hebben van vele wapens.

We begrijpen elkaar dan.

Bij de moslimjongeren is het echter bon ton om een zwakzinnig 15-jarig meisje te ontvoeren om ze suf te neuken. Toch maar een heidense hoer.

http://www.deredactie.be/cm/de.redac...es_verdwijning

Jouw bewierrookte jongeren hebben enkel respect voor meisjes die zich onder een tent voortbewegen. Inheemse meisjes zijn legitieme oorlogsbuit.
__________________
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:39   #12
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Inderdaad, ik herinner mij dat ik aangenaam verrast was door de solidariteitsmars van de schaarbekenaars tegen zinloos geweld na de laffe moord op Patrick Mombaerts. Die mensen zijn inderdaad gewoon mensen zoals ons.

Of neen, wacht eens, ik heb dat gedroomd!

Dat was voor blijkbaar een fait-divers, want genen moslim.
aan da wartaal van je kan ik niet uit. wil je eens herhalen wat je wou zeggen.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 januari 2009 om 20:41.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:41   #13
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Ik...die Turkse vader die zijn dochter aan de ketting legt.
Het is niet omdat 1 dat doet dat anderen dat ook doen.
Al is de kans in die cultuur wel groter.
Terwijl de kans dat een vader knipoogt naar de vriend en hem een condoom toeschuift in onze cultuur kleiner is.
Ergens klopt je redenering niet.

waarom zou dat daar groter zijn? en waarom zou de kans van die vader-vriend-condoom verhaal hier minder zijn?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:46   #14
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
You are so full of the brown stuff.

Als vader van 3 dochters verwijt ik je een verregaande wereldvreemdheid.

Ik zou als vader nooit een jongen een condoom toeschuiven zodat hij mijn dochter eens een goede beurt kan geven. Ik zou de jongeman al eerder wijzen op mijn draagvergunning en het voorhanden hebben van vele wapens.

We begrijpen elkaar dan.

Bij de moslimjongeren is het echter bon ton om een zwakzinnig 15-jarig meisje te ontvoeren om ze suf te neuken. Toch maar een heidense hoer.

http://www.deredactie.be/cm/de.redac...es_verdwijning

Jouw bewierrookte jongeren hebben enkel respect voor meisjes die zich onder een tent voortbewegen. Inheemse meisjes zijn legitieme oorlogsbuit.

hoe kom je erbij om te beweren dat dit in die cultuur 'bon ton' is?

zou het vb. nu correct zijn moest ik beweren dat het in vlaanderen bon ton is om met messen baby's te doden? Of dat het bon ton is om kinderen te verkrachten (Dutroux, sommige priesters en andere perverten...)

Nee toch.

Ik snap niet hoe je erbij komt om meteen te beweren dat iets aanvaardbaar is in een cultuur als criminele mensen die dingen uithalen.

wil je dat eens uitleggen want die vreemde hersenkronkeles snap ik niet zo goed.

Want zoals jij die dingen voorstelt:

a) een islamitische jongere steelt iets

b) in de islam is stelen bon ton

leg me die logica eens uit!

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 januari 2009 om 20:47.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:49   #15
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
hoe kom je erbij om te beweren dat dit in die cultuur 'bon ton' is?

zou het vb. nu correct zijn moest ik beweren dat het in vlaanderen bon ton is om met messen baby's te doden? Of dat het bon ton is om kinderen te verkrachten (Dutroux, sommige priesters en andere perverten...)

Nee toch.

Ik snap niet hoe je erbij komt om meteen te beweren dat iets aanvaardbaar is in een cultuur als criminele mensen die dingen uithalen.

wil je dat eens uitleggen want die vreemde hersenkronkeles snap ik niet zo goed.

Want zoals jij die dingen voorstelt:

a) een islamitische jongere steelt iets

b) in de islam is stelen bon ton

leg me die logica eens uit!
Mijn hersenkronkels zijn niet vreemder dan de jouwe in je openingspost.
__________________
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:50   #16
Depth of Field
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2008
Locatie: Occupied Flanders
Berichten: 1.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
zou het vb. nu correct zijn moest ik beweren dat het in vlaanderen bon ton is om met messen baby's te doden?
Nogmaals, voor de complete idioot die jij blijkbaar bent:

psycho steekt peuters neer -> marsen en rouwregisters : we kunnen aannemen dat dit NIET bon ton is.

dertienjarige manneke slaat Patrick Mombaerts de schedel in -> doodse stilte : er blijft de mogelijkheid dat dit bon ton is onder de Schaarbekenaars.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:50   #17
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

trouwens, die vader-vriend-condoom verhaal heb ik niet zelf verzonnen.

Een vriend van mij, een vlaamse jongen die zich bekeerd heeft tot de islam, wierp dit, bij een discussie over normen en waarden in het westen, op als een plastische voorstelling over de "verkeerde dingen" hier.

al moet ik natuurlijk zeggen dat ik het niet met hem eens was. zover is het nog niet gekomen.

maar hij vond van wel.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 januari 2009 om 20:55.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:52   #18
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Mijn hersenkronkels zijn niet vreemder dan de jouwe in je openingspost.


zo goedkoop kom je er niet van.

uitleg over die vreemde logica verwacht ik nog altijd.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:52   #19
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
Een vriend van mij, een vlaamse jongen die zich bekeerd heeft tot de islam, wierp dit, bij een discussie over normen en waarden in het westen, op als een plastische voorstelling over de "verkeerde dingen" hier.
Islam-bekeerlingen kunnen we moeilijk aanvaarden als representatief voor de "Westerse Cultuur"
__________________
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:53   #20
styllo_ben
Minister-President
 
styllo_ben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Berichten: 4.454
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Nogmaals, voor de complete idioot die jij blijkbaar bent:

psycho steekt peuters neer -> marsen en rouwregisters : we kunnen aannemen dat dit NIET bon ton is.

dertienjarige manneke slaat Patrick Mombaerts de schedel in -> doodse stilte : er blijft de mogelijkheid dat dit bon ton is onder de Schaarbekenaars.

dus als voortaan de allochtonen niet op straat komen bij iedere criminiele feit dat hun "soortgenoten" plegen, is dit een vrijgeleide om te beschouen dat ze dan ermee akkoord zijn?

Ga jij ook telkens de straat op als een vlaming iets misdoet?

kom kom, maak je niet belachelijk

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 januari 2009 om 20:54.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be